- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Android szakmai topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic V2 - origami
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #40204 üzenetére
jah, benzines gáza vizes, én is elszoktam tőle, úgy rohadnak a dobjai, hogy hallom ahogy rágja a rozsda! dízelnél még dobot nem cseréltem soha!
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #40206 üzenetére
ja, rohadtul szétmarja, dízelnél ez nem volt téma, de a középső és hátsó dobom lassan kuka.....
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #40212 üzenetére
nekem még rövidebb a táv 80%-a, pályázás évente 1x, szóval ritkán van kihajtva! modern dízel azért nem buli nálam, mert azt lassan gyilkolnám rommá...
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #40341 üzenetére
ahogy írták is betét baj lesz, attól szokott sípolni a fék! előfordul gyakran, attól még nem rossza a fék, csak ilyen sípolós.
anno a passatomba ferrodo noise killer betéteket tettünk ami elvileg nem sípol, mégis csinálta, féktárcsa minőségtől is függ, de ha nincs más probléma(lekopott betét, ilyenek), akkor max szokd meg, cserélni pénzbe kerül, de felesleges! -
diablo1984
veterán
amúgy nem egy rossz kiforratlan motor, nincs több gond mint a kortársaival, tudtommal a dpf opelnél nem problémás, kettőstömegű itt is van és egyszer meg is hasal, egr ami az opel gyengéje minden motornál, gondolom ennél is tud köcsögölni, de pályás használatnál viszonylag nem áll fenn ez a veszély....
amúgy nekem személy szerint tetszik a j kombi, bár a sima 5 ajtós is jópofa, de a kombi nagyobbnak néz ki mint ami!
viszont sok a céges közölük, 5 év alatt már 200e km fölött tartanak, vigyázni kell a választáskor a tekergetett példányokra, vezetett szervízkönyvest nézz, amihez nincs, ott már valami van......
-
diablo1984
veterán
válasz haddent #40520 üzenetére
szervízkönyv szerint 134000 -nél volt "vezérműszíj és feszítőgörgő". Ez megnyugtató mert akkor 280 -ig nem kell hivatalosan tehát 170 -el nagyon rohadt messze vagyok attól.
egy vezérlés, ami szíjas kibírná 150ezerig? én nem hinném, pláne ha a vízpumpát sem cserélték esetleg! azért azt se felejtsd el, hogy vagy 5 év, de nem gyári vezérlésre inkább 80 max 100ezer km-t szoktak számolni a totál cserénél, vagy 5 évet! ha a vízpumpát nem cserélték és megmakkan, akkor leugrik a szíj, vagy elszakad, akkor ugyanúgy a motort szétüti, ha benzines, akkor jó esetben csak hengerfej felújítás(szelepek, stb), ha dízel, akkor kopp-kopp, na kivagyok(hajtókar kinéz a blokkon) esete állhat fennt, szóval nem éri meg kockáztatni!
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #40528 üzenetére
teljes mértékben! nem mondom, lehet hogy kibírná egy teljesen új szett, főleg pályán használva, 1-2 év alatt beleverve ezt a kilómétert, csak az utolsó 20-30e km már oroszrulett lenne.....
de évi 10-20 ezres futással inkább 80-100ezer, vagy 5 év! ha 5 év alatt is csak 20ezer van benne, akkor is érdemes legalább a szíjat ledobni róla.....
-
diablo1984
veterán
válasz mohabá 007 #40550 üzenetére
mi ebben a kérdés? ez így van, azt nem tudom, hogy minden opelnél, de nálam az 1,9 cdti-nél így volt!
gban: ez nem ilyen egyszerű, a vízszivattyú úgy is ki tud "kopni", hogy a vizet engedi, de ugyanúgy be tud állni, mint egy feszítőgörgő, akkor meg csúszik rajta a vezérműszíj, az megmelegszik és elszakad! úgyhogy ez szerencse kérdése! de van olyan ember, hogy azt sem venné észre, ha az összes víz elfolyna az autóból.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz 7Sony7 #40555 üzenetére
úgy a jó, annál a a vízszivattyú szétmegy, nem kell az egész vezérlést basztatni! nem is értem, hogy miért a vezérléssel rakták össze opelék! nehezen látható, ha elkezd ereszteni, az a tuti, mikor 1az1ben látod a pumpát és ha körülötte taknyos a fém, lehet gyűjteni a kavicsot a cserére.....
-
diablo1984
veterán
válasz mohabá 007 #40559 üzenetére
mert nem opel gyári motor, hanem isuzu féle japán(igaz gm, de akkor is). náalm az 1,9cdti meg fiat, de az is vezérszíj hajtásos volt!
-
diablo1984
veterán
válasz Gergőke88 #40564 üzenetére
nem, szíjas!
elviekben a vízpumpa a vezérlésnél van, mer 71ezerért a contitech készlet vízpumpát is tartalmaz, azt meg csak nem szokták hozzáadni, mint ahogy egy sor gyertyát sem!
bár vannak furcsaságok, passz, ebből még bármi lehet!
látni kellene a motorod, ha a hosszúbordás szíj hajtja, akkor a vízpumpa a szemed előtt kell, hogy legyen, ne téveszd össze a szervószivattyúval, se a klímaszivattyúval, se bármilyen feszítő vagy vezetőgörgővel! ha vízköves a pumpa, akkor az jót nem jelent, mert csont száraznak kellene lennie, egyébként átereszt, tehát cserés! elég, hogy ha csak egy cseppet enged, a vízkö már ki tud rajta ülni, de a csepp és a folyás között percek, napok, hetes is lehetnek, de tény, hogy cserés!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz mohabá 007 #40559 üzenetére
mondjuk, ha neked az a vectrád van, ami az aláírásodban, és a 115 lovas motor, akkor azt nem hinném, hogy nem a vezérlés hajtja a vízszivattyút, mert csak olyan pumpát ad fel a kereső, amit vezérműszíj hajt! a kép amit beraktál is annyi látszik, hogy egy generátor és vagy egy szervószivattyú, vagy klíma szíjtárcsája, de nem vízszivattyúé!
-
diablo1984
veterán
válasz haddent #40578 üzenetére
lefed mindent, de pl az unixnál mint írtam van olyan vezérműszett is, amihez adnak vízpumpát ehhez a motorhoz! így én már semmit sem értek, de ha mindent cseréltetsz kategória és a szerelőre bízod a rendelést, akkor legalább nem neked kell visszavinned a cuccokat!
amúgy ha a vízpumpát látod(blokkba süllyesztett, lényegében egy görgő áll ki a síkból), akkor azt a hosszúbordás szíj hajtja, ha nem látod, akkor a vezérlés! vezérlést én még nem láttam szabad levegőn hajtani, de lehet hogy én láttam még keveset az életben.....
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #40617 üzenetére
hát jah, azzal mellé nem nagyon lehet nyúlni! csak minőségi legyen, ha kopott a motor, akkor ezt kevésbé eszi, de újkorától is tolható bele, így nincs vele gond! egyszerű, de nagyszerű, 1 év vagy 10e km után csere és csók!
én is a napokban veszek az asszonynak egy 2001-es yarist, abba is megy bele a 10w40-es total és kész! nem lesz annak semmi baja tőle, 1 évet kibír, annyi idő alatt nem megy bele 5000km se, de ha menne is kibírná, egyszerű szívóbenzin nem igényel csúcs fullszintetikus hígfos olajat, nem ken turbót, nem jelenthet neki gondot!
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #40623 üzenetére
mert amúgy gyújtást ráadva eddig égett? magyarán van benne égő?
mohabá007: meghajlok tudásod előtt, ezért van az, hogy szerelők se rendeljenek cuccot a kocsihoz bemondásra, míg az autót nem látják! a kereső nem ezt hozza rá!
a képet meg kevertem a másik fórumtag 1,7-es isuzu motorjával, na nem figyeltem maximálisan....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #40625 üzenetére
jó kérdés! rámértél a töltésre?
mod: lehet ezt a kocsi még nem érzékeli töltéskimaradásnak, mert töltés van, csak nem megfelelő! biztos van egy határérték, ami tűrésbe még belefér! fordulaton mennyi a töltés?
Én egyszer az Iveco Eurocargoval jártam úgy, hogy menet közben széthullott az áramtalanító kapcsolója és az akku lekapcsolta az elektromos rendszerről. csak annyit tapasztaltam, hogy töltés lámpa világít, kiálltam egy pihenőbe, leállítottam a verdát és minden megállt, még a rádió is! kicsit meglepődtem, nem gondoltam volna, hogy menet közben nem kell az akku a motornak....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz mohabá 007 #40646 üzenetére
hát jah, én is csak keresztbordás szivattyút láttam hozzá, az meg vezérműszijhoz van kitalálva, de akkor ez egy ilyen cumis dolog, erről sem tudtam eddig! de tényleg hülye megoldás akkor....
-
diablo1984
veterán
válasz haddent #40660 üzenetére
dizájnra! a H inkább szögletes és puritán a belseje, a J sokkal szebb, kerekebb, a belseje meg egyenest szép! a motort meg nem csutkázzák tovább, csak ki kéne bírnia a gariidőt!
gban: 4 év alatt 160ezer az nagy valószínűséggel pályás, pálya nélkül elég gyilkos mód lenne, max taxiként! de egy 4 évesnél is a szervízkönyv az alap, ha az nincs, akkor dugjadfelmagadnak kategória számomra, meg ha első magyar forgalomba helyezésű, de a rendszám új, akkor is utána kell nézni, hogy nem-e taxi volt, vagy miért volt cserélve a rendszám! én a magyar taxiktól tartok, nem kicsit.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
állapotot is nézni kell persze, azt hogy ki használta, szervízkönyvnek utána nézetni és még akkor is ott van a szerencse faktor! céges verdák többségét még akkor kiszórják, amikor pénzt érnek, tehát 200e-300e km felett személyautókat már nem szoktak futtatni, mert több a szervízköltség, mint egy új lízingje, gari meg már rég nincs! azért jellemzően gariidő lejárta után szokták cserélgetni őket, az meg ha km megkötéses akkor 150-200e km között lehelik, vagy 3-5 év alatt(jellemzően a km hamarabb beleszalad).
nálunk is mikor eléri a 2-3 évet a cégautó(kis és teherautók, km megkötés nélkül), azonnal cserélve vannak, függetlenül attól, hogy szopóroller, vagy kutya baja és jön helyette az új! igaz nálunk 350 ezer fölött megy a furgonba 2 év alatt, de ezt nagyjából játszva kibírja, főleg, hogy 95% pálya.... -
diablo1984
veterán
válasz Declare #40713 üzenetére
szerintem nincs 100ló, a j astrába tolták a 100+-os motorokat, ezt meg a g idején tolták, viszonylag kicsi ló, de tartós! 75ló lesz szerintem is, de azt a kicsi kasztnit röpítheti mint állat! érdekes, hogy az f astrákban 82 lóval kezdett az isuzu motor, majd a g-nél 75 ló. de fix hogy tartós, pláne ha a 155ezer km valós!
-
diablo1984
veterán
válasz Gergőke88 #40719 üzenetére
jah, csak az nem 1,7 isuzu.....
mod: én meg arra reagáltam, hogy én erre a konkrét 1,7 isuzura értettem, hogy szerintem nincs 100ló, persze hogy van opelnél más dízel is, ami 100 ló fölött van, pl a vectra c-m 150 lovas volt, az meg 1,9 cdti!
ha a g astrában ritka, a c corsában sem tolták túl a lovat, felesleges, szerintem ezzel a motorral is repül a kis gépezet!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz mohabá 007 #40761 üzenetére
az tuti, hogy se a sprinteren, se a mascoton nem nagyon fogott, a jumperrel még nincs ilyen gond, még nincs másfél éves a vas, igaz télen a bal hátsó befagyott, az istenért sem engedett ki, csak vagy 70km után..... de még fog, ennek ellenére lejtőn sebességbe is teszem, mert "fékben, nőben sose bízz"!
-
diablo1984
veterán
válasz dave93 #40785 üzenetére
lehet, hogy megfelelőbb a kenés és ezért jobban megy a motor! gyertyát cseréltél?
én is tegnap vettem az asszonynak egy yarist, lecseréltem minden szűrőt+gyertyákat+olajat benne, úgy megy a kis gép, mint a veszedelem, pedig csak 1 literes a motorja, de hasít! kellett már az olajcsere, retek sötét volt már benne az olaj, a gyertya is már sz@rrá volt égve..... ennyit jelent 10e+olaj(10w40-es total), anno a lagunámnál is dettó ugyanez volt, az is lomha fos volt mikor vettem, megcsináltam ugyanezt rajta és az is repül mint a sas!
Imy: kaptad! mert tetszik a J kombi!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz mohabá 007 #40805 üzenetére
jobban mehet, pl gyertya tipusok között is van diffi, nemhogy egy elhasznált gyertya és egy új között! vajon miért nem akkor cserélünk gyertyát, mikor már az egyik henger nem megy, vagy kihagy és miért nem csak azt? a gyertyák is elhasználódnak, nem csak a kormosodástól(mert 60ezrenként nem megpucoljuk és mehet vissza van), hanem egyszerűen a vezető képessége romlik!
nálam már 2 autónál is észrevehető volt a változás, igaz márka csere is volt:
bosch ->NGK
denso->NGK
a lagunám a régi boschokkal erőtlen szar volt, nem volt benne kraft, minden henger ment, de egyenlőtlenebb volt vele a járása, az NGK-t hogy beletettem, csendesebb, kiegyensúlyozottabb lett és húz mint állat. a kis toyota a denso után az NGK-val jobban húz, bár alapjáraton kicsit hangosabb tőle a motor, de egy 1 literes motornál az erő inkább számít! arrol nem is beszélve, hogy a denso-nál a kerámia-fém találkozásánál már égésnyomok voltak, lehet minimálisan kezdett kifújni 1-2 belőle..... -
diablo1984
veterán
válasz forintuser #40827 üzenetére
szemre nem olajos a csillapító? csillapít rendesen? azt nem értem, hogy ha nem valami nagy felni van rajta és nem ültetett a vas, akkor a lengéscsillapítóért miért kellett felemelni? abból is megállapítható, a lenyomja a seggét, vagy csak benéz a sárvédőbe, mert ha olajos de eldurrant, akkor olajosnak kell lennie, a gázoson úgysem lát semmi extrát....
-
diablo1984
veterán
válasz mohabá 007 #40839 üzenetére
vágom, de itt nem a többpólusú szarokról van szó, hanem az elhasznált ezer éves gyertya vs. új gyertya! na ott lehet érezni a diffit, hidd el!
(#40847) Ck. : van igaz, de ha nem kormol a motor, és nincs retek mindenfelé a karterban, akkor nem úgy retkelődik az olaj! nálunk a daf-ban 60ezer+ km után is sárga olaj jön le belőle, az újhoz képest kicsit törtebb színű, de átlátszó és sárga, jah és persze dízel és egy csepp olajat sem eszik 400e km után sem. ami tiszta az tiszta, nem szarik az olajba! ha egyszer beleszarattak, vagy fekete olaj jön le belőle, az összedzsuvázza az új olajat is, ha nem mossák ki! dízel személyautóknál a fekete olaj inkább előfordulhat, de olaj, márka és használat függő is!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz laci6600GT #40884 üzenetére
szép, megkímélt példány!
-
diablo1984
veterán
ki van ez találva, mert ha valaki ezelőtt ügyesen lavírozott és kikerülte a kamerákat, akkor megúszhatta jegy nélkül, így meg ugye eleve jeggyel mehetsz fel! pl külföldieket ha a határon feltartották, mondhatták, hogy még visszajönnek és vesznek jegyet és minden okés, persze sosem jöttek ezért vissza, így meg büntethetik őket ha megállítják.....
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #41161 üzenetére
Polírozást inkább ezután kéne majd megcsinálnom. Bár jó lenne most ha nem kézzel kéne megcsinálnom.
kézzel max pasztázni tudsz, polírozáshoz gép is kell!
amúgy jó verda, tíz évvel ezelőtt ezektől a fehér astráktól remegett a nép, hogy csak nehogy rendőr legyen és ne trafizzon!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz johnny82 #41496 üzenetére
hát akkor meg pláne cserélném! a kereskedők sem a lepusztultakat tekerik vissza 60ra! hosszú távon vagy üléshuzat/kormányvédővel használva is újszerű marad a verda hosszú évek és többszáz km után is! én egy citroennel járok németbe, másfél éves 232ezer km van benne és még mindig hibátlan, újszerű a bele! még a kormány sem fényesedett ki......
jobb megelőzni a bajt, egy rafkós kereskedő kicsíp egy 150ezret futott verdát, visszatolja 60ra, bead egy ilyen szöveget, hogy lehúzták, azért nincs vezetve a szervízkönyv és megzabálod a mesét, még azt is elhiszed hogy p*nája is van!
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #41505 üzenetére
ismerek olyat, aki minden szervíz előtt visszatekerteti az órát és minden 2. szervízre viszi a szalonba..... de műszaki előtt is lehet tekergetni, az opelnél egy párezres kínai fossal pár perc alatt oda lövöd a kilómétert, ahová akarod. vannak furcsa dolgok, nekem ezért nem ér egy 60 ezres autó többet mint egy 150ezres, legyen az 2 éves, vagy 5, csalni lehet, itt az a kérdés, hogy mennyire rafkós emberrel állunk szembe! egy 4 éves autónál meg 1 műszaki van csak, 4 év alatt mi is belevernénk fél millió km-t játszva(műszakira visszatennénk 120ezerre, szervízbe nem vinnénk és nem lenne km sehol írva), ha gariidő lejárta után nem cserélnénk a verdát!
és még nagyon dörzsöltnek sem kell lenni....
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest