- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #212739 üzenetére
Jah, most 126-ert jon BF-el a cucc, annyit talan meger, ugyis van jopar cucc amit kodolnom kene, de evente nem eri meg 140-et bedobni a talan-ra.
Bar ilyen szempontbol lehet jobb a kredites rendszer, az akkor porog amikor kell valami.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz kisza25 #213210 üzenetére
Ülésnél a kék vezeték az mit tud?
Ha megblankolod es hozzaerinted a karosszeriahoz azt mondja, hogy dzi-dzi.
Amugy lehet suly(foglaltsag)erzekelo is. Merd meg az ellenallasat ures ulesnel es ugy is, hogy beleulsz.
Ulesfuteshez szerintem tul vekonyak ezek.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #213350 üzenetére
Es adott masolatot? Mert ha elcsapja a busz, akkor hiaba kered.
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz tibbike01 #213787 üzenetére
10 masodpercet azert nem, de egy 1-1.5 perces allast a pirosnal igen. VAG DPF-el es egy olcso bluetoothos szenzorral ki lehet probalni, eleg gyorsan tud a dpf homerseklete valtozni, foleg, ha mar be van melegedve. (Pedig az enyemben raadasul eleg nagy dpf van, leven 3lityos a motor).
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #213956 üzenetére
Az izzitogyertyakat passzivan is hasznalja a dizelmotor, ugyanis annak a csucsa melegszik fel a leggyorsabban a hengerben, meg izzitas nelkul is, es biztositja a stabil gyulladast. Az eloregedett gyertya meg bemelegedett motornal is okozhat egyenetlen jarast.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #214161 üzenetére
2/3 ezer ft csak a munkaallomas oradija(uzemeltetesi koltsegek) es akkor meg hozza se nyult.
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #214483 üzenetére
sztem utodja ugyanez csak van benne scr.
-
Reggie0
félisten
válasz tibbike01 #214541 üzenetére
Szoval ez igazabol ugy mukodik, hogy a start-stop aktivalasainak a peremfelteteleit modositjak, de nem magat a funkciot tiltja le. Pl. a homersekleti feltetelek vagy az akkufeszultseg minimum szintjenek modositasaval. Emiatt van az, hogy azert nem elenyeszo embernek nem mukodik megfeleloen, mert tipusfuggo, vagy valami mas mellekhatasa van, mert felhasznaljak az igy keletkezo allapotot mas modulban is. (Pl. az akkufesz novelesenel, ugy veszi, hogy tul gyenge az akku a funkciohoz es azt tolteni kell). A funkciot permanensen nem lehet kikapcsolni. Nem permanensen pedig csak a gombnyomas emulalasa van, ami biztos nem erint semmi mast az autoban.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #214549 üzenetére
Meg akar azt is, hogy tobbet tolti az akkut es elobb kinyirja.
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #214610 üzenetére
Sprintmonitoron tulreprezantaltak a sporolasorintealt emberek, igy abban nem biznek.
-
Reggie0
félisten
válasz zsoltip #214682 üzenetére
Ezt a hibat en is elkovettem. Rogton olyan szerelozohz kell vinni, amelyik vallalja a biztositozast is, mert az vagy tudja ki kell megkenni vagy tudja, hogy hol akar atvagni a biztosito. Altalaban 0-ra ki is szoktak hozni a javitast.
Amugy karosultkent vagy egy honapod van szolni a biztositonak, nem kell igy elorerohanni. Eloszor szerelot kell talalni. A biztosito mindig at akar vagni, nekem is fele annyira hoztak ki elso korben a karteritest, mint aztan amennyit vegul fizettek. Kufarok ezek, mindent csak ajanaltnak kell venni es alkudoznod kell felfele.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #214812 üzenetére
En tuti tudom, mert a fizikat nem lehet meghazudtolni es meg vilagitastechnikat is ismerem . A hirdetesben szereplo 90000 lumen 130W-al, az 692lumen/W. Az emberi latas elmeleti maximuma 555nm-es(zold) hullamhosszon van, annak az ertekeke 632lumen/W. Minden mas ennel kevesebb lehet csak, kevert szinek(pl. feher) csak kevesebb lehet. Tehat meg akkor is meghazudtolna a fizikat, ha 100% elektromos hatasfoku lenne es 555nm-es fenyt bocsajtana ki. A feher feny amugy 320lumen/W-nal nem lehet tobb, ez az elmeleti maximuma es ebbol meg lejon az elektromos, optikai, stb. hatasfok. Szoval a kinaiak vastagon hazudnak.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
7zap-on kicsillagoztak a cikkszamokat. Mit erdemes helyette hasznalni?
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #215405 üzenetére
Nekem is volt az audiban ugy 8 evesen, bar az kofelverodesbol indult, csak nem lehetett rendesen megjavitani a kofelverodest, mert belulrol mar a muszerfal muanyagja futott es bontani kellett volna, hogy hozza lehessen ferni. Elmentem franciao-ba sielni es egy meteres viszszintes repedes indult ki belole a hidegbne.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen