- Mobil flották
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Magisk
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
Hirdetés
-
Hunt: Showdown - Augusztustól csak jelenlegi generációs gépeken játszhatunk vele
gp A PlayStation 4 és Xbox One verziók automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #148467 üzenetére
Elég az a nyomás, olajra és üzemanyagra is.
Azért remeg és nem megy rendesen, mert szét van kopva a vezérmű tengely. Kérdés, hogyan történhetett ez.
KEll új tengely, új tőkékkel megint. a tőkéket nem kell kimosni,és kinyomni sem kell belőlük az olajat. Majd össze ül. Annyi van a szerelésiben, hogy 4 órát kell állni a motornak összerakás után. Addig nem szabad indtani.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #148471 üzenetére
Valami miatt szétkopott az egész motor. Ha valamit el is babrálnak szereléskor, attól nem kopik szarrá az egész, főleg nem úgy, hogy az olajnyomás rendben. Ha csak a vezérműtengely lenne lekopva, azt lehetne mondani, hogy rosszul lett lehúzva, de a hengerek is koptak, az meg csak akkor lehetséges ha nem megfelő a nyomás vagy a kenőanyag. Üzemanyag nem szivárgott az olajhoz? Mikor hozzányúltak, mit cseréltek pontosan?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #148474 üzenetére
Nem tudom mit csináltak, mikor rakták össze, nem voltam ott. Vártak 4 órát összerakás után? Indították lekötött PD kábelköteggel, hogy az olaj mindent megkenjen, mielőtt először beindulna? Összerakás után körbeforgatták 2x hogy nem akad-e? Annyi a kérdőjel, hogy nem tudok rá mit mondani...
CSak akkor tud kitámasztani a tőke, ha magasabb az olajnyomás mint 7 bar. 7 barra van belőve a tűlnyomás szelep az olajpumpán.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pixx96 #148495 üzenetére
Elsőnek a kábel szakadást kell ellenőrizni. A motorvezérlő azon csatlakozóján, ami 121 pines, a 84-es pin és a MAP szenzor 4-es pinje között. Ha ez megvan, meg kell nézni, gyujtáson kap-e áramot az 1-es pin és a teste is ellenőrizni kell a 3-ason.
Majd utána lehet bogarászni a szofisztikált szívósoron. Mivel közvetlen befecskendezéses, a szívósor két részből áll, csatlakozik hozzá vagy 20 dolog... Sok türelem kell ehhez, nem egyszerű. A gégecsőben akár méterekre a jeladótól is el tud dörzsölődni a kábel, ezzel kell kezdeni. Ránézésre minden kábelköteg jó.
tomcsi23, a közvetlen befecskendéses benzines is feláras?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #148504 üzenetére
Ha üzemmelegen csinálta, az nem jó jel. Ebből nem lehet megmondani, hogy tutira hengerfejes lenne, de gyanús. Üzemmelegen kellett megnézni a csöveket, ha olyanok,mint a beton, akkor hengerfejes, ha nincs nagy nyomás, akkor csak valahol még levegő van a rendszerben, de ez azt is jelentené, hogy elfolyt valahol a víz, emberünk meg gyorsan feltöltötte.
Tiszta volt a tartály és a hűtőfolyadék?
Láttam már olyat is, hogy elkezdett folyni a vízpumpa, gyorsan eladták, nehogy cserélni kelljen azt az autó árához képes filléres alkatrészt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #148509 üzenetére
TDI-t télen veszünk, lehetőleg fagyban... hideg motorral. A mostanint a Tátrában vettem. -12 fokban én indítottam reggel. Előtte le kellett takarítanom, mert be volt havazva a kereskedés udvarán. Pöcc-röff után már tudtam, hogy elhozom, csak a menyiért volt kérdés.
Modta a tulaj, hogy egy hete áll és mellé készítette a külső akkut, ha bikázni kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Vincsaba #148541 üzenetére
Regeneráláskor annyval több üzemanyagot fecskendez be és olyan időzítéssel, hogy biztosan ne égjen el, hanem kinyomja a kipufogóba, de a hengerfalon is marad mindig, amit a gyűrőn keresztül bedolgoz az olajba.
A többletüzemanyag a katalizátorban meggyullad, és felfűti a szűrőt izzásig.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #148550 üzenetére
4 darab töbítés kell és a két O gyűrűt meg lehet spórolni, mert nem kell levenni a turbó visszafolyó csövét.
[link] Innen vettük a wahlert do3om fórumtársnak. Eddig nem panaszkodott rá. A gyári eredeti is wahler volt, csak volt mellette vw embléma a hűtőn. Egyépként teljesen megegyezett kinézetre a gyárival, remélem a minőség is olyan.
simonjoe Még légteleníteni is szoktam, meg a fékolajat cserélni, ha már mindegyik kereket le kell venni a fék miatt, legyen az is új. A tárcsa ütését csak probléma esetén mérem, de jó minőségű tárcsával még soha nem volt ilyen probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz havri1 #148573 üzenetére
Olyat a vag nem is tudott soha , hogy minden bezárásnál automatice felhúzza az ablakot, csak ha tartották a bezáró gombot vagy az ajtóban a kulcsot záró állásban. Ha van villanymotor a tükörben, behajtja azokat is.
Olyan funkciót akar a tisztelt kérdező, ami nem létezik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #148589 üzenetére
Az, nálad a riasztó csinálja szerintem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148608 üzenetére
Ha menet közben nincs vibráció, nincs baja a hajtásnak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148610 üzenetére
A hűtőfolyadék legyne tiszta, meg ne kerepeljen a motor. A többibe nem lát bele senki.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148626 üzenetére
Ilyen, amikor nem autószerelővel mész autót venni. Túl sok az elvileg...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148647 üzenetére
Első padlógázos gyorsításra 4. és 5. sebességi fokozatban lesz majd vészmód...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148652 üzenetére
Csak városi autó hiába futott keveset, mindig szét van kopva a motorja.
Inkább egy jó pályás, ami 300-at futott pályán de törődtek vele, mint egy városi 170 ezret futott, jó karbantartott női tulajtól... és nem véletlenül írtamhogy a tulaj van jó karban, mert az autókat el szokták hanyagolni a nénik.
Nekem volt ilyen motor az octaviaban, nagyon szerettem, még most is sajnálom, hogy eladtam, de rohadni kezdett a bódé, én nem fogom lakatolni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #148667 üzenetére
Mondenhol, ahol törve volt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #148618 üzenetére
Teljesen normális egy majdnem 400 ezret futott motornál.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #148693 üzenetére
Mi lett a 2.0 BKD-val?
-
Mágus2
Közösségépítő
Lesz hamarosan(2hét múlva) egy nagyobb melóm. A4 B8 CAGA teljes, üzemanyagrendszer csere. A magasnyomású pumpa mindent televágott reszelékkel. Ha érdekel valakit fotózok és dokumentálom.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #148722 üzenetére
Szerinted? Mikorra visszajutnak a reszelékek a szűrőbe, addigra leáll a motor, mert betapadnak a befecskendezők.
Na ez leállt, de az okos tulaj még indítózott sokáig, hogy tényleg mindenhol legyen reszelék. Eddig nem én servizeltem ezt az autót, annyit mondott a tulaj, hogy 4000km-vel ezelőtt volt összes szűrő, olaj, vezérlés. És most hogy megállt a szerelője benyögte, hogy lógott az üzemanyag pumpa tengelye, miután levette a szíjat, szóval várható volt... De miért nem hívta fel akkor, hogy kell egy pumpa, mert ez haldoklik?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #148724 üzenetére
Kérdezte a srác, hogy mennyi lesz a munka..., erre nem lehet válaszolni, mert attól függ mennyire lesz minden tele reszelékkel. A tankot is le kell venni és lehet hogy nem is menthető. Minden fő alkatrészből gyári újat vett, szóval már most eltapsolt vagy 3000 eurót, emiatt nagy felelősség, hogy sehol ne maradjon fémreszelék. A hátsó traktust megpróbálom átmosni, de ha nem fog sikerülni, akkor csövek és a tank is cserés. Akkor derül ki, ha szétbontom. Elől nem aggódok, mert minden új lesz, csövek magas és alacsony nyomású csövek, rail, befecsik, mind a három üzemanyagpumpa...
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #148729 üzenetére
Ott van, a középsőt hagyták ki, de a tankban lévő nagyobb nyomáson dolgozik és mivel quattro, a tankban kettő van, egyik csak a tank egyik oldalából tolja a másikba.
Hajas Mao Ez milyen szerelő? Nem tud vele mit kezdeni??? Pdig ez egy szög egyszerű autó. Mi lenne, ha egy TSI-t vinnének hozzá? Megsúgom, a képen látható valamelyik tömítés miatt csinálja(13,11 vagy 10, esetleg 8). Alapjáraton fújd meg féktisztítóval a központi injektor talpánál, ha változik az alapjárat, megtaláltad a hibás tömítést. Hideg motornál csináld, különben fel fogod gyújtani a vasat. Poroltó legyen a közelben. Vagy csak szimplán cserélj szerelőt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz havri1 #148732 üzenetére
Vannak pumpák, melyek lefekszenek, akár mit fogsz bele tankolni, megelőzni nehéz, persze jobb nekki a prémium nyál. Megelőzés képpen, amit tehetsz, hogy minden második olajcserénél cseréled a szűrőt és az első reszelék nyomokra cseréled a pumpát.
Amíg 1 kezeden meg tudod számolni a szűrő tetején a reszeléket addig nem kell aggódni, mindegyikben van valamennyi, nem biztos, hogy az autóból származnak, bármelyik pumpából lehet. A finomítótól a tankig sokszor átfejtik.
Főleg a 2010 előtti pumpákra jellemző a gond, 10-ben módosították, majd 2012-ben ismét módosították a pumpát. Nekem már elvileg a legújabb van... majd meglátjuk meddig megy, legutóbb 4 reszeléket számoltam a sajátomban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen