- Eleglide C1 - a középérték
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Markizmark
addikt
válasz Micsurin #108049 üzenetére
GID-CID között az érdemi különbség csak a színesség meg a méret, amúgy semmi. GID-re még navis fejegységet is tettek gyárilag.
Húh, elég sokmindent tud az LWPM.
Arra alkalmas ABS kockával DDS funkciók, vízhőfok, töltés, csak a digitklímának sokféle értékét lehet megnézni, pl befúvott levegő hőfok, gáznyomás, kabin hőfok, stb, ECU élő adatok. Dízelnél látható elvileg a DPF telígtettség is szeriintem, legalábbis van rá külön DPF licenszcsomag úgy láttam.
Akkor létre lehet hozni sebesség vagy egyéb függő történéseket, pl menetfény felkapcs 65km/h felett, vagy akárhány km/h felett kb akármi, gyújtásra mit csináljon, járó motorra mit csináljon...
Tényleg csilió dolgot tud amit PC-n tudsz konfigurálni és aztán ahogy az autóra dugod teszi a dolgát, ha pedig lehúzod akkor mintha ott se lett volna, mint az OCM.Ezen felül meg akármilyen lámpa animációt létre lehet hozni akár távirányító gombhoz kötve is. Ez már csak ilyen látvány funkció, de jópofa.
A csoportból származó leírás:
Aki nem ismerné az eszközt: ez egy Opel Zafira B/Vectra C/Corsa D és Astra H modellekkel kompatibilis komfort modul.Működését konyhanyelven nagyjából úgy tudnám elmagyarázni, hogy az átlag autó használó számára elérhetővé tesz olyan dolgokat, amire az autó alapvetően képes lenne, mert minden műszaki feltétel adott, de valamiért a gyárban úgy gondolták hogy erre nincs szükség. Mondok pár példát a könnyebb érthetőség kedvéért: az autó az elektromos ablakemelő segítségével mozgatja az ablakokat fel és le. Egyes modellek képesek arra, hogy a távirányító nyitó/záró gombjainak folyamatos nyomva tartásával nyissák vagy zárják az ablakokat. Viszont arra nem képes, hogy a távirányító egy gombjának egyszeri megnyomával működéssék az ablakokat. Ez a modul lehetővé teszi ezt. Egy másik példa: az autó tisztában van a szenzorai által mért adatokkal, úgy mint hűtővíz hőmérséklet, töltési feszültség, turbó nyomás, EGR pozíció, lambda jelek, stb, mégsem írja azt ki sehol. Ezzel a modullal ez is lehetséges.Amiket tud a modul:💻 Hibakódot olvas/töröl💡Első és hátsó lámpa animációk lejátszása💻 Motor és egyéb vezérlőkből történő kiolvasás/kijelzőre kiírás⬆️⬇️ Ablakok gombnyomásra nyitása/zárása🚙 OPC tűsöprés🖲️ Kormány vagy rádió gombokról végrehajtható bármilyen művelet💡 Tolatáskor villogó pótféklámpa (igény szerint bármi más) és/vagy lehallkuló rádió💡 Hazakísérő fény tetszőleges hosszúságban🚬 Hozzáférés a DPF vezérlőhöz. Regenerálás manuális indítása, szűrő telítettségének kijelzése, legutolsó regenerálás óta megtett távolság🚪 Nyitott ajtókról visszajelzés📐 Tolató radar által mért távolságok kijelzése🇭🇺 Magyar nyelvű modul menüÉs még számos egyéb funkció...[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.