- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A41 - a matek nem stimmel, a méret igen
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #13416 üzenetére
Egy gyári 110 lovas kocsi keréken tudott 101 lovat? Van, ahol 20-30%-os veszteséggel számolnak - mondjuk nem kértem a keréken mértről nyomatot (fingom sem volt, hogy lehetne olyat is ), de tuti nem 10%-os veszteség volt.
ABT volt az egyik csip, ami a 210 lóerőből 182-t teljesített, és nem keréken....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #13458 üzenetére
Hát ja, szopóka lett volna, ha megbontjátok.
Volt ilyen fül-leszakadás nálam is, meg csilingelés is anno. Mindkét alkalommal egy-egy fül engedett el. Egyiket hegesztés, a másikat meg bilincs orvosolta. Az mondjuk érdekes volt, amikor az egyiket papírral kitámasztottam és a pirosnál megállva füstölt alul a kocsi.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Ez bizony szimpatikus jószág.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz dragonfx #13476 üzenetére
Lényeg kb, hogy nem kell annyira tartani, max kifele/befele, de már osan körül csak.
Hát régi rs2 kisebb 5henger motorral majdnem ennyit tudott, tuninggal meg aztán brutál. Kicsit finomítottak az alapon, s újra 5 henger turbó.
A 4 kerék, meg a váltó segíti a 0-100-at, így ez ugyanannyit megy papíron (200 kg plusszal), mint a manuál tt-rs.eddie: most inkább nyugi, aztán higgadt fejjel újra, hátha nincs elveszve.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz #00809728 #13541 üzenetére
Hm, még az akksin is spóroltak.
Amikor vettem az akksim, megnéztem a katalógot és ott a dízel leon/toledóhoz eggyel nagyobb akksi volt ajánlva. Mivel külső méretben egyforma, így a nagyobbat választottam én is (69Ah)....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13554 üzenetére
Hali!
Hát eddig csak Seat betegségként olvastam róla, de mivel elég hasonló, skodrinál is lehet. Az esőelvezetők, ajtók körüli kéder, pollenszűrő környéke az alap, ezt leszámítva bizony az ajtó is lehet ludas. Seatnál több úton folyik rajta át a víz, s attól függően, hogy hol van elöregedve, eltömítődve a gumi, folyik befele. Valahogy megtelik az alja, és ha nem tud lefele kifolyni, akkor átbukik a küszöbön.
Kiszárítás: keresd Dodit, hátha van ötlete.
Runner: keres Dodit, hátha van ötlete. Izé, neki hasonló alapokon nyugvó dízel van, de még csak 60e km.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13570 üzenetére
Az ajtóknál nem a felső részre gondoltam, hanem az alsóra. A rajz alapján az ajtóban folyik a víz - bár ez elvileg normális, ha a rendes, gyári "úton" folyik. Itt van róla írva, szerintem hasonló megoldás lehet a skodánál is.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13583 üzenetére
Előbb-utóbb meglesz a ludas.
A szélvédő környékén (alsó részen) is van pár vízelvezető, lehet, egyik elmozdult.
mod: merre laksz amúgy?[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13589 üzenetére
Pf, pedig ez általános hely. Kíváncsi vagyok, száradás után milyen lesz.
Na lurdys tali már igencsak rég volt. Mondjuk másmilyen is. Még a pgt-s se akar feljönni Pestre.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13608 üzenetére
Na ez egy másik hiba lesz.
Első körben nézd meg, hogy az ajtó kinyitását érzékeli-e. Pl. belső világítás felkapcsol, ill. a központi nem zár vissza (ha van ilyen funkciója), amikor csak azt az ajtót nyitod ki.Kickass:
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13617 üzenetére
Őő, nem feltétlen...
A mikrokapcsoló, ha bekrepált (legalábbis, ahogy a széria-hiba csinálja), akkor nem veszi észre, ha kinyitod az ajtót. Ergo mindig be van csukva az elektronika szerint. Azért erre figyelj, nehogy bezárd a kulcsod.Mikrokapcsoló ellenőrzése: kilincset kihúzva tartod, majd úgy csukod be az ajtót. Nyomod rá a kéderre, és a teljes becsukás előtt kb 2-4mm-rel hallani lehet, ahogy a mikrokapcsoló "kattan", ha ott a holtponton játszol, akkor kattog. Próbáld ki egy olyan ajtónál, ami tuti jó, hogy tudd, mire kell figyelni, majd nézd meg a hibásnál. Ha ott nem tudod előhozni ezt a mikrokapcsolós hangot, akkor 99%, hogy beszart.
Ha érdekel, adok linket a javító szettre, valami 7-8eFt....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13620 üzenetére
No, hát 12e volt nekem munkadíjjal együtt. Szerintem ugyanaz. Amúgy vehetsz bele újat is, de a zárnak semmi baja szerintem, csak ez a kapcsoló krepált be. Állítólag módosítottak ezen a szetten valamit, amitől tartós lett, s cirka 4-5 év alatt eggyel se volt még gond (szintén állítólag). Viszont, ha veszel egy új gyárit, az valószínűleg ugyanígy (kinél-hogy, 2-3-4 évig) bírja. Nekem 8 hónapja van bent a javított, még jó.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13628 üzenetére
Előtte azért nézd meg, hogy tényleg a kapcsoló-e a gyanús. Amúgy a kompjúter is beír valami hibát a tárolóba erről.
Ha az, ahhoz nem kell fúrni semmit; kárpitot belül ajtóbehúzónál megkezded, üveg rögzítésére figyelsz, majd szépen ki lehet bontani a zárat (amiben benne a kapcsoló). Gyakorlat nélkül hosszabb folyamat, de meg lehet csinálni sufniban is.
Persze, azért nem kell mindjárt fúróval nekiesni. Még a végén hegeszteni is akar.Egyébként nem annyira vészes hiba, inkább csak komfort téren. Ettől még elvan a kocsi vígan, csak figyelj rá, nehogy akkor zárjon automatice vissza, amikor bent van a kulcs, Te meg kívül.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13632 üzenetére
Szóval, hallottad a mikrokapcsoló hangját? Akkor lehet, tényleg beázás van mögötte. Hagyd kiszáradni, addig meg nyomasd a hősugárzót, de vigyázz, pedálok ne olvadjanak meg.
Dodi, tényleg, állják a költségeket?
zoo:
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13649 üzenetére
2x
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13649 üzenetére
Még a végén kiszárad az ajtód is, és megjavul.
Azért a fejleményekről további tájékoztatást várunk....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13652 üzenetére
Micsoda lóerőszag!
No, egyáltalán nem lennék meglepve, ha dynoéknál a padon kb 130 lovat, meg úgy 300 nyomatékot tudna a csipszes verzió maxra. Szerintem messze nem verne el egy gyári programú gépet. Habár a max számok közel vannak egymáshoz, de kétlem, hogy a görbék is. Azért a gyári program rendesen ki van találva.
Miért nem eleve cuprát veszel? Vagy cupra r-t?Mod: ez se cupra, hanem cupra tdi, a másik cupra-r, az benzines. Naja, van sima cupra is.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #13663 üzenetére
Ha nekem írtad, akkor: nem azt mondtam, hogy nem lehet jó csipszet írni, hanem sokan bezabálják a nagy nemes és drága műhelyek sablon csipszeit, ami köszönőviszonyban sincs az ígért értékekkel.
Ettől függetlenül jöhet a görbe.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13665 üzenetére
Nézd, kérdeztél, jöttek az okoskodások.
Ha a verda tetszik, meg állapotilag is megfelel az elvárásaidnak, elvisz a-ból b-be, s emellett jól is érzed magad benne, tudod fizetni a költségeit, akkor a többi le van szarva.Az, hogy melyik mennyi ló, meg hogy megy, szintén. Ha kíváncsi vagy, mit megy a másikkal, oda kell állni mellé és hajrá.
Amúgy miért kell hónapokat várni? Nincsen csak nyári strandpapucsod
Ja, meg minek utána kérdezel, mikor már megvetted?[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13681 üzenetére
Mé, mit tankósz? Lehet, megérné leugrani Dodihoz tankolni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13683 üzenetére
Fene tudja, dízel témában nem vagyok otthon.
Viszont, amíg más kutakat, üzemanyagokat nem próbálsz ki, addig nem tudod, hogy egymáshoz képest melyik milyen.Már egy ideje megint evoneot tankolok, de lehet, visszatérek az Agip 98-ra, azzal is meg voltam elégedve, -15 Ft különbséggel.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest