- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qorthral
őstag
válasz #70869248 #339 üzenetére
Nem égbekiáltó, de nagyobb, mint gondolod. Tény, hogy egyre többet nyer jó esetben az ember, de nem igazán számolsz a jó csapatok/pilóták állandó drágulásával. Alonso 50 millióról indult. Akkor talán 10 millió hiányozhatott ahhoz (max), hogy be lehessen tenni. A Te logikád alapján jó esetben akár 2 futam elteltével lehetett volna Alonsoja a szerencséseknek. (Anélkül, hogy rendre kiesik.) Persze nem lett, csak most jutottunk el idáig, mert közben Alonso már 82 millióba fáj!
A példádon keresztül amit mondani akarok: Lehet, hogy 38 milka kell pluszban még Neked ahhoz, hoyg lecseréld mondjuk a Force Indiát a Mclarenre. MOST! Ez papíron jó esetben meg is van 4 futam alatt. Szép eddig minden Igen ám, de 4 futam múlva már nem ennyi lesz a 2 csapat közötti árkülönbség (várhatóan), hanem legalább 50 millió, mert a meki sokkal durvábban drágul mint az FI. Szal az a 4 futam lesz legalább 6
De tény, hogy szép lassan mindenki erősödik és fejlődik, ám lassabb ez a fejlődés, mint hiszed.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))