- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144486 üzenetére
Vákkum rendszert kézi vákkum pumpával szokás ellenőrizni, mivel az mutatja a kis tömítetlenséget is.
Szerintem a tipikus PD baja lesz és lóg a vákuum pumpa kivezetése. Ott szökik a vákuum és kevés ahhoz, hogy teljesen felhúzza a GEO-t mozgató kart. Mindá'rt feltolok neked egy videót, a kollégáét néztem a parkolón a pumpával...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144488 üzenetére
Bizony ez. Van rá megoldás. De el kell vinni gépműhelybe, ahol vágnak rá menetet és gyártanak hozzá kivezetést.
Ha veszel újat, az is ilyen lesz 2-3 éven belül. Nemsokára fent lesz a videó, meglátod mennyire befolyásolja a megfelelő vákuumot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144490 üzenetére
Érdekes, a 12-es octavian visszatértek a régi csatlakozásokhoz, mindenhová csavaros szorítót raktak és rendes peremes csatlakozókon vannak a gumi csövek.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144499 üzenetére
Ez már nem a saját turbója, hanem valami felújított. Ha gyári lenne, a meleg oldal rozsdás lenne, ezt valaki kályhaezüsttel leprüszkölte.
A vákuum csöveket meg nem nézegetni, nyomáspróbázni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144506 üzenetére
Ha kapott új labdát akkor annak a beállításával lehet a gond.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144534 üzenetére
Akkor valamelyik vákuumcső vége el lesz repedve.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144538 üzenetére
Annyit a szelepfedéltől is leszív. Nem foglalkoznék vele, amíg nem tűnik az olaj látványosan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144545 üzenetére
A gyári puha. Pagid vagy jurid-nak a gyári logós betétei porolnak ugyan, de nem sikítanak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #144571 üzenetére
Lassan, nem holnap... 2-3-4 év. Passatot akarok... a kétturbósat. Utána már csak benzinest fogok venni
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nézegetem itt a 2014-es autókat, elég sokban van 170k km fölött. Nem lesz már 10 éves TDI 140k-val a motorban, csak az órájában...mert erre lesz igény
i-sti Az a családi mellé lesz, de csak 1 nyárra. 4.2 nem épp a mindennapi mászkálós. Inkább csak kiránulni fogjuk használni... meg meghajtom néha a szerpentinen lehúzott ablakkal, hogy halljak valami motorhangot is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem tudom mi lett a fórummal, de nem hozza be a mobilnézet az utolsó oldalt.
-
Mágus2
Közösségépítő
Hogy valami on is legyen, teszteltek a srácok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #144651 üzenetére
[link] Ez nem fog többé lekopni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #144660 üzenetére
A tankban nyom a pumpa? Nem muszáj, hogy a magasnyomású legyen. A gázolajszűrő mikori?
Egy gyors ellenőrzés és tudni fogod. A magasnyomásúban van egy szelep, 2 thorx csavar fogja, azt kiveszi a mester, ha van benne fémreszelék, akkor rábasztál. 6 injektror magas és alacsony nyomású pumpa, 2 rail + érzékelők és csövek. Ha ott tiszta, nem a magasnyomású rendszerrel lesz a gond.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #144669 üzenetére
DPF milyen? Meg van még benne? EGR tiszta? szívósorok? Turbóhoz tartozó levegő csövek csatlakozásainál taknyol? IC nem lyukas? Van azon mit nézni, csak bírjad fizetni.
Váltó, motor, szervó, difi, fék olaj, fagyálló, klíma töltet.
20g az a sima vagy már a bennragadt korom?
Olajra el lehet annyit tapsolni, amennyiért itt az arcok komplett autókat vesznek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #144671 üzenetére
Ha lent a váltó, cseréltesd a vezérláncot. Ne fizesd a munkát 2x, utána 300k km-ig nem fog szólni a lánc. Tudom, +1000 euró, de ha gondmentesen akarod használni, később meglátod, hogy igazam volt.
Mit akarsz ott diószórózni? Két műanyag darabot levesznek, kipucolják és mehet. Nem TÉJESI ez.
Vidd el váltóshoz, de csak a váltót. Én kiveteném egyben az egészet és csak a váltót vitetném váltóshoz, addig a motorn tudnak cserélni mindent, amit ilyenkor kell.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SeniorTilla #144708 üzenetére
Élek a gyanúperrel, hogy ez nem az eredeti tartozéka az autónak, hanem utólagosan belefaragott lemez.
Ott nem lehet semmi fém terelő, csak műanyag.
Ez a teljes első lökös
[link] Ez meg az alsó burkolatok.
Jelöld be, melyik alkatrészt fotóztad a képekről.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SeniorTilla #144713 üzenetére
Az műanyag erre nem is volt kapható a fém koptató. Az valami barkács, azért rohad. Nem volt gyárilag az autó része ezért ha emiatt reklamálnál valószínűleg kiröhögnének. Majd csinálj róla fotót, nekem azok a bevágások gyanúsak, mintha valaki flex-el vágta volna.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #144709 üzenetére
Tegyél le róla. Ami rohad, azon már nem tudsz segíteni, mindig rohadni fog. A VW karosszéria védelme nagyon jó, de ha az átrohad, akár hányszor fogod javtani, utána mindig rohadni fog. Lásd az ostrák B6 passatok. Olyanokat láttam, hogy ökölnyi lyuk a rendszámtábla alatt az 5. ajtóban, Lyuk a küszöbön. Összes ajtó összes sarka virágzik, mint tavasszal az ibolyák. Az ilyen autókat messziről kerüld mert esztétikailag mindig kifogásolható lesz, és ahogy nálunk fényeznek + amennyiért fényeznek, nem éri meg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #144728 üzenetére
Valami ilyesmi kell neked, csak még nem tudod.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #144738 üzenetére
Egyszerňbb megvenni egy általánosan jó állapotút és fenntartani azt az állapotot, mint valami leharcoltat faragni állandóan. Nem kérdés, hogy anyagilag a jó állapotút megterhelőbb megvenni és nem garancia ez sem, hogy később nem lesz drága baja. Ha valaki szeret bütykölni, akkor a kínálat aljáról kell venni valamit, kicserélni az elkopott dolgokat és használni, de az esztétikai hibákkal ebben az esetben meg kell tanulni együttélni. Ha mindent jóra és szépre akar az ember a kínálat aljáról annyit kell rálocsolni, hogy sokkal drágább lesz, mintha eleve szépet vett volna. Lakatosok és fényezők nem dolgoznak olcsón és nem is mindig szépen. Erre ügyelni kell. Saját tapasztalatból beszélek vettem autót a kínálat aljáról és a tetejéről is. Az olcsót is meg lehet csinálni megbízhatóra, csak nem mindig éri meg, ha nem Te fogod elhasználni a beépített drága gyári alkatrészeket.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SeniorTilla #144744 üzenetére
Akik ismernek, tudják, hogy szívesen cserélek kormányt, szóval nem értelek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SeniorTilla #144752 üzenetére
Példanként szerepelt csak állapotra és felszereltsége, amiket érdemes megnézni, me a konkrét példányt ajánlottam.
Pontosan mi a gondod vele? Egy teljesen felszerelt példány.. jó a színe nekem sem tetszik, de valaki ezzel vette, attól még lehet jó autó. A gyerekek imádnák a színes belsőt, sokkal jobban szeretik mint a kopár szürkét vagy az unalmas feketét.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz L1ZRRR #144759 üzenetére
Az a baj, hogy ott nincs hőcserélője a klímának, ha a töltet lenne kevés annak komolyabb tünetei lennének. Sziszegne minden klíma bekapcsolásnál a kesztyűtartó alól a cső. Ezt mondjuk kipróbálhatod, alapjáraton bekapcsolod a klímát az ablak leszárítására, majd leveszed a ventillátor fordulatát és kinyitod a kesztyűtartót. Ha nem fog szuszogni, nem kevés a töltet.
A golfban a motor mellett van a segéd üzemanyag pumpa, vagy a tank mellett, mint a passatban? Csinálj egy fotót a motortér utas oldaláról. Majd megmondom.(CFHC-ben 3 pumpa van, 1 a tankban, egy segéd valahol kint és a magasnyomású. Passatban a segédet eldugták a tank mellé, octaviaban ott van, ahol a vezérműszíj fedele, szerintem a golfban is ott van, de sosem lehet tudni, mit talált ki a VW)
Sajna a hang engem kezdődő üzemanyagpumpa betegségre emlékeztet, de ne legyen igazam.... de valami pumpának a hangja. Ettől még lehet a kompresszor hangja, de azt máshonnan is lehetne hallani.
Ha elől is hallani a hangot a szellőzőből, akkor cseréltesd ki a klíma töltetet. Abban van olaj, ami keni a kompreszzort, hátha elhallgat. Ha csak hátul van hang, az érdekes jelenség.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest