- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz TazLeacher #23883 üzenetére
Autó típus, motor kód? Mondj valami bővebbet, mert a hibalehetőségek száma így végtelen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz TazLeacher #23885 üzenetére
Több lehetőség is van, én mindig a legegyszerűbbtől szoktam a komolyabbak felé haladni.
Ha l értem, hirtelen, mintha elvennéd a gázt.A következők egyike okozhat hasonló jelenséget:
eldugult benzinszűrő,
rossz minőségű benzin,
kihagy a gyujtás,kábel, vagy trafó, vagy gyertya hiba, injektor hiha.
Döglődő lambda szonda. -ezt egyszerű kizárni, elkötöd a csatlakozóját és ha nem csinálja a rángatást többet, akkor bingó.
üzemanyag szvattyú a tankban.Egy hibakódolvasás mindenképpen kell.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz troland26 #23911 üzenetére
Szia, mennyi km van a gépben és mennyi kW-os a motor?
Sajna ezeknek a motoroknak ez a betegségük. A vezérmű lánc feszítése hidraulikus. Ez a feszítő az olajnyomást használja a lánc feszítésére. Ha ez megkopik a lánc és gyengül a műanyag láncvezető rugója, akkor átugorhat a lánc. 1-2 foggal ha odébbkerül a lánc, akkor a motor csörögni kezd. Ez az ugrás indítózás közben szokott megtörténni, mivel az olajnyomás ilyenkor 0. Egy kompressziómérés azonnal kimutatja a hibát. A konszern tud a dologról, nem javíthatatlan, valamit mát módosítottak a vezérlésen. Lehet neked is cserélni kell majd az egészet.
Sajna a hiba még a TSI motorokat is érinti.
Extrém esetben már hallani amikor ugrik a lánc.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Így ugrálhat a HTP motoron a vezérlánc olajnyomás nélkül.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz troland26 #23918 üzenetére
Sajnos több konstrukciós hibát is elkövettek a mérnökök az 1.2 htp tervezésénél. Gondolom nem direkt csinálták rosszra, csak nem lehet mindent előre látni. Pl. a katalizátor túl közel van a motorhoz. Pályán szinte megégeti az olajat a motorban, mivel a fő olajcsatorna fölött van. Aki pályán is használja annak ajánlott 7500km-ként olajat cserélni. Egy cseh cikk teljesen kivesézi a témát. A közeli katalizátor más gondot is okoz. Motorféküzemmódban a kis acélreszelék ami leég a katalizátor belsejéből, visszajuthat egészen a szelepfészkekig. Ott lerakódik, majd csökken a kompresszió és hazavágja a hengerfejet.
Ezek főleg a 6 szelepeseket érintik. A tiéd 12 szelepes.
Volt szerencsém ehhez a motorhoz, nagyon pörgős kis jószág, könnyű megszeretni, városban verhetetlen, pályán már kevéske.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem is biztos, h a generátor adja a hangot. Ha biztosra akarsz menni akkor szíj nélkül kell menned 1 kört. De ne legyen hosszú kör.
Ha már biztosan a generátor és nem a feszítőgörgő csapágya, akkor ellenőrizni kell a generátor szabadonfutóját. A szíjtárcsa egyik irányba könnyen forog, nem hajtja a tengelyt, a másik irányba forgatja a generátorod tengelyét. Ezt 100 000km-ként kell cserélni. de mindenki elhanyagolja. Ha ez is rendben, akkor csak a generátor csapágyai maradnak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #24199 üzenetére
Mert az a box nem ér semmit, ennyi erővel veszel egy sima kapcsolót és mikor rakéta üzemmódba akarsz kapcsolni, akkor lekapcsolod a hőgomba jelét az ecu-tól. Az eredmény ugyan az lesz. Több anyagot kap a motor, mert azt hiszi -40 fok van. Ettől egy rosszabb tuning létezik, amikor a gázpedál jeladóját bolondítják meg, fél gázon azt hiszi az ecu, h padlón van. (megy a kocsi mint a barom, csak fél gáztól lejjebb nem történik semmi)
Egy rendes chip sokkal többet ér.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #24203 üzenetére
Órabértől függ, egy gyakorlott emberkének 1 óra munka. Én magamnak csináltam, elszórakoztam vele, így lett kb 1.5 óra. Elég sok mocsok volt benne, kb 30 deka összeégett olajlerakódás. Azóta nincs torpanás nagy terhelésen, fogyasztás is lejjebb ment picit, meg jobban reagál a gázpedálra. Vannak képeim a szutyokról.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Szia.
Csak úgy nem dugózhatod le az EGR szeleped, ha nincs kiiktatva a szoftverben. Ezt a chip-esek megcsinálják. Pucold ki ismét a hibatárolót, vedd ki a dugót és ha visszajön a hiba akkor az EGR szelepet cseréld ki. Egybe van építve a potenciométerrel, az ha meghal benne, akkor az egész EGR-t cserélni kell. Nem olcsó mulatság. Megéri ellenőrizni a kábeleket is az EGR-hez mielőtt vennél egy szelepet. Ha selol nem szakadtak a vezetékek, akkor az EGR a ludas.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #24435 üzenetére
Én az ágaira is húznék piros csíkot.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #24440 üzenetére
Képet most nincs kedvem szerkeszteni. Az ágain mélyedések vannak, ha jól sejtem, azokat a mélyedéseket én pirosra festeném, a tök kelete felni messziről nem is látszik, ha meg forog akkor pláne nem látszik. Ezek a mélyedések a peremben kezdődnek és a csavar takaróban végződnek. odáig lenne a piros vonal. Persze csak ha ez a felnid.
-
Mágus2
Közösségépítő
Hogyan tegyük tönkre az autónkat? Sajnos vannak ilyen emberek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz eddie17 #24484 üzenetére
Ezt hogy csinálod? Első után nem közlekedsz? Mert esőben nincs gond, csak ha nem esik annyira, h elegendően vizes legyen az ablak a törléshez, akkor bizony menet közben is mosni kell, vagy álljak meg, csak mert az előttem menő összeb@szta a szélvédőm Mondjuk én csak a saját szélvédőmet mosom.
Ilyen vásárlós nekem is volt, csak én szabadnapot vettem, h elmehessek megnézni a gépet, este hivom, h reggel mikor menjek. Válasz: ja eladtam ma.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #24684 üzenetére
A kérdés nem az tud -e menni 100at, hanem: tud-e menni 260-at?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #24814 üzenetére
Fogkefével megpucolni a tartály belsejében a kis plehecskéket. A fekete dzsuvát ha lekaparod róluk, akkor megszűnik a hiba.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MIUI / HyperOS topik
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Programozásról_szubjektíven
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest