- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
Hirdetés
-
PC-re és konzolokra érkezik az Alkahest című akció-RPG
gp Az első trailer mellé sajnos megjelenési dátumot egyelőre nem osztottak meg velünk a fejlesztők.
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz
Sanyi19 #58823 üzenetére
Az 1.4 szerintem nagyon alulmeretezett a kasztnihoz, mert nehez. Nekünk volt a csaladban, vezettem is többször....talan a leglomhabb autos elmeny az eletemben. Fogyasztasa sem lesz kevesebb, mert jobban kell taposni, föleg varosban, ahol sok az elindulas.
Szerintem minimum 1.6 de az 1.8 as motort dicserik a legjobban, minden szempontbol.
mod: automata klimaban a ventillator, illetve valami allitodo müanyag terelölemez szokott kifeküdni (nekem 8 eves a kocsi, kicist kezd csapagyas lenni a ventillator, de meg nem veszes). A masik meg az olajfogyasztas. Az 1,6 osoknal szokott elöfordulni (1,4 nel nem tudom), nem szamit hibanak, de kellemetlen ha olyat fog ki az ember, amibe töltögetni kell kettö olajcsere között.
[ Szerkesztve ]