Hirdetés
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz net84 #104123 üzenetére
Ki kell venni az EGR szelepet és kipucolni, ellenőrizni a vákuum csöveit is. Dúrva pucolás csavarhúzó és kés segtítségével. Utána valami olajat oldó szerrel kell rámenni. A végén szárazra törölni és visszatenni.
Az EGR csövet kell levenni:
Alulról a nyomócsövet, a fojtószelepet és az EGR-t. Felső az EGR, alsó a fojtószelep. -
Mágus2
Közösségépítő
-
-
-
-
footy
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz net84 #105990 üzenetére
Mind a 4 keréken körbe kell menni. Én átlátszó csövet húzok a légtelenítő csavarra, a szabad végét egy üvegcsébe lógatom, amiben kis tiszta fékfolyadék van. Meg kell elngedni a légtelenítő csavart, megengedve 10x megpumpálni, majd padlón tartva a pedált meghúzni a légtelenítőt. Minden keréknél eljátszodni, erre kell kb fél liter fékfolyadék. Tartályt minden egyes kerék után maxra tölteni. Ha nem javul, belevegősödött az ABS kocka és nem elég légteleníteni simán, be kell kapcsolni az ABS pumpát diaggal. Előbb próbáld meg a fent említett módszert.
Ha valahol taknyos a rendszer, fölösleges légteleníteni, úgy is vissza fog levegősödni ott, ahol cseppen. Azt előbb ki kell javítani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz net84 #108941 üzenetére
038131501AN Ilyen kell bele, volt olyan BXE, amiben szintén ez volt de a másikkal nem felcserélhető.
-
Khaosz55
addikt
-
choco01
addikt
válasz net84 #114771 üzenetére
Feltehetően egyről beszélünk, nekünk folyton nyitva van.
Én most ezt néztem a helyére Hella utángyártott 3300 forint.. nem tudom jó lenne-e.
Szerinted?
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
-
Kiskokó
veterán
válasz net84 #133459 üzenetére
Nem akarok nagyon belemagyarázni mert nem értek hozzá.
De pl az én fajta 4F A6- audimnál, többen is csináltak már ilyen klíma vezérlő cserét.Amik lehetnek és ki kéne deríteni valami comupteres szakítól :
1.Ha cseréled kell e más vezérlő vagy komfort elektronika ami felismeri a klíma vezérlőt ( bár ehhez általában mást nem kell cserélni de kitudja)
2. ha kell akkor komponens védelmet kell levetetni
3.az A6-ban a manuálnál hiányzik 2db állítómotor a rendszerből, de enélkül is elmegy ha kicseréled digitálisra csak nem fog záródni úgy bizonyos funkcióban amit a digit tud és a manual nem.Ezt mindenképp valaki kifejezetten ilyennel foglalkozótól kéne megkérdezned.
Facen csoport esetleg.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
-
Corsair90
tag
válasz net84 #154443 üzenetére
Egy hiba volt pár hónapja a műszerfalon, de azt a hibás féklámpa kapcsoló okozta.
Olvastak ki hibakódot, de nem találtak semmit. Igaz nem eredeti gyári szoftverrel.
Már próbálkoztam azzal hogy odataposok neki, 6-7 ezres fordulatig is felpörgettem. Mostanában sokat mentem pályán is, de nem lett jobb. Eltérő oktán számú és típusú üzemanyaggal is.
Katalizátor talán az egyik legdrágább alkatrész, azért vakon nem ezzel próbálkoznék még egyenlőre, de köszi a tippet.[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz net84 #154603 üzenetére
Én nem értek hozzá, de nekem úgy ment el kb. fél éve a dewander hogy tökéletes volt a rásegítés. Valamint az utastér felé sziszegett amikor nem nyomtam a pedált.
Először nézd meg a vákuumcsövet ami a rásegítőre megy:Ez szokott megdögleni, ha rendben van és nem onnan sziszeg akkor esélyesen dewandercsere nálad is.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz net84 #164945 üzenetére
Matrica a csomagtartóban vagy a szervizkönybven A PR-kódokból 100%-ra meg tudom mondani, milyen fék van rajta. Elől biztosan 288, de hátul csak 256 lenne? Olyan nem is volt, csak 255 vagy 260 [link]
Matricán lesz kód: 1KD vagy 1KZ,1KJ
Hátulra csak a gyári bosch-t venném, előlre zimmermann, ATE, vagy a gyári audi logós Jurid, nálam utóbbi van, ami szintén eléggé porol elleneben kussban van, nem sikít, amire elég érzékeny a fülem.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz net84 #164971 üzenetére
Szia!
Ismerős a történet, így vettem meg már én is a Toledot.
Sokat szívtam vele.Sok utánjárással, szereléssel járt az egész, végül jó lett.
Legalább is úgy érzem.Kezdtem azzal hogy Sikaflex tömítőpasztát vettem.
Az autó alján vannak gumidugók.Mindent letömítettem.
Kiszedtem az üléseket, padlókárpitot.
Alatta lévő szigetelőanyag teljesen vizes penészes, szétfonnyadt volt. (Kicseréltem egy hasonló de vastagabbra.)
2 tekercs volt 10ezer ft, postával, megérte. Sokkal halkabb lett az egész belülről.
Mikor kint volt a filcszerű anyag, kiszedtem a vizet, hajszárító, porszívó, aztán belülről az alsó gumidugókat letömítettem a sikaflexel.
Alsó felső gumidugókat, nem csak kikentem pasztával le is fújtam alvázvédővel.
Amikor ez megvolt, pollenszűrő házat és magát a vízelvezetőt kitisztítottam, kivettem a házat, újratömítettem, visszaraktam, megnéztem hogy a motorháztető nyitó bowdennel mi a helyzet, ott is bekentem pasztával.Ezek után jöhetett a 4db ajtó.
Ajtó alja kitisztít.
Ajtókárpitok alatt, található egy fém lemez amin rajta vannak az ablakemelő cuccok és miegymás. Muszáj leszedni, régi tömítést levakarni ami a kárpit és a fémlemez között van, majd újratömíteni.Ha ez kész van, mehet minden vissza és örülsz.
Nekem 50ezret mondtak pesten, egy seatos szaki aki garantálja hogy jó lesz minden.
Viszont az a gumidugókat nem csinálta volna meg.Másik meg az, hogy manapság az a biztos amit saját magának csinál meg az ember és valljuk be, lelkiismeretesebben csinálod meg magadnak mint más.
Annyit tudok mondani hogy nincs penész szag, nem vizes a kárpit sehol sem.
Viszont érdekes, hogy szokott párásodni időtől függően, továbbá van hogy szó szerint belülről befagy az első szélvédő.Mikor lekaparom tiszta hó lesz a műszerfal. Nem értem ezt a dolgot, érdekes nagyon. -
válasz net84 #168779 üzenetére
Az én esetemben csak adásvételi kellett és a forgalmiba bekerült egy bejegyzés miszerint "típus azonos motor beépítve : dátum" - az első vizsgánál az NHK a vajalt, utána mind1.
MOD
(#168785) Reggie0: repedt szilented nincs véletlenül?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz net84 #168782 üzenetére
Cordoba:
Kell bele kezdésnek egy katalizátor előtti lambada, meg egy új MAP szenzor. Ki kell pucolni a fojtószelepet, újra tanítani, ellenőrzni az egész szívósort, hogy nem kap-e valahol fals levegőt. Gyertyákat is cserélni kell, ha nem voltak és az összes trafó ellenállását megmérni, amelyik kiugró értéket mutat, azt elhajítani.Másik gyakori probléma, hogy a motortérben a gégecsőben elrohad a kébelköteg, ezt is ellenőrizni kell, mert lehet a fent említett szenzotrok jók, csak nem kapnak rendes feszülstéget vagy testet. Lambda élettartama kb 150k km, azt mindenképp cserélném, a MAP sem drága, ha mégsem lenne hibás, nem nagy érvégés, de szerintem, ha a kábelköteg is rossz lenne, még több gondja lenne. A gázpedál elektromos, de nem szokott velük baj lenni, hamarabb koxolódik le a fojtószelep és össze-vissza van alapjárat.
Felújított hengerfej itt 300 euró, az összes himba, tőke 120 euró, meg egy 100-as a munka... Hol van az a 600k-tól?
[link] ez 450 euró, de már szelepekkel.
500 euró a blokk meg a teljes fej, a cullungok nélkül:[link][ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz net84 #168831 üzenetére
Ez jó retkes. Mindenképp tanítani kell, mert a másik oldala a koszosabb és pont a résből fogod kivakarni a koszt, így nagyobb lesz a hézag mint mos, ezért kell újr tanítani, hogy kevésbé nyisson. Tanítani kötelező és kapargatni a koxot a fojtószelep fala és a lapátok közül szigorúan tilos, ott ha megkarcolod, nem fog tudni annyira bezárni, hogy elég alacsony alapjáratot tudjon tartani, csak puha rongy és zsírildó a barátod. Ha nagyon agresszíven kapaszkodik, akkor rongyba csavart műanyad darabbal lehet kapargatni, az nem karcolja meg a felületet.
A trafót mindjárt megkeresem...
1-4 és 2-4 pin között kell ellenállást mérni. Mind a 4 trafó elvileg hasonló adatokat kell, hogy produkáljon. HA lenne diag, akkor ez a motorvezérlő tud gyujtáskimaradást számolni minden egyes hengeren külön, az leegyszerűsítené a dolgot...
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- iPad topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Yettel topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- OLED TV topic
- E-book olvasók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest