- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz Mágus2 #36792 üzenetére
engem mondjuk idegesítene ha mindig menne, ezért jó is hogy a gófban ki lehet kapcsolni
ja tényleg, régebben írtam hogy a vezető oldali ajtónyitásra néha-néha működött a belső világítás, mostmár egyáltalán nem működik ellenben az ajtóban a kis lámpa mindig bekapcsol ha kinyitom az ajtót
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
válasz Mágus2 #36796 üzenetére
Pedig jobb ha ezzel barátkozol, mert lassan itt is bevezetik a skandináv példát. Főnököm is így járt: írtam neki szar zenék rendelésre, beült az a4 kabrióba, hallgatta-hallgatta oszt egyszer csak nagy csönd. Lemerült a xar mert gyújtásra kapcsolt a karácsonyfa.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #36796 üzenetére
Ja, persze. Nem hagyom úgy, csupán gyújtáson szoktam (néha) megnézni az akku feszt a klímán, azt utána indítok.
Konszernes rádió asszem egy óra után lekapcsol, ha gyújtás levétele után van visszakapcsolva, nyitott ajtóknál meg 2 óra után lekapcsolja a fényt az ajtóban. Takarékos magában, amennyire teheti.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Debesq
tag
válasz Mágus2 #36839 üzenetére
Fogalmam nincs milyen kell, de akkor szerintem majd valami helyi boltba megveszem, csak tudják majd mi kell. Csak cső kell előre hátra, mert kilyukadtak. Meg előre kell egy elosztó azt hiszem. Majd akkor ezeket megnézem. Ezek kb. milyen összegbe lesznek? Meg olajat mifélét kellene venni? Persze amit lehet azt itthon cserélnénk szerintem.
(#36838) ESP : az akksi 2-3 éves lehet, de az ki is van véve a kocsiból. Majd rápróbálok, de gondolom ha indul akkor nincs gáz, majd feltölti.
-
Debesq
tag
válasz Mágus2 #36841 üzenetére
Jah, értem azt hittem ezek csak úgy vannak egybe és kész, de akkor ha jól értem darabokba vannak benne. Hátul valószínűleg akkor az utolsó darabot kell cserélni, mert a csomagtartó ajtajába fújta a cuccot, de az is lehet hogy csak lecsúszott a helyéről. Elől is az utolsó darab lehet rossz, mármint ami a szélvédő alatt van egyből, mert ott láttam hogy a csövön jön ki a folyadék, nem ott ahol kéne. Akkor gondolom így csak egy-egy darab cső kell, a rendszer végére. Az olajos részt értem, ilyet fogok keresni.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #36960 üzenetére
Nem azért kérdeztem.
Érdeklődés.
Haveromnak automatával 5ös-el városba megeszik 8.5-9lert.Nekem A6 városba 10 télen 11 vagy több picit, pálya 8-9l igaz gyári ABT van rajta 530Nm meg valami 270ló.
Nekem nem kéne de így vettük lehet a fogyi is jobb lenne de ez is belefér.
Ezzel már tényleg suhannak a fák..Ezek a fogyasztások nekem számoltak nem a board adja.
Teli tank 75litert töltök be (80 a tank) abból városba jó ha 650km összejön.
Tök egyszerű számolni amúgy. Csak azért számolom mert ez Biztos adat nem az amit a gép számít| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #36965 üzenetére
Ha azt mondod 200on akkor kitérek a hitemből
Ja látom az első HSZ ben 1.9 PD azok zsír kis motorok, anno passatba az volt nekünk.
a 4.5 túl alacsony de 5.5el simán elhiszek neked 100km-en!
Haveromnak is van ilyen 1.9 pd passat 2004-es 6-6,5 a sima fogyi neki amibe azért néha jó dinamikusan megy.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz Mágus2 #37046 üzenetére
Szerinted ezek közül melyik kell nekem?
ESP: Kérlek ez egy f@szkompezáció
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#00809728
törölt tag
válasz Mágus2 #37089 üzenetére
Hát garázsban volt a kicsike és semmit nem hagytam rajta.
Eredeti a hifi benne.Nyugalmiban 11.89 mért a szomszédom reggel.
akks: SZOMSZÉDOMNAK astra 17td van 300000km és 7éve ,hogy benne van a 12v/72a perion akksi.
OKé az is a végét járja ráadásul nem is garáázsos az övé.Szóval akksi nagyon lutri.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #37141 üzenetére
A konszern kompi mintha figyelné a hideg üzemeket és annak megfelelően jelzi, hogy szerviz kell.
Nem úgy, mint ismerős pözsója, ahol szinte km pontosan visszaszámolt a 30k előtt. 1. olajcsere meg is volt, pedig a csajszi szinte csak városban használja és gyakran be se melegszik a rövid szakaszon.dJ Peer: az első képről azt hittem, hátsó tárcsa.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #37145 üzenetére
Most erre mit mondjak, az aki 30.000.- cserél olajat megérdemli, hogy 150.000kmnél motort cseréljen.
Sokat spórolt az olajcserén talán az új motor ára is össze jött.Lehet utálni fogsz de az ilyneket nem tudom sajnálni.
Az autó értem van de ami jár neki azt meg kell adni neki.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #37160 üzenetére
miért, Te nem onnan olvasod hogy szeret össze repedni a 2l-s pd-be a fej, meg hogy elkopik az olajpumpa hajtó tengelyen?
oké, de akkor Te is szedd ki a gátlót a kocsimból úgy hogy nem teheted tönkre a keménység állítót, amugy asszem pöcsöltem már ilyen téren 2l-s pd-vel, csodás és kiválóan szerelhető megoldosáok vannak.
ESP: hagyjuk.... kár hogy pár BMW-s nem jár át ide kicsit itt is osztani téged.
gondolom olyan nem létezik a Te világodba hogy avulás, avulás leírása költségként cégekként, km alapú "nafta pénz", szar lehet ilyen mikro biologiában élni."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #37163 üzenetére
én repedt HF-es találkoztam eddig, PD elem az van sűrűn, magyar is német is, tök mindegy nem lehet a nyálra fogni, meg milyen fasza amikor az olaj miatt kikeményedik a szigetelés és eltörik a kábel...
olaj pumpással viszont én nem találkoztam még, csak adtak a kezembe egy leforgácsolodott valamit, hogy tudom mi ez, aztán mondták hogy mide csitt ezek nem létező hibák.
de szerintem ESP-nek az 1,4 TSI is isten
ESP: ezzel a h.sz.-eddel most szerintem itt nagyon sokat egyet értenek.
mod:Mágus!
volt valami balcsis össze röffenés terv, ott elméletben felőlem spekulálgathatsz rajta.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #37167 üzenetére
Jaj ne már rosszat álmodok majd... tudod mikor ment le a turbó róla.
VALÓS 130 ezernél.Nem akarok pofátlankodni... de balatonos valamibe akár énis benne lennék Lelle lenne a legfrankóbb
Bitpork : Maradjunk annyiban hogy mindenből van jó és rossz. Van amiből több a szar van amiből kevesebb
De mint tudjuk Motorkód NAGYON sokat számít azonos motornál is![ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #37175 üzenetére
KW Variante 2 für golf zwei, kicsit lokalizáljak, felső önzárós anya, ami a "tányért" fogj,a hogy fel emelve ne essen át a tornyon a gólyaláb, ráhúzás, vagy levétel nekem tök mindegy
Mondanám azt ám, hogy guglit most lőd ki max képet keress a a gátlóról, meg hogy hogy van ez beszerelve stb.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #37180 üzenetére
ahol imbusz lenne ott nekem egy 11-es kulcs nyílású 6 lapás van stimm, és a gátló végén van egy "pöcök" ami maga a keménység állító, a lényeg hogy ezt nem nyomhatod meg lefelé (mert elkezd folyni a betétezésnél az olaj a gátlóból és 50e ft füst, mert nem igen lehet javítani).
ergo, az oké egy hosszított 21-es krovát rátudsz rakni az önzáros anyára, de akkor hogy tartasz be ugye..?
vagy ha ráfogsz a 11-es lapolásra mivel hajtod a 21-es anyát bent abba a pici "lyukba"?élőben pikk pakk megértenéd mi a probléma, így kicsit nehézkes.
itt egy kép egy V2-ről, két első játszik, valamennyire látszanak a "pucukák"[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #37182 üzenetére
ez az egyik megoldás, bár belülre a 11-bel is hosszított kell, hogy ne nyomja meg a keménység állítót ugye, de igen így szét lehet szedni, van még két opció :-)
szóval se becsméreltem a hozzá értésed
ez csak egyetlen egy csavar kiszedése egy kettes golfon, ami valljukbe, faék szöggel, csak mielőtt valaki netes tapasztalat alapján beszólógatnak gondolkodjon el az ilyen csavarokon."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen