- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Dimensity 9300-zal és különleges kamerarendszerrel mutatkozott be a Vivo X100
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89874944
törölt tag
válasz
Mágus2 #118826 üzenetére
köszi
akkor új a motorom?
lehet-e ilyen kompresszió mellet a motorral probléma? gyűrű leragadás, kopás, egyéb? van-e értelme veszteség mérést is csinálni?
szelephézag beállításon gondolkozok még, meg szelep csiszoláson.
Nagyobb útra készülök, odavissza 2500km, jó lenne nem félúton ottmaradni.[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz
Mágus2 #118989 üzenetére
Az nem az olajfogyasztós motor???Vagy rosszul emlékszem, de mintha az lenne.Szerk.: ott volt a 30.000 km-es csereperiódus elsőként, már beugrott. Aki betartotta, az ki is nyírta a motort..
Szóval ja, csak ismert előélettel vennék ilyen motorkocsit.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
Mágus2 #119027 üzenetére
Semmi nem lett szétfaragva. Semmi kívülről, sem a motortérből nem látszik.
Nem kényelmes? Miért? btw továbbra is az. Ugyanúgy használom mint eddig.
Csendes? Miért ne lenne az?
Vibráció mentes?
Ezek most így honnan?Továbbra is ugyanúgy használható mint eddig, max ha elgurul a gyógyszer, akkor lehet vele menni.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
Mágus2 #119030 üzenetére
Kerékcsapágy szar volt. Cserélve lett.
Lendkerék szar volt, cserélve lett. Azóta egyiknek sincs semmi baja.
nem ráz, nem darál. Sem a hangról, sem beülve nem mondod meg, hogy nem gyári...[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
RohamDroid
aktív tag
válasz
Mágus2 #119051 üzenetére
Köszönöm szépen! Megyek ki is próbálom
Közben itt vannak a képek Lehet Gyönyörködni
Üdv.: Csaba
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #118956 üzenetére
Egy naiv kérdésem lehet? Többen írták, hogy a csere fél-1 óra. Ezt hogyan lehet kivitelezni? Ugye ha alul leszedik az olajteknőt, akkor a hajtókat alsó részét lecsavarozva szabaddá válik az "alsó" csapágy. De a felső? Azt csak akkor éred el, ha:
1. kiveszed a dugattyút -> le kell venni a hengerfejet
2. kiveszed a főtengelytEzek nem fél órás műveletek jól érzem?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
válasz
Mágus2 #119112 üzenetére
Dánke, májsztró! És felülről, a motortér felől induljak, vagy a kerékjárati ív felől? Ez a videó azt mondja, hogy az utóbbi egyszerűbb.
MPeter87: köszi neked is, remélem, megoldható egyszerűbben is, videót találtam, lásd fentebb.
bitpork: nekem sokszor nem kell mondani hogy vigyem szervizbe, csak gondoltam felvágok asszony előtt, a szombati autószerelés a kocsifelhajtón az olyan macsós dolog.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Mágus2 #119145 üzenetére
En is igy szoktam valahogy.
Ha mar szivacsos mosas kell, es nekem nincs lehetosegem, akkor beadom a kezimosoba.
De ritkan jutok el olyan koszos allapotig, jobbara telen.Lacess: erdemes szerintem kettot tartani a szivacsbol. Egyet a felnikre kulon.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
TaaT
veterán
válasz
Mágus2 #119145 üzenetére
"Itt forró gőzborotva habbal"
Itt olyan nincs, melegvizes "vegyszeres" mosás van.
Lacess: "Meg nem is csúcsidőben, utálom azokat a fejeket amikor rá van írva hogy "miazanyádatbaszakodszmég"."
Én gyorsabban körbe szivacsozom az autót míg egyesek a lándzsával bénáznak. Tehát a mögöttem álló hamarabb jut sorra mintha egyes nem szivacsozó ember mögött állna sorban.
bitpork: Nem a szivacs volt 250ft hanem a mosás. A képekhez meg nem nyúltam aszem a rendszám kitakaráson kívül, és mobillal készültek.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Mágus2 #119195 üzenetére
Köszönöm
Ritkán fordul csak elő hosszabb táv, akkor meg kutat is útba ejtünk és csurig (amúgy is tele, kivéve ha itthon dől bele egy 20L-es kanna, mikor elkezdi jelezni a tartalékot), viszont az idő miatt évente kétszer kényes a 3000 vagy 3500
Mentségemre szóljon, lassan két éve használjuk a vasat, de nem volt ingerünk megnézni, "mennyi a vége", a rémtörténetek meg pláne megerősítik, hogy jobb a békesség.
[ Szerkesztve ]
-
Lotos
újonc
válasz
Mágus2 #119222 üzenetére
Kiiktatni csak csak azert kellene, mert 80%ban ejszaka jarok, es elegge idegesito illetve idegesiti a szembe jovoket amit meg is ertek. Jövöheten lesz kotelezo szervize a vasnak mert itt nemetben a rovid het miatt keves ember veszi ra magat a munkara elobb. Csak meglep a dolog hogy pl ilyen esetekre miert nem raknak be egy manualis fenyszoro magassag allitot.
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Mágus2 #119248 üzenetére
Es mi lesz a jeges macikkal ?
Jah kesz az aua motor, fotengely cseres lett (egybe kotve egy generalal), lesz amilyen lesz, forgatasnal semmien feszules nem erzodot, se erintore lehuzott se rendesen lehuzott allapotba, kiderul, jah kapot vacsi uj kuplungot is
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Dot
őstag
válasz
Mágus2 #119248 üzenetére
Már csak 1 utat tervezek menni a mostani turbómmal, remélem az enyémnek az alkatrészei nem itt kötnek ki.
Vagy ha ennyire széthullik akkor ne üsse ki az új lambda szondámat.Gondolom Nektek erősen nyitott rendszer volt az utolsó dobig?!
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Mágus2 #119273 üzenetére
500-nál rámérek, 1k körül olaj csere, meg 5k-nál gondoltam, ha a járatás és 5k közti szakaszt túl éli nálam, akkor utána földi halandónál majdnem örök élet
ezért kopp kopp kopp a golfnak, mert 2éve nyélen megy ez a motor isdurva 3 (4) nap volt, motor ki->motor generál+kuplung+vezérlés->motor vissza.
jah járatás meg minden nélkül 12es végnyomás mindenhol eddig, karter nyomás szinte nincs így se!
jah ennél a csodás marelli vezérlőnél is a 60-as csatornán kéne adaptálni a TB-t? (e gas), ross tech wiki nem konkrét, de az alapján úgy látom igen.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Mágus2 #119277 üzenetére
hideg zsír oldó+fogkefe+csavarhúzó ennyit vitt.
és hol tudok a barátommal össze futni?
Köszönöm a segítséget!
u.i.: ahogy észre vettem baromi kényes a folytóra ez a motor család.... elég buta az alapjárat (gyengén is tartja) és a gázvétel is lusta illetve, miután leléptem róla még kitartja 1-2 seccig.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Mágus2 #119279 üzenetére
Oke a lusta gaz reakcionak meg betudom ezt, de a fent marado gaz?
Multheten rutinoztam egy szinten aua poloval annal nem tunt fel ez.Amugy meg szerintem nem magaval a TB-vel van a gond, hanem a soft ilyen herelt szar....
Szog gyari softal se volt ilyen szar a Tibi, elso softtal javult, a jelenlegivel meg siman tudja azt mint egy regi motronic, pl vr6 gazreakcioba...
Irhato ecu-val meg meg siman tovabb twekkelheto ill egyenre szabhato, ami cel is, motorfekevel nem vagyok meg baratkozva, mert nem eleg finom, igaz nincs bent a dv by pass szelepe![ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #119298 üzenetére
Nekem bal oldalon van hasonló. Ha fekvőrendőrön megyek át, akkor olyan mintha valami löttyenne a futóműben. Szintén elvittem futóműveshez rázópadra, és hazazavartak hogy minden jó.
Irigyellek, hogy magadnak meg tudsz mindent oldani. Nem kell mindenféle szerelőre várnod, hogy megcsinálja a kocsit.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
freaghill
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Motoros topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Escape from Tarkov
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Aliexpress tapasztalatok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- További aktív témák...