- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
ph Az AD103-as szilíciumra épülő óriás meglehetősen konzervatív az órajeleit illetően.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz BUZZLGHTYR #89727 üzenetére
Tavaly egy S-Max-ot néztünk, az ment ilyen keveset, mert lízingből kivett kocsi volt, és parkoltatták a leadás után. Nézd meg a lekérdezés elején, hogy mennyi tulaja volt.
Viszont hogy on is legyek, úgy néz ki, hogy viszonylag hosszú autókeresés után Zafirát vettünk (2013-as, 1.8 benzines), holnap írjuk alá az adásvételi szerződést, úgyhogy elkezdtem böngészni a fórumot. Kérdés is lenne, van esetleg valaki, aki a rendszámtartóra rakott fel tolatókamerát Zafirára? Amennyiben igen, akkor mi a tapasztalat vele?
No money, no honey.
-
aktív tag
Lassan két hete megvan, felraknék én is egy képet róla.
1.8 benzin, 2013-as Zafira B., 86.000 km. Egy benzines 1-es Octaviából ültem át, hosszú keresés után lett meg. Még szokom a kezelőgombok, különösen a rádió, és az üléshajtogatás logikáját, de alapvetően tetszik, meg ami fontos, a család többi tagjának is.
Fura az is, hogy nézegettem hozzá kütyüket, és olyan mintha nem létezne, mert egy csomó helyen a B Zafira csak 2012-ig van írva. Így lett az, hogy a kereskedőtől ajándékba kapott, méretre szabott szövetszőnyeg is egy Toureré mint kiderült, úgyhogy erre is figyelni kell majd úgy tűnik ha rendelek hozzá valamit.
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz ricsi8800gt #90485 üzenetére
Még az út előtt, de délutánra már betervezve egy hangszórócsere elől-hátul.
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz ricsi8800gt #90490 üzenetére
A múlt heti fagyos időben már küzdöttem egy kört, és most úgy járok hogy az egyik oldalon a mély-közép ki lett cserélve (Hertz DSK) , a másik maradt gyári. (éppen akkor kapott el az eső vasárnap). A gyári hangszóró, valóban nem olyan rossz, de hallani a különbséget. Viszont a cucc fent pihent a polcon, mert kivettem a korábbi kocsiból, és csak a beépítőkereteket kellett vennem. Az idő tökéletes, a gyerekek meg hamarosan leadva a nagyszülőknél.
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz Lajos1966 #90504 üzenetére
Zafira B van, de sztem ugyanaz az elv. A szétváláshoz a gyári kábeleket kellett volna gyilkolni (az ablakemelő, és a központi zár vezetékeivel van egybecsomagolva), ezt inkább kihagytam. A kondi a gyári magassugárzóban lesz, és nálam az sem a normál adapterrel csatlakozik, hanem egy másik fajtával, itt egy kép róla. Fórumokat néztem hozzá, és az lett a vége, hogy a mély-közép bejövő csatlakozójára kötöttem a keresztváltó bemenetét, és onnan kötöttem be a mély-közepet, és a magasat. A gyári magas kábelezését pedig nem használtam. Létezik egy gyári helyre tökéletesen illeszkedő Pioneer szett heroináron, itt sincsen keresztváltó, hanem itt is a magasban van. Igaz ehhez nem kell beépítő keret lentre.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz bandi0000 #90935 üzenetére
Mikor kerestem, akkor nézettem kiszállós emberrel, ő 25.000 körül kért, kb. a 2. mondata után derült ki, hogy az a kocsi nem lesz az enyém.
Szűrőként jól működnek, bizonyos esetekben életmentőek, viszont egy dolgot nem tudnak, a jövőbe nézni sajnos, és a megvizsgáláskori állapotot tudják neked rögzíteni, ami után még mindig jöhet valami. Az átvizsgáláson túl, érdemes arra is figyelmet fordítani, hogy kitől veszed az autót, egy olyantól aki x éve nyomja az ipart, vagy olyantól aki egy eldobós cég neve alatt egy külföldi adás-vételit lobogtatva akarja eladni a kocsit. Természetesen az előbbi sem garancia semmire, és utóbbitól is lehet akár jó vétel, ha a vételárba ezt is belekalkulálod.
Amit viszont szeretnék kérdezni, hogy maradt a Zafira B benzin A18XER motor esetén is megfelelő a G12, G12+ minősítés a fagyállónál, vagy van spéci OPEL kód? Az Octavia után marad némi tavaly őszi bekeverés, de azon csak a VW TL-774D kód szerepel.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
Ha már szerviz, akkor az Auto-tech-ben járt már valaki az Üllői úton?
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz Luck Dragon #91086 üzenetére
A display safe feliratot a tolatókamera miatt kínai fejegység is bevillantja néha, aztán áll egy kicsit a kocsi, és eltűnik a felirat.
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz Luck Dragon #91191 üzenetére
Pedig pont kiszáradt a bal hátsó lampabúra, most nézhetem megint, hogy merről ázik
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz athomi #91197 üzenetére
Nincsen, nem törött, a kaszni oldalon minden száraz. Volt benne pár deci, a legalsó izzó szintjén. Szetszedtem, átnéztem, kasznit, lámpát lepucoltam, most szerencsére megint jön a "jó" idő, ha újra beázik, akkor max felrakok rá valami tömítést. A túloldalit is levettem, az szerencsére száraz, csak volt benne pár mumifikált pók, meg poloska.
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz cszolee79 #91368 üzenetére
Az meg egy külön móka, amikor a "kereskedő" még a nevére sem veszi a kinti autót, hanem kapsz egy kétnyelvű adásvételit. Valamikor márciusban volt egy Zafira, felszereltsége nagyon jó volt, első ránézésre szép is, aztán kiderült hogy a normál átírás még kétnyelvű lesz, és a kereskedő dupla átírással csak arra lett volna hajlandó, hogy magánszemélyként tőle megvehetem, a cégtől vétel fel sem merült. Aztán otthon derült ki, hogy térdig jártak a végrehajtásban.
No money, no honey.
-
-
aktív tag
válasz ntomka #91655 üzenetére
Octavia 1 után nekem is fura volt a Zafira pollenszűrő hozzáférés, Van még pár, pl:. A távolsági/tompított izzó cseréje, központi normál kulcsos zárás, motorhőfok kijelzés hiánya, szélvédőmosóban nem látom mennyi folyadék van, de ezek nem akkora gondok.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz ArthurShelby #91883 üzenetére
"azt mondták hogy a környezetvédelmi besorolás nem fog változni" legalább ne ideologizálnák meg. Viszont hogy on is legyek, végre van kesztyűtartó hűtés a Zafirában. Nagyobb szerelnivalóm sosem legyen a kocsiban. A rádióig kicsit trükkös volt elvezetni, viszont így eltűnt a lyuk a kesztyűtartó oldalából.
No money, no honey.
-
aktív tag
A BM lekérdező alapján automata, a képen kézi váltó. Az elején a rendszám gyűrődött. Bácsiautó lehetett, a kérdés az, hogy a a futást és a karbantartást az évekhez, vagy a futásteljesítményhez igazították-e. Azt írja, hogy örökölték, ott azért figyelnék arra is, hogy ne egy a hagyatékból önkényesen kiemelt darab legyen, hanem legyen mögötte egy valós hagyatékátadás is. Az tényleg fura, hogy kinyalja a motorteret, de közben meg nem ezt írja.
A bordónak állítólag gondos gazdája volt, de nulla beltéri kép. A BM szerint 2012-ig 50.000 kilométert ment, utána meg évi 15.000 körül, így jön ki a mostani óraállás.
No money, no honey.
-
aktív tag
Ha már okoskerékről van szó, a cseréje egybeesik a vezérléscserével, vagy attól teljesen független? Azaz ha vezérlést cseréltetek, és még nem traktorozik akkor hagyjam, vagy érdemes azzal együtt cseréltetnem?
Azért is lenne érdekes, mert azon gondolkodom hogy előrehoznám a vezérléscserét a jövő évi szervizen, amikor a kocsi 6,5 éves lesz, és 100.000 kilométer körül lesz benne. vagy megbízhatok az A18XER motornál előírt 10 év/150.000 km előírásban, és várjam ki azt?
No money, no honey.
-
aktív tag
-
aktív tag
Nem a hangulatkeltés miatt, hanem az első mondat ami szép: "Május 16-óta nem hivatalos Opel-márkakereskedés az Opel Gombos"
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz Magnum_ #92273 üzenetére
Megragadta a lényeget. Bár ugye most akkor tartania kell magát a 3F szabályhoz is, tekintettel a Peugeout frigyre. A legjobb, hogy a csaj írta az FB-n, hogy Gombos apu és a fia most őt fenyegeti perrel.
@(#92274) farkas-j Itt olvasok ilyesmiket, szép sztori lehetett az is[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz stickermajom #92323 üzenetére
Akár virágnyelven is, vagy privátban de megkérdezhetem, hogy melyik az a három budapesti? Köszönöm
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz body007 #92361 üzenetére
Részemről megnézem a szinteket (víz, olaj stb.) Pótkerékbe fújok, ha korábban nem tettem meg. Inkább a papírmunkára figyelek, zöldkártya, nekünk EU-s biztosítási kártya, és ha a kocsi életkora engedi még, akkor egy Assistance, főleg ami állja az esetleges trélerezést.
@(#92355) athomi: ezt már a tűzoltók/mentők készítették?
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz stickermajom #92398 üzenetére
van ami 15-ig fedez, érdemes futni velük pár kört. 15 év felett viszont nem lesz
No money, no honey.
-
aktív tag
Sziasztok, sajnos a Zafira lámpája továbbra is beázik, a búra nem repedt, nem sérült, első körben egy tömítéscserén agyalok, aki esetleg már csinált ilyet, tudna segíteni abban, hogy mivel érdemes azt felragasztani a lámpára?
És hogy jöjjön egy kicsit hosszabban is a kocsiról, előre is bocs a kisregényért, de lehet hogy valakinek segít ha Zafira B-t keres. A márciusi a vásárlás óta megtett majd 8500 km alatt semmi extra nem történt. Igaz egy 5,5 éves autónál 100.000 km alatt az lenne a normális, hogy a kopó cuccokon túl nagyon ne legyen még meglepetés.
Annyi, hogy a nyaraláson jött egy nyest, ami szétrágta a szélvédőt takaró felső gumit, mindkét oldalon szimmetrikusan, így azt kellett cseréltetnem, mert nagyon zavart, és egy szellem check engine miatt megismertem a csornai Opel szalont is, ahol bemutattak egy klassziker pingvinezést, mert nem tudták kiolvasni a hibakódot, ami aztán magától kialudt, remélem hogy nem jön újra elő.
Ami jó a kocsiban, az pakolhatóság/ és a percek alatti harmadik ülésnyitás, mondjuk ebben a két gyerekülés valamelyest lassít. Az 1.8 benzin 140 lóereje nekem elég, a váltó is korrekt benne. 8,5 liter körül járunk vele vegyesben. Olajat nem zabál, 8500 km alatt nagyjából 2 decit töltöttem utána, vizet sem eszik. Ülés (állítható háttámlás) rendben van, A futómű nekem meglepetés volt, azt hittem hogy jobban fog tengeni-lengeni, de nem, elég stabil. Az utólag berakott tolatókamera jó ötlet volt, valószínűleg már bőven visszahozta az árát a nem megtört elemekben. A klíma normálisan működik, a hátul ülők sem panaszkodnak, mondjuk a menüből való ki-be kapcsolástól néha égnek áll a hajam.
Ami zavar, azok majd mindegyike apró-bosszantó hiba, aminek valszeg köze van ahhoz, hogy valahol spóroljanak az autón. A kesztyűtartó világítás vacakol. Az antenna és a borítása már mállik (Hacsak nem volt totálkáros a kocsi, és egy 1X éves autó tetejét hegesztették rá antennástul). Valahol a csomagtérajtónál belül is csöpög néha a víz. Az A oszlop egy iskoláscsoportot is kitakar. Egyesben kis sebességnél valami kerreg, lehet hogy a kipufogó egy kicsit kifúj, ami ahogy nézem egy szépen rozsdállik is. A rádiócsere után berakott kínai rádió klasszikus rádió vétele nem jó. Próbáltam a leghátsó sort olvasólámpáját ledesíteni, a can-bus kompatibiliseket sem fogadta el, így csak elől, a középső izzó lett cserélve végül. A bal visszapillantó tükörlapja - ezen már a nagyobb tükrök vannak - valamiért rezeg. A búra nem ütött, nem repedt, a lap rendesen benne van, ennek ellenére már kis sebességnél is folyamatosan rezeg. A hátsó sor középső ülésének fejtámlája nem húzható rendesen vissza, mert az a 3 forintos fémpöcök valamiért eldeformálódott. Mondjuk ez a hibalista nem egy világfájdalom, a nagy része egy délután alatt orvosolható, és remélem, hogy ennél komolyabb hibákat nem kell majd leírnom róla.
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz F_Gergely #92806 üzenetére
Igen néztem, nekem igazából a lámpa műanyag hátulja és a tömítés közé kell. A tömítés meg a cucc együtt 6.000 forint, ami a legolcsóbb utángyártott komplett lámpa (DEPO) kb. fele. Bontottal nem akarok próbálkozni, mert valszeg ott is kakukk már a tömítés. Aztán gondolom pár év múlva kezdhetem majd a jobb oldali búrával a mutatványt.
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz F_Gergely #93131 üzenetére
Ez ok, de egy minimum 11 éves autónál nem biztos hogy a fogyasztást nézném kizárólag, hanem azt, hogy mi az ami még akna/többletköltség lehet javításkor/cserekor, valamint hogy a használat jellege valóban egy dízelnek megfelelő-e. Családi autónál pl.: ott az ovijárat hidegen, amitől egy dízel hosszútávon nem kap röhögőgörcsöt. Az meg különösen poén, hogy itt a Vectra C-nél a dízel a jó, a használt dízel Zafira B tesztnél meg épp a hibáit sorolják fel.
No money, no honey.
-
aktív tag
válasz ntomka #93156 üzenetére
Mikor a Zafirát kerestem szembejött ez a cikk.
Most hogy megvan a kocsi, már értem hogy miért írta ezt, mert bár k... jó, hogy ekkora, zokszó nélkül viszi a nagypapát, nagymamát, a gyerekeket, a barátaikat, ez egy használati tárgy, annak viszont nagyon praktikus.No money, no honey.
-
aktív tag
válasz FoLey-v #93664 üzenetére
Fűtőventillátor, milyen jó is az. Nekem csak zörgött alacsony fokozatban, gondoltam kiszedem, kipucolom. Haynes-ben megneztem, persze nem úgy volt, 3 csavar helyett csak egy fogta, de és nem a karimát, hanem alul csak a motort, amihez meg nőgyógyász ujjak kellenek. Mondjuk a jó hír az, hogy tényleg csak egy marék levél zörgött benne, de akkor meg minek van a pollenszűrő, ha csak úgy bejutnak.
No money, no honey.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!