- Magisk
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Mobil flották
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
Hirdetés
-
Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
gp Jövő hónapban érkezik az új változat, amivel együtt a következő DLC is elérhető lesz.
-
Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
ph Nem tudták lenyomni a gyártási költségeket, kevés fogyott belőle, drága maradt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #209041 üzenetére
Ha lenne egy log, már abból ki lehetne indulni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #209208 üzenetére
Arra gondoltam, hátha fórumtárs feladná postán, akkor pár százasért nálad van a felajánlott cucc de ha már van bármi szilikonzsírod, az jó is lesz.
Zsír: ebben pont túlképzett vagyok 'dielectric'=NEM vezeti az áramot, ez igaz a legtöbb zsírra, a fapados szilikonzsírodra is az lesz - dugd bele a multiméter két kábelét, állítsd ellenállás mérésre --> ha nem mozdul ki szakadásról a kijelzés, akkor megkapja a dielectric minősítést részemről. Ennek a szerepe tehát nem az, hogy menjen rajta az áram! Sokkal inkább korróziótól véd, illetve konkrétan szigetel, nehogy véletlen máshol süljön ki a szikra a gyertya helyett, motoron kívül... (Ha kontaktot javítani akarsz zsírral, akkor kifejezetten vezető zsírokat érdemes használni, pl grafitos zsír, de neked nem oda és nem is az kell.)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #209216 üzenetére
Tekerővel Ohm választ, két derót vége bele a zsírba, ahogy benne van a tároló edényben (remélem tégely, nehezebb feladat ha tubus, lehet akkor inkább ki kéne nyomni egy kis gombócot). Ha ugyanazt látod a kijelzőn, mint a zsír előtt, amikor nem értek a vezetékek semmihez, akkor nyert ügy ha ír valami értelmes számot, akkor vezet, nem szigetel, trafóhoz nem az való.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz yodamester10 #209224 üzenetére
Váltó egyik csapágya gyenge pont azt hiszem, motort illetően jobb az előző generációhoz képest, közel van a 2.0-hoz sok tekintetben. Összeségében vehető, magasnyomásút nem árt megelőzésképpen felújítani ha Bosch rendszer van rajta és nem Delphi. 🤔
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #209249 üzenetére
[link]
Amúgy egyszer én fogtam és egy irányba mozgatva szálcsiszolt jelleggel leszedtem a feliratot de bármi alkatrész bolt kéne tudjon adni.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #209395 üzenetére
Egyik abszolút mélypont volt nálunk, mikor a törött furgonunk 1-esben ragadt, a Golfnak a kartere volt lyukas, ezzel a díszes szerelvénnyel kellett elbattyogni szerelőhöz 🥲
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz boti19871125 #209446 üzenetére
Bármikor behalhat a piezo része, felújítani a másik felét lehet. Kuka, pénztárca felkészít.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz boti19871125 #209448 üzenetére
Ha jók a porlasztók értékei, de van már bennük kilométer, és a kocsival hosszú távra tervezel, ki lehetne cserélni a többit is újra és eladni a működő régieket használtan, minimalizálandó a költségeket, szinte kizárva a lerohadást.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ArthurShelby #209555 üzenetére
Mi volt a trükközés?
Flottakezelő saját adatbázisában megvan amit keresel, szándék kérdése[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ArthurShelby #209561 üzenetére
Ja, az lenne sztenderd procedúra, hogy egy szett gumival van eladva. Persze megértem a savanyú szájízt, ha nem erről volt szó eredetileg
Pótkerék nem mindig ugyanazt kapja, volt itt-ott Conti, Pirelli, Michelin, Dunlop, talán Kumho is. 1.6 TDI Style alapabb 16-os aluval amiket láttam, facelift elejéig főleg Michelin Energy Saver gumikkal jöttek, aztán a facelift verzión jött sok Eco Contact gumikkal. -
molnarpeter
nagyúr
válasz yodamester10 #209586 üzenetére
Lökös le, tartó csavarok eloldani és kicsit rést nyitni a hűtők között amennyire csövek engedik, slaggal kimosni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen