- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Magisk
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- MG5 menetpróba
Hirdetés
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz VR6-Fan #125377 üzenetére
kis szemléltetés...
1.8T épp piros vonal a megvalósúlt lambda, 4500-ig lambda 1-en van tartva... 0,85 a telj max, én 0,8ra irattam az enyém, a fos kis turbo miatt amennyire lehet meg legyen fogva az egt.
(6000 körül a törés a lambdába a fos maf (kék vonal) miatt van)
egy 4baros fpr-el vagy egy diode moddal meglehetne viccelni, a képen a szemfülesek észre vehetik, hogy volt mechanikusan nyomás emelés (mi elött a kétkedők azt mondanák, hogy ezért szar az afr, nem, azt a maf/map bekorrigálja)[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #125363 üzenetére
Miért lusta a DSG? Stabil 2-3 tizeddel jobb a gyorsulás mint manuállal.
Gyári benzinről beszéltem, nekem nem kell a tuning, és a ma reggeli 5fokban sem volt semmi füst üzemhőn.
Hidegen meg nem tudom, sosem pörgetem 2200-as fordulat felé, addig is max. 1/3gázzal.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #125393 üzenetére
"annyi két váltáson hozok neked kb a kézi váltossal"
Ezt hogy? Gyorsabban vált a DSG mint te.
Értem az ábrát, egy autó ne kormoljon sehogy, és a tuningot pont lesz*rom!
Gyárilag menjen turbo nélkül jól.(#125399) Sz.Riki88
Nem tudom hol láttad, hogy azt írtam elmegy....
Csak annyival nem megy jobban, hogy a rendezvényt emlegesd, ráadásul szétkormolva mindent.
Dízel 3-as nem kormol. OKÉ.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz VR6-Fan #125398 üzenetére
Bocsánat, még telefonról voltam és átsiklottam a poszt felett Már látom. Nem csodálom hogy reped a turbina oldal, stb. A turbóval kapcsolatban nyilván nem ennyire egyszerű a dolog, tudom hogy sok mindentől függhet még, Egy 2260at is le lehet popcornozni a helyéről 5500on
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #125418 üzenetére
Én csak fékezni nem tudok, de te meg teljesen vak vagy. Azért mentél olyan lassan a ringen, nehogy elkopjon a fehér bot?
Lenko külön kategória, nem erről a bolygóról van, és sziklaszilárd véleménye és meggyőződése van mindenről. Mission impossible megygyőzni bármiről is. Amikor észreveszi, hogy nincs igaza, akkor lelép vagy két napra, vagy akkor is állítani fogja, hogy a többiek hazudnak, hülyék, nem értenek hozzá. Okosabban képzeli magát mindenkinél...
Lenko Attól hogy te még nem láttad, még létezhet...
[ Szerkesztve ]
-
-
crok
nagyúr
válasz VR6-Fan #125363 üzenetére
"csak a VW ilyen fillérbaszó szar, hogy szinte a végtelenségig lambda 1-en tartja az AFR-t"
Hát nem tudom hogy fillérbaszás/kibocsátási előírás görcsös betartása (lol) vagy overengineering.. Mesélek valamit.. Nálam az van, hogy van egy AZD motoros Seat Toledom (1.6 16V). A felső (AFR) lambda szonda egy LZA11-V4 (rövid nevén NTK 1842) ami minden létező adatbázis szerint jó bele. Nos, a motort 98-as benzinnel lehet csak etetni, ezt meg is adom neki mert megérdemli (dehogy érdemli meg, spanyol kurva ez nem autó..) szóval OMV MaxxMotion100plus használata mellett állandóan hibakódot dob, miszerint VCDS 16519 / OBDII P0135 hiba van tehát a G39 (felső lambda szonda) fűtökörében hibajelenség észlelhető. És úgy tűnik megvan miért csinálja.. Pedig ezt a hibát elvileg az autó nem is dobhatná (ELSA szerint se). A szonda fűtőkörének ellenállásából (lényegében a Z19 fűtő elem ellenállásából) állapítja/saccolja meg a vezérlő hogy a kipufogógáz milyen hőmérsékletű. Ez csak akkor megy ha a fűtőelem elég meleg ahhoz hogy a mérést megbízhatónak tekintse a vezérlő. A fűtőelem "melegségét" a rajta folyó áramerősségével hozza összefüggésbe. A vezérlő a terhelésnek megfelelően állítja a befecskendezési időt és van egy előre megírt táblázata ami leírja hogy milyen terhelésen, milyen fordulaton milyen áramerősségre számítson. Nos, én ugye OMV MaxxMotion100plus benzint tankolok, így ez a hiba pár naponta, pár hetente, de van hogy 20 percenként de előjön (mára már inkább óvatos vezető vagyok, nem huligánkodok, pici a gyerek, et cetera..). Úgy tűnik, hogy a MaxxMotion100plus égéshője kisebb lehet, mint amire ez a nyomorult AZD vezérlő meg lett írva így vannak olyan állapotok/kondíciók, amikor a mért áram nagyobb (vagyis kisebb a lambda fűtés ellenállása..) mint amire a vezérlő fel van programozva így azt mondja hogy a lambda fűtéssel gond van. Ugyanezt csinálja akkor is ha bármilyen benzinkúton tankolva Spurit töltök a benzinbe. DE.. MOL EVO NEO tankolásakor nem csinálja ezt. : \ De ott meg nem igazán akarok tankolni.. (szaszy, [469])
Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..
-
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #126007 üzenetére
Magyar forgalmiba 1340kg van írva ami a kinti TÜV-ből lett átvéve, gyári adat 1274kg....
Engem nem érdekel mennyi is valójában, az biztos hogy könnyebb bármelyk 2.0 CR nél.
Amikor rajta volt a chip, nem is üzemelt kizárólag csak 100assal jól, mert még egy kicsit a 95 premiumtól is becsörgött alacsony fordulaton.Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #126069 üzenetére
Ez a vr5 topik?
Most komolyan belekötött a 600lovas görbébe? Hát esélye sincs a vr5 ellen senkinek se. Ezt kellene megérteni, és nem szoktam valótlant állítani.
Lenko:most komolyan. Szállj kicsit magadba, nyiss magadnak topikot, vagy blogot, de ne trollkodd szét a vw topikot.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
-
Csaby25
senior tag
válasz VR6-Fan #126597 üzenetére
AC az benzinpumpa?
Miért gondolod hogy baj van vele, ill. miért csak valami tunningot?
Maf volt cserélve gyári.
Arra célzol hogy hosszútávon hazavágja a turbót? (k03-053)Amúgy tegnap este nem sikerült beindítanom, benzinpumpa relét cseréltem és beindult...
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
válasz VR6-Fan #126602 üzenetére
Igen igazad van csak sajnos elhanyagoltam, főleg időhiány miatt.
Eddig volt olyan hogy 3-4 bugatás után is nehezen indult, de nem nagyon kínoztam, inkább pöcögtettem a gázt és akkor 1 vagy második indításra beindult.
Amúgy azt vettem észre, hogy ha első bugatás után nem hajtottam a motort, utána hiába adtam rá gyújtást, nem szolt a pumpa. Egyszóval csak azután bugott miután próbáltam indítani.
Mindegy, most hogy jó a relé és nem indul egyből akkor cserélek pumpát is.
A turbóval kapcsolatban nagyon megijesztettél, mert az nem olcsó mulatság.
Sajnos eddig csak a hiba kód volt a tőltő nyomás szivárgásról, nem volt tünetem, ezért elhanyagoltam
Ez a rángatás magas fordulaton nemrég kezdődött és nem mindíg csinálja, mondjuk nem is igazán járok 4000 rpm fölött.
Amúgy már 2500 rpm-nél nagyon jól érzik a turbó, nagyon ugrik (B5.5-ös Passat nem ugrik így )
Megpróbálok jövöhétre autót szerezni és elviszem egy komoly szervízbe és reménykedek hogy nem kell turbót cserélni.
Köszi szépen az infókat.A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
válasz VR6-Fan #126604 üzenetére
Hú, de jó lenne ha el tudnék menni hozzád, kevés ember volt akivel úgy tudtam erről beszélni, hogy tudta is miről beszél. Voltam egy-két kisebb szervízbe de azt sem tudták ki-kivel van
Megpróbálom a vag-com dolgot, de a tegnap este kínoztam egy párszor (nem indult), mielőtt relét cseréltem és lehet hogy ez miatt is regisztrált valamit, amúgy a keverék hiba az elején csak ritkán jött elő és csak ha egy bizonyos helyről tankoltam, check is kigyult, de törlés után nem jött elő csak ha ott tankoltam.
Újabban folyamatosan ég a check. De volt egy olyan, hogy kb. 1 hét után egyszer csak magától kialudtTurbócsere esetén nem tudom hogyan tudnál segíteni, Erdélyből vagyok...
Bocsi de ezeket nem értettem:
"trafo gonddal is"
"van darab es ido hatar is."Jelenleg nincs nálam az autó este szüleimnél kellett hagynom, mivel nem indult, ott lett ki cserélve ma reggel a relé, ott van vag-com is.
Ma este hozom haza.
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Milyen légkondit a lakásba?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- HBO Max & OD topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Doky586: Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Borderlands 2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest