- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- BYD Atto 3 menetpróba
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz bambano #9445 üzenetére
No no.....
Azért ez a dízeles kijelentés kicsit erős volt szerintem.
Családban van több dízel autó is, olyanoknál akik elég sokat autóznak és megéri a dízel.
Legközelebbi példa. Vaternak egy '03-es Alhambrája van 1,9TDi-131ps
Évi ~60ezer km. kb 10ezer km-en évente tréler+egy autóval a háta mögött.
Az elmúlt 4,5évben egy önindítón kívül semmit nem kellet cserélni a motortérben.
Ha 2l-rel fogyaszt kevesebbet mitn egy hasonló teljesítményű benyos motor akkor az a 4,5év alatt ~1,5millió forint az üzemanyagon..."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
#TOTTI
őstag
válasz bambano #9445 üzenetére
Bocs nem értettem mit jelent nálad az EGY végre elmondtad... Örülök így a téma lezárva a hasznos fordulatokról.. Bocs hogy nem vagyok ekkora autós szaki, tényleg a soraid közt kellene olvasnom hogy megértsem..
4-5 litert sose mondtam.. 5 liter volt a legkevesebb 1050km telitankal ami olyan 52-55 liter.. azt SEM mondtam hogy ebbe ilyen 200as száguldozás belefér ahol persze 3700 körül forog a motor.. ami végülis nem vészes..
6 az átlag azzal is számoltam.. ha csak a fél évi 40 ezer km-emet számolom.. legyen évi 80ezer cakpakk.. ez ha német benzinárakon számolsz mivel ott vagyok 1.3millio ft különbség évente.. ami nagyon sok magyar árakon..legyen 500 ezer a difi.. egye bassza csak belefér egy szervíz pl turbó... dizelek közt is van különbség.. sztem a 1.9 fiat dizel kiforrott olcsó bérű, talán elavult is.. de azért halad is..
Az árakról, én 3 milláért vettem a SPORT csomagos.. ami ugye GTC-ben 330ezerrel drágább újan mint a COSMO.. 17es felni stb.. ESP IDS+ meg ilyen szarok.. 29ezer km..
Ilyen felszereléssel ennyi légzsákkal aprósággal ami kivülről nem is látszik jó ha kapok egy külföldi lerugott visszatekert 1.6os GTC a megoldás nem fogok GTCt venni..
SZERK:
Ez a nem vagyok elég gazdag a dizelhez elég elcsépelt... Ha az autót használod akkor dizel olcsóbb.. céges autók 95%a dizel ahol igazán számít.. a fenntartás.. ahol nem ott van esetleg benzines..Példa régi céges Caddym..123ezer km /év.. saját teljes évem.. és csak olajcsere stb.. aztán össze is törtem.. 2 és fél évesen 255 ezer volt benn... Semmi nem romlott el rajt a lefagyott ablaktörlő lapáton kívül.. igaz SDI volt.. magyar árakon is 600 ezer a spórolás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Parfüm topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...