- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- DIGI Mobil
- Sony Xperia 10 V - újraélesztés
- Íme az új Android Auto!
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Mennyit érhet most Elon Musk AI-cége?
it A jelentések szerint most 6 milliárd dollárnyi tőkét vonna be az xAI, és 18 milliárd dollárra becsülik a cég értékét.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
Nemrég hívott a szerelőm hogy elakadt a vezérléscserével.
Őszintén szólva elvesztettem az INA alkatrészekbe vetett hitemet, ugyanis a mester azért akadt el mert az említett márka szettjében lévő feszítőgörgő -hogy is mondjam- nem sikerült jól. Konkrétan valami olyasmit mondott hogy valami lemez rajta aminek be kellene akadnia valahová azért hogy stabilizálja a dologot az nagyon nem akarja ezt, köszönhetően a rossz megmunkálásának. Szóval lehet nézni másik feszítő után, vagy választhatom a harcot annak érdekében hogy kicseréljék az egész szettet.
De ami biztos, hogy még egy pár napig nem lesz autókázás...#f@szomtele
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz zsolt19900 #136494 üzenetére
Az én esetemben egy (nagy valószinüséggel) gyári hibás alkatrészről van szó.
Annyit sikerült már intézni hogy hétfő délutánra lesz egy ugyanilyen szett az alkatrészesnél és kivesszük belőle a feszítőt ha az jó. Az a szett pedig megy vissza hibásként a gyártóhoz.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz focvis #137488 üzenetére
Gratula! Sok balesetmentest!
A felni az az Up! gyári felnije? Kellene rá valami rendes nem?
Amúgy az baj hogy nem nagyon értem a történetet amelyben Te és 2 Golf 7 GTI szerepel? Azért remélem Te igen...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Mágus, ha erre járnál!
Két kérdés, bár a válasz talán minden classikus tdi-t hajtónak jól jöhet:
Az első, hogy vezérlés csere után mindenképp el kell mennem adagolóshoz előtöltést beállítatni?
A második pedig: Te hallottál már olyanról hogy a classkus tdi kényes a szar akksira? Illetve konkrétan arra ha leesik a feszültség indításkor és nehezebben indul? Meg olyanról hogy ilyen esetben azt fogja "hinni" az ecu hogy hideg van, ezért indult nehezen, ezért több naftát fog adni, kvázi dúsit?
(Azt most hosszú lenne leírni hogy ezt honnan szedtem. Még nem tudtam eldönteni hogy van-e benne valami, lévén hogy pl. van hőmérséklet jeladó ami "segít" az ecunak eldönteni hogy milyen hideg van. Inkább Téged kérdeznélek... )Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #137644 üzenetére
Értem és köszönöm, illetve köszönjük!
Az enyém jeleneleg hidegen indul nehezebben (azért nem úgy kell felhúzni mint a kakukkos órát), ezt nagy valószínűséggel a szarakodó akksinak köszönhetem. Tudom, ne magyarázzak hanem vegyek újat...
A múlt hónapban ~600€ csak kötelezőkre, kéne egy új akksi, rá kell nézetni a klímára mert érezhetően gyengébb, a hangszórók b@szakszanak elől... ideje lenne belelülni valami rendes pénztemetőbe#134646: Nehezebben forgat (remélem )
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mappa #137985 üzenetére
Normálisak a hangok persze... meg kib@szottul idegesítőek.
Tegnap mentem ~300km-t igazi magyaros utakon, csörög-zörög minden, már nagyon unom. Az út vége felé már az utastársam nyugtatgatott hogy fejezzem be a szitkozódást meg a zajosnak vélt alkatrészek nyomkorászását.
De legalább a frissen feltöltött klíma hűt mint állat. Illetve most mentem először korom sötétben hosszú távot azóta, hogy beraktam az Osram NightBreaker Unlimitideket meg beállíttattam a fényszórókat ismét. Fotonágyú lett, de tényleg, bár a táblák egy bizonyos távolságig nagyon erősen visszaverődnek. Főleg emiatt nem vettem meg a Lasert, mert annál állítólag még durvább ez a táblás dolog.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #138317 üzenetére
Ez kellett volna nekem is ahhoz hogy az MFA-n be lehessen kapcsolni az adott üzemanyaggal megtehető táv kijelzését, nemde? Talán még a két évvel ezelőtti talin beszéltük...
Közben meglett az új akksi, Exide Premium EA770. Most aztán úgy indul hogy... hogy nagyon
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Lacess
tag
válasz bitpork #138648 üzenetére
Úgy néz ki még sokáig. Most vettünk lakást és mivel abszolut nulláról kezdünk ezért a-tól z-ig mindent meg kell vennünk. Marad(hat)na még kocsira is de akkor már igen gyengén lennénk tartalékkal. Emelett most volt nagyszerviz is, leglább azokat az alaktrészeket "el kellene hordani" mert meg nem fizetné senki. Az a baj hogy az öreglány eljutott oda hogy már csak nekem érték.
Lenko: Sokmindenre volt Rx széria, 5perce láttam pl. egy német rendszámos E46-on. Az enyém a TÜV papírja szerint direkt a G4 platform modelljeire készült. Persze 2éve porosodik otthon...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz bitpork #138655 üzenetére
Még nem költöztem be, de a parkolóban marha sok kormost láttam. Tegnap pl. egy utolsó generációs A8 Lang TDI-t. Meg mondjuk amúgy is lesz@rnám...
Vagy most gondolkodom, ha azt hiszed hogy nem itthon vettünk akkor el kell keserítselek Most még közelebb leszek Siófokhoz.
Lenko: Nem azt írtam hogy gyári, nem is az. Csak erre készült link
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #140370 üzenetére
Jó neked, legalább tudod mi a baja
Az enyém az utóbbi időben elkezdte rángatni a kormányt fékezéskor, de csak nagyobb sebességről. Már épp készültem pékhez vele hogy nézze meg a futóművet. Inkább arra gyanakodtam mint fékre mivel a fék 1éves ATE szett és nem b@sztam szét. Erre az utóbbi pár napban, talán egy hétben elmúlt a dolog.
Ez a klozett már tényleg egy vicc néha. Sokszor azt kívánom hogy legyen okom felgyújtani, de még mindig nem hagyott ott sehol (kopp-kopp)Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #140372 üzenetére
Úgy ajánlod ezt mintha még nem jártál volna nálunk...
Még a TT tömör szilentet sem merném berakatni, ráadásul ahová most költöznöm sikerült... 'fúb@zmeg, na itt aztán sz@rok az utak, de tényleg.
Ha már itt tartunk, Veszprém környékén nem tud valaki épkézláb
péketszerelőt? Az eddigihez járni mostantól nagyon macerás lenne, Ő "otthon maradt".Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz kkdesign #140717 üzenetére
Nekem a Bordában a gyári rádió a kulcs kihúzásáig szólt. A mostanit (Alpine 9887R) mikor a szakműhelyben berakattam (esélyes hogy sikerült volna nekem is de ha valamihez nem értünk ugye...) direkt kértem a szakit hogy amennyiben megoldható, akkor ez is a kulcs kihúzására hallgasson el. Megoldható volt ezáltal így is működik, nekem így tökéletes.
Szerintem ez a Te esetedben is megoldható, lévén a 2000-es Leon és a 2001-es Bora "messziről rokonok". Esetleg menj vissza és kérdezd meg, annyit megér.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Acheron #141009 üzenetére
Én nem nagyon szeretnék beleugatni, nagyon nem is szeretek más autóvásárlásába, max ha kérdeznek. Annyit jegyeznék meg talán, hogy egy volt kollégámnak van A4 B8-a 170pacis kormossal és S-Troniccal, elsőkerekes. Bőven 200k fölötti futással és állítása szerint nagyon vegyes használattal semmi gondja nem volt vele. Ő is azt vallotta amit itt is sokan: 60ezrenként olaj és szűrőcsere a váltóban. Utasként szerintem is finoman működött a szerkezet, bár nem volt sok dolgom automatával, az én megítélésem nagyon nem mérvadó.
A pár hsz.-szel korábban linkelt fekete B8-at meg ugye te sem gondolod komolyan? Az én 16éves klozetem vezetőülésének az abban lévő csak köszönni tudna. És ez csak egy észrevétel.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #141099 üzenetére
Némely Golf 4-ben illetve Boraban lévő lyukacsos/pöttyös mintás 3 ágú kormány, valamint váltógomb bőrből vagy műanyagból van?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Doki16 #141164 üzenetére
A világért sem rontanám el az örömöd, de szerinted a szervek nem fognak bele kötni a különböző hátsó lámpádba?
Továbbá ha a bal oldalra is szeretnél egy ilyet akkor nem a komplett szettbe kellene beruháznod? Azaz a maradék 3-at cserélni?Tényleg nem b@szakodni szeretnék csak szerintem ez így nem kerek.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Doki16 #141167 üzenetére
Helyeslem hogy csak tűzoltás.
Szerintem, ha nem ragaszkodsz a ledhez akkor szerezz egy simát az eredeti helyére, ezt az egy ledest meg ha elpasszolod még lehet hogy jól is jössz ki a dologból. Gondolom a ledes jóval drágább és ugye bontott alkatrészből sosem elég...
Ne érts félre, nem ítélkezni akarok de én nagyon allergiás tudok lennni az össze-vissza világító/kiégett izzós/"kínaikib@szottulkéksznonos" etc. autókra, illetve "üzembentartóikra". Nekem pl. első dolgom fényszóróizzó-csere után a fényszórók beállíttatása szakműhelyben, továbbá amint kiég egy izzó bárhol akkor amint lehet csere.
Egyszer volt is majdnem egy komoly balesetem egy "félszemű" autóstárs miatt. Nagyon felkúrtam magam rajta és bizony ha nem időre mentem volna akkor utána megyek, és megkérem, hogy a nálam lévő tartalék izzókból saját szájízére választva ott helyben cserélje ki.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz simonjoe #141173 üzenetére
Igen, fényszóróizzó esetén ha kimegy az egyik akkor egyből veszem és cserélem mindkettőt, majd állíttatom a fényszórót. Ha már az egyik izzó kiment akkor másiknak sincs sok vissza, mivel másodpercre pontosan ugyan annyi volt az üzemidejük. A beállítás pedig azért szükséges mert egyszerűen képtelenség hogy az új izzó ugyan úgy fog állni mint ahogy a régi állt. Ne feledjük hogy ami a foglalatban akár csak 0,1mm az a vetítési képben már nagyon nem annyi lesz. Nekem a biztonság az első. Izzóból is csak kiváló minőségűt veszek, legutóbb Osram NBU-t amik szintén ilyet váltottak. Ragaszkodom ahhoz hogy egyforma izzók legyenek a fényszóróban. Jah, és az előzők szinte percre pontosan egyszerre égtek ki... illetve tompított részük (esetemben H4-ről beszélünk), még írtam is róla itt a fórumban.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz simonjoe #141194 üzenetére
Én már annak is örülnék ha a kedves autóstársak legalább azt kicserélnék ami tönkre ment. Az kevésbé zavar ha ő nem lát, mint az hogy nem látszik.
A focvis által ajánlott Lumentet pedig én is tudom ajánlani mindenkinek. Legutóbb is tőlük vettem izzót meg a lakást is innen "ledeztem" be. Nagyon flottul működő webshop eddig hibátlan termékekkel és kellemes árakkal.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tresh #141552 üzenetére
Az általad linkelt amúgy felszereltségre nem rossz, ez mind megvan az Én cimke szerint Basis-omban is (bár az ugye nem Golf 5) szóval a felszereltégi szintekről kb. ennyit. Amíg a konszern ilyen szinten "ikszelgetős" a rendelésnél addig szerintem nincs is értelme a felszereltségi szinteknek.
Bár ha elmész és megnézed azért kérdezz rá hogy miért olyan csálé az eleje, főleg a géptető.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Acheron #141804 üzenetére
Szerintem nem rossz, egy megnnézést mindenképp megér.
A klímán azért leesett az állam, nem is gondoltam volna hogy ilyen autót egyáltalán rendelni lehetett nem automata ill. digitális klímával...
Valamint az a fejtámlás "déjvéjdé", az nekem nagyon nem. Bár ha van kisgyerek akkor jól jöhet.A matricákkal kapcsolatban meg ha német lenne akkor jobb alul lenne "pötty", ha osztrák akkor meg elvileg jobb felül a műszakis matrica. Lehet itthoni...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
diablo & Munez: Köszi a felvilágosítást, így már alles klar. Emlékeim szerint én eddig minden német rendszámos autón láttam. Gondoltam alapból jár az autóra. Nyilvánvalóan itthon semmi értelme a létének. (Bár már sokszor láttam hogy a behozott verdán még évek múlva is rajta volt, rajta a német rendszámmal.)Azt azért tudtam hogy a környzetvédős történet miatt van.
Acheron: Szerintem a terelőlapátokat már ennél az autónál is motorok mozgatják, de az automata klímához még szükség van jópár szenzorra, napfényérzékelőre etc. Biztosra merem venni hogy a vezérlőpanel cseréje kevés lenne. Hogy mibe fájhat? Szerintem belekezdeni sem érdemes, azon kívül rengetegbe
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz K Norbi #142152 üzenetére
"Mondták neki 1 a rendszám nem az övé"
Mondjuk ez érdekes, akkor miért is kell kifizetni érte 6rongyot forgalmobahelyezéskor Valamint ha esetleg leadnám, akkor miért nem kapom vissza ezt a pénzt Ez is valami "hazai rejtély" lehet...
És ha jó neked egy kicsit nyestrágta motorháztető-szigetelés akkor jó helyen jársz...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz freaghill #142299 üzenetére
Egy időben nagyon akartam venni ilyen A3-at, szigorúan Sportback-et. Akkor addig jutottam hogy minden 1,9pd jó, de szigorúan DPF nélkülit szabad venni, emelett persze a szokásos hajtórúdcsapágy-cserét meg kell csinálni mindegyiknél.
Viszont érdekes hogy egy ismerősnek van egy 2liters pd-vel szerelt, van benne közel 300ezer km, újan vette és eddig csak egy turbót cserélt. Emelett nem is vigyáz rá különösebben és sokat is használja rövid távon.
2liters Cr Mágus szerint csak a CFH... kódoktól igazán jó, de ezt nem tudom hogy szerelték-e A3 8p-be, szerintem már nem.
(ha tévednék javítsatok nyugodtan!!)Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142301 üzenetére
Jut eszembe, van esetleg ötleted hogy mi lehet öreglánnyal?
A jelenség nagy vonalakban: Egyszer így indul, egyszer úgy, mindegy hogy meleg vagy hideg, egy hetet állt vagy egy percet.
Az egyik eshetőség hogy fél fordulatra gyönyörűen indul és működik az autó, finoman jár a motor, nagyon jól megy, csendes és hibátlan.
Viszont van egy másik eset, a mumus amit már keresek egy ideje. Lényegében az előző ellentéte. Kicsit nehezebb indulás, alapjáraton mintha lenne egy finoman érezhető "hullámzás". Ekkor nekem hangosabbnak tűnik, minha kicsit erőtlenebb is lenne vagy ha nem is erőtlenebb de, nem is tudom hogy írjam le, talán nyúlósabb vagy nemtudom. Nehéz ezt elmagyarázni mert csak én hasznáom ezáltal csak én érzem ezt a különbséget.
Egyszerűen nem értem hogy mi lehet ez, néha sűrűbben jelentkezik, néha ritkábban. Ha nehezebben indult akkor egész úton olyan amilyennek leírtam, viszont lehet hogy leállítom csak öt percre és újraindítás után mintha egy másik autóban ülnék(első eshetőség). Persze van hogy fordítva az egész.Most lehet nagy hülyének tűnök de a dolog sajnos jelen van. Van esetleg ötleted? (nekem már csak egy maradt de remélem nem jön be)
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142319 üzenetére
Nagyon köszönöm!
Én is ezen a környéken gondolkodtam. Az üzemanyagszűrő 20ezrenként cserélve van (mint mindig minden amit kell) és szerintem rendben van mivel a dolog nem az utolsó csere óta van jelen. A "T" szelep a tetején ami szóba jöhetne, tömítéseket kapott újat minden szűrőcserénél, de maga a szelep az sosem volt cserélve. Annak van valami csereintervalluma? Vagy milyen időközönként illene cserélni? Egy cikkszámot tudsz hozzá esetleg? Vennék belőle gyárit mert az autóalkatrészesek csak bóvlit árulnak belőle(A.Z. Meister, Hans-Preis etc.).
A résolajcsöveket még megnézem de nagyon úgy gondolom hogy adagoló lesz.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142334 üzenetére
Értem, valami hasonlóra gondoltam én is. Viszont amennyiben ez a szelep elromlik úgy maximum annyi történhet hogy a visszafolyó gázolaj megy is egyből a tankba, mivel a szelep nyitva marad. Ettől nem kellene levegősidnie. Vagy nagyon tévedek?
A videón az emberke ugye kicseréli az egész egységet. Csak cserélni érdemes vagy elegendő lehet kipucolni is, mondjuk féktisztítóval?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142343 üzenetére
Amint az oldalborda megjött a melóból beültetem gáztnyomkodni és megnézem a bubikat(éljen a villanyos adagoló )
Ma volt egy ~60km-es utam több megállással, egyszer szépen ment, egyszer nem. Egyszer úgy sikerült megállnom hogy az autó elég jó szögben balra dőlt, kb. fél órát állhatott így. Arra tisztán emlékszem hogy ez után nagyon finoman indult és működött. Bár nem tudom hogy számíthat-e hogy hogyan áll az autó.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142343 üzenetére
Ma kicseréltem a szelepet a gázolajszűrőn, még szerencse hogy volt tartalék gyári csőbilincsem...
A résolajcsöveket és a visszafolyó ágat megnéztem, mindegyik ép és szép.
Asszonyt beültettem, 2000ford./perc-en tartva a gázt vannak buborékok a csőben.Ezen műveletek után az autó a "szebbik arcát mutatta", de úgy érzem még nincs vége...
JHONNY 79: Ennek az autónak max a csomagtartójában volt valaha is pd elem, adagolós a szentem. Azért köszönöm!!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz MunezXBK #142403 üzenetére
A helyezet az, hogy ez egy elég régóta meglévő "mumus" amit üldözök. Megfordult már néhány gázolajszűrő azóta hogy először tudomást szereztem a létéről.
Nemrég új akksi került be, azóta még jobban észrevehető a megléte. Szeretném már elkapni...Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz MunezXBK #142406 üzenetére
Kettő még gyári, az egyik egy szűrőcserénél adta meg magát, a másik ma, de gyári került fel helyette. Az eredeti elég fos anyagból van, könnyen törik. Korábban vettem gyárit mikor az első eltört, azok már valami módosított darabok, jobbnak tűnnek mint az eredetiek. De pont ma gondolkodtam hogy lecserélem a maradékot is hogy egyforma legyen.
ilyen az új, a gyári az fos.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142421 üzenetére
Köszi a segítséget!
Ehhez a művelethez valami közdarabra is szükségem lenne gondolom. Olyan közdarabra, amire úgy tudom felfogatni a csöveket, hogy légmentes legyen a csatlakozás. Illene megperemezni mint ahogy a gázolajszűrő csatlakozásai is meg vannak.
Jó irányban gondolkodom vagy túlbonyolítom?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142423 üzenetére
Akkor ez lesz a következő amit megpróbálok, de majd haza kell mennem miatta egy haverhoz, mert itt elég korlátozottak a lehetőségeim sajnos.
Bár kicsit azért azért fázom az üzemanyagszűrő nélkül történő motorindítástól...Közben megnéztem a szívókosár egységeket is. Gyárit persze nem találtam sehol, gondolom csak VW-nél van koffer pénzért. Ezt a VDO-t találtam, bár itt üzemanyagszint-érzékelőként szerepel de godolom erre lenne szükségem. Szerintem felétek az első sarkon lenne gyári, olcsóbban... de ez itt még mindig ilyen sajnos. Esetleg van egyéb sallang amit ezzel együtt cserélni kellene? Gondolok itt pl. bármilyen tömítésre, rögzítőre, etc.
Valamint az üzemanyagszint-jelzés miatt van valami teeendő? Kalibrálás vagy nemtudom még mi lehet. Vagy teljesen Plug and Play (vagy Pray ) a dolog?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142449 üzenetére
Rendben, így valamennyire felkészültem erre az eshetőségre is. Remélem nem lesz rá szükség...
Azért még veszek pár gyári bilincset mert ezek a 16évesek törnek mint a ropi.Nem tudom elégszer megköszönni a segítséged, szóval Nagyon Köszönöm!!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142451 üzenetére
Ez jó cuccnak tűnik, talán kipufogón szoktam ilyet látni, persze nagyban.
Gyorsan rákeresve van belőle 8-16mm átfogással, az jó lehet, ennek a szélessége viszont csak 9mm a gyári pedig 12. Nem fog nagyon "belehasítani" a gumicsőbe?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142451 üzenetére
Ilyen kis méretben nem sikerült sehonnan ilyen bilincset szereznem, csak nagy mennyiségben (min. 100db) tudnék szerezni.
Ilyen:
lenne csak a szükséges méretben.
Jó lehet vagy ezt inkább nem kellene erőltetni?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142664 üzenetére
Ezt nem tudtam Golf 5-nél hogy így megy, szvsz sokkal jobb mint az elődjénél. Gondolom a belső kárpitot csak kevés esetben kell levenni ha valami gond van. Sérülés esetén pedig egész egyszerűbb és pénztárcabarátabb lehet a javítás.
Golf 4/Bora esetében az egyik, ha nem a legnagyobb tervezési bakinak az ajtókat tartom. Egyszerűen vicc az egész megoldás. Miért kell az ajtókereteknek úgymond "ráhajlani" a tetőre illetve az "A" oszlopra
Ez úgy f@szság hogy van. Ha ember kinyitja az ajtót szinte nincs is "A" oszlop. Gondolom az utasbiztonságra sincs jó hatással ez a megoldás, télen vicc kategória ahogy be tud fagyni az ajtó emiatt az idióta tervezés miatt. Mosaáskor megáll a hab a kéderen, szerintem a szélzaj is lényegesen kissebb lenne "normális" ajtókkal. Az is érdekes hogy a testvéreinek (Octavia, Leon/Toledo, A3) normális ajtaja van csak ezeknek nem.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142709 üzenetére
Köszi, rátapintottál, én is le akartam fodítani de pont a hosszú csavar miatt lett ilyen.
Sajnos a bubik még mindig megvannak...úgy gondolom nincs menekvés.
Amit még észrevettem az az, hogy a "T" szelep egy kicsit tud mozogni a helyén. Ez most egy új, gyári. Ami bent volt is mozgott egy hangyányit, pont mint ez.Még a vén Autodata-m szerint sem menekülhetek a szívókosár-egység cseréjétől.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142713 üzenetére
Mahle a szűrő, a tömítéseket mindig cseréltük szűrőcserekor, ezt a szelepet 3napja vettem VW-nél és új tömítések voltak rajta. Gondolom az, hogy egyszer beraktam a szelepet, meg ma kétszer kivettem még nem tette tönkre. (azért vettem ki kétszer mert először rosszul tettem be, rossz irányba mutatott a nyíl de azonnal észrevettem, nem lett így elindítva )
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Parfüm topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Autós topik
- Mobil flották
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen