Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Csak jelzem, hogy hallani egy olyan újdonságról az architektúrában, hogy "veszteséges színtömörítés". Ez hasonló lehet az automatikusan működő veszteségmentes színtömörítő eljárásokhoz, csak veszteségesen működik, tehát a tömörítőalgoritmus aktiválása tényleg látható minőségcsökkenést eredményez. Na most ezt elvileg be lehet majd építeni a játékokba, ha végül úgy ítélik meg, hogy aktiválják, és akkor igazából az lényeges sávszél- és memóriaspórolást jelent, noha persze a képminőség is mérséklődik, hiszen ez már nem veszteségmentes tömörítés lesz. De azt nem tartom amúgy kizártnak, hogy amikor majd az NV hasonlítja össze a next-gent, akkor a veszteséges tömörítéssel teszik, és odacsillagozzák, hogy a "képminőség hasonló", így le van tudva, hogy gyengébb az előállított minőségi szint.

    Ez egyébként nem tűnik újdonságnak, az Apple is alkalmazza a legújabb IGP-iben, és tudtommal az ARM is fogja.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák