- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Száraz DSG olaj:
Volt róla szó, hogy ebben nincs kötelező olajcsere. Találtam végre dokumentumot a témában, és beigazolta a félelmem [link] itt bizony külön olajtér van a mechanikus és a hidraulikus résznek, szóval nem elég az 1.7 litert cserélni, sőt, igazából a másik töltet valószínű többet is jelent tartósság szempontból. Tehát a fogaskerek rendelkeznek 1.7 literrel külön, és a mechatronika 1.1 liter másfajta kenőanyagot használ. -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Primary92 #188341 üzenetére
Benzin nekem hátrébb lenne a sorban, korai TSI-re van mit költeni, de én dízelre ütöttem be a fejem Talán ha lenne egy szívó motoros példány, amin rendbe van téve bizonyíthatóan minden is, akkor megfontolnám, bár a turbós sem nagyban tér el hibákat illetően talán...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Rigormortiis #188343 üzenetére
1 év után már úgyis cserés az olaj
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sanyigtasa #188375 üzenetére
Az váltó lesz, nyelestengely csapágy gyanús... alapvetően szerintem elmegy még így egy darabig, csak már nem új. Esetleg olajcsere
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tsebacsi #188451 üzenetére
Használt 7m --> marad 3, bármi baja legyen Ha para, akkor vedd olyan helyen, ahol tudsz kötni 1-2 év gari biztosítást. Alapból van az akkun 8 év gari (hogy más alkatrészre vonatkozik-e, passz). Alma-körte, de azt a 3+m felárat meg az új nem hozza be, viszont elég jól lép (v.ö. RS). Az is ott van, hogy ennyire fiatal/keveset futott kocsinál azért még kevésbé valószínű, hogy gond legyen szerintem, nameg az 1.4 TSI már egy kiforrott, "végső verzió", az 1.5 meg újabb fejlesztés, nincs vele annyi tapasztalat kockázatokat illetően, mármint mondjuk a kenguruzás gate-nél mélyebb szinten.
B ötlet: belekóstolni a GTE-be, és ha nembegyere, még mindig ott az új autóra váltás lehetősége - átírás, stb költség úgyis 0 PHEV-re -
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #188568 üzenetére
CAN-BUS mindig ellenőrzi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #188608 üzenetére
Legolcsóbb a sima fűtőszálas, de létezik szivattyús is. Gyakorlatilag elvágod a csövet, rátolod, bilincs, nameg rögzíteni az egységet és kábelt. Azt nem tudom, adott motorral hogyan zajlik a légtelenítés, ott lehet még nyűg vele. Itthon sima maszek gyártmány kb 15k újonnan, bármilyen átmérőjű csatlakozással, alin is van hasonló.
[link] -
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #188677 üzenetére
Nekünk rossz kapcsoló miatt éjjel random világított néha a féklámpa csak azért mondom, hogy ilyen banális dolog miatt is lehet fáradtabb az akku --> nehezebb indulás. Amúgy meg kapcsoló csere minél előbb, YouTube tele van videókkal a témában. Nekünk gyors egymásutánban kétszer is cserélték, a második AutoMega bírja már pár éve.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tresh #188797 üzenetére
Volt belőle több generáció, a harmadik gen (talán euro 6) egyelőre jónak tűnik. Dupla befecskendezővel koksz is kevésbé érinti, stb. Octavia klubban is van belőle jópár, nem rémlik GTK panasz, többit meg 10 év múlva meglátjuk [link] itt egy összefoglaló, melyik generációra mi a jellemző.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #188904 üzenetére
Kormánymű: nekünk egyszer TeamTWork újított fel egyet, vonaton vittük fel Bp-re de ha a szerelőn keresztül így garanciális lesz az alkatrész és a munka is, akkor nem rossz az opció, kérdés az ár(+munkadíj+futómű állítás). Bérautó addig lehet olcsóbb, mint egy másik kormánymű.
Golfban van 320 talán, mindegyik lengéscsillapító gyári. Nem mondom, hogy az új értékeit hozzák, de én kihagynám a cserét... Ha a rozsda zavar, azon lehet segíteni festékkel. Az új is megkapja a maga kavicsfelverődéseit, és rövidesen hasonlóan nézhet ki de ez csak esztétikai kérdés.
Váltóban mindenek előtt szerintem olajszintet kéne ellenőrizni, de nem nagyon tudok hozzászólni érdemben (viszont ha nem fogy érdemben, akkor kevésbé fontos azonnal ráugrani a problémára).[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #189044 üzenetére
Golf 4 platform még nem nézi, Golf 5 már igen tudtommal.
Ha W5W, kell bele egy osram cool blue és kész[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest