- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Grafén meghajtó, térhangzás és UV-tisztítás az LG új fülhallgatójában
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz cappa72 #93719 üzenetére
A korábbi offtopic 2002-es Octavia is nagyjából tavaly, tavalyelőtt kezdte el játszani a motortéri műanyag, és gumi biszbaszok öregedése játékot 250.000 körül a többi kopó mellé. (nívópálca hüvely, nívópálca cég, vízcső, kiegyenlítő tartály), de ez benne van a pakliban, viszont egy idő után, normálisan karbantartva tényleg eléri azt a pontot az ember, hogy az autó használati értéke már bőven meghaladja a valódi értékét. Viszont, hogy on is legyen, két szerelő között ingadozom a X. kerületben a Knecht vagy az Ódor. Valakinek van esetleg velük tapasztalata?
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz finest #93835 üzenetére
2014-es B van, nem volt usb csatlakozó a gyári magnón, vettem bele egy Win Ce fejegységet 150 EUR körül, ami kezel tolatókamerát, és mennek vele a funkciógombok is. Normálisan be lehetett rakni, igaz a rádió mögötti hely kissé szűk, azzal kellett játszani.
No money, no honey.
-
aktív tag
Részemről addig töltöttem, és majd a rádió feletti narancs kijelzőn egész estésen jelez ha kifogy. Update: 2014-es a kocsi, és nekem is jelzett. Amennyi erőt fektettek abba, hogy a figyelmeztetések ne legyenek ennyire idegesítőek (most így télen minden indításkor figyelmeztet hogy tél van, milyen meglepő), rakhattak volna egy normális hűtővíz hőfokmérőt, és látható szélvédőmosó tartályt, vagy tényleg legalább valami analóg szintjelzőt bele.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz stickermajom #94267 üzenetére
Jaja nálam is, a tervezővel 7/24-ben nézetném. A reggeli téli útviszonyok figyelmeztetést is külön le kell okézni hog megértettem.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz Doggy dog #94345 üzenetére
Sokat vettek taxinak, a 2014-es kifutó darabok is nagyon jó áron mentek.
Viszont sokan vették családi második autónak, úgyhogy még lehet valós 200.000 is, 10-12 évesen.
Itt írnak a motorról. Amennyiben az ár tükrözi a kilométerfutást, akkor akár jó vétel is lehet, de alaposan átnézetném, mert ha a vége felé elengedték a kezét (vacak olaj, kihagyott olajcsere stb.), akkor lehet hogy kínlódni fogsz vele. De ez igaz egy akár 50.000 kilométert futott kocsinál is, ha olyan gazdája volt. Ezt nézted? Ha igen, akkor keresem benne, hogy mitől Cosmo felszereltségű a kézi tekerésű hátsó ablakkal.No money, no honey.
-
aktív tag
válasz mohabá 007 #94351 üzenetére
Kétség mindig van, és ennek te vagy az igaz szakértője. Mi nem jó benne?
No money, no honey.
-
aktív tag
-
aktív tag
válasz Doggy dog #94490 üzenetére
Lehet normális eladót találni, igaz nincsen túl sok. Itt vannak még képek a kocsiról. Az eladótól elvonatkoztatva, ami zavar - de lehet hogy csak engem - mintha smirglivel pucolták volna a rádió környékén a zongoralakk burkolatot. Az átnézésnél pedig a panorámatetőt ne hagyd ki.
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz Carlytoo #94518 üzenetére
Vagy még húzzák az egész pert pár évig, kifárasztásos alapon, 38db szakértő pattog majd vele oda-vissza vele, hogy mi az ami ebbe belefér, és mi az ami nem. Az AAA-nál ez csak egy ügy a sok közül, a károsult viszont nem fut bele ilyenbe hetente.
Mondjuk Zách Dani cikkei jogász szemmel nézve nem mindig teljesek, nem tartalmazzák/tartalmazhatják az eset összes körülményeit.Az sajnos jelentősen csökkenti az eladó esélyeit, hogy aláírta azt a csodaszép 3 oldalas AAA seggvédő doksit.
Az autót 4.000.000 forintért vette, az első körben 1.000.000,- forintot költött rá. Ebből annyit tudunk, hogy 400.000,- Ft volt amit a felszólításban visszakért (mint szűken vett motorjavítást, a többiről nem tudni semmit).
Ezután jött a per, amire annyit ír, hogy 1.700.000,- Ft kára keletkezett másfél év alatt.
Melyből 980.000 forintos peren kívüli javaslatot tettek "elmaradt jövedelemre"
Ebből lett 3,5 év után 850.000,- Ft.
A kocsit valszeg meg már felgyújtaná.(#94517) bazsimano: Nagyjából minden a neten keringő minta jó, ami tartalmazza a km állást, és a bizalmi vagyonkezelésről szóló kitételt. Magánszemély eladóként pedig rendelkezhetsz úgy a szerződésben, hogy a kizárod a szavatosságot.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz Carlytoo #94756 üzenetére
Az a gond, hogy alapvetően mindkét oldalnak más az érdeke, és ez szépen megy be egy ördögi spirálba. A szerelő pénzt akar keresni, még a normálisabbja is, főleg ha fejleszteni is akar, nemcsak egy helyben topogni. Meg akarja tartani az embereit, akiket szintén fizetni kell. Aki egy kicsit is normálisabb, az úszik a melóban és nem fog/nem tud beeső embert elvállalni, vagy csak jó előre bejelentkezve, vagy nem fog hibakeresésre 3-4 órát fordítani, ha az alatt az idő alatt többet tud keresni, más gyorsabban végezhető munkával, ahol az alkatrészből is leesik neki. Nem igazán tudod azt sem mérni, hogy mennyire kókler, vagy jó szakember az adott hely, mert max. facebook véleményeket lehet róluk, vagy így fórumokban találsz némi infót, ami lehet szubjektív, vagy csak idejét múlt, mert lehet hogy mire odaérsz már nem dolgozik ott az adott szerelő. A kocsik fenntartása pedig nem lesz olcsóbb, és továbbra is sok az olyan öreg autó, ahol egy esetleges hibakeresés összegét nem biztos hogy ki fogja fizetni a tulajdonos. Mi meg minél olcsóbban szeretnénk megúszni az egészet, és különböző okokból (pénz, az új autók ára és minősége, érzelmi szempontok), nem tudjuk/akarjuk elengedni azokat a kocsikat, amiket már nem biztos hogy érdemes megtartani. Vagy van aki megcsinálja magának, ez is egy út, ha van hozzá kezed, időd, és helyed. Az egyik facebookos csoportban egymásra licitálnak abban, hogy ki milyen olcsón tud megvenni adott alkatrészeket, mert az alkatrész nagykerek kb. mindenkinek megadják a kedvezményeket, majd egy részük keresi azt, aki beszereli azokat. Ahol most volt a kocsi vezérlés és olajcserén, ott nem találtak mást, nem volt semmi extra csere, reggel vittem a kocsit, délután hozhattam.
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz zgospel #94843 üzenetére
A magas és a mély/közép kábele kell valahol kell hogy találkozzon egy kis dobozban, az lenne elvileg a hangváltó, (hacsak nem a gyári megoldású, ahol egy ellenállás van a magassugárzón), és oda csatlakozik harmadik végnek a rádió felől jövő kábelpár is. Nem lesz nagyon messze a hangszoroktol. Ezt nézném még meg, mert ha a mély/közép szól, akkor a rádió felől jó vagy. Viszont az is lehet hogy nem kötötték be a magasat, vagy kinyírták.
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz kisza25 #94899 üzenetére
Amennyiben tényleg a H Astra/Zafira B motor van benne, akkor az okoskerék egy olyan dolog amivel számolnia kell, de típushibának itt ebben a fórumban sem emlegetik, inkább csak szükséges rossznak. 2009-2010 után pedig ekkora méretben elkezdenek fogyni a szívóbenzines autók, vagy jóval drágábban lesznek csak. A B Zafira mellett nézegettem az Orlandot, mint 7 személyest és formára jobban is tetszett. Viszont jóval kevesebb volt belőle, és a piac nem igazán árazta be azt, hogy a Chevrolet mint márka már nincsen itthon. A Cruze-t úgy nézném, mint egy Astrát, csak egy nagyobb méretet adnak a pénzedért.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz Mike81 #95523 üzenetére
Zafira Tourer korai típusokból is van 1.8 szívóbenzines, igaz elég ritka. Csak a motor alapján nézve írnám hogy nézz rá a B Zafirákra is, 2014-ig gyártották őket, és a benzinesekben szívó volt, de abba a 3 gyerekülést mindenképpen próbáld bele, mert mi két gyerekülésünk nem fér be egymás mellé, és az első légzsák nem kapcsolható ki egyszerűen, ha esetleg oda is pakolnál kisgyereket, és ez szempont. A Ford nagyobb méret (S-max, Galaxy), a normális szívóbenzines motor pedig abban is ritka, drágább, és ott belefuthatsz kettőstömegű cserébe is, mert ott egyes szívóbenzinesekben is van.
No money, no honey.
-
aktív tag
Igazi orvosautó :-) Elképzelem ahogy a nepper az irodában rakja össze a kártyákat, és rejti el az ülés alá. :-). Na jó, nem gonoszkodom, lehet hogy az én itthoni 2014-ben újként forgalomba helyezett kocsimmal is már 3X körbejárták a földet, a 2018-as első vizsgáig.
.[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
Részemről a sokadik fos után éppen ott tartottam hogy hozatok egyet kintről, már le volt beszélve egy emberkével hogy elkezdi nézni. Nem voltak óriási elvárások a B Zafirával kapcsolatosan, mondjuk az, hogy a 70%-ban nincsen hátul elektromos ablak, egy kicsit fura volt, dehát német autó, és ők csak azért szeretnek fizetni amit használnak. A sokadik murvás nepperen voltam túl, ahol megvehettem volna a kétnyelvű adásvételivel, vagy dupla átírással a neppertől, ami pedig normálisan felszereltként, (értsd ezalatt 4 elektromos ablak, normális klíma, függönylégzsák), normális kereskedőnél volt, vagy magánszemély adta el, azokat nagyon hamar elvitték, ha nem voltak heroináron. (Még a 7 személyes támogatás előtt járunk). De végül meglett, nincsen rá panaszom, normális helyen vettük, úgy tűnik hogy rendben van.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
A normál dolgokon túl, amit minden más autón megnéznél nem buktató, de alkualap lehet az okoskerék állapota. Nézd még meg, hogy a hátsó lámpa, pótféklámpa, antenna tömítéseknél mennyire ázik. CIM, a rádió is vacakolhat, a műanyag állítókarokat mennyire rúgták szét. A fűtést próbáld végig, ott is akadozhat valami. Ebből a beázás saját tapasztalat, ez már az 5 éves autónál jelentkezett, a többi az itteni és a Zafirás facebook csoportból merítve.
No money, no honey.
-
aktív tag
az antennához létezik külön gumi alátét , a lámpához is kapni külön tömítést. A okoskerékre a traktorozást hallottam, mint tünetet, eleinte az indításnál. Az MP3 fejegység aux bemenete nálam egy jack bemenetet jelentett a kézifék környékénél, de ki lehet fogni jobban felszereltet.
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz Drughi #96205 üzenetére
A Cosmo félbőr belsős tudomásom szerint. Itt sorolnak még fel jellemzőket. Ez még Enjoy szinten is alap (manuális klíma, alap rádió, nincsen hátsó elektromos ablak, nincsen deréktámasz az első ülésen), de ott a dokumentumoknál a szervizkönyv első oldala "Edition 111 Jahre" változat. A B Zafirákkal is megy az, hogy beírják a Cosmo szintet, miközben hasonló a felszereltségük. Viszont ha minden benne van, amit neked kell, akkor azért egy kört lehet hogy megér, főleg ha valós a szervizkönyvi bejegyzés pl.: vezérléscsere megvolt 2018-ban.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz FoLey-v #96208 üzenetére
Valahogy Enjoy és Elegance között lehetsz vele ahogy nézem. A mi B Zafiránk pl: Enjoy, de abból valami jobban felszerelt verzió (hátsó elektromos ablak, automata klíma, sötétedő belső tükör, deréktámaszos első ülés, bőr kormánykerék, sötétített üvegek, első ködlámpa, meg a csomagtérben ott a háló, és a FlexOrganizer rács, meg gyanús hogy van benne QuickHeat.). Igaz 2014-re itthon már csak Enjoy verzió volt
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz ArthurShelby #96276 üzenetére
Nekunk ma az egyik spar parkoloban húzták végig az oldalát, lökhárítótól, lökhárítóig, szerencsére nem túl mély,de akkor is a k...... anyj...-t az ilyennek. Normálisan, egy helyet foglalva parkoltunk.
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz bexinho23 #96533 üzenetére
Mindent írjál bele, és ha az érdeklődői kör nem szimpatikus, akkor magánszemély eladóként az adásvételiben kizárhatod a szavatosságot.
+ ilyen értékű autónál az elmeroggyantak, hajnali hívogatok stb. elkerülése érdekében nem árt, ha egy eldobhatós telefonszámot adsz meg. Normális vevőnél meg megadod az igazit.
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz bexinho23 #96546 üzenetére
Amennyiben az egy normál adásvételi szerződés, akkor nem.
Végét járó kereskedésnél előfordulhat az, hogyha találnak rá madarat, akkor a kezébe nyomják a te és a cég közötti adásvételit az övék mellé, és így köztes adásvétellel zargatják el a madarat autót átírni, így kb. meglesz neki is az összes adatod, de ez szavatossági kérdés ott sem merülhet fel.No money, no honey.
-
aktív tag
válasz po1son #97141 üzenetére
Nem budai oldal, de a B zafirám ide viszem, igaz semmi extra nincsen vele (olajcsere, vezérműszíjcsere). Korábban én is hordtam a monori környékre autót, de ahogy öregedett a kocsi, és nőtt a kijárások száma, úgy csökkent a kedvem a szabadságok kivételére, meg a délutánok elcseszésére. Viszont ha III. kerületi vagy, lehet hogy tennék egy kört velük, már csak szervizként működnek ahogy nézem, alapdolgoban lehet hogy nem lesz heroináras.
No money, no honey.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs