Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    válasz kezo0 #6635 üzenetére

    TX-58AX800-as sztori, n+1-ik folytatás.
    Holnap lesz egy hete, hogy ismét bent van a tévé a szervizben, de közben történtek dolgok.

    Múlt héten kicsit ki voltam bukva, amiért már másfél hónapja nem boldogul a szerviz a javítással, közben meg naponta feltűnt a facebookos hírfolyamomban a Panasonic hirdetése, hogy most érdemes új tévét venni, mert febr. 28-ig 5 év garanciát adnak rá... Ezért hát gondoltam egyet, és beírtam kommentbe a szóban forgó hirdetés alá a szervizes kálváriám tömör sztoriját, azzal zárva, hogy ha végül kiderül, hogy nem tudják megjavítani a készüléket, akkor a szerviz töketlensége miatt pont másnap fogok kifutni a febr. 28-as határidőből, hogy egy esetleges új készülékre 5 éves garanciát szerezzek. Visszaírt a Panasonic oldal adminja, hogy írjam meg privátban a teljes eddigi sztorit, és megpróbálnak segíteni. Megtettem, leírtam privátban mindent, ők pedig válaszul elkérték a telefonszámomat. Ez volt febr. 28-án.

    Másnap, tehát márc. 1-jén, csütörtök du. 4h-kor a szerviz emberei újból elvitték tőlem a tévét.
    Márc. 2-án, pénteken de. 10h körül csörgött a mobilom, a Panasonic márkaképviselettől hívtak. Az ember tájékoztatott, hogy az a döntés született, hogy vagy egy új tévét fogok kapni, vagy egy utalványt, amiből új tévét vehetek magamnak. Hogy a kettő közül melyik megoldást választják, azt még nem döntötték el, erről majd a szerviz fog értesíteni. (Mondjuk az elég érdekes lenne, ha ők adnának egy – azt se tudom, milyen – tévét, amit nekem akkor el kellene fogadnom? Hát én nem biztos, hogy elfogadnám ezt a megoldást, ha úgy alakulna.) Ezt mondta tehát pénteken a márkaképviselet.
    Márc. 5-én, hétfőn du. felhívott a szervizes ember, és megkérdezte, hogy mit mondott nekem a márkaképviseletes ember pénteken, mert ő úgy tudja, hogy egy új tévét fogok kapni – tehát a másik, utalványos opcióról neki fogalma sem volt. Majd a válaszomat meg sem várva, elkezdett győzködni, hogy egy új tévével nem járnék jól, higgyem el, mert a mostaniak közül egyiknek sem olyan jó a képe, mint az én AX800-asomnak. Ekkor közbevágtam, és elmondtam, hogy a márkaképviseletes ember pénteken nekem egy utalványos lehetőséget is említett, de persze tudom, hogy azzal is csak a jelenleg kapható tévék közül választhatnék magamnak... Na, ekkor a szervizes ember rátért a lényegre, mondván, közben a szakik valószínűleg rájöttek, hogy mi a hibája a tévémnek, és VALÓSZÍNŰLEG MEG TUDJÁK JAVÍTANI. De akkor most döntsem el, hogy új tévét akarok, amit ők adnak, vagy inkább a meglévő javítását kérném. Na, majdnem káromkodtam egy cifrát: hát persze, hogy a javítást kérem, hiszen arra várok most már több mint másfél hónapja! Ezalatt az idő alatt pedig vagy 4-5 alkalommal is elmondtam nekik, hogy mennyire jó lenne, ha javítható lenne, és nem kéne átváltanom valamilyen most kapható modellre, mivel nem látok ezek között olyat, ami hasonló szolgáltatásokat nyújtana, hasonló színvonalon.

    Tehát most ismét a javításra várok, és hétfő óta nincs új hírem. Fogalmam sincs, mi történik a szervizben, mire jöttek rá, és hogyan akarják orvosolni a hiba állítólag megtalált okát: vajon megint kiküldték az alaplapot (immár harmadszor is) Németországba, vagy csak megint rendeltek kintről (immár másodszor is) egy új alkatrészt, netán valami harmadik dologgal próbálkoznak, amivel eddig nem? A szervizes ember minderről nem tudott semmilyen infóval szolgálni, mondván, ő csak egy ügyfélszolgálatos, és nem ő a szerelő... Így hát azt sem tudta megtippelni, hogy ezúttal meddig lesz náluk a tévém. A hercehurca jan. 15. óta tart.

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

Új hozzászólás Aktív témák