- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz
Mágus2 #111058 üzenetére
Akkor lehúzódok
Nyilván minden ellen nem jó ez, csak a nagy átlag ellen.
Ahhoz a 2.8 benya+chip lenne az ütőkártya, az meg az a motor amit mindennapi használatra nem vállanék be, mert kicsi a motortér hozzá, és a nagy hő nem tud már megfelelően távozni.Az embereknek fáj az igazság!
-
-v-
addikt
válasz
Mágus2 #111060 üzenetére
Hát végsebesség környékén igazából amúgy is csak a légellenállás, csúcsteljesítmény meg az utsó fokozat áttétele számít, simán lehet jobb egy amúgy rosszabb súly teljesítmény arányú autó
Bakker én mióta nálam van az autó nem tudtam még kipróbálni, mennyit fogyaszt(ana) normál használattal ... sose volt még egy tank se amit épeszűen autóztam volna végig
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Mágus2 #111004 üzenetére
Ezt köszi ide is
(#111003) TaaT: G4 betegség, ahogy olvasom. Neked is kattog néha? Illetve ha tervezed cserélni, és külföldi lehetőség akad olcsóbban, összeállhatnánk postát felezni. Eddig a stealership a legjobb ötletem, ebay-én csak használtat leltem, alin még azt sem.
Benzin-dízel: SDI-n rövidebb a váltó is, szóval végső soron a 90 lovas TDI még képes kevesebbet is enni. Kettőstömegű+turbo persze kontra.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
Mágus2 #111176 üzenetére
Meg tankolni
haver hozta be 4 másik autóval együtt, de ez elég réteg igény és mindig pedzegeti, hogy vegyem meg, mert tudja, hogy imádnám a v8-at. Azt mondta 14-el el lehet vele járni, gyerekülés is be fér, babakocsi is hátra, ideális családi autó (utóbbi 2-vel nem engem akar meggyőzni, hanem a csajomat
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
lenko
aktív tag
válasz
Mágus2 #111257 üzenetére
5w30, de tudod miért? Mert ezeknek kisebb a hamu tartalma.
Másrészt linkeltem videot, youtube tele van tesztekkel, Pl. -50fokon is van vagy 6féle olaj egymás mellett, és tisztán látszik, az adalékolástól függ az olaj tulajdonsága, nem xWy. 3ből 2 5w30 ugyanúgy folyik mint 3ból 2 5w40, ezt mivel magyarázod? Olaj és olaj között óriási különbségek vannak. Mert az alapolaj minden esetben kb azonos minőségű, minden az adalékokon áll v bukik.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
Mágus2 #111309 üzenetére
No, autó indult, kb annyit indítóztam most mint a videón a második alkalom. Az első 1-2 mp-ben kicsit kehes volt, de azóta rendben van, többször is próbáltuk.
Az akku egyébként:
-12,1 V nyugalmi,
-10,5 V indításnál,
-13,5 V alapjárat mellett.Most megyünk egy nagyobb karikát (30-40 km) és tankolni is fogok.
Viszont megint szarakodik a központ, bár ez inkább mechanikus hibának tűnik?! Vezető oldalon lezárva nem zárja az utas oldalt, ezért visszanyit. Riasztóval szintén. Utasoldalon zárva pedig rendben van. Úgy tűnik csak nem úszom meg a zárat.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
kk831228
addikt
válasz
Mágus2 #111317 üzenetére
Erre szoktam mindenkinek mondani, aki okoskodik hogy ő megtudja mondani egy fiatalabb autóról hogy 150 vagy 300 van benne.. . Hát qurvára nem tudja, akármilyen okos...
Nem véletlen rakosgatják az órát vissza a nepperek...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
brumi1024
veterán
válasz
Mágus2 #111383 üzenetére
Alapvetően újat nézegetek (/vagy szalon, de azokkal mindig az a baj, hogy pont az a filléres extra nincs benne, amit utólag berakni nagy szívás, például LED lámpás Leonoknál az automata ablaktörlő+lámpakapcsoló), de a kvázi bejáratott használtak is jók, csak ott sokszor az árral is probléma van.
-
brumi1024
veterán
válasz
Mágus2 #111385 üzenetére
Nem feltétlen, néztem mindent a kategóriában. Egyelőre az MQB a nyerő, abból Octi, Leon, Golf, A3 megnézve, de kíváncsiságból néztem Mazda 3-at, Focust is, illetve korábban próbáltam 1-es bajort. Talán még egy Mini megnézendő, de az Astra sem rossz (bár az élőben kevésbé jön be, mint képeken). A franciák maradtak ki igazán, de az nem az én világom. Az offos jelöltek nagy részével egyébként az a baj, hogy magasra tette a lécet a G6, nehezen fogadok el olyat, hogy fogható részeken kopogós, gyengébb minőségű műanyagot használtak (pl Focus a kilincsnél belül).
(#111386) focvis: Most, hogy mondod, az elég közel van, és mindig is érdekelt a Duster.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz
Mágus2 #111402 üzenetére
Keretnelkuli ablakokat szeretem, most is olyan van. Ez is lehuzza magat, es nem hallottam rola, hogy megviselne oket. 200 folott zajos, alatta rendben vannak.
A tuningnak egyetlen oka van. ~340Le/660nm -bol ulnek at, ami miatt kicsit lustanak erzem ezeket a gepeket, ergo iszonyu kenyelmetlenul erzem magam bennuk. Azert egy remap utan szepet lepnek a 4 hengeresek is. Igaz, RS Octit probaltam eddig, kb. 250 loval, es DSG-vel. Az nagyot lepett. A CC nehezebb, de sok kulonbseg nem lenne, szerintem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
viharhozo
addikt
válasz
Mágus2 #111439 üzenetére
Dizelben per pillanat olcsobb a Golf az Octavianal. Benzinesben lehet, h nem, a Skoda sokkal nagyobb felarral adja a dizelt. Erdemes molyolni a kalkulatorban, konfiguralt autora mindket marka ~18% kedvezmenyt ad, es a Skodanak szinte mindenhol magasabb a listaara.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
knuckle
aktív tag
válasz
Mágus2 #111459 üzenetére
pontosan így adja elő...nem kell teljesen kitekerni a kormányt sem, már egy negyed fordulattól hallható érezhető, de jobbra kanyarodáskor only. másik irányban csend van
üresben, vagy lassan 60 körülig elég szépen bepuffog, én még a pedálon is vélem érezni, illetve a kormányon.amúgy annó az első
szerelőmpék azt mondta, hogy:
" jóvanazúgy, mer minden fábiánál ilyen, macerás cserélni, és amúgy sem tud kiszakadni onnan semmi sem"[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
K Norbi
addikt
válasz
Mágus2 #111485 üzenetére
Én már évek óta kiszedtem belőle azt a kis lapátot, körülötte van valami gumis szigetelés, az szét volt repedezve meg hiányzott belőle, a lapát elhajolva, nem zárt jól nyáron szívta a forró levegőt.
Kiszedtem és lezártam most csak oldalról tudja szívni az oxigén dús hideg levegőt télen nyáron.[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- iPhone topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...