- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android car alkalmazás xiaomi mi 9 vs autós kamera közötti csatlakozás probléma.
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Mobil flották
- iOS alkalmazások
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
Mobilarena
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
TrollBalint #15677 üzenetére
ezt nem figyeltem, akkor ezek szerint eltolják nyárra a bevezetést.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Badlof2k #15679 üzenetére
én két ligával ezelőtt mentem egy talán reave vagy lacerate championnal, két shaper karddal. prímán lehetett velük aprítani mindent és a két kard együtt felébe sem került a scepternek, pedig mindkettőn volt gain és mindkettő elég masszív phys dmg-et is adott.
Bármikor nerfelnek valamit, ami köztudottan az átlagnál is sokkal OP-bb volt, mindig megy a sírás. Aztán hogy-hogynem kiderül, hogy ja, hát akkor van helyette más. Ez volt régen a BoR sisakkal, ez volt a Vaal Pact-tal.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
0karmacoma0 #15682 üzenetére
én két Ichimonjival szépen elmeneteltem T15-ös mapokig egy fél éve. Se shaper, se statstick, semmi, két utánadhajítom kategóriájú unique. Ligakezdő karakterként.
Rosszabb lesz a dmg a statstick nerf után? Igen. És? Különben meg azért szidná mindenki a GGG-t, hogy kurva unalmas a játék, minden build abból áll, hogy vegyél egy sticket és dugd ... be az offhandbe. Körül kell nézni és mást kell indítani. Ha valaki powergamerkedni akar, az menjen a power után.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
0karmacoma0 #15682 üzenetére
A másik, hogy a 3.0 idején nem volt se fossil craft, se cuccról "leszedhető" és másra implementálható veiled modok, amelyekkel teljesen más craft lehetőségek vannak és lesznek most, mint voltak egy éve.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
0karmacoma0 #15685 üzenetére
"lefeleztem volna a more statokat a shaper cuccokon"
a gyakorlatban ez történt. Egy "gain X%" bármelyik 1H meleé fegyverre rollolható a magas phys mellé. Eddig mindenki azért scepter statsitckkel rohangált, mert arra kettőt is lehetett.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Badlof2k #15686 üzenetére
"az OP Poets penek az oké?" " a casterek meg poéták és ES huszárok meg röhögve szaladnak tovább"
Dögöljön meg a szomszéd tehene is.
Ha annyira "bezzeg nekik milyen jó" egy másik build, akkor lehet azzal menni. A játékban nincs limitálva egyetlen unique darabszáma sem. A buildeké sem, hogy a tízezredik BV után nincs tovább, több játékos nem játszhat ilyennel.
A banner-impale opció egy eddig nem létező phys dmg buffot jelent, tehát eleve nagyobb alapsebzésre jöhet majd rá az az egy, bármilyen fegyverre pakolható shaper bónusz.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
"totál fölöslegesen futjuk a köröket"
Hááát, akkor talán le kellene állni. Én folyamatosan azt mondom, hogy abba kéne hagyni ezt a zokogást, hogy milyen borzalom, nem lesz statstick. Patch notestól függetlenül is kb. annyi értelme van, mint azon sopánkodni, hogy miért nem találtam el a múlt héten a lottószámokat.
Egy bizonyos build típussal nehezebb lesz ebben a ligában játszani. Lehet, hogy akár két perc is lesz egy Shaper kill, nem egy. Na bumm. Van helyette egy szekérderéknyi más. Még csak azt se lehet mondani, hogy ezzel most megy a levesbe a sok pénzért összeszedett felszerelés, mert a ligában érdektelen, korábban milyen cuccod volt.
Azzal meg tényleg nem tudok mit kezdeni, hogy bezzeg mást nem nerfeltek és azok most hogy fognak majd hasítani. Nem azért, mert nem lenne nekem is tippem, hogy mihez lehetett volna még hozzányúlni, hanem mert ez tényleg semmi másról nem szól, csak az irigységről.
A life vs ES-hez meg annyit, hogy nem is tudom, talán egy-másfél éve úgy levágták az ES-t (az összes ES cucc alapértékét csökkentették, a vaal pact már nem működött ES-sel, stb.), hogy gyakorlatilag eltűntek az ES buildek, a kutya nem játszott ilyennel. És nem, azóta sem buffolták vissza, csak mostanra kitalálták az emberek, hogy hogyan lehet mégis hatékony buildeket csinálni rá, még ebben a nerfelt változatban is.
Ezért nem érdekelnek a statstick miatti jeremiádák. Addig legyek szegény, amíg nem jön ki egy 1H-DW meleé build, ami a mostani paraméterekkel is csont nélkül lemorzsolja über eldert.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
0karmacoma0 #15693 üzenetére
- a játék általános állapota az, hogy ezt most nerfelték. az erről való "beszélgetés" kimerült abban, hogy most majd mennyivel rosszabb lesz (ez a build irány) - ami egyrészt nyilvánvaló, másrészt egyetlen olyan pont nem merült fel, hogy ok, de akkor ki mivel próbálná ezt ellensúlyozni?
- a meleé build és a 1H statstick build nem azonos - vagy legalább is a készítők garantáltan nem így tervezték.
- senkit nem hülyegyerekeztem le. A D4 balhé után éppen itt a fórumon tárgyaltuk ki nagyon lelkesen, hogy milyen jó, hogy ez a játék egyrészt állandóan változik, másrészt nem egy-két buildre épül az egész. Most ez történt, próbáltam a jó oldalát keresni a dolognak.
- a GGG döntését nem védtem, bár én az alapjával egyetértek. Ráadásul már vagy két-három hete be is lengették, lehetett rá számítani. Az, hogy ez a szinergia OP volt és racionális döntés esetén kinyírt minden más meleé alternatívát, nem használt a játéknak. Ettől még bőven maradhattak benne más, szintén OP összeállítások (mint a PP), sőt, meggyőződésem, hogy lesznek újak is. Az is biztos, hogy előbb utóbb ezeket is balanszolni fogják, akkor azok lesznek majd kevésbé felkapottak. Ez egy körforgás a játékban.
- a rollolható mod értékek megfelezése szerintem pont a rossz irány ebben a patchban. Ezzel minden, 1H fegyvert használó buildet sújtanak, azokat is, amelyek nem statstickként használták ezeket a darabokat. Ahogy te is írtad, három jó prefixet eleve nem könnyű összehozni és attól, hogy utána az eredmény fele annyi sebzést ad, nem is lesz könnyebb.
- Ha valakit megbántottam, elnézést. Viszont az elmúlt években annyi ilyen nerfet és az utána jövő "kész, használhatatlan" temetést végignéztem már, hogy őszintén úgy érzem, ezen egyszerűen túl kell lépni, nem a sebeket nyalogatni. Amikor megszűnt a snapshot, amikor a CWDT-vel nem lehetett többé perma phys immunis karaktert csinálni, amikor nerfelték a Vaal Pactot, akkor ugyanez volt. Ezek ugyanúgy egy csomó buildet érintettek, skillektől függetlenül.
Ehhez képest ma is rohangálnak auramancerek, a melee buildek (mostanáig) megint darálógépek voltak, a VP-re is születettek alternatívák. Részben azért, mert a sok százezer játékos együtt trükkösebb, mint a GGG fejlesztői, részben azért, mert a játék is állandóan bedob újabb buff lehetőségeket, amelyekkel visszajönnek átmenetileg kevésbé hatékony konstrukciók is.Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
a patch notes egyébként irgalmatlanul hosszú, inkább esti program lesz nekem.
De ha már nerf, akkor az éppen csak visszahozott íjász buildek is akkora mínuszokat kaptak, hogy csak na, a unique íjak nerfelésével. Quill Rain -40% dmg (mindenre, nem csak a weapon dmg-re), a Chin Sol 100% helyett csak 50% more dmg, amit nem kompenzál a base dmg emelése)
Zana modok az új ligában:
- 1c: map csere azonos tieren belül
- 2c: Anarchy, Torment, shape T1-5 maps
- 3c: Fortune favours the brave, Domination, Perandus
- 4c: Breach, Harbinger ()
- 5c: Abyss
- 6c: shape T1-10 maps
- 15c: Elder Tier, T1-15: a berakott mapot (gondolom a layout, bossot megtartva) T16 mapként nyitja meg.Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Rizseslescó #15704 üzenetére
- cold: még az elején, a legelső ligás bejelentéseknél volt, hogy egyrészt több cold skillt önmagában buffoltak és a cold DoT dmg dolgokat is megtolták. Pontosan most nem emlékszem a részletekre, ha menni fog megint az oldal, akkor a patch notesban a cold-ra rákeresve mutatni az összes ahhoz kapcsolódó változást.
szerk: nálam megy az oldal, olvasható a patchA totemes support gemnél valahol lejjebb belinkeltem egy videót, amiben Neversink kiszámolta, hogy ez igazából a support skillként használt szóló totemeket hozza fel, a totem buildeket inkább csökkenti.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
jano222 #15707 üzenetére
a ligában mindenki nulláról indul. Az eddigi cuccaidhoz csak standardon, az oda átkerült, vagy a jövőben standardon indított karaktereiddel férhetsz hozzá, a ligák között nincs átjárás.
A tabokból viszont a ligában is kapsz egy új üreset, annyit és olyanokat, amennyivel és amilyennel most rendelkezel.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Zana napi küldetéseiben teljesített mapok ezentúl beszámítanak az Atlasz teljesítésébe.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Frissíthető a PoB
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
simondr #15718 üzenetére
szép buff, DW-nél ez 2% life-ot regenerál?
Én valami coldot szeretnék indítani. Egyrészt a Vortex buffja elég szépre sikerdett, az Occultist kapott hozzá egy csomó plusz modot (chill és freeze immunitás, 25% freeze chance a unique ellenfelek ellen, stb.), a Bonechill-el meg gyakorlatilag perma chill hozható. Régen volt egy dual curse-ös elementalistom vortexre, az nagyon szépen muzsikált, csak a ST dmg a nehezebb bossok ellen már nem volt elég.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
A Championnál néztem az új nodeokat - nice. A banner nem köt le manát, lehet használni az eddigi aurákat. Ha lerakom, akkor töltöttségi szintenként 0,5% lifeot kapunk vissza - a videón 45 töltet van a skillen, 22,5% insta heal. Ez az oldala tehát szép.
A másik irányba az Impale-t erősítik, és azt írják, hogy egy célponton lehet több Impale hatás is A leírás szerint ha bekap egy Impale-t az ellenfél, akkor öt következő hit megkapja az első (trigger) hit phys dmg-ének a 10%-át. Championnál ez hét hit lehet, nem öt. Ha mondjuk a harmadik és a negyedik hit is Impalet okoz, akkor ott 20, illetve 30% extra sebzés lesz, ami minden faxni nélküli more dmg.
Az ele conversionhöz pedig nem nyúltak, szóval eddig egy statstickel mondjuk volt +80%, összesen 180% phys dmg, most egy impale-es buildnél lehet 100+40 (champnál akár 60) phys dmg és erre jön rá a konverziós bónusz. 10-15% veszteség lehet, de ez csak annyi, mint ha egy nem brutál jó, hanem csak egy erős statstickel ment volna az ember. Impale-t pedig nem csak az új skillekből, hanem bannerből is lehet generálni, ld. a Cyclone-os bemutató videót.
az új gemek sajnos még nincsenek benne a PoB-ban, gondolom majd a holnapi 20/20-as anyagban adják ki őket.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Nordic #15723 üzenetére
én azt hiszem, indulásnak megint egy Cleave championnal kezdek majd, az új War Bannerrel kiegészítve. Perma Fortify a jewelből, extra phys dmg a bannerből, insta heal, +20% non-curse aura effekt és semmi olyan nerf, amitől rosszabb lenne, mint fél éve volt.
Közben csináltam egy kis számolást:
1H fegyver pdmg legyen 100, a statstick extra dmg 80%. Használjon a kari Herald of Ash és Hatred aurákat. Ebben az esetben a mostani helyzetben 231 lenne a sebzése, lvl 20-as aura gemeknél
A War Banner extra pdmg számai sajnos nem ismertek, de kétlem, hogy lvl20-on 20% alatt lenne. Ha így lesz, akkor ugyanezekkel az adatokkal, plusz az Inspirational aura buffjával 193-ra jönne ki a sebzése, ami 17% veszteség a statstickhez képest. Ha 40% lesz a buff (szintenként 2%), akkor a statstickes sebzés 97%-át hozza. Skillből, minden extra beruházás nélkül.
Soha rosszabb cserét.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
0karmacoma0 #15727 üzenetére
"ha az ellenfeleket buffolja akkor azoknak átlag hobbi játékosoknak lesz sokkal rosszabb élmény a játék, akik eddig se jutottak el a "meta" buildekig."
maximálisan egyetértek.
Láthatod, hogy közben én is számolgattam és ennek alapján elég sanszos, hogy legalább is a champion esetében - ami egyértelműen "a" melee alap volt a jugg mellett - alig lett rosszabb a helyzet. Azt nem is vettem számításba, hogy így pl. használhat pajzsot, amin lehet újabb % pdmg boost, jobb lesz a védelme, masszív plusz HP-t jelent (az egyetlen valódi védelem a onehitek ellen).
Összességében játékélményben az abszolút endgame bossokat leszámítva szerintem még könnyebb is lesz vele haladni, mint eddig, mert azokon kívül nem lesz érzékelhető a veszteség. Ott valamivel nehezebb lesz a harc a dmg veszteség miatt, amit viszont részben kompenzál, hogy javult a túlélő képesség.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Badlof2k #15729 üzenetére
valami keverék volt, de fő vonalakban Mathil Double Strike buildjét követte, csak én inkább a defenzív oldalára hajtottam a Cleave állandó fortify lehetőségével, mert így nem kellett csak ezért felvennem azt az ascendancyt.
Most kíváncsi leszek, hogy a war banner milyen accuracy boostot ad majd. Alapból sokat bénázok, meg utálok meghalni, tehát nálam a védelem mindig kiemelt téma. A champnál ha elég komoly lesz a boost, akkor lehet, hogy kihagyom a Worthy Foe-t és helyette felveszem az Unstoppable Hero-t.
PS: közben találtam egy másik buildet is, ezt ráadásul már frissítette is a srác 3.5-ös infókkal.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Badlof2k #15731 üzenetére
Úgy emlékszem, nekem T15 volt vele a maximum és azt még bírta. Ahogy láttam a videókat meg tippeket, a shaper-elder vonalon már inkább váltottak Double Strike-ra, főleg a Vaal opció miatt, ami ugye a cleaveből hiányzik. Én nem szeretem a mozgás skilleket, ezért nekem hatalmas QoL bónusz az automatikusan, mindentől függetlenül fent lévő Fortify, amit Cleave treshold ad. Akinek ezzel nincs gondja, az nyugodtan választhat más attackot.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Más: nézem Tarke összefoglalóját - a Daresso Defiance elég méretes buffot kapott.
15-20 másodperc Onslaught (3-4 EC esetén) és 60-100%-kal megnövelt onslaught effekt? Plusz egy már használható life érték? Bónusznak a 0,4-0,6 beépített life leech?Biztosan lesznek ennél metább darabok, de eddig ligánként három-négyet kukáztam ki, mert senkinek sem kellett, szóval ha nem változtatnak a gyakoriságán, akkor ez egy egészen korrekt és elérhető páncél lesz.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
még nem emésztettem meg teljesen ezt a Daresso Defiance tételt - nálam rutinosabbak javítsanak ki, de ez irgalmatlan buff. 32-40%-os attack és movement speed gyakorlatilag állandóan, mert 15 másodperc alatt csak kerül lecsapható ellenség.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
savior #15738 üzenetére
igen, de a buff vacak. Van egy minimális alapsebzés buff és mellette egy teljesen megbízhatatlan extra dmg. A 35% nem azt jelenti, hogy fixen minden harmadik beadja, hanem nagy átlagban ez jön ki. Lehet, hogy háromszor bejön egymás után, lehet, hogy tízet ütsz és majd csak utána. Ez cinkessé teszi a használatát, vannak sokkal jobb skillek.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
0karmacoma0 #15740 üzenetére
én kifejezetten a champ build miatt akadtam fenn rajta - ekkora dmg és speed boost egy csomó lehetőséget megnyit akár passzív oldalon (nem kell az AS-t hajkurászni), akár cuccolásnál. Nem kell MS a csizmára, lehet egy lassabb, de nagyobb flat sebzést adó fegyvert használni, stb.
A Hyrri-nél én attól félek, hogy mint szinte minden ele buildnél a konverziós változatok a mechanika miatt előnyben vannak a natív ele sebzésűekkel szemben. Mondjuk egy gyorstüzelő íj CoC buildben, kihasználva a cold DoT buffokat érdekes lehet.
Tényleg, olyan régen nem volt már tényező a CoC, hogy teljesen elfelejtettem: mondjuk egy Barrage-CoC-Vortex felállásban hová proccolja a Vortexet? Az eltalált célpont alá, vagy hozzám?
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
-
Har_melin
Topikgazda
Tarke beszédstílusa elég idegesítő, de szeretem amiket csinál, mert nem csak ezt mondja el, mit rak össze, hanem azt is, hogy miért. Aztán lehet vele egyetérteni, vagy nem, de nekem mindig érdekes.
Tököltem a cold DoT build lehetőségekkel, főleg az Occultist vonalon, és megnyugodtam, hogy nem csak a bénaságom miatt nem találtam igazán jó kezdő megoldást rá. Csinált egy videót Trickster vs Occultist cold DoT témában és ő is arra jutott, amire én - az Occultist csak CI-ként (vagy LL-ként, de gear szempontjából ugyanaz) él meg, különben egyszerűen nincs elég sustainje. CI-t pedig nem indítok liga kezdőnek. Nekem a Trickster is necces, azzal együtt, hogy tényleg nagyon erős buildeket csináltam már vele. Ez majd egy opció lesz második, esetleg harmadik karinak a ligában, mert azért nagyon szeretném kipróbálni.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Har_melin #15746 üzenetére
kirakták az új és módosított 20/20 gem adatokat.
A két bannerből nekem a war banner csalódás, nagyobb bónuszt vártam. A 11% more elég halovány. A Dread Banner már jobbnak tűnik, de ahhoz meg Impale kell és a 20% proc esély nem sok.
A Lancing Steel-lel viszont jó párost alkot, mert ott a fő lövedék mindig hozza az Impale-t és annak a működése miatt a 19%-os increase igazából egy more szorzónak számít. ST ellen (a champ ascendancy nélkül) 100 pdmg esetén így alakulnak vele a sebzések (kerekítve):
1. 80
2. 89
3. 99
4. 108
5. 117
6. 127A hatodik után alapesetben nincs további növekedés, mert lejár az első sebzés öt bónusza, viszont a garantált impale miatt fenntartható a max stack. A 2% fortify effect per stage viszont nagyon meredek. 70-90%-kal megnövelt hatást jelent, 20 helyett 34-38% sebzés csökkentést.
A Bonechill szerintem nagyon durva, főleg a DoT bónuszai. Egyszer kap egy 29%-os közvetlen more módosítót a csatolt skill, plusz ha chilled vagy chilled területen lévő ellenfél kap cold DoT sebzést, akkor az még egy
44%14,4% more módosítót. (Szerk: Octavian felrakott egy kezdő Coldsnap Occultist build tervet, rosszul értelmeztem, hogy mire vonatkozik a második chill effect bónusz. Azért így is szép, csak már nem broken.)[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
nem az a tipikus liga kezdő build, de azért
(még ha nem is teljesen AFK, elég brutál)
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
sirdond #15750 üzenetére
nem tudom. Az arc erőssége, hogy ST esetén a fel nem használt chain opciók (vagyis az összes) felszorzódnak egy 15% more dmg multiplierrel. Gyakorlatilag 100% more dmg jön ki belőle és erre rakódik rá az összes bónusz. Ettől az AB nagyon messze van.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
ez jól néz ki (kínai reklám poszter az új vs a régi mesterekkel)
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Badlof2k #15767 üzenetére
ha erre a trapper buildre gondolsz, akkor én ezzel kezdtem a mostani ligában. Annyira azért nem budget, a jewelek ára eléggé fel tudta tornászni a költségeket, de az kétségtelenül nagy előnye, hogy nem egyszerre kell beletolni egy vagyont - ahogy jön pénzed, nézel egy jobb jewelt és lecseréled.
Nekem annyi fenntartásom volt vele, hogy a hair trigger jewel szart se ér. Rendszeresen volt olyan, hogy egy bossfightnál már vége volt a harcnak és akkor kezdtek robbanni a csapdák, amiket alá szórtam le. Gondoltam is rá, hogy majd a két liga között átspecelek egy saboteurt erre (a PoB fájlban ott van az a verzió is), de nem volt rá időm.
A cuccoknál a PoB még nem tartalmazza a változásokat, a Daressot néztem éppen délelőtt.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Badlof2k #15767 üzenetére
Igazából ezzel a mester váltással és a craftolás módosításával szerintem ez egy álom liga lesz. Visszajön egy csomó olyan cucc, ami az előző ligákban erős volt, de együtt, egy buildbe éppen a liga specifikusságuk miatt nem kerülhettek be.
A "szokásos" skill meták mellett szerintem éppen ezért lesznek teljesen elszállt unique meták is, olyasmik, mint a Stromfire-es burning arrow build. Egyszerűen képtelenségnek tartom, hogy a GGG tesztelői ennek a tonnányi spéci cuccnak az összes lehetséges kombinációját le tudták volna tesztelni. Valószínűleg el fognak húzni az árak, de ez már a delvben is így volt - ha sok a currency, akkor inflálódnak a dolgok.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
scott_free #15772 üzenetére
lvl77-en melee karakternek a 3500 HP nudli, az egészen biztos. Igazából a 3500HP bármelyik karakternek kevés azon a szinten.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
savior #15774 üzenetére
lvl 77-nél pár spéci unique kivételével elvben már minden endgame cucc szinten lehet. nem biztos, hogy az, de azért hatalmas változások nem nagyon vannak már ilyenkor. Esetleg egy jobb fegyver, pár jewel, egy passzoló enchantos sisak. Nem olyasmi, amiből hirtelen előkerül 2-300 base HP.
Ha tisztán life a karakter (nincs MoM vagy ES-life hibrid), akkor a 3500 HP bármilyen resist és védelem mellett is kevés, mert pillanatok alatt onehitelhet nem csak egy boss, hanem egy rare is, ha olyan modokat kap. És nem esetleg, hanem szinte bármikor.
Nálam olyan 5k life estén kb. 100-110 plusz HP-t jelent egy 5%-os life node. (Az 5k bőven a onehit sáv a piros mapokon.) Ezek hatékonysága ráadásul csökkenő, ugyanúgy, ahogy az increased dmg bónuszoké is. Ha lvl 77 és lvl 90 között semmi mást nem venne fel, csak 5%-os passzívokat, akkor is 5000 alatt maradna a HP. Nem azt mondom, hogy nem lehet ennyivel is túlélni, de ahhoz nagyon tudni kell, hogy miért elég neki ennyi. Egyszerűen az egyre nagyobb dmg output egyre erősebb és nagyobbakat sebző bossokat hozott.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Mathil kezdő build javaslatai
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Néztem, hogy melyik régi karimat kellene kidobni, hogy legyen hely az újaknak és legnagyobb meglepetésemre találtam egy teljesen működőképes, kezdőknek is használható maxblock Gladiátort.
Nem tudom, miért hagytam félbe, lehet hogy liga vége felé indítottam és azért nem vittem tovább, a lényeg az, hogy lvl80-on a T12-es mapot vígan megeszi, bossal együtt. Igazából két kötelező darab van hozzá, a The Surrender pajzs, ami most standardon olyan 1,5 exa körül van és Haemophylia kesztyű. A kardja egy 350 pdps rare, azok olyan 1 exa körül mozognak, meg persze egy 6L páncél és ennyi.
Biztosan valakinek a buildjéből csináltam, de nem találtam a forrást. A fő skill a Lacerate, a pajzsban természetesen a Reckoning, segítőnek egy Warchief totem és most lecseréltem a Herald of Ash-t egy Herald of Purity-re. (Ezek szerint a buildet valamikor a 3.2 vagy 3.3 táján csinálhattam) Bossok ellen elvileg egy Blade Flurryt használna, de nem kellett becserélnem, elég volt a Lacerate egy conc effect-tel.. A HP-ja most 5,4k, ez 6k-ra könnyen felvihető jewelekkel meg passzívokkal.
Abszolút nem meta build, viszont éppen ezért sanszos, hogy a hozzá való cuccok sem lesznek nagyon drágák.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Újabb league starter build javaslatok:
Engineering Eternity. Végre valami a nekróknak is és az elsőnek említett Occultist is érdekes. A THICC Jugg első verzióját játszottam, két Ichimonjival (nem érinti a statstick nerf), azzal vertem le az első Minoturomat.
Phox: ő főleg az új vagy átdolgozott, még nem tesztelt skillekre koncentrált, ezért ezekben a javaslatokban benne van a lutri, hogy tényleg úgy működik-e majd, ahogy várja.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
TrollBalint #15786 üzenetére
Ha nagyon reménytelen lesz, akkor ki fogok szállni, de amíg az életben maradáshoz szükséges framerate-et ki tudom csiholni a gépből, addig persze, hogy maradok.
Liga vége felé, amikor már nagyjából kijátszottam azokat a buildeket, amiket akartam, mindig könnyebb azt mondani, hogy ennyi. Aztán jönnek az újdonságok én meg újra belelkesülök, hogy mit szeretnék kipróbálni.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Új, endgame cuccokon megjelenő ailmentek. (A patch notesban erről egy hang sem volt
)
20% less dmg az ellenfelektől (értelem szerűen bossoktól is), az nagyon durva. Arc builderek imádkozhatnak, hogy valami általánosan használható uniquera kerüljön ez a mod.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
A három új ailmenthez: a mindegyik csak hitből keletkezhet, vagyis se burn dmg, se a most megtolt chill és más cold DoT nem aktiválja.
A Sapped ennek alapján sokkal könnyebben proccolható, a használható lightning buildek legtöbbje hit alapú (Arc, Lightning Arrow, Static Strike).
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Rizseslescó #15799 üzenetére
Igen. A ritual of awakening többé nem ad +1 totemet - helyette minden totem skillnél egy helyett két totemet pakol le. Plusz kapsz 3% more dmg-et totemenként.
szerk: tekintve, hogy lesz páncélra craftolható +1 totem mod, érthető, hogy valahol vissza is vettek.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Rizseslescó #15806 üzenetére
a liga előzeteseiben volt egy vérten, nem tudni, hogy máson is megjelenik-e majd. Veiled mod volt, ami erre a ligára jellemző és az specialitása, hogy ha "felfedezel" egy ilyet, akkor szabadon craftolhatod más cuccokra is (persze kategória megkötéssel, vértre valót nem lehet gyűrűre, stb.).
Mielőtt kérdezed: azt nem tudom, hogy ha veszel egy ilyen moddal rendelkező cuccot, akkor craftolhatod-e majd a modot - szerintem nem, gondolom ez csak a megtaláló privilégiuma lesz. Lehet, hogy valahol twitchen, redditen volt már róla info, én nem futottam még bele.
Védd a fákat - egyél hódot!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Konfig Ryzen 5 2600X 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- NVidia és AMD videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- NVidia videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable