- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz _seth_ #25774 üzenetére
je, mostmár nekem is műxik a BC, érdekes, hogy 4esben 50es városi tempónál produkálja a legjobb 3-5 lityi közötti fogyasztást, meg az a furcsa, hogy 6osban 130-nál kevesebbet eszik, mint 6-os 90es tempóban.....legalábbis a bc szerint!
viszont mentem 70km-t, és 80 fok alatt maradt a vízhő, valszeg termosztátos ez is....
mindig van valami, a fene egye meg az opeleket.....
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #25781 üzenetére
termosztát magában nem kapható, csak a házzal együtt? milyen hülyeség már ez???
-
diablo1984
veterán
válasz Okuyama #25790 üzenetére
vectra c az alany, rendelni lehetne, de most annyira nincs kedvem szerelni, hogy besírok rajta! nem kizárt, hogy javító szellemiségben odab@szok egyet a termosztátnak, hátha csak valami felakadt benne, de nem kizárt, hogy tavaszra hagyom az ic cserével egybekötöm a dolgot, bár akkor is fog fájni, de hidegben az ember keze sem úgy mozog.....
mod: 14500-ért hoznák amúgy, láttam a bárdiéknál 13500-ért is, de Jani szerint csak a gyári a jó, ahhoz meg 25k-t adni felér egy heréléssel nálam!
mod2: tegnap láttam a bontóban egy ugyanilyen angol verdát, jó volna piri pénzér megszerezni belőle a termosztátot, hátha..... bár az új árán 35k-s ic-t ők 25k-ért adnák, nem túl biztató!
ha valakit érdekel van egy vectra c kormányom kapcsolókkal, ideális lehet bőrözési alapnak! olcsóér megszámítom!
apropó, valaki mondta, hogy a tekerős kormánykapcsoló nem jó a 6 gombos helyett, hát kipróbálni nem mertem, de a csatija azonos, elvileg rárakható![ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
vectra c-ben jól sejtem, hogy 2x2 h7-es égő van elől? a könyve nem írja, csak a cseréjét, azon h7-esnek látszik mind! így van?
-
diablo1984
veterán
válasz _seth_ #25798 üzenetére
osram égőt tervezek venni bele, ami a sötétből is nappal csinál (és a
vadkender is nő a fényében ) na szóval majd akkor akarom szétszedni a lámpát, ha megvannak, mert annyira sz@rul lehet hozzáférni, hogy szörnyű! a motortér annyira zsúfolt, hogy a csomagtartóból adnék 10cm-t, csakhogy jobban elférjek elől!jah, a távolsági az látszik kívülről, de a projektorban hogy mi van, az jó kérdés, a könyv illusztrációja szerint az is h7!
[ Szerkesztve ]
-
-
-
diablo1984
veterán
na végre kipróbáltam pénteken a vectrát hosszú távon, Hajdúböszörmény-Budapest-Hajdúböszörmény távon, felfelé a 4esen mentünk 110-120-as tempó mellett fogyasztás 5liter volt kereken mire pestre felértünk(durva, hogy 110 tempomatnál 4,5-5 liter a fogyi a számítógép szerint), visszafelé az M3-ason jöttünk, tempomat 130-al("németország felé kerülve" volt, hogy 210-el is meggurult a masina), mire hazaértünk az 510km-es út pont 5,5lityis átlagfogyasztást mutatott, megtankolva reális, mert 5,37-re jött ki, tehát pontos is az agya! durván stabil az úton a vectra, 160 tempomatnál is 6-6,3 a fogyasztás, ami nem semmi!
főleg, hogy lyukas a coolerem, kifúj az injektorom és rossz a thermosztátom! mire lenne képes, ha ezek jók?
nagyon meggyőzött ez a kocsi, mostmár van az olajban is kicsit több mint 1000km, még átlátszó és egy mm sem hiányzik belőle! imádom!
-
diablo1984
veterán
városban nekem is annyit eszik, most télen az akku is szar volt benne, ha beindítottam akkor járatni kellett, hogy következőnek is tudjak indítani, úgy nekem is tisztán városban megevett 10 litert! de ez a sok járatásnak és a rövid távnak volt köszönhető! most távolságban használva nagyon baráti a fogyasztás, pedig pesten is mászkáltunk mindenfelé, de állítom, hogy 110-nél 5 alatt lehet tartani a fogyasztását az biztos! meg ami még tetszett, hogy 130-nál padlózva is úgy gyorsul még mintha kergetnék, olyan 190 körül kezd kopni az ereje, 200 fölött meg szinte alig gyorsul, de 210-et ki tudtam belőle hozni! érdekes, este a belsőből még az Audi A6-os is kiállt előlem, mikor megérkeztem mögé!
jah, igen, egy 1605kg-os monstrum!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz bambano #26032 üzenetére
vectra c kombid van? nekem is! nehogy azt hidd, hogy mindegyikhez külön könyvet csinálnak egyenként! üresen 2,3 előlre, 2,4 hátulra, ha televágod emberrel és csomaggal, akkor is a hátsó tengely terhelése nő nagy mértékben, az első elenyésző, mert a motortért nem pakolod meg! épp ezért kell a hátsóknak magasabbnak lennie, mert oda is bepakolhatsz! szerintem egy motor hány kg? és egy akkora picsa üresen, mint ami a vectra alatt van? plussz hátul van a tank is! a gumiknak is van egy max nyomása amire tervezték és tényleg a c-s gumikat kell 3 fölé fújni, de azok súlyt visznek!
engem nem zavar, ha hülyének tartasz és a leírtak átgondolása után sem adsz nekem(és a gyárnak) igazat, nyugodtan tolhatsz bele 3 bar-t, ha neked úgy jobb....
BÚÉK!
-
diablo1984
veterán
válasz Calogero #26034 üzenetére
az sem lehet kicsi, de a könyv univerzális, benne van a kombi és limuzin változat adatai is, ha grs, akkor min 16-os kerekek vannak alatta, 2,3-2,4 és 2,3-2,9 van leírva feketén fehéren, a 205/55 r16-os téli kerék nyomásra írja a hátsót 3barra terhelésnél, az első 2,4 ott is!
-
diablo1984
veterán
válasz bambano #26039 üzenetére
valszeg az van a könyvemben is, mint a tanksapkádban, ha mind a 2 opel, akkor biztosan! mint írtad te a terheletlent szoktad nézni, az hol van neked 3 bar? meg mit jelent a maximum+0,3 bar neked? ha pattogni akarsz, akkor hajrá, egy ekkora kasztnival élmény a szar úton kocsizni, de kinek a pap, kinek a papné!
de azt leírni, hogy 3,2bar egy személyautónál normális szerintem baromság! gondolom a tanksapkán lévő táblázatot tudod is értelmezni, gondolom nálad repkedhetnek a 3bar-os értékek!
nekem mindegy, hogy te egy makacs ember vagy, toljad bele a 3 bart, az úgy pont jó!
mod: örülök neki, hogy lemérted, akkor az sem jelent neked semmit, hogy az első a kormányzott kerék, ami ennek hatására tud is fordulni, ami már irányú terhelésnek is ki van téve, meg hasonlók, más a dőlésszöge, összetartása van, meg mittudoménmi! a gyárban(gyárakban) tudják mennyi kell bele, nekem az eddigi autóimban bejött mindig! ha te okosabb vagy mint a gyár, akkor hajrá, csak keményen!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz bambano #26052 üzenetére
Én 3-3.1-et szoktam az elejébe fújni/fújatni és 2.9-3 között hátulra.
ha neked nem nyalja és nem kopik egyenetlenül, akkor örülj neki, nekem sem eszi, én is örülök!
annak is örülök, hogy a tanksapka segít rajtad, meg hogy a gumis is mind hülye, annak is! ők láttak már pár autót, gondolom 2,2-2,4től még egyik lengéscsillapítója sem pattogott, de ez van!
áruld már el, hogy milyen gumik vannak a kocsidon, hogy azért töltöd túl, mert ereszt? biztos fasznántos akkor ha mindre rá kell számolni! az enyémbe egyszer felnyomom az előírtra és csá, annyi marad!
de te biztos jobban tudod ezt is.....
-
diablo1984
veterán
válasz bambano #26055 üzenetére
örülök, nézegesd a tankbeömlő fedelét és tégy úgy ahogy akarsz!
de azt ne feledd, hogy te azt mondtad nem rakva használod az autót, mégis az érték fölé lövöd a levegőt! de ha ez jó neked, akkor semmi gond, mint írtam, a te autód! ja és egy gts vectra nem egy porsche carrerra, nem ritka giga méretű gumik kellenek rá, ergó ez is csak egy opel, semmi extrát nem tud ennek sem a futóműve, sem a gumija!
na alászolgálja én itt most ezt befejeztem!
-
diablo1984
veterán
válasz bambano #26062 üzenetére
mert gts-ed van nem? ha igen, akkor mi számodra ebben a kérdés! az opel a vectrakkal nem sportkocsikat gyártott, csak sportosabb limuzinokat és caravanokat!
amúgy ha gondolod abban tudok segíteni, hogy az én gyári opel könyvemben(nem elektronikus), ami 2004-es kiadású, megnézem, hogy motorkód alapján és gumiméret szerint mi a tiednek e könyv szerinti nyomása! kíváncsi vagyok, hogy egyezik-e a sapka fedelen lévőddel!
nem telepata vagyok, de nincsenek gyári egyedi opelek, mindből van annyi mint a szemét!
Jim Tonic: értem ez alatt, hogy egyedi! ebből is van széria! amúgy te tudod, hogy melyik gts a vita tárgya? vagyis melyik motorral szerelt, mert van mindenféle 1,8-től felfelé.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz bambano #26067 üzenetére
extra, de széria! nem egyedi, de nem a sima, ennyi! anno ha valaki a te autódat újonnan meg akarta venni, simán meg tudta volna a szalonból, nem direkt csak ezt az egyet építették belőle! valszeg ehhez a motorhoz ez a széria fék-futómű! ehhez nem kell mentalistának lenni, csak neked nehéz ezt felfogni valamiért!
azért a te autód megy is mint a távirat, azt meg is kell fékezni! így akár a 3bar-os guminyomás is indokolt lehet, főleg egy nagy peres gumival!
Jim Tonic: jah, ugyanezek az adatok vannak nálam is, csak német nyelvkörítéssel(az enyém németből jött pár hónapja) a képen 18-as felni van alatta? nem semmi, kisebbnek néz ki!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #26074 üzenetére
esetleg a gyári gm-es? az enyém alatt az van, nem tudom, hogy mikori, de tudja amit kell! anno a fordomban a monroe nem bírt ki 2 év 8000km-t, az így egy fos volt, a passatban a gyári vw már biztos volt 10 éves és még mindig jó volt.
asszem a cromaxnál nem drága a gyári sem...
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz zolikaDB #26196 üzenetére
mondom van ott az is, de nem feltétlenül mind! csak annyi a gond, hogy a keleti részt lehalásszák a bolgár-román-lengyel-magyar kupecek, na utána ami marad, azok a túlárazott szarok! passatból így jártam, késtem 2 évet.....
kép alapján max kiinduló pontnak jó, de személyesen is látni kell, hogy mit is hirdetnek! a vectrám is toyotanak indult, csak kollégám kiment és nem merte azt elhozni és inkább ezt választotta én meg rácsaptam mint tyúk a takonyra! már én állítottam itthon forgalomba.... -
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #26208 üzenetére
nem ebből gondolnék erre, hanem hideg motornál van csak ez a hiba, ha valamelyik izzító gyertyád nem jó, lehet, hogy érzékeli már járó motornál, hogy 1 vagy több hengernél nem minden kóser, ezért gondolnám. egy hibakód olvasásból rá lehet jönni, meg lassan jönnek a hidegek(január közepén illene), akkor majd a motor indulásából is sok mindenre rá lehet jönni!
-
diablo1984
veterán
válasz Dragon1004 #26217 üzenetére
tudtommal az első lökösben van! ha alásasolsz látni fogod, hogy egy dupla eres vezeték megy(viszonylag vékony) a jeladóig(gombáig).
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest