- Netfone
- iPhone topik
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
Hirdetés
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
nagyúr
Hatalmas nagy marhaság....eszedbe se jusson... viccen kivül... én is gondolkodtam hogy veszek még egy GTx280-at a mostani mellé,de aztán letettem volna pedig minden készen áll rá...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tome.jr #5550 üzenetére
A Far Cry 2 akadását a GeForce-on valószínűleg a motor hibája okozza. Az a "gfx_maxFPS 35" paranccsal orvosolható.
A Borderlands és az NFS Shift-re talán érdemes felpakolni a patcheket. Talán megoldják. Igazából nem kéne akadnia egyiknek sem.
A HD 5770 az 1.2-es NFS Shift patch-től erőre kap. Sokkal gyorsabb lesz. Borderlands alatt érdemes megpróbálni a Catalyst AI kikapcsolását. Crysis alatt elég gáz a multi-GPU optimalizáció. Viszont a patchek ezeket némileg gatyába rázzák és ott a profilválasztó is. r_MultiGPU = 1 vagy 2. Attól függően melyik működik jobban.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
9950es
aktív tag
Új kártyát én is csak 1+ gb memóval vennék, vicces azért hogy a g92 mennyire ott van .
Szerintem pont most nem érdekesek már ezek az átlagolt teljesítmény mutatók, ha a nem konzolport dx11 alatt más fog dönteni. Egyáltalán hány nem konzolport dx11 játék van?
Az az orosz szimulátor pölö 1, de az annyira rétegjáték amennyire csak lehet.
120 fps or GTFO :D
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valamilyen szinten mindegyik játék konzolport, de a DX11-esek ki vannak tupírozva. A BattleForge viszont csak PC-re van az tuti nem port.
Most volt nemrég egy hír egy 2 GB-os Sparkle GeForce-ról. Az jó lesz szvsz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
9950es
aktív tag
Akkor a Storm of War lehetne a dx11 játékok archetípusa, nem konzolport, és 5évre előre fejlesztik (2015) 5 év óta. Állítólag olyanná akarják tenni mint a flight simulator X, fizetős tartalmakat gyártó cégecskék lennének körülötte ( pl tankos kiegészítő, hajós, gyalogos ).
Konzolportos játékok esetében az a kérdés mire elég 512mb video memória.
Gyanítom nem fogják túllépni, holott az unreal engine3-at is olyan demókkal szerepeltették eredetileg amihez 1 gb kell. Szóval van ott tartalék, feltéve hogy nem konzolt céloznak.Úgylátom az én esetemben elég az 512mb , 1280*720*16 ssaa alatt.
120 fps or GTFO :D
-
fsb1000
nagyúr
Nem tudom... de örülnék ha igy lenne, és nem valami belső adattorlódás szerű jelenség, amit sehogysem lehet orvosolni.
Kérdés:
Logikus gondolot, hogy mivel a GTX285-nek 512bites memóbusza van, akkor 2GB vMemmel is jól dolgozik, és ez a hibajelenség elkerülhető?
Bár a sávszélessége szinte megegyezik az 5870-el....Sosem értettem, hogy miért mondják jobbnak az Nvidia crossbar memovezérlőjét mint az ATi 4xxx sorozatáét, de lehet ez lenne az egyik ok?
Ugye mostmár az 58xx-ben is ilyesmi van?Szetrintem gyakran meg sem értjük az eszközök müködését, csak elfogadjuk tesztek vagy mások véleménye alapján, hogy az egyik jobb, mint a másik. Aztán tovább szajkozuk, vagy adjuk na...
Sokáig a fermivel is igy volt, és ahogy közeleg a nap egyre fogy a remény és az előny.
Nem lesz 50%-val gyorsabb a jelenlegi kártyáknál. Már 20% is szép lenne... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #5557 üzenetére
A Crossbarnak egy baja van, hogy a memória partíciókra van osztva a vezérlés szintjén is. Az egyes partíciókban többször is benne lehet az adat, amitől hamarabb megtelik a memória, de ez többnyire kezelhető driverrel. A Ringbus ebből a szempontból jobb, mert a teljes memóriát vezérli, így minden csak egyszer található meg benne. A baj a ringbusnála késleltetés. Mivel gyűrűs a kapcsolat, így választani kell irányt, és ha rosszul választ a vezérlő, akkor az extra időbüntetést jelent. Erre megoldás a HUB, ami késleltetés szempontjából sem probléma, és a vezérlés is a teljes memóriára terjed ki.
Igazából a HUB elég jónak tekinthető. Talán a legjobb manapság. A Crossbarnak és a Ringbusnak vannak/voltak problémás részei. Bár mindkét probléma kezelhető. Nem ezen fog múlni a vereség vagy a győzelem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fsb1000
nagyúr
válasz UnSkilleD #5559 üzenetére
Már végig próbáltam 3,6-tól 3,9-ig és nem mutatja.
A Rivatuner meg eleve nem megy 5870 alatt.Csak az everesttel tudtam megnézni/naplóztatni a vMem kihasználtságot, de csak XP alatt.
Ugyanaz az az everest ugyanolyan számú driverel WIN7 alatt nem mutatja (ugyan mi ennek az oka... tudom a furmark nem laggol XP alatt sem érv.)
Szóval... XP / GTA4- alatt szépen felkúszott 950MB-ig a lefoglalt vmem, de nem láttam összefüggést az akadásokkal, akkor is akadt amikor 300megát foglalt le. (talán kevesebb volt a lagg, de XP alatt a GTA4 se nagyon laggol, viszont kevesebb az fps)Ami segít az hogy nem telepitem az ATI szoftvereket csak a drivert. Meg kis bűvészkedés a játékokban 2 napi net túrás után.
De miért van igy egy 100K-s VGA-nál?
Nekem ez nem tetszik.És nem csak az én egyedi fajbénaságom, mások is panaszkodnak, csak halkabban...
Az i7-860-on a GTX-ek jól mentek, az ATI miatt új XP és WIN7 install volt. Mind segítet egy picit, de még mindig van játék ahol bosszantóan előjön a lagg, miközben egekben az fps, gyönyörű a kép, és mint az álom úgy megy a kari.
Olyan ez mint egy vörös begyessel szexelni, aki 2 percenként lerug magáról, aztán meg visszahúz.
Hiába legjobb a placcon, egy idő után megunja az ember akármilyen szép..
Inkább egy ronda de stabil GTX285, nagy lógós 2GB rammal...Hogy ON is legyek:::
Pont ilyesmiktől félek a GTX480/470-nél. + driverhibák jól megfejelve melegedéssel meg zajjal.
De ne igy legyen...
Bár ez a lassú vajúdás sok jóval nem kecsegtett.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #5561 üzenetére
A vMem mérések nem pontosak. Közel sem. A VRAM kihasználtságát nagyon nehéz mérni.
Érdemes néha kikapcsolni a Catalyst AI-t. Ez az első lépés, amit hasznos megcsinálni, ha valahol rendellenességet észlelsz. Bár ha a memória a probléma, akkor az nem oldja meg.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
9950es
aktív tag
válasz fsb1000 #5561 üzenetére
Nem is az a gond hogy a GTA4 konzolport, hanem konzolportnak is hitvány, innentől kezdve szerintem nem lehetne hivatkozási alap.
Mellesleg énis elnéztem nem 16x-AA val folyamatos (global settings off) hanem 4x SSAA -val (program settings on) . Emlékzem 16x -el ugrált és az árnyékokat sem bírta. Bocsesz .
Így viszont tök jó. Szóval 720p-hez elég 4x SSAA.
120 fps or GTFO :D
-
fsb1000
nagyúr
Én megbocsátom neki ezt a hitványságot, mivel évek óta ez az egyetlen játék ami nekem olyan élményt nyújt, hogy rendszeresen játrszom vele.
Egyébként van XBOX360-unk is, nehogy azt hidd hogy azon jobb, vagy hitványtalanabb....
(mindkét platformon legális, mert csak multizom - szóval nem a törés miatt akad)
PC-n sokkal jobb a látvány, az XBOX nem igazán bírja az 1920x1080-at hiába van ráirava. -
Az NV sok dolgot mixel az SSAA-jában. A 4x4 mód kvázi azonos az MSAA 4x móddal.
Hmm. Nekem úgy rémlik nchancerben ki lehet választani mindent:
1:2, 2:1, 2:2, 4:4, 8:8 tuti, de talán van még köztes 4:8, 8:4 és hasonló is.
Továbbá vannak mellé a mixelt módok, mint pl.:
1:2 + 2x MSAA, 2:2 + 4x MSAA, és hasonlók, de ez is elég tág paletta.Na persze ja, mai szemmel jobban tetszik az amd-nél újdonságnak vett RGSS, mint amit az nv ad úgy 10 éve. Régen jobb volt, mint a semmi, de el is járt felette az idő...
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
priti
addikt
válasz fsb1000 #5564 üzenetére
GTA4? 2x512MB Black Pearl 9800GX2 graf menü törve, maxra felnyomva, akadásmentesen fut, néha egy-egy tereptárgy késve jelenik meg az út szélén, felüljárókon az aszfalt színezete el-eltűnik. 2x1GB 4870X2 szintén max graf, összeomlik a játék , beszaggat, akad, kibac az asztalra azzal, hogy kevés a VGA memória. Van kérdésed? Mióta az 5770CF-em van fel se tettem, azt a gámát csak NV karival érdemes tolni, amúgy csak felbac. Úgy szar ahogy van.
Hardverlesen
-
fsb1000
nagyúr
Tudom, hogy NV barát.... Nade más játékok is?
Oszt a haven bench mitől akad DX11-ben? Az csak nem lehet NV barát konzol szutyok!Öreg vagyok már... és belefájdul a fejem az ilyesmibe.
Mikor mutattam a fiamnak akkor azt mondta látja.. látja a laggot, de mit izélek ezzel, mikor az Ő C2D konfigjával mindig igy fut és nem zavarja.jakérem....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #5567 üzenetére
Mondom próbáld meg kikapcsolni a Catalyst AI-t.
priti: Világos, hogy belefér a VRAM-ba ha lespórolja a textúrát vagy tereptárgyakat. Ez az, ami szar a GTA 4 intelligens köcsög motorjában. Nem érdekli mit állítasz, majd ő intelligensen kezeli (eltünteti) a dolgokat. Ezért nem teszteljük. Még azonos beállítás mellett sem azonos a grafika. Vicc ez a megoldás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
priti
addikt
Na ja, csak Ati karin miért nem tűnteti el azt ami nem fér bele, csak NV karin intelligens ...ééérdekes ez... Figyeld meg, hogy a metro se fog akadni a Fermin, úgy van megírva, hogy pont elbírja majd a dx11-et, ati-n meg ki kelljen kapcsoln a dof-ot. Egyébként zéró különbséget látok be/ki között, cfg-ben állítom csak a dof-ot külön, arra jó, hogy akadjon atikon. Ennyi. Ha nem lenne NV bérenc a játék nincs az a fejlesztő aki ezt így beleteszi, kizárt, észrevehetetlen effektért nem dobná el ezerszám a vevőket egyik stúdió sem...
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
udi
őstag
Sajnos a melegedés egy francos dolog mert ha nem is egyből eszi meg a hardvert de szép lassan.....Nem mindegy hogy valami 100c körül megy éveken át vagy pl 68-73c fokon.és sajnos az uj főleg felső kategóriás kártyákra mindkét oldalon igaz ez..
HD4870X2 vagy a 295GTX is ilyen pengeélen táncol.De nemegy HD4870-es is járt már nálam hogy a 9800XXXszériát már ne is említsem...Rossz alkatrészek garanciáztatásában,javításában,garanciális problémában tudok segíteni.Ezekben:vga-hdd-táp-ram-cpu-lap-monitor.Priviknél több hetes csuszásban vagyok,sorry.Ezért hivj bátran:06305902749
-
fsb1000
nagyúr
Hát izé.. írtam, hogy csak a driver van fenn, mert úgy jobb a helyzet.
Ahhoz telepítenem kéne a CCC-t hogy az AI-t lekapcsoljam.De ha van valami okosság az új CCC-ben, mit még érdemes kipróbálni szívesen felrakom egy próba erejéig. De eddig azt hittem hogy a legtöbb dolgot az alkalmazás vagyis a játék állítja be.
(A GTA4 tényleg eléggé tesztelhetetlen, de azért lehet találni fix pályát, ahol azonos eredmények jőnnek. Az a titka, hogy azonos napszakban induljon, már 3%-on belül tudom prudukálni ugyan azt az fps-t. Persze nem az igazi, meg macerás, de azért jobb mint a beépített bench. - A pcgameshardware-en rendszeresen tesztelnek GTA4-vel egy hasonló módszerrel.)
[ Szerkesztve ]
-
9950es
aktív tag
Nekem 2 G92s kártyám van, OC-vel 765 stabil, amelyik 68 fokra felment arról azt hittem h valami baja van mert a másik 50 körül lébecol . Ilyet tennék melléjük , OC's sorozatot.
Szerintem nem hülyeség a tripla SLI, ha a GTX 285 1.5-e megvan, és kell 3d-re pl. Csak az a kérdés hogy érkező Pécés UDK unreal engines játékok elkezdik -e lebontani az 512 memós limitet. / VAGY A dx11 mennyivel néz ki jobban.
Azért egy ilyen hogy bemondják hogy 1gigás VRAM kell , azé az elé sokkolna elég sokakat.
[ Szerkesztve ]
120 fps or GTFO :D
-
Robi BALBOA
őstag
Na igazad volt, először beírtam, hogy gfx_maxFPS 35, így nem lagolt viszont éreztem, hogy egy kicsit lassú, azán beítam azt, hogy gfx_maxFPS 45 és így már tökéletes nem lagol és nem lassú.
Amúgy ezt a terheléses dolgot megnéztem a game allatt, amikor nem írom be a konzolba ezt a parancsot akorr ügye megy simán 60-70+fps-t, de lagol mint állat és ha megnézen a terhelést akkor folyamatosan 100%-on megy, viszont gfx_maxFPS 35 parancsal 40% körül volt a terhelése a karinak(így halkabb is a kari), gfx_maxFPS 45 parancsal pedig 65-70% körül van a kari terhelése (még is is halk), úgyhogy ennek a full terhelésnek és a lagnak tényleg van köze egymáshoz, de szerencsére csak egy-két játékban van ez.
A heaven pl nem lagol, és a Dirt2 sem pedig ki van maxolva rndesen.Köszi a segítséget Abu!
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
rumkola
veterán
válasz Robi BALBOA #5574 üzenetére
Lehet ez az anomália kikapcsolt vsync miatt?
Am nagyon jó kis engine az olyan, ahol ilyesmivel kell trükközni . Vagy driver hiba inkább? Mert az ok nincs meg még mindig és engem az érdekelne... Ugyebár a vram-ból való kifutás ezáltal kilőve... -
Bluegene
addikt
ha tripla GTX 285 SLI-d van érdemes eladni mind3mat és venni egy erős Fermit vagy 5970-est, ami stabilabban tud hasonló teljesítményt
ki tudja még kis zsebpénzed is marad
a tripla SLI-nek rossz a hatásfoka, még a sima SLI-nek talán van értelme
azonkívűl nagyon melegszenek, láttam egy youtube videót trubitar-ét ahol a tripla SLI-ből az egyik meghalt crysis alatt
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a szar a Rage motorban, hogy azon kívül amit lehet állítani, még van egy csomó dolog, amit automatikusan a kártya memóriájához állít. Például ott az env. map mérete. Ha 512 MB-os kártyád van, akkor kisebbre állítja, mint ha 1 GB-os kártya esetén. A látótávolságot is köcsög módon állítja. Én is hackoltam a menüt 256 MB-os kártyával, de láttam pár háztömböt. Ugyanolyan kimaxolt beállításokkal az 1 GB-os kártyán átlátok a túlpartra. Mindkét beállítás ugyanaz, de a látótávolság drasztikusan megnőtt. Ezért nem teszteljük a GTA4-et. Nincs olyan beállítás, amin két kari között azonos lenne a grafikai minőség. Így meg értelmetlen a teszt, mert minél több VRAM-ja van a kártyának, annál több a munkája. Függetlenül a beállítástól. Ez egy brutálidióta megoldás, amit fogalmam sincs miért alkalmaznak.
A DOF egy post process effekt, végig kell szaladnia a számításnak a teljes képkockán. Ez minden kártyának büntetés. Ezt az algoritmust az NV kérhette bele, hogy legyen igény a Fermire, akár kettesével.fsb1000: Azt nem tudom milyen beállítások érvényesülnek, ha a CCC-t nem rakod fel. Valószínű, hogy a driver default funkciói. A GTA4 az egy külön liga. Más játéknál azok a beállítások érvényesülnek, amiket megadsz a GTA4-nél ennek akkor van esélya, ha ugyanannyi a kártya memóriája.
Robi BALBOA: Ez a Dunia motor fő problémája. Bizonyos konfigurációkon rossz a szinkronizáció, amit a képsebesség fixálása helyrehoz. A Patch ezen segít, de még mindig találni olyan konfigot, ahol baj van. Elbaszcsizták a DX10-es kódot.
rumkola: Link - 1 gb-os GTS 250-nel is akad a Far Cry 2. Kizárt, hogy az AMD és az NV ugyanazt a driver hibát követné el. Főleg úgy, hogy a lag az FPS maximum megadásával megszűnik. Szarul van megírva a motor.
A Vista és a Win 7 v-sync problémája nem okoz ilyet. Egyszerűen csak nincs v-sync, de lényegi hibát nem csinál.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
udi
őstag
sokan nem veszik fel a hütést és hagyják alapon a driver által vezérelve.és okés hogy 100c-n van tesztelve de hosszu távon nem egészséges neki az tuti.egy drága kártya igazán megérdelemne egy drága hütést is.és ezen minden gyártó sporol.a vevő meg otthon elkezdi cserélgetni és kész a baj...láttam én már olyan cifra dolgokat az otthon hütést cserélgető egyéneknél hogy te azt el sem hiszed
az egyik kedvencem amikor hővezető paszta helyett ráragasztotta a hütést
vagy annyi pasztát használt hogy a lapba beleégett a kártya és ki sem lehetett szedni a lapbolRossz alkatrészek garanciáztatásában,javításában,garanciális problémában tudok segíteni.Ezekben:vga-hdd-táp-ram-cpu-lap-monitor.Priviknél több hetes csuszásban vagyok,sorry.Ezért hivj bátran:06305902749
-
rumkola
veterán
Ok, de nekem a FC2-vel semmi bajom (512-es és 896-os VGA-val sem, 1680), mint ahogy furmarkkal és mással sem. ATI vga-val voltak ilyen gondjaim, több játékkal és a furmarkkal is. Akkor most minden ilyen alkalmazás hibás (ezt nekem nem magyarázza be senki, pláne ha más vga-val nincs gond), a furmarknál meg a hővédelem?
A vsync-re pedig azért gondoltam, mert hallottam valakitől akinek ugyanez a rángatás volt a baja, hogy az előre renderelt képkockák számát 3-ról 0-ra tett megjavult.
-
smkb
őstag
http://www.fudzilla.com/content/view/18175/1/
Aszonnya 50% faster... jó De mihez képest, miben...? Mivel hűti le...? Valahogy nekem nagyon elképzelhetetlen, hogy lehessen akár órajel szinten is 50%-emelni, nemhogy alkalmazás szinten mérni az 50% pluszt.
Vagy csak annyi, hogy a feszemelő alkalmazás engedi a csillagos égig, amivel elméletileg meglehet akár 50% plusz órajel is, de minden mást oldjon meg a jóember ahogy tud.... vizhűtés stb..., de így is nagyon sok az 50%
-
Sonja
veterán
Szép.
GTX480 power consumption at full load is nearly 130W more than HD5870,full load Temperature is 92℃.
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
fsb1000
nagyúr
válasz rumkola #5575 üzenetére
Szerintem is kilőve... de a végső választ csak az adná meg, ha lenne egy használható monitorozó progi a vramra. Nem baj ha nem pontos, de látnánk az összefüggéseket. Az fps limit beírása jó dolog, látszólagosan javítja a lagg problémát, de multiban nem megoldás, ott kell a magas fps.
Találgassuk ki, hogy a Márc. 26-án debűtáló GTX480/470 mikor és milyen áron lesz kapható Magyarországon (hivatalosan, áfásan kiskerboltban. PL. Iponból másnapra rendelhető)
Szerintem Április utolsó hete (mai USD árfolyammal):
GTX480 - 130.000 - 140.000 FT
GTX470 - 100.000 - 110.000FTVagyis a GTX470 ára a mostani 5870 közelében lesz és kb 20%-val lesz drágább, mint a GTX285-ök. A GTX480 pedig olcsóbb lesz 10%-val, mint HD5970, ami reálisnak tünik, hiszen egyre valószinűbb, hogy a teljesítménye is elmarad az ATI csúcskártyától.-
Azzal nyugtatom magam, hogy a GTX-ek ára nem fog zuhanni, legfeljebb minimálisan pár %-ot csökken. (mivel épp most akarok venni egy GTX285/2GB-ot)
Ha a teljesítmény jóslások igazak, akkor az ATI-nak sem lesz oka arra hogy az 5800-as szériát drasztikusan leárazza, idővel megy az lefele fermitől függetlenül is. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #5582 üzenetére
Az FC2 esetében a fejlesztők is mondták, hogy konfigurációfüggő a hiba. Nem válogat a gyártók között. A megoldás lehet a patch és a max FPS parancs.
Az egyes alkalmazásokon más okozhat hibát, hiszen mindegyik egyszerű program az FC2-nél tudjuk mi a hibás, hiszen a fejlesztők is ezt a megoldást hírdetik a hivatalos fórumon, továbbá előjön NV és AMD kártyán is ... kizárt, hogy az AMD és az NV drivere ugyanott működik rosszul.
A Furmark ellen mindenki védekezik. A legjobb megoldás a hardveres PWM védelem, mert az megkerülhetetlen. Az NV és az AMD régi kártyákra vonatkozó driveres fojtása addig lehetséges, amíg a kódot a shader fordító csinálja. Előbb-utóbb valaki csinál egy olyan terhelés szimulátort, ami előre fordított kódot alkalmaz, és akkor csak a hardveres védelem tudja kezelni a problémát. Nyilván a legnagyobb baj itt az, hogy a Furmark fejlesztői nem vállalják be a leéget kártyákat. Mint tudjuk a beépített védelmek a túlterhelésre messze nem száz százalékosak. Erre példa volt a ventilátorvezérlésben problémás driver. Sok embernek megmentette a fagyás a GeForce-ot, de volt olyan kártya, ami belehalt az akcióba. A Furmark számlájára is sokszáz meghalt kártyát lehet írni. Egyelőre jól kezelik a gyártók a problémát. Az AMD és az NV új generációja is hardveresen védekezik a terhelésszimulátorok ellen. Bár az egondolás más, de hatékonynak mondható mind a kettő. Szvsz az NV hardveres feszültségállítása is megfelelő, ha sok a kártyának a cucc, akkor visszaveszi az órajeleket és a feszültséget.Az előre renderelt képkockák száma hasonló eredményt ad a max FPS-hez. Megfogod a kártya teljesítményét, így a szinkronizációs hiba kevésbé lesz látható.
smkb: Ez az Asus féle Voltage tweak. Igazából a Fermin ez értelmét veszti, mert alapból hardveres a feszültség vezérlése. Persze lehet, hogy alkalmaznak valami tweak-et ide. A hűtés megoldott. 1,8 A-es a venti és 12 V-ról működik ... 7-8000-et is képes pörögni, sőt többet is. Ekkora légszállítás mellett nem hiszem, hogy probléma a hűtés.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
biggamer
veterán
Újabb GeForce GTX 480 képek, Radeon HD 5970 mellett : [link]
Ha az életben minden fontos dolgot szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon csak halottak és terhes nők lennének ... WOT / BF3 / BF4 ... biggamerHUN
-
fsb1000
nagyúr
OK, értettem. Hasznos infók voltak és mosthogy mondod, tényleg úgy van hogy azonos beállítással lehet más a látvány GTA4-ben.
Legjobb példa erre, hogy a clipbe mentett játék lerenderelve másképp néz ki különböző VGA-val. Makrancos egy progi..... nem tesztekbe való, de mivel sokan kedvelik és sokan játszanak vele, nem árt ha van némi összehasonlítási alap.A CCC-t meg felrakom, és kipróbálom amit írtál, mert logikus hogy defaultra áll be nélküle a kari. Kösz!
-
fsb1000
nagyúr
válasz rumkola #5582 üzenetére
"az előre renderelt képkockák számát 3-ról 0-ra "
Ezt hogy lehet állítani? Az ilyen dolgokat szívesen kipróbálnám, mert az 5870-es nagyon jól sikeredett kari, érezni benne a kraftott, csak ne lenne néha idegesítő...
///
szerk:
RI/OS:
hm...- az én elcseszett számításom szerint is 40-50%-val gyorsabb az 5970.
Viszont az árat előrebecslés szempontjából tartom reálísnak nem műszaki szempontból.
Április végén egy új kártya, kevés készlettel, relatíven magas árral fog megjelenni.
Az NVIDIA-k amúgy is drágabbak szoktak lenni a tesztekben látható teljesítményükhöz képest.
(néhány kivétrltől eltekintve)[ Szerkesztve ]
-
Angel1981
veterán
Erről már sokat hallottam, és ésszerűnek is tűnik.
De tulajdonképpen miért nyírja ki hamarabb a magasabb hő a hardvert?
A hőtágulás miatt mikrorepedések keletkeznek a nyákon / tranyókon, ami később mikrozárlatokat eredményez?
Egyébként igaz az, hogy még egy megfelelően hűtött processzorban is folyamatosan mennek tönkre a tranzisztorok, csak magas számuk miatt ezt nem érzékeljük teljesítménycsökkenés formájában? -
fsb1000
nagyúr
Köszönöm, ismét javult a helyzet.
Fura ez a prerendelés dolog... nekem úgy tünt a képminőség is kicsit romlik tőle, de csak a fűstön meg a robbanáson látszik..Egyébként van itt olyan fórumtárs, akinek konkrét elhatározása van, hogy GTX480-at vesz a megjelenés után?
Egyáltalán ki lesz a potenciáklis vásárló?Nálam 100K-nál van egy lélektani határ, amit VGA-val nem szívesen lépek át.
De ha valami nagy és akadásmentes teljesítményről lenne szó, akkor talán igen?
SLI-ben volt már több hobby-pénzem, de az sem volt 100%-os.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Házimozi belépő szinten
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Androidos tablet topic
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Netfone
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Lian Li Strimer Plus V2 12VHPWR 16pin - 3x8pin VGA Tápkábel 335 mm 8LED ARGB - RTX 4000 szériához
- Asrock RX 6700 XT Phantom Gaming, szinte új!
- MSI Radeon RX 6750XT GAMING X TRIO 12GB GDDR6 - Magyar garancia - Beszámítás: OK
- ASUS GTX 1070 STRIX OC 8GB GDDR5 - FELÚJÍTVA!
- Point of VIEW GF6600 GT PCI-e videokártya
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen