- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi A2 - fejlődött is, meg nem is
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #34157 üzenetére
Ha rendszeresen volt cserélve az olaj, akkor ne mosogasd, csak kívülről.
Motorba 10w 40, valami normális márka, ne cinol, tesco.
Váltóba 75w 80 gyári, vagy castrol, specifikáció nincs, mert ez skoda váltó, nem vw,. - Kérdezz rá volt-e valaha cserélve, ha eddig nem volt, az gáz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #34161 üzenetére
A skodri váltóban 60 000km a csereperiódus vagy 2 év. Ennyi idő alatt a minimumra is csökken a szint, mert csöpög a rudazatnál szinte mind.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Van erre egy pár sokat látott háborús veterán. Mit ajánlotok, az ablakokra, h nem fagyjon be télen?. A parkolókban nem kellemes az ajtót nyitogatni a belépéshez, csak mert nem lehet lehúzni az ablakot.
Nincs valami lónyál amivel be lehet fújni a gumitömítést az ablak körül, h ne fagyjon bele az üveg.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz h.adam.92 #34266 üzenetére
A fékrendszer közös körön van a kuplunggal. Ha a fék ereszt, azt érezni a pedálon, de ha a kuplungnál enged, attól az autó fékjei rendesen működnek, míg a minimum szint alà nem csöken a szint. Ha a féken nincs szivárgás, akkor kuplung munkahengert kell megnézni. Minden esetre a fékrendszert sem árt átvizsgálni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #00809728 #34273 üzenetére
Alföldi lehet a gyerek. Nekem mindig mndenki kissebb fogyit mond, mint a valóságban.
'Óóóóó, az én ótóm csak 5 litert eszik.' Eljön látogatóba, megpislantom a PC-t 7,5 liter. Mondom neki, hol az 5 liter? Óóóóóóóóó, erre sok a hegy.
Tegnap rossz voltam 6,3.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #81556480 #34287 üzenetére
Nincs benne semmi ördöngősség. Akksi ki, utánal lehet babrálni a lufit.
Tudod hogyan kell levenni a kormányt? Hátul van két lyuk rajta, ott kiakasztod egy csavarhúzóval a lufi fülét tartó rugót, utána már csak a csavart kell a kormányoszlopból kiveni.
Először a - pólust vedd le az akksiról, és mindig azt tedd visza utoljára.
Egyébként a biztosítékokat megnézted. Az elektromos ablakéval van közösen, meg a csomagtér világítással, ha ezek működnek, akkor ez is kilőve.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #34298 üzenetére
Vákum csöveket ellenőrizni kell. A turbó nyomást vákummal szabályozza a vezérlő. Ha mondanál teljesítményt, vagy motorkódot, évjáratot, akkor többet tudok mondani.
Valami olyasmit fogsz találni, h a turbó nyomás túl alacsony, vagy túl magas. Szerintem nem légtömegmérő.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #34309 üzenetére
No, látod nem is fájt. Akkor ez kettes octi PD motorral. A turbónyomás vezérlése itt is vákumos. Én erre keresgélnék.
Ha légtömegmérő hiba lenne, akkor nem húzna ismét jól az autó, miután újraindítod.
5 lehetséges hiba van:
1, valahol lyukas a vákumrendszer. Ez alapból vészmódhoz vezet.
2, a turbó elkoszolódott, mert sokat ment a motor alacsony fordulaton.
3, valahol tömítetlenség van a turbó és a szívótorok között.
4, Az N75 mágnes szelep szelep hibás (ami vezérli a tubónyomást a vákummal)
Van egy 5. is de az nagyon ritka(meghalt a turbó.)
Keress valakit aki ért is hozzá, és nem csak lehúzn akar.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #34315 üzenetére
BLS vagy BXE, esetleg BJB attól függően van-e részecske szűrő(DPF).
Bízd valami rendes szerelőre, mert aki csak hibakódot tud olvasni, és cserélgetni az alkatrészeket, h hátha..., azok nem tudják megbízhatóan megjavítani, ezeket kerüld.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #34319 üzenetére
Belefagyott a nyári nyál Ez a szar a nyomástól jön ki. Valahol eldugult a cső. Az ablakmosó motor által keltett nyomás nyomja ki a mosót(hydraulika style), csak itt nem olaj, hanem víz van. A mosót csak akkor lehet kivenni, ha lent van a lökös. Le kell venni a csövet a mosó motorról és kompresszorral megfújni(nem 8 barral, mert leszakad a lökös ).
Melegítővel is lehet próbálkozni. lehet valami nedvesség megfagyott, és fogja a mosót.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
A srácok elérték a határait az adagolónak, több naftát nem tud nyomni. De a turbó még lógatja a lábát. 200 lovat elvisel simán. Ezért kell a nagyobb elosztó fej az adagolóra.
A PD motornak erősebb a forgattyús háza, és több helyen keni a dugattyúkat is. Ha 200 pacitól többet akarnak, akkor vadásznék egy ASZ vagy ARL blokkot, arra felmegy az adagolós hengerfej, és kezdődhet a móka.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Xmodule #34500 üzenetére
Szerintem egyértelműen levegős. Ami nagyobb baj, h a levegő a főfékhengerben van. Ha teljesen kiszívta a tartályt, akkor elb@szta.
Most kétféle módszerrel lehet megjavítani.
1, Kiviszed a hóra és jó keményeket fogsz fékezni, h bekapcsoljon az ABS pumpa. Ha nem levegős a rendszer nagyon akkor ettől megjavul(felkeményedik a pedál, nem lesz gumis, meg olyan érzetre, mintha sz@rba lépnél).
2,Vag-com, vagy VCDS diaggal az abs vezérlőben csinálsz alapbeállítást, és követed az utasításokat. Ehhez 2 ember kell, 1 aki pumpálja a pedált, és nyomja a következő lépést a diagnosztikán, a másik ereszti és húzza a légtelenítő csavarokat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #34515 üzenetére
A fék nem játék, nem csak az autóban utazók életére ártalmas a fékhiba. Ha a motor nem húz rendesen, akkor nem vagánykodunk, de a gumik, futómű és a fék nem lehet hibás. Az ilyen szerelőnek száradjon le a...., na az. Neki kellet volna kipróbálni szerelés előtt, és után, és akkor tudta volna, h valami nincs rendben, vagy sokat akarok
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #34518 üzenetére
Mesélj csak!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #34520 üzenetére
A cordobának nincs is sok lengőkaros, kutyacsontos futóműve. Bezzeg amiket leművelnek az A4, A6, B5 kategóriával.
Ford-éknál volt a havernak egy kellemetlen élménye. A 2000km-t futott Fiestában felrobant az 5. fokozat fogaskereke a váltóban. A kereket gariban cseréltlk, de az olajat nem akarták kicserélni, simán visszaöntötték volna a fémreszelékes olajat. Kifizette zsebből az olajat, h mégse a régi menjen vissza.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #34522 üzenetére
Van egy rossz hírem. A vezérlés alatt van, úgyhogy le kell bontani miatta az egész elejét.
Láttam már arcokat, akik kicserélték úgy h nem bombázták szét az egészet(maradt a vezérlés és a lökös is a helyén), de időben ugyan annyi, csak többet káromkodtak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz joshua7 #34527 üzenetére
Majd meglátjuk, h mennyit mennek el. Német taxikat kellene megnézni, és megkérdezni a tulajokat. Itt elég keveset futottak, ahhoz, h egyértelműen meg lehessen őket ítélni. Normális karbantartás mellett minden elmegy a Holdig(360 000km) és rendes gázolajjal vissza is jön onnan.
Kérdéses, kinek mit jelent a rendes karbantartás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Formula-1
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Energiaital topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Robot fűnyírók
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen