- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Micro headset használatával vizsga közben a mobilt belehet mérni? Valamint le lehet hallgatni?
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Honor 200 Pro - mobilportré
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
ph A vállalat 148 hüvelykes modellel is előállhat a jövőben, és a meglátásuk szerint van erre igény.
-
Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
ma Ez a piac pedig India. Volt, amíg az Oppo be nem dobta az F27 Pro+-t.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #97899 üzenetére
Ha kettős megy bele akkor mind a kettőt egyszerre cseréld. Nem azért mert muszáj hanem mert ha beszarik 2 hónap múlva a szerkezet akkor megint le kell kapni az egész váltót és újra perkálod a munkadíjat.
A menete kb így néz ki:
- csáposra beállsz
- féltengely leold
- váltó leszerel (rudazat,munkahenger leold)
- lendkerék leszerel
- új lendkerék (központosítva vissza helyére új csavarokkal megfelelő szög és húzási nyomatékkal.)
- ha már lent a váltó nem árt bele új olajat is tetetni földön egyszerűbb.
- aztán új szerkezet fel a váltóra és mehet a helyére.
- féltengelyek vissza
- indít és örülAz elején az új szerkezettel nem állatkondi hagyj kopjon össze szépen utána lehet rúgni
Időben meg azt tudom mondani szerelő függő kb 25-30k a munka díja egy ilyennek.
-
tresh
addikt
Urak,
akiknek 2.5 tdi volt /van/ lesz újabb a4 bodega 2003-tól 120/132kW -s motoról van valami érdemi infó ? Mennyire megbízható? Azt tudom hogy sok dolgot javítottak az elődhöz képest. Apámnak hoznék be kintről valami automata szépséget olyan 4000-5000 euro körül.
(#97903) Kiskokó:ha porlasztó baja van ott ez az adalék nem fog segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #97943 üzenetére
Ok hogy ott laktok csak kicsit kemény dolgok vannak arrafelé és én ennek fényében azért félteném a kocsim. Ki tudja kinek lesz kénye kedve felgyújtani... Beállnék oda hozzátok magyar rendszámmal akkor lehet nem csak az autóm hanem engem is elégetnek Amúgy rendőrség vagy valaki valami csinál ilyenkor valamit? Vagy csak megy egy szolid bandaháború ?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #97974 üzenetére
Magus bacsi, mondj valami okosat hol keresem a hiba okat. Mert nem ertem a jelenseget alapjaratol 3000ig nem akar huzni utana meg mint akit hatbavertek elkezdi szedni a labat. 3000 folott huz szepen ha kell 200ig is ahogy kell alatta meg semmi. N75 szelep lehet a ludas meg nem volt idom kicserelni de nagyon gyanus hogy ott kene kapirgalnom.egr gondolom ebbe nem szol bele.
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz Morris #98039 üzenetére
Jó ezt nekem is feldobta de az ilyen kis mutyis webshopos sz*rokat nem komálom
Jobban szeretem normális autósboltba megvenni főleg mert a többségénél van kedvezményem.
De akkor liqui moly cuccot dobok beleMunez: azt se tudom Fehérváron merre van az előre Meg amikor megyek oda akkor is hétvégén vagy meló ügybe aztán fingani sincs időm. Nem hogy boltot bogarászni ott
Piwi: köszike , lehet kereslek ez ügyben
-
tresh
addikt
válasz g4bb3r #98049 üzenetére
SuperB szerintem felső kategória és ha nem kell akkora böhöm nagy állat akkor inkáb oktáv vonalon maradj 1.9 Tdi verzióba. Olcsóbban tudod fenntartani. Fogyija is kellemes hely is van benne alkatrészek i sjó áron vannak hozzá futóműve is egyszerűbb. Plusz Mágus bácsi kenni vágja a témát főleg hogy volt ilyen gépe
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz g4bb3r #98051 üzenetére
Nem km-hez kötném a diesel/benya kérdést. Oktávba az 1.9 tdi 110 lovas verzió jó választás lesz és ha termelni nem is fogja az üzemanyagot de jóval kevesebből elmegy komolyabb távokat. Pályán meg ez nem igazán hátrány szerintem. Erő is van benne bőven. Pár apróbb dolgot kell betartani és hálásan fogja vinni a tulajt gond nélkül. Amúgy felül ott van az összefoglalóba Mágus írása érdeme elolvasnod.
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #98095 üzenetére
Egybe van az egész szőnyeg alul mind két ülést ki kell venni és úgy felszedni az egészet. Másképp nagyon nem fogod tudni hajtogatni elég merev.
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #98097 üzenetére
-
tresh
addikt
válasz Kiskokó #98193 üzenetére
SuperB-be berakod az A6-ot. Szeretem én is az Audi-t. De ha új árakat nézünk egy a6 kontra suprerB nincs miről beszélni. Pont tegnap szórakoztam a skoda autó konfigjával és L&K verzió full full extra 13,5 misi. De az már kb utazás közbe is kiveri a dákod. Audiból egy kb 30 misi ..... és méretben a superB köröket ver az a6,passat és társaira.
-
tresh
addikt
válasz Rambovits #98203 üzenetére
Ez a SuperB már igen messze van a hétköznapi kategóriától. Az alkatrészek kb ugyan azok ahogy a szerviz költségek is pl egy passat vagy a6 esetén mivel a motor család alaplemez ugyan az. Szerintem a 2000-es években volt jobban látható hogy az audi képviseli a prémiumot a VAG csoportba. Mára ez szerintem igen csak összefolyt.
Szerk: bár itt az én 99 -es a4-em is, semmivel se drágább a szerviz költsége mint pl egy ugyanilyen motorú oktáv,g4,leon,toledo,passat.
Persze tudom az audi az adui és nem skoda de én biztos nem adnék azért plusz 10 misit pl hogy 4 karika legyen a skoda jel helyett főleg úgy hogy sokkal jobban felszerelt ugyanakkor ugyan olyan műszaki tartalmú autóba üljek.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz brumi1024 #98205 üzenetére
A6, mint a Passat vagy Superb (az A6 továbbra sem Passat méretkategória!), ugyanis az MLB, nem MQB.
Az a6ba annyi hely sincs mint a passatba Aki ezeket az autókat nézi azt nem fogja érdekelni hogy milyen lemezen van hanem azt nézi hogy méretileg pl a passathoz keres hasonlót: itt akkor a superb és az a6 játszik házon belül. Ezekből méretileg a sor végét az audi zárja ha tetszik ha nem.
mert a Superb-t nem szerelik 3 literes dízellel,
Ha sorhat kell akkor audi ok, de a többségnem a 2.0 190 le nem hiszem hogy kevés lenne...
sem igazi Quattroval
megnyugtatlak az a6 ba sincs már normális quattro, az az idő a 80-as audival kihullott.
Hozzáteszem ez a saját véleményem lehet győzködni de mindegyiket vezettem van a cégbe és a főnököm is superb után vette a a6 S-line 3.0 liter 313 pacis kombiját (3 db-ot) és visszasírja a skodát. Abba bedobta hátra a 2 bicaját az a6ba be se tudja tenni olyan szűk. Ő is azért vette mert Audi de a motorján kívül és az dupla kuplungos automata válton kívül semmit se szeret benne
(#98206) Piwi: ez is igaz Nálunk a céges autókat is én kezelgetem kollégámmal együtt. Itt a lényeg hogy a lehető legjobb áron vegyük a legjobbat. A 3db a6 kivétel volt ez alól de mind a 3 főnök prüszköl rá hogy nem fér el benne semmi se, pedig kombi. Mondtuk neki hogy superb vagy passat kombi. De ők ragaszkodtak hogy ódi legyen. Most meg azt várják hogy elérjék a 200-250k km és dobják el igaz ez nekik 3 év alatt meg lesz
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz brumi1024 #98208 üzenetére
Értem. Nálam itt megállt a quattro fogalma: (igaz ez az én gyengeségem)
Used starting from 1988 on older generation Audis B2 and C3 platform and Audi quattro turbo coupe until the end of their production and on new generation B3 platform (1989-1992) Audi 80/90 quattro, B4 platform (1992-1995) Audi 80, Coupe quattro, S2, RS2, C4 platform (1991-1994) Audi 100/200 quattro, S4.
Torsen type I center differential, 50/50 split in normal conditions, automatically locking with up to 80% of torque transfer to either axle.Ja ha teherautót akart, akkor miért nem Craftert vett? Abból egy nagyobba a zongorát dobod be úgy, mint az A6-ba a hátizsákot. Nem attól lesz egy autó prémium, hogy belefér a bicikli.
Nem, de az szégyen hogy egy a4 b5 kombiba több a hely, és az egy szar középkategóriás autó.
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
válasz brumi1024 #98219 üzenetére
Egyértelmű nem is vitának szántam csak arra akartam utalni hogy mára szerintem már tényleg csak minimális különbség van a szolgáltatások extrák terén a konszernen belül, ellenben azért árban igen csak eltérőek. Így talán jobb választás hasonló szolgáltatások mellett a VAG másik márkáiban keresni az ideális jelöltet ha már újról van szó.