- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi Redmi 4X - Mi-ért hagytál el engem?
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz b4zsi- #169993 üzenetére
A kép alapján nekem is úgy tűnik, hogy ott belül, sokkal komolyabb a helyzet. Tipikus rész, amikor a műanyag sárvédőborításnál megáll a dzsuva, és onnan indul majd szépen.
Nekem is hasonló, csak én már időpontot vadászok otthon egy lakatoshoz, tél előtt szeretném ezt megoldani.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz rob210 #169998 üzenetére
Lehet elkerem a számat - most épp otthon egyeztetek otthon (Gyergyószentmiklós) egy lakatossal, akinél volt nagybátyám, nyugdíjas és szépen dolgozik. Csak lehet, hogy épp akkor jönnek nyaralni Magyarországra
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz akooos #170079 üzenetére
Ugyan ez volt nekem ~két hete, rob210 szétszedte, kis kenőanyag és most okés újra (bár eső nem volt, hogy huzamosabb ideig tesztelve legyen). Egy szerelő ismerős nekem is azt mondta elsőre, motor lesz.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #170392 üzenetére
Három különböző olajmarka oldalán dobta ezt a specifikációt 1.6 MPI-re (Motorex, LM, Castrol). De lehet, hogy tévedek, javitsatok ki
Szerk.: Utánna néztem, 507 csakugyan dízel. Tanulság: ne bízz a gyártók olajkeresőjében.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz bul07 #170513 üzenetére
Mint mondtam, attól TDI még. Az, hogy a befecskendezés modja eltér, (adagoló vs pumpe düse vs common rail) még egy brand.
Vagy a futócipő nem cipő, ugyan úgy mint a focicpő?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz bul07 #170529 üzenetére
Többség azt sem tudja, hogy mi a különbség a TDCI, CTDI, TDI és többi variáció közül. Amúgy meg, szerintem a legtöbben épp a PD-re gondolnak. Szakmai témában meg van jelentősége, de ott már a motorkódnak inkább.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz bul07 #170534 üzenetére
Peugot Expertben volt VAG TDI? Ahogy én látom, ezekben csak PSA féle kamrás és CR dízel volt.
Szerintem te kevered a szezont a fazonnal... turbós, adagolós, dízel =/= TDI
Opelekben meg TD és DTI volt, ami megint nem TDI, cseppet sem. Az egy dolog, hogy más gyártmány, de karakterisztikában is két külön világ........
Pl 60 lóerős Astrában jó eséllyel az 1.7TD volt, 68PS, 135Nm, míg az 1.9 TDI ASV az 110PS, 235Nm 1900rpm mellett. Nem épp ugyan az.Szerintem nem véletlen, hogy régi dízelekből a Volkswagen AG álltal gyártott motorok lettek legendásak, és nem a HDi vagy a GM féle DTi.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Dika22 #170862 üzenetére
Nálam is ez volt, főleg eleinte. 6 szett tárcsa lett cserélve rajta egy év alatt (ebből nálam csak kettő, kettő előző tulajnál, többi a szerviz "saját terhére", mert nem voltak képesek erre rájönni)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
BSE az sima MPI, nem FSI, igaz?
5w30 is jár bele, ha eszi, azt kell kideríteni, hogy miért, és annak az okát megszüntetni. Egy sűrűbb, esetleg a gyári előírásoknak nem megfelelő olaj csak súlyosbítja a helyzetet.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
Új VW logó lesz: [link]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
-
gzbotii
veterán
válasz grizlisandor #171446 üzenetére
Így van. Csak aztán azt a bontott váltót is ne kelljen egy másik bontott váltóra cserélni 20.000km múlva
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
Ezen már az új VW logó van.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Winchester95 #171526 üzenetére
Ennyit bármelyik motor megeszik üzemszerűen.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz szabonagyur #171546 üzenetére
Audi szerintem simán a legjobb hangszigetelésben (VW-hez képest is).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz macilaci78 #171719 üzenetére
Gondolom te is 1.200km mentél pályán, egy nap alatt, 12 évesen, mint az adott hsz-ből sejlik'
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz macilaci78 #171734 üzenetére
Arra reflektáltam, hogy az adott hsz-ben 1.200km pályázás volt említve egy nap alatt
14-15 évesen én is jártam egyedül traktorral mezőre...de az kicsit más.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tomszli11 #171878 üzenetére
"ma mértem le a fogyasztását és elkeseredve láttam, hogy 11 liter.
Többnyire városi (budapesti) fogyasztás van benne, de minimális országút is."Szerintem ebben semmi rendkívüli nincs...
"barátnőmnek ugyan ilyen Fabiaja van, csak neki a 16V és az ő fogyasztása 7-8 liter körül mozog, tény hogy ő a kevésbé forgalmas városban használja."
Le is írtad a megoldást.Spritmonitor link: [link]
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #171882 üzenetére
Anno az 1.4 B Corsam is megette télen a 10 litert nagyvárosi forgalomban. Sok rövid táv, araszolás, régi technológia (+nincs turbó, hengerlekapcsolásos, start-stoppos trükkök), etc.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Pendrive probléma
- Külpolitika
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Motoros topic
- Minden, ami Unreal Engine
- Projektor topic
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...