- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Új dátumot kapott az Until Then
gp Eredetileg ebben a hónapban érkezett volna a játék, azonban már korábban elhalasztották a megjelenést.
-
Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
ph Az AD102 GPU-ra épülő típus 4,5 slotos, viszont ebben benne van a radiátor és a megszokottnál 90 százalékkal rövidebb csövezés is.
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
..én nem mernék csak gyári vezérlés szettet belerakatni, lassan nekem is esedékes lesz, nem is agyalgok máson. Igaz, 200 körül van a PHU-nál, de nagyobb az esély arra, h az emblémás dobozba nem tesznek xar szériát.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz K Norbi #188923 üzenetére
2x hagytam magam rábeszélni a nem gyári cuccra, mindkét alkalommal rá is b@...tam. Egyszer a váltóba Castrol került a gyári helyett, másnap vissza kellett vinnem, mert gyalázatosan váltott tőle, nehézkes, akadozó lett. A másik, amikor a kabin ventilátor kezdett egy kicsit nyikorogni. akkor egy Nissens került bele, bírt egy évet és búg-morog mint a rohadás. Biztos, h sokkal drágább a gyári cucc, de valamiért mégiscsak jobb mint az azonos gyártó azonos terméke.
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz rasotamas #189277 üzenetére
Nekem is volt ilyen 1x. Atomjaira szedtem, minden csatlakozót megtisztítottam, majd összeraktam és működött. Később, a coolert is cseréltem mert a gyári nagyon hangos lett. Akkor is jól szét kellett szedni. Mostanság volt HDD csere SSD-re, és kapott új ODD-t is. Kibírta a sok macerát, nincs semmi problémám azóta. Ha van kedved szedd szét, nem bonyi történet, adja magát. Egyedül a végfok kiszabadítása a hűtőbordáról, igényel odafigyelést. De, legalább akkor azt is le tudod pasztázni, így jobb lesz a hűtése is.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz vzsryl #189414 üzenetére
..az olajleeresztő csavart sem hagyd ki a listából, azt is cserélni kell minden olajcserekor. Én az üzaszűrőt minden ötödik olajcsere után cserélem, cc 50k-nál. Egy kúton és csak prémiumot tankolok. 1ébként 90k a csereperiódusa. Szükséged lesz még fagyállóra is, mert a vízpumpa cserével az is megy a levesbe Én a gyárit szoktam bele tetetni, és még a fékolajra cseréjére is gondolj!
Joe
-
simonjoe
őstag
Jó reggelt, sziasztok!!
Le szeretném venni a CC-ről az első rendszámtábla tartót (ami fogja a keretet) egy ívelt xar amit vagy négy patentszerű valami fog, de sehogy sem tudom kivenni őket. Van ennek valami trükkje?? Tegnap már majdnem leszakítottam mérgemben.Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz Kiskokó #191413 üzenetére
Nem vagy Te ilyen!! Szerintem ma túl szenzitív vagy! Meleg teszi, én is elküldtem ma egy faxit a p....csába, eddig erre nem volt még példa. Lefényezték a CC első lökhárítóját, mert már annyira teli volt kőfelverődésekkel, h vállalhatatlan volt. Szeretném lefóliáztatni kőfelverődés elleni fóliával. Kaptam rá egy olyan árat, h felakadt a szemem. Ráadásul nem is húzzák még be, mert három hétig pihennie kell a festésnek, csak így adnak rá 10 év gart a munkára. Szóval ne menjek addig vele, ha azt akarom, h szép legyen-maradjon. A Zasszony Splash-e az ügyeletes talicska, abban meg most adta be a klíma az unalmast. Mindezek mellett rá akartak beszélni egy köztudottan szar termékre, amit abszolúte nem akartam, a bótos meg csak süketelt. Na, erre elborult az agyam és küldtem melegebb éghajlatra, de legalább rövidre tudtam zárni az ügyet.
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Ma ezt találtam:
1 hibakódot talált:
009571 - Turbófeltöltő nyomásérzékelő poziciószenzor áramkör
P2563 - 000 - valószínűtlen jel - időszakos
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00100000
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 2
Számláló nullázása: 255
megtett Km: 284241 km
Idő indikátor: 0
Dátum: 2015.11.25
idő: 12:19:14
hibakörülmény:
FRD: 0 /min
sebesség: 1.0 km/h
terhelés: 0.0 %
terhelés: 100.0 %
lambda: 35.5 %
absz.nyomás: 999.6 mbar
hőmérséklet: 31.5*C
Döglődik a turbó??Viszont legalább nem regenerál túl sűrűn:
285130 km megtettÚt
0.0 Sikeres regenerálások
1180 km Km mióta Regenerálás
840.0 Eltelt idő Regenerálás
22.2 koromTömegHatár (ügyfélRegener.)
159 ml Részecskeszűrő OlajhamuTömeg
11.1 Részecskeszűrő koromTömeg (kért)
10.2 Részecskeszűrő koromTömeg (mért)Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
A hibakód alapján a Mester megszakértette
Sajnos döglődik a turbó.
Tudtok javasolni valami megbízható felújító céget, (sajnos sok negatív kommenteket olvastam ebben a témában), vagy inkább gyári új??
Azt sem tudom most merre induljak, nem kicsit vagyok elkeseredve.
Hiába a prémium nyál, a tízezrenkénti olajcsere drága LM-olajjal. Sosem volt kitaposva a szeme, a fordulatszámmérő a háromezres tartományt nem igazán hagyta el sosem. Közel 300k és meghalt a csiga.Joe
-
simonjoe
őstag
Persze, időnként el szoktam rúgni (sírok is olyankor) de az csak pár másodperc. Akkor belenyugszom, h cserélni kell. Már írtam is cégnek köszi a tippet.
#191588babszon:
...Őket dobta fel elsőre a kereső , de talán más is említette már a "jó" tapasztalatait a céggel.
#191589rbalint88:
Preferálnám az újat, de félek, h irreálisan magas lesz az ára. Pedig ha biztosra akarok menni akkor az kell.
Köszönöm Skacok az infókat!!Joe
-
simonjoe
őstag
Nem csupán az ár, az ügyfélkezelés is példaértékű. Le kellett fényképezni a turbó adattábláját, hát nem volt 1xű, elküldtem nekik. Megrendelik és küldik, van 47eHUF "betétdíj" vissza kell szolgáltatnom a a régit. Lehet, h elkapkodom ezt a cserét. VCDS-el olvastam ki, a kijelzőn még nem dobot hibát. Töröltem, majd mentem vele 300km-t, a hiba nem jött elő. De, az a baj, h lassan indulnánk egy EU-s körutazásra, és nem merek így elindulni. Ha útközben adná meg magát, tökön szúrnám magam, ezért hajlok a cserére. Lesz egy DPF tisztítás is, mert az már 159ml-t szmötyit tartogat, pontosabban 20k-óta megállt ez az érték, de lassan az is eléri a fullos 175ml-t, ennek is elejét veszem. No, meg a szerelőmnek sem lesz rossz (annyira) mert a DPF-el együtt a turbót is tudja majd egy kalap alatt cserélni. Köszönöm a tippet még 1x!! Majd írok, ha megtörtént a csere.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #191606 üzenetére
Jóóó reggelt!!
Két céget néztem ki, és ajánlották is mindkettőt.
Ez az egyik:
[link]
Itt mint olvasod, nem kell várni, ha a leszereltet viszed, kassza 30eHUF.
A másik:
[link]
Itt egy ismerős csináltatta, (2015-ös Tuareg) 40eHUF.
Valszeg az első lesz, kevésbé tartom macerásak, és nem az ár miatt! Jobban össze is tudom így hangolni a munkát a szerelővel. Amint este átviszem hozzá, leveszi meg a turbót is, és míg tisztítják addig visszaviszem a bontott turbót. Majd a szerelőhöz vissza a tiszta szűrővel. Másnap meg viszem futóműveshez beállíttatni, mert állítólag a leszerelés miatt azt is meg kell bontani, visszaállítani nem tudja, ezért azt is intéznem kell.Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!
Van valami "biztonsági-vezetéstechnikai" előírás új turbó berakása után?Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Na, most kapok agyf@...szt!!
Nem záródik rendesen a jobb hátsó ajtóm. Ha bezárom az autót, a jobb hátsó nyitva marad. Majd kinyitom, rányomok a távirányítóra még1x, akkor bezár. Ha elindulok, be van állítva, h automatikusan záródjanak az ajtók, a jobb hátsó renitens, nem záródik. Megnéztem a hibát:Cím 72: Jobb hátsó ajtó Címke:. HGJ\1K0-959-704-GEN3.clb
VAG szám SW: 3C8 959 704 B HW: 1K0 959 794 Q
Alkatrész: J388 TUER-SG HR 0309
Revizió: 43004101 Szériaszám: 00000000440043
Kódolás: 0000144
Műhely #: WSC 05311 000 00000
VCID: 3261470AAD2F68DF51-8066
1 hibakódot talált:
00931 - Központizár záregység -jobb oldalon hátul -F223
008 - valószínűtlen jel - időszakos
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00101000
Hiba priorítása: 3
Hiba gyakorisága: 1
Számláló nullázása: 155
megtett Km: 285790 km
Idő indikátor: 0
Dátum: 201.07.14
idő: 11:15:19
Mi a xar lehet vele?? Kellene vennem még valamit, valami zárat, vagy mi szokott ilyenkor elrosszulni??
Közben megjött az új turbó, egy banános doboznyi méretű, nehéz mint a dög. Még nem bontottam ki, remélem nem egy fekete migráns fiú van benne, mert akkor kevés lesz az ebéd!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz focvis #191930 üzenetére
Én azon gondolkodtam, h mi a francnak kell lefóliáztatni ennyi pénzért? Hisz egy top kategóriás fényező megcsinálja elemenként 65eHUF-ért a fényezést. Az első lökössel megfogok egy nyuszit, vagy akár egy fácánt, az bizony törik. Oda a fólia. Jobb esetben lehet javítani, ha nem akkor új. Fényezés+fólia, az összeg így nem kevés.
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Segítséget kérnék.
Keresek a CC-hez jobb hátsó zárat.
A cikkszáma:
5N0 839 016 D, vagy "F" vagy "E" végű. Mindhárom cikkszámú jó lehet az én autómba, de van valami "data modell" szám. Mindhárom cikkszámhoz más. (PR-4F2, PR-412 és PR-4K0). Honnan tudom, h melyik az enyém???Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Építő/felújító topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Elektromos autók - motorok
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Androidos fejegységek
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs