- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #144773 üzenetére
150k km. De, ez nem csak a szíj miatt, az egyiik görgő csapágya is nagyobb. Cserébe picit hangosabb a szíj, de meg lehet szokni.
i-sti Ezt mennyit lehet tartani amíg még nem káros a motornak? Hűtéssel és kenéssel bármeddig.
2800@180 nálam 6.-ban, nem akarok én felszállni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz L1ZRRR #144798 üzenetére
Ott van a pumpa, ahol nekem. Mi ez a kábel tuning és miért lóg a tűzforó turbó és DPF fölött?
Még jó, hogy nem ér hozzá, 700 fokos szokott lenni. de ha 10 centire van tőle, akkor csak 300, szóval minden fasza.
Igényesen be lett építve, látszik a másik oldalon is. Ha majd vezeted, akkor légyszi a zárhídon küldjed, ne a turbó fölött.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz L1ZRRR #144800 üzenetére
Csak mellékesen megjegyzem, hogy ha azt a szenzort megfricskázod, annyi neki. 1 ujjal ki lehet nyírni, annyira érzékeny a vibrációkra, szóval aki hozzá gyorskötözte a kábelt, az megérdemel két olyan virtuális pofont, hogy elsötétül előtte a világ.
Küldd vissza a kemencéhez. Ha meg Te voltál, akkor inkább a házimozit tuningold otthon, az autó nem a Te műfajod lesz. 70 euró az a kütyü, majd ne bassz oda neki, mikor fogod levágni a kötözőt. Ha levágod és kivillan a DPF és a check engine, tudni fogod, hogy gebasz van, ugyanis az a szenzor a DPF nyomáskülönbség mérője. Egyik vége csak egy cső a a semmibe, az a külső nyomást méri, amíg valami pók bele nem költözik, a másik vége a DPF mögé van bekötve.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz L1ZRRR #144803 üzenetére
A klíma töltetet cseréltesd ki, amúgy is kellene, majd utána kiderül. Leszuívják, feltöltik új anyagokkal. Ebben van az olaj ami a kompresszort keni. Ez a kompresszor állandóan megy, akkor is ha ki van kapcsolva a teljes szellőztető modul. Vátozhat a hang ha valami erős fogyasztót bekapcsolsz, mert az terheli a klíma és a generátor közös szíját.
ezen hallani a hangot előlről is egy pillanatra, mikor leejti a fordulatot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #144805 üzenetére
Ha nem sérült vagy égett át a tűzgyűrű, kijön kézzel, kalapács nélkül.
L1ZRRR Mikor volt az a szíj cserélve? Sajátomon kicseréltem 150k km után a görgővel együtt(akkor cseréltem a vezérszíjat is meg még egy csomó mindent...), de sokaknak ennyit sem megy el. Repedezett volt már rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #144810 üzenetére
Hogy tud nem befelé fújni? Befelé a henger van, oda kell fújnia. Kifelé meg elfúj a tömítés mellett az olajtérbe. A tűzgyűrű után még van egy gumi O gyűrű, az is fog valamit. Befelé csak a hengerbe tud fújni, vagy vissza a túlfolyón a tank felé. De azt lehet mérni a visszatérő ágon mindegyik injektor mögött külön, szóval nem értem hová gondolta a mester a visszát.
3.0-ból könnyen kijön az injektor, nem BMW ez.
Gázolaj és égéstermék is lenne benne, jó sok karbon, mert megégetné az olajat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #144812 üzenetére
Szerintem arra gondolt a mester, hogy a visszatérő ágba dolgozik az injektor. Olyankor már kopott. Nem tömít eléggé, de azért kérdezz rá, mire gondolt a költő.
De olyankor indítási nehézségek szoktak lenni. Indításnál ugyanis mindegyik injektor elzár, és a visszafolyó ág teljesen be van zárva, amíg a motor be nem indul. Ha valamelyik nem zárna, az a henger nem indul a többivel, csak alapjáraton kapcsolódna be a táncba, amit azért megérezni.
Csattog ott valami, ez tény. Kérdés mit fognak mutatni a befecskendezők a próba padon.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144825 üzenetére
Mit szeretnél rajta mérni. Van gyári ellenállása, azt lehet mérni. Tömítetlenséget meg a vákuum pumpával lehet mérni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Miertvansote #144836 üzenetére
Mennyi üzemanyag van a tankban?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Miertvansote #144844 üzenetére
Tankold tele, utána vidd ki a rétre, szívd le a gázolajat, öntsd rá és gyújtsd meg.
Mikrokapcsoló, izzó vagy biztosíték. A kapcsolóra tippelek, de egyszerűbb megkeresni a gondot, ha kiég a belseje.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #144853 üzenetére
A ledkerék csavarjai a főtengeybe 60Nm+90 fok. A kinyomótárcsa csavarjai ha M6 csavarok, akkor 13Nm, ha M7, akkor 20Nm. A kinyomótárcsa összenyomásához ha nincs célszerszám, akkor körbe körbe 1/4 fordulatonként kell lehúzni a csavarokat, utána nyomatékra meghúzni. Így nem romlik el az automata beállító a kinyomóban.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Miertvansote #144856 üzenetére
3 izzó van a plafonon, a középsőt cseréld.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Miertvansote #144858 üzenetére
Egyszerűen kipattintod.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #144860 üzenetére
Azért, mert két lépésben kell lehúzni. Körbeérsz a 60Nm-el, utána mindegyikre még negyed fordulat. Ha egyszerre húznád le, akkor mire körbeérsz, az elsőnél nem lesz meg a kellő nyomaték. A mások dolod, meg, hogy ezek sűrű menetes csavarok. 1-es menet emelkedéssel, amit jó lenne nem bele szakítani a főtengelybe.
Izzítógyertyát majd írja a diag hibának. 250 000km-t el szoktak menni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #144919 üzenetére
Amire Te gondolsz, az S4 lenne. Megvenni sem olcsó egy ilyet, de átépíteni meg aztán ultra gáz. 10 000 euró egy valamire való S4 b5, megépíteni szerintem a duplája is lehet.
[link] Nézd meg az árcimkét és sírj.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #144921 üzenetére
Szerintem K03, de meg lehet nézni etkában.
Az csak S4, csak maga sem tudja mit árul.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #144922 üzenetére
De abból nem lehet S4-et építeni, mert nem lesz hozzá belőle fék, futómű, merevítők, hűtők, lökhárító, meg még egy millió dolog, ami az A6 ból nem passzol az a4-be. Ha csak motor kell, ez is opció, de hy mindent megvesz és összerakja, többe lesz, mintha venne egy S4-et.
BUZZLGHTYR [link] Boldog karácsonyt!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #144927 üzenetére
És a 2.7 biturbót mennyiért gondoltad? Ébresztő, ha rendes teljesítményt akarsz, azért rendesen perkálni kell.
Gyári új turbó 600 euró körül van az 1.8T-re, de akkor még nem fejlesztettél semmit.
A 2.7 biturbóra mindjárt kellene akasztani két új turbót, mielőtt berakják a motort, mert utána ha cserélni kell, ki kell venni az egész miskulanciát. Szóval ne álmodozz.
Justin Ballou csak S4-eseket szerel, van fent egy pár videója. Nézd meg mivel jár, ha az embernek ilyen autója van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
BUZZLGHTYR
Egyik kedvenc videóm. Amikor a méteres cső felkerül a szerszámra, akkro már tudod, hogy a kocsiban se hely, se erőkar, hogy megengedd azokat a csavarokat.[link] A sárga az övé. Egyébként a forgatáson elromlott mind a kettő, ami sokat elárul ezeknek az autóknak a megbízhatóságáról.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #144934 üzenetére
Nem lehet egy egész foggal odébb rakni, mert ott már majdnem összeakad és nagyon hangos. Vedd fel a hangot.
I foggal odébb az 1.6... nagyon keményen járna.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Holnap jön az R8 spyder, amit rendeltem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #144960 üzenetére
Jó hangja van, nem kerepel. Az új szíjak búgnak picit, teljesen normális jelenség. 2000km múlva elmúlik.
(#144957) kk831228 Ha már az újnak is hangja van, akkor elgörbült a kar, vissza kell csavarni. A lapos vas haljamos megcsavarodni, márkaszerviznek van rá célszerszám, ami a pontos dőlésszöget belövi, utána csend lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #144965 üzenetére
Szeríntem a szíj hangját vezeti át... ha nem ,akkor hamarosan csapágyas lesz, de szerintem ahogy beül a szíj, elcsendesedik. Én csak azt a finom morzsolást hallom, amit a hosszbordás szíj másik oldalán az új rücsik adnak. Az bekopik hamar.
A generátor rotorja forog a leggyorsabban azon a szíjon. 2 az 1-hez áttétel van a főtengelyhez képest. 4000-es fordulaton 8000-et forog. Csapágyai kicsik és zártak. Logikusan az fekszik le elsőnek a meghajtott dolgok közül.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #144963 üzenetére
Arra kell figyelni, hogy szép legyen a hölgy tulajdonos.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #144987 üzenetére
Potntosan ellenkező tapasztalatok vannak a női tulajokkal. Elhanyagolják, szemétdomb belül, nem ért hozzá annyire sem, hogy tudná, illi olajat is cserélni, csak akkor viszik szervizbe, ha nagyon muszáj, de sokszor lábon már el sem jut az autó odáig, mert még ezt-azt elintéz, mielőtt leadná a kocsit.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SeniorTilla #144992 üzenetére
Az enyémnek leesett az olajpumpa a kádba, de hazajött vele.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #144995 üzenetére
Milyen felfszerelés hiányzik belőle??? Minden
Nézd meg ezt. ESP, Xenon, bőr-alcantara. Elektromos ablakoko, ülésfűtés...soroljam mi hiáhyzik?
L1ZRRR[link] Ezt kellene megnéznem, de félek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SeniorTilla #145006 üzenetére
Engem az sem érdekel, ha 500k lenne benne. Csak menjen, ahogy kell.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest