- Mobil flották
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz imyourfriend #203803 üzenetére
5 liter egy hónapra sem elég bele…
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maximilian4 #203851 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maximilian4 #203855 üzenetére
Akkor a nagyobbat venném.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maximilian4 #203857 üzenetére
+ 1 henger mikor lesz? Az lenne igazán okos. Mielőtt az okosítás összekócolja a láncot a motorban.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maximilian4 #203859 üzenetére
nem érted... no mind 1, majd megérted, ha eljön az ideje. Van belül egy lánc a szíjas vezérlés alatt a kiegyenlítő tengely és a főtengely között, az hajtja az olajpumpát is. Ezt is cseréltetted?
Csak sejtem, hogy nem, ha nem is tudsz a létezéséről.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maximilian4 #203861 üzenetére
Magától is tönkremegy idővel, mert a feszítő nem örök darab. Sokan hanyagolják, aztán meg csodálkoznak, amikor emiatt beáll a motor. Ha sokáig meg szeretnéd tartani, ki kellene cseréltetni a fogaskerekekkel együtt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Wiz Khalifa #204003 üzenetére
A gyári rádió kapcsolja az erősítőt can-bus-on. Mivel kivetted a rendszerből, nem kapcsol be az erősítő.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 6030D #204368 üzenetére
0w20 olaj. A bejáratás alatt nekem is kért 0,5 litert, azóta semmit. Most 17500km van a kocsiban, de hozzá kell tenni, hogy 10-nél volt olajcsere.
Arra tudok tippelnk, hogy a nyers motornak nyomták a srácok, nem az enyém alapon. Ezt soha nem említi senki….
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #204562 üzenetére
Nem is értem miről beszélsz, papucsban voltam… megint. Abban nem szoktam nyomni a pedált, mert mi ha mégiscsak valami.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #204585 üzenetére
Beteg? Nem volt kehes.
Azalulrólfelépülőturbónyomáslegyenveletek!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #204603 üzenetére
Szerintem valamelyik hidrotőke. Ha kicsit tartod 2000 felett elhallgat hamarabb?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #204628 üzenetére
Egy hónap állás után normális, nem cserélném azonnal, csak ha minden hidegindításnál előjön. Nagy nyári melegben a régi octavia is ketyegett 20-30 másodpercet. Csak ha egy hétig állt a tűző napon. Azóta sem cseréltem, mert máskor nem jön elő.
chopin42: üzemmelegen alacsony olajnyomás első jele, hogy kerepel. Nálad javasolt a tőkék cseréje, de főleg az olajkád levétele, és az olajpumpa szívókosarának tisztítása, mielőtt baj lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #204656 üzenetére
Azt a szelepet ne vedd ki. Csak akkor kell kivenni, ha sok fémreszeléket találsz az üzemanyag szűrőben.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #204691 üzenetére
Kezdeti fázisban nem lehet észrevenni, csak a reszelék van a szűrőben.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #204715 üzenetére
Van ennek topikja, de részemről Mobil1 esp formula, 5w30.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #204839 üzenetére
Meg volt csípve azért rendesen. Gondolom a kopottab fele jött ki a kiegyenlítő tengelyből.
Sok baleset és meghibásodás mentes kilométert!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #204914 üzenetére
A légszűrő csöve a lefolyó, de nem oda kell gyűrni, hanem le kell lógnia a sárvédő elé abba az üres térbe.
A második gyári, a dpf nyomáskülönbség szelepe egyik csöve az atmoszférukus myomást méri, a mások a dpf mögöttit.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #204933 üzenetére
Majd ha kicseréled és világítani fog a gumi nyomás, szolj és megtanítom a trükköt. Ha már világít a gombja nem reszeteli.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205058 üzenetére
Ehhez nem lehet semmi hibajelzés. Ezzel csak menni kel, ne gyujtsd fel álló helyben a második napon. Addig menj emelt fordulaton, míg ki nem alszik a pilács
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205077 üzenetére
Egyszerű a képlet, ha üzemmelegen 1000 fordulat az alapjárat, kikapcsolod a klima panelt(teljesen off) felnyomod a fordulatot 1500 fölé és 1000-re esik vissza, akkor kell neki 15 perc séta emelt fordulaton. Leghatékonyabb 2300 körül tartani 3.-ban vagy 4.-ben. Motorfék visszahűti a dpf-et, gyorsítás meg szünetelteti.
Gázolaj adalékolása sűrűbb regent eredményez, azt hanyagold inkább. Ez dízel, nem városi bevásárló autó. Kell neki néha a pálya, az helyre rakja a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205079 üzenetére
A fent említett felhasználásra kb. alkalmatlan. Hanem fogod rendszeresen megjáratni városon kívül, akkor hamarosan bajok lesznek. Erre a felhasználásra inkább egy TSI-t vettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205128 üzenetére
Hidegen, télen mindig majdnem 1000 amint bekapcsolod a klíma panelt, mert rászabadítja a kisegítő fűtést ami villamos áramból csinál meleget, nem várja a motor melegét. CSak ehhez fordulat kell, de nem kell félni használni, legalább meleg van és a motor is melegszik.
Amúgy azt a DPF lámpát én még nem láttam az enyémen, pedig 100 000km belement.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205132 üzenetére
Meg is van meg váltottam is. Elég ha benézel az összefoglalóba.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205134 üzenetére
Saša nyugdíjas lett, apum használja bevásárláskor, vagy ha orvoshoz mennek. De legalább garázsban tartja.
A Golf minden nap megy, az a városi támadó járgány alias mama taxi, az újat meg ha lehet csak hétvégente használjuk, ez lesz a hosszabb távokra. 1 év alatt a hétvégi utakból azért összejött 18 000 km.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205136 üzenetére
Kell venni valami szutykot, ami bírja a várost. Nekem anno nagyon kellett egy verda, ami hűt-fűt és nincs semmi flanc a motorjában. Így esett a választás a golfra, gázbovdenes és EGR nélküli kivitel. Csak egy lambda szondája van szegénynek, nem egy űrtechnika, de az egyszerűségében van a szépsége. A 100 ló meg mindenre is elég.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ahenobarbus #205161 üzenetére
Szia.
Öreg az a tömítés, sok ilyen cseréltem télen. A hőcserélő tömítése adta meg magát az olajszűrő és a blokk között. Mindenhonna nehéz hozzáférni, de felülről ki lehet cserélni ha oldalra rakod a víz kiegyenlítő tartály, akkor lefér az ember keze és ki tudja cserélni. Le kell venni az olajszűrőt meg a nagy anyát ami a menetes száron rögzíti a hőcserélőt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz jozefgucci1 #205278 üzenetére
Ha sokáig használni akarod és saját zsebből megy az injektor csere, nem a legjobb taktika.
Ez inkább a hogyan tegyük tönkre a drága dízel rendszert 250 000km alatt stratégia, pedig rendes üzemanyaggal tudnák a dupláját is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205280 üzenetére
Kell hozzá vcds. Hanem sérült a cső, felesleges a csere.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lewzke #205284 üzenetére
Olyan ember mondta, aki befecskendező felújítással foglalkozik 20 éve. A CR injektor a sima dízeltől már 50 000km után a 6 teszt szempontból legalább kettőn elhasal. Nem érzed még de már nem az igazi. Ettől még elmegy sokáig csak...teleköpi az egr-t televeri a DPF-et Elkezdi szisztematikusan elpusztítani a motort. Én a megelőzésben hiszek. Ha a fent említett dolgokat ki tudom tolni sok 10 000 kilométerrel, akkor megéri a drágábbat tankolni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #205320 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #205477 üzenetére
10 000km-t a leg gagyibb kínai is kibír. Én középkategóriát szoktam választani és sűrűbben cserélni.
A motornak mindegy, amíg kiszűri a retek nagyját.
Helyzet jelentés, az octavia átlépte a 19 000 kilométert. Le sem merem írni mivel ajándékozott meg az új év első napján.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #205481 üzenetére
Konkrétan elbaszódott. 3 hrngerrel indult, check nem volt, de volt 4 másik ikon, köztük piros felkiáltó jel. Leállítottam, diag, azt jírta első henger injektor ellenőrzés sikertelen. Áramkör hiba. A csatlakozóban a kózépső pin gumi dugója ki volt csúszva és lógott a pin a csatlakozóban. Visszatoltam a fugót, töröltem a hibát, azóta belement 1500km, eddig jó. Örültem, hogy nekem kell befejezni a kábelköteget.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen