- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #37177 üzenetére
Ugye most csak viccelsz velem. Mit nem tudsz azon levenni?? A tengelyt elforgás ellen meg kell fogni, és egy csőkulcs segítségével levenni az anyát. Amikor a sajátomon cseréltem, elég volt egy gyűrűs kulcs és egy imbus(nekem ott imbusz van a tengelyben, neked 8as vagy 10es villás megfogja) Ha nem fér oda a gyűrűs kulcs , van hozzá célszerszám, de amennyiért meg lehet venni, annyiért magad is legyártod. HAZET gyárt ilyen kulcsokat, a generátor szíjtárcsámra kénytelen voltam venni, azt nem lehet levenni célszerszám nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #37181 üzenetére
Én ezt így is értem. Volt szerencsém az enyémen cserélni, szerencsére nem állítható, így nem magas a gallérja a tányérnak, ami neked az állítómű(ezért nekem odafér a gyűrűskulcs).
Az én célszerszámom a komplikált esetekre egy csőkulcs, ami kívülről is 6 lapfejű ez megy a nagy anyára. Belül megmarad ugye a lyuk, amin hosszabbítóval bedugod esetedben a 11es fejű covát. Villáskulccsal meg elforgatod a csőkulcs külsejét.
Nem vagyok én annyira elméleti szakember. Minden hétvégén szerelek, csak hétköznap megy az enter karate.
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Csipsztuning.
Passat AVB volt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #37467 üzenetére
Nincs mit rajta bogozni, ha ET számban nagyobb eltérés van, akkor megváltozik a geometria, mait hozzá kell igazítani. 20mm geometria szempontjából kúr...a nagy különbség, mert geometriát nem csak egy kerék szemszögéből kell nézni, hanem az egész rendszerhez képest.
1 tengelyen oldalanként 20mm, az összesen 40mm differencia. Főleg egy ilyen firmányosan-furmányos futóműnél sokat számít, ami az A4 alatt van.
Pl A3 platformon nem lehet állítani a kerék dőlési szögét, adja a torony.(csak összetartást és a hátsó hídhoz való viszonyt)
Nálad a dőlési szög is állítható.Ha minden gyári akkor a 17-es és a 15-ös kerékhez is más geometria tartozik az eltérő ET miatt, és ott nincs 20mm eltérés, de még a fele sem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz dJ Peer #37515 üzenetére
Ha kompressziómérés után vezsed, akkor abban nincs akkora kockázat.
Ez szívás. Ha találsz egy rendes gépműhelyt, akkor rendesen meg lehet csinálni, de nem lesz olcsó. Fúrás, hónolás, túlméretes dugattyúk, gyűrűk, csapágyak, és ha már ennyire fel lesz újítva az alja, akkor a hengerfejnek is érdemes nekiesni, és lesz egy új motorod.
Ha erre nincs keret, akkor bontott motor, amit le kell papírozni. (nem lehetetlen jó állapotút találni, csak keresni kell)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #37542 üzenetére
Vett a kolléga egy ibizát. ARL
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #37545 üzenetére
Pedig de, készülünk vele fékpadra, merr chipes.
-
Mágus2
Közösségépítő
A szombati szép idő örömére hozzákötöttem a navihoz egy külső MP3 lejátszót.
Azután lemostam a gépet, kitakarítottam a belsejét.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Hát a mélyközépeket én is eldobáltam. Papír volt és zörgött. Most MAC audio van benne. Ez a fejegység nem tudja kihajtani, de nem is ez a cél, szépen szól, nem torzít, a mélyek nem olyan(semmi exrára nem kell gondolni ) erőteljesek mint a régi kenwood fejegységemmel, de az összhatás jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz dJ Peer #37610 üzenetére
Az a baj ezekkel a motorokkal, ha hajtják őket, akkor sokat forognak, rövid bennük a váltó, mint az élet.
Ezért nem szabad tartósan gyilkolni őket, főleg pályán. Az erőtlenségüket a váltó áttéttel kompenzálták, ezért érzetre nem mennek rosszul. (mindennapi városi közlekedésre tökéletes)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zoo8800 #37641 üzenetére
Igaz, szívó motorok esetében, ezért volt a körte, meg az alma. Inkább úgy fogalmaznék, hogy általánosságban is igaz legyen, minél kisebb a teljesítménye egy motornak, annál rövidebb váltót illesztenek hozzá, ezzel kompenzálják az erőtlenségét.
Más: Sport futómű, sport rugók, 19-es kerekek, itt a hajadra kenheted őket. (első osztályú főút Újvár és Ság között, de keleten a kassai járásban ez az általános)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #37645 üzenetére
Ilyeneken járok minden hétvégén. Káromkodás van rendesen.
Szépen látni az okot is, túl sűrű a kamion forgalom.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Hétvégén a gödröket megrakták homokkal, most élhetőbb, de nem az igazi.
A figyelmesebbeknek feltűnhet valami morgás menet közben:
Sávelhagyásra figyelmeztető elektronika, csapágyas a verda. A kamionok olyan árkokat jártak,hogy nagyobb huppanókon leért az alja az alacsonyabb autóknak, ezért vagy 1,5 éve legyalulták az út közepén a púpot. Szépen rendbe teszi a futóművet, és még a gumikat is tisztíccsa. Cserébe 100-nál is el merem engedni a kormányt, előzésnél ki kell lógatni magad a nyomvonalból.Ez 100-as tempó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest