- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32845 üzenetére
Ez kell neked mester. 1.2 12v chipp -84kw Anyám borogass! Totál tujing.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32847 üzenetére
Elvileg erősebb mint az enyém. A leopárdos motor burkolatot még nem értem, a többit nem is próbálom megérteni. Octavia téli kerék és hasonló állatságok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32849 üzenetére
Azt írja, h az autót azon átalakítások áráért adja, amik rendelésre lettek gyártva, több mint 4000 euróba vannak ezek , ha nem kamuzik. Első tulaj. Szerintem ő a bűnös.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32853 üzenetére
4000ből szerintem kinéz 250 vagy több ló és 500Nm. Nagy fékek. FIMIC, új csiga, PD elemek, sport futómű. Én a fickó helyében a motor+váltó cserével kezdtem volna.
-
Mágus2
Közösségépítő
Következő versenyzőnk. Cirka 9500 euróért elvihető. Ennyiért mennek a 2008-as passatok A6-ok, de mindegy.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32893 üzenetére
Már nem sokáig vagánykodhatnak a lámpánál. Jön a vw 0,8 literes TDI-je. Majd az elkeni a száját az ilyen betyároknak.
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Csak , h nézzetek valami normális dolgot is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #33066 üzenetére
Én a tüsszögősre gondoltam, mint dizájnelem. Az, h megfázott, semmire nem jó, csak valaki szereti hallgatni váltásnál.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #33108 üzenetére
320 paci az semmi, azért nem érzed. Bezzeg a fater 2T wartburgja a maga 50 paripájával. Na abbam 140km/h elég élménydús.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #33276 üzenetére
Szerintem azt hiába fogod kenni, megégetted a betétet, azért sír.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #33279 üzenetére
Dobd el a 15ös téli papucsokat, tedd fel az RS octi 312es tárcsáját, az való neked, ha azt is elfékezed, akkor a hiba a lábadban van.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AMD Power #33303 üzenetére
Nem igaz. Nem kell szétroppantani. Bár kitudja mit ért szétroppantás alatt. Ha leveszi a kerékagyat, mait muszáj, akkor nincs gond. Belülről kisajtolja a kerékagyat, attől a 2 darabból álló kerékcsapágy belső fele kiszakad és az agyon marad. Majd kiveszi a zégerbiztosítékot, és kisastolja a kerékcsapágy külső gyűrűjét.
Visszarakásnál a régi külső gyűrűvel besajtolják az új csapágyat, zéger vissza, a kerékagyról lehúzzák a rajta maradt csapágy belsejét, és visszanyomják az új csapágyba. Gyakorlott szerelőnek 1 órás meló.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez a versenyzésre kell, nem versenyzésre kell ütött szöget most a fejembe. Mindenki erősebb autót akar, de senki nem versenyzésre veszi. Amire nem elég 130 ló arra nem lesz elég 170 sem. Ha nincs kraft a kocsiban, akkor ne előzzön, álljon be a sorba és tanuljon meg csapatjátékosként közlekedni. Ha meg mehet, akkor menjen, de ne a szembejövők kárára(csak azért mert erősebb autója van, nem kötelező minden áron előre furakodni). Minél erősebb egy autó, annál többet enged meg magának a vezetője. Sajnos az ilyen nem versenyzőkkel vannak tele az utak, árkok, fák, temetők.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #33443 üzenetére
Ez csak számháború. Próbálj ki egy diesel FR-t meglátod, h egálban van a benzinessel. Más a váltóáttét, több a nyomaték, kevesebb a lóerő, +- ugyan azt tudják.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #33448 üzenetére
Mármint találkoztál már olyan diesel FR-el amiben meg is volt a gyári 150 ló? Vagy csak azt hitte a fickó, h megvan. Nagy különbség.
Találkoztam már olyan 1.8Tvel ami kevés volt a kobi szaromhoz. Ez nem azt jelenti, h annyira jól megy gyárilag az adagolós puttonyos, hanem valammi kehes 1.8T-re akadtam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Melyik tápegységet vegyem?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Politika
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- További aktív témák...
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest