- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Új HMD modell bukant fel
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoBCRaistlin
őstag
-
FoBCRaistlin
őstag
-
-
ESP
senior tag
válasz Mágus2 #37848 üzenetére
400euró?... Jó lenne ha itt is annyi lenne.
Bárdiban néztem 220e az egyik 250e a másik Szerencsére van 40% kedvezmény...Nem csörgés. Ilyen kattanás vagy az isten tudja. Pont meg akartam szólalni amikor az eladó mondta, hogy igen a lendkeréktől jön. Lehet még használni bőven mert nem ráz menet közben stb.
rob210:
Ez az egy komoly hiba volt ami keményebb összeg. Ha ezt kicserélem a következő 250-300e km-re le van tudva.[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ESP
senior tag
válasz Mágus2 #37874 üzenetére
felmérésnek?
ha kettöstömegű nem hangoskodott volna meglengetek előtte 800-t és elhozom.
Így viszont abban a pillanatban elment a kedvem mert nem tudtam milyen összeg. Viszont már tudom hogy ~130 kuplungostul szóval nem vészes.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #37943 üzenetére
Tudom azért írtam hogy hirtelen összekevertem mert a catacleannt a motorba tettük mert sok jó hatást írtak neki... a DPF be meg egy másik lötyit mivel cserés lett volna... na mind1..
értelmetlen az összes vagy legalábbis rövidtávú ami nem biztos hogy megéri...
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
#00809728
törölt tag
válasz Mágus2 #38000 üzenetére
Sajnos itt olyan ,hogy megbüntesenek még nincs.
Műszakin átnézik az autót ha fix akkor közlik veled olyant kell felrakatnod amit könnyen le is tudsz szedni.
Megkapja a 4 ill. 3 vagy 2 évet a kocsid de ök ezzel mosták kezüket.Én csak a hídretésben feltüntetett mondattal nem értettem egyet.
Az tény és való ,hogy sok esetben ha fent van a vonóhorog akkor szerencsés esetben meguszod egy hátsó lökös javítással. -
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #38035 üzenetére
Gyerekek, kezd sok lenni itt a simi... igaza lesz az ismerősnek, "ahogy öregszünk, úgy melegszünk"
Ok, hogy összetartó a topik, de ennyi alakuló férfi szerelmetHú, de pihent vagyok ma.MunezXBK: Ok, de hogy 2 zöldet is végigaludtál ugyanannál a lámpánál..
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #38044 üzenetére
Na azért az utóbbi időben ezzel tudok vitatkozni.
Tegnap is hazafelé körbe kellett autóznom egy audis nyomingert mert a 60-as táblánál nem volt képes 60-al menni.
3.0ás volt meg ne kérdezzétek milyen nagy.
Nem értek az audikhoz.Csak azt nem értem, ha nem tudja itatni mi a picsának vesz ekkora autót, bár 60-áál szerintem nem is iszik többet mint 50-nél, de hagyjuk.
ÉS egyre több ilyen van, hogy nagy autó és a 75pónilovas megane-al előzgetem őket mert szaroznak.A presztízs meg szerintem mint olyan megszűnt.
Legalábbis én pont szarom le, hogy audi bmw merci ferrári lamborgini van a seggemben vagy húz el mellettem.
Én beülök az öreg kényelmes franciskába, sz@rér hugyért fen tudom tartani.
Elvisz a-b be szereti a család mi kell ennél több?Ráadásul egy nagyszervízt megcsináltatok a merci egy tankolásából
Renault power
-
Octi
aktív tag
válasz Mágus2 #38044 üzenetére
Szerintem egy kicsit elbeszélünk egymás mellett
Én nem a magyar hozzá állásra céloztam. Abban igazad van, hogy itthon ezt a márkát (meg még jópárat), bivaly nyakú barátaink lejáratták.Én alapból az Audira céloztam. Ugyan is az Audi egy drága jószág, mind újonnan, mind használtan. És tőlünk nyugatabbra így is megveszik, sőt (gurulj egy pár száz km-t egy német autópályán). Tehát ha a drágábbat megveszik, valószínűleg jó is. Pl a merciről nem mondható el ugyan ez, és ez meg is látszik az eladásokon (főleg a nagyobb kategóriákban).
Röviden: én nem hiszem, hogy egy 10 éves audival sokkal jobban bele lehet nyúlni mint bármely más márka, hasonló korú képviselőjével. Persze mindez akkor igaz, ha megkapta rendesen ami jár neki, és figyelt rá a gazdája, de ez megint csak érvényes minden márkára.Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #38073 üzenetére
Csak a baj volt vele. Remélem ironikusan mondtad
Szerinted tudnod kell mekkora szívás és ökörség. Aki ezt kitalálta...
De ha adsz 400ezret rá rakok bele neked újat
De ez csak parasztvakítás... olvastam hogy a DPF élettartama alatt a regenerálások során károsabb mintha benne se lenne a kocsiba... erről ennyit.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #38076 üzenetére
A katalizátor az más tészta azt énis cserélném ha kellene...
a DPF egy parasztvakítás..
Tudom nano részecskék stb stb.Hidd el nekem nagyon sokat utána olvastam... a DPF károsabb mintha nem lenne...
Mivel a regenerálások folyamán sokkal több más káros anyagot is a légtérbe juttat amit amugy nem is termelne az autó stb sőt még a betiltását is tervezték neki... szerinted miért jön be most már meg a kamionoknál miért van 4-5 éve az 'adblue" adalék minden gyártó máshogy hívja...
Muszáj hozzátenni hogy a regeneráláskor keletkező sok szart nitrogénre és vízre bontsa...De hát mindenki nézete más, a felfogás stb. Én nem ítéllek el se semmi. Te ezt gondolod én azt.
A DPF egy parasztvakítás.
De majd megkeresem neked a részletes leírását ennek.Szerk: Ami kicsit túlzás tőled azért... hogy Audi fenntartás... értem én, hogy ha sajnálok az újonnan 30 milliós Audimra 400ezeré DPF-et venni akkor pusztuljak el és vegyek suzukit...
Ez SZÉP ÉS JÓ Lenne.
De ugyan olyan drága a DPF a frodba, toyotába, hondába opelbe stb stb... ráadásul ezekhez képest az Audik DPF rendszere ÁLDOTT rendszer olyan jól megvan csinálva..Aztán egy 4.5 millás 1.5 mitudjam én milyen Toyota dizelre ne kelljen már 400é DPF-et venni... itt ne mondhatod hogy jajj Audi meg a fenntartási költsége...
Részletkérdés én véleményem
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #38079 üzenetére
Értem én mit mondasz, igazából szerintem az Igazat csak Odafent tudják.
Persze,hogy nem lett környezetkímélőbb, de megölni se fogok vele senkit mert szerintem még így is százszor környezetkímélőbb sok gyárilag kiadott régebbi autónál.
Ha meg már látható koromról beszélünk akkor DPF el No korom, DPF nélkül kb 5% korom terhelésen/terhelés nélkül padló gázon...
Annyira minimálisan kormol az autó DPF nélkül (ami nem számottetvő tudom) hogy ha nem úgy nézed meg nem úgy van fény akkor nem is látod a kormot ha nem süti telibe a nap pl.)Ennyi
nem vettem annak, csak elmeséltem az én laikus szemléletem.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #38079 üzenetére
HA azt veszed alapul senki ne használjon diesel autót csak benzines vagy még azt se.
Akkor vagyunk igazán környezet tudatosak.
Nekem minden szűrőm katalizátorom kipuffom rendben mert gondolok a gyerekemre, neki is fel kell valahol nőni.
De tudom, hogy a benzinessel is ártok neki csak sokkal kevésbé mint a deisel autók.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #38092 üzenetére
Uram, te kémiából és az emberi test rekacióiból a környezeti hatásokra hogy állsz?
Ne menjünk bele a részletekbe és biztos jönnek itt majd a diesel pártiak, de egy diesel autó káros anyag kibocsátása a csillagos égben van egy benzineshez képest.
Illetve pontosabban fogalmazok, azok az anyagok amiket egy diesel bocsát ki az emberi testre sokkal veszélyesebbek mint azok az anyagok amit egy benzines autó.
Ha az összetételét nézed a füstgáznak amit kibocsát egy diesel meg egy benzines az tök más anyagokat fog tartalmazni.Mehetsz te amennyit akarsz a diesel károsabb kisebb mennyiséget bocsát ki ezt aláírom ebben igazad van, de sokkal veszélyesebb is az a kicsi amit kibocsát.
No és akkor a szarul beállított meg mókolt vizsgával rendelkező katalizátort sem ismerő dieselesekről ne is beszéljünk.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- E-roller topik
- Motoros topic
- Diablo IV
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen