- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AkosAkos
aktív tag
Lehetne egy kérésem?
Az ATI videókártyákkal már elég jól tisztában vagyok és azért már az AMD procikat is eléggé ismerem....
De az Nvidia VGA-k,Intel CPU-kat nagyon nem vágom.
Valaki elmondaná röviden,hogy melyik széria erősebb,jellemzők,most aktuálisak,stb...
Előre is köszönöm!!! -
KillerKollar
őstag
Szerintetek ha a GTX 700-as sorozatban már lesznek GK 100-asok,akkor lesz 2 GPU-s csúcskártya?A GK 100ból meg lehetne csinálni emberi fogyasztással,melegedéssel/stb...?Vagy megint a 104-es(vagyis akkor 114-es) kártykából kerül 2 a csúcskártyára?Annak úgy nem lenne sok értelme hiszen alig lenne gyorsabb a GK 100nál,de gondolom az árak is közel lennének aztán ütnék egymást.Vagy az NV is áttér arra amire az AMD és nem lesz több dual GPU-s kártya?Hiszen AMD-nél hivatalosan már nem is jelent meg 7990.NVnél is márcsak ilyen ASUS MARS és társai féle limitált szériás félmillióforintos akármicsodák lesznek csak,és a referencia dual GPU-s kártyáknak vége?
-
fatallerror
addikt
válasz KillerKollar #11203 üzenetére
referencia már nem lesz szerintem, felesleges....
gk110-ből lesz ugye a következő kepler tehát akár felnőhet az amd-hez minden téren és pont ezért nem lesz dual gpu-s kártya szerintem
don't tell me what i can't do!
-
KillerKollar
őstag
válasz fatallerror #11204 üzenetére
Az AMD megerősítette hogy nem csinálnak több 2 GPU-s kártyát?Mert az hogy ebben a generációban nem volt referencia 7990 még nem jelenti 100%-osan azt hogy 8990 sem lesz majd.
-
fatallerror
addikt
válasz KillerKollar #11205 üzenetére
nem hiszem, tegnap "jelentették" be h a gyenge piac miatti átszervezések miatt csúsznak q2-re a 8000es kártyák...
de az nv attól még csinálhat 2 gpu-sat de szerintem nem fognakdon't tell me what i can't do!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz KillerKollar #11203 üzenetére
A GK100-at törölték. A GK110 létezik, de szerintem kizárt, hogy lesz belőle GeForce. Egyszerűen nem való erre a piacra.
Lesz egy új kártya, de az a stratégia megy tovább, ami idén. GK114 vagy GK204 lesz a kódnév.
Több GPU-s kártyák lesznek. Az AMD-nek is vannak. Az igény ezekre megvan egyébként. Az a kérdés, hogy elég nagy-e az igény, hogy hivatalos termékként legyen több GPU-s VGA. Nem hivatalosan, tehát ilyen gyártói megoldások szintjén biztos lesz jövőre is két GPU-s csúcsmodell.
Az AMD a HD 7990-ről pont azért mondott le, mert az 1000 dolláros termékek piaca túl pici ahhoz, hogy 3-4 gyártónál több partner támadja. Éppen ezért A HIS és a TUL cégei csináltak terméket. Az ASUS MARS 2 az törölve lett.
1000 dolláros árcédula mellett az reális alternatíva, hogy a referencia szintjén két GPU-s kártyák ne legyenek többet. Nagyjából összesen 5000 példány kell ilyen árszintre, azt 3-4 cég meg tudja oldani. Ettől egyébként a támogatás továbbra is megmarad, hiszen ezek nem különböznek a CF és az SLI kiépítéstől. Gyakorlatilag ugyanaz a támogatás szükséges hozzájuk.(#11205) KillerKollar: Csinálhattak volna HD 7990-et is. Az a baj, hogy az 1000 dolláros ár nagyon szűk piaci rétegnek szól, így egy referenciamodell nem éri meg.
(#11206) fatallerror: Az AMD nem jelentett be semmit. Ők utoljára azt mondták, hogy a HD 8000 2013H1-ben érkezik. Ezen még nem változtattak. Ezt egyébként februárban közölték. Ennek megfelelnek a Q2-es pletykák.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #11208 üzenetére
Miért lenne szükségük egy majd háromszor drágábban gyártható, és alig 30%-kal gyorsabb GeForce-ra a GTX 680-nál. Ez így nem éri meg. Az a 30% egy új lapkával simán hozható, és még nem is kell a gyártási költségeket az egekbe küldeni.
A GK204 egy kódnév. Erről pletykálnak.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #11210 üzenetére
Azért nem éri meg. Csak logikusan gondold át. Mit ad a GK110 a GK104-hez képest? 300 watton belül 30%-os extra sebességre képes lehet, de mindezt sokszoros költségkülönbséggel az előállításnál. A GK104 óta eltelik lassan egy év, vagyis már készül annak a leváltója. Az simán adhat 30%-os extra sebességet, és amellett, hogy az előállítási költség alig változik. Nincs érv a GK110 mellett.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #11212 üzenetére
Itt fel lehet azt a kérdést is tenni, hogy a GK110-zel mivel lennének előrébb a compute hatékonyság terén? Gyakorlatilag semmivel. Az AMD lényegi előnye itt a radikálisan új architektúrából ered. A Keplert lehet foltozni, de a GCN-t sosem fogja utolérni ebből a szempontból. Ehhez új architektúra kell.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #11214 üzenetére
Jöhetnek ilyen játékok. De maximum olyan különbség lesz, mint a DiRT Showdown alatt. Nyilván ha sok ilyen játék lesz, akkor be kell vetni egy árkorrekciót.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatallerror
addikt
viszont a 384 bites 3 gb vramnek megkell lennie. láttam crytek szemlét és azt mondta 1 egyszerű helyszínre h az 2,5 gb vramot igényel, tehát mivel nv játék ezért muszáj a 3 gb. az árazással lehetnek csak versenyképesek csak nem akarnak jól árazni...
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
tombar
senior tag
válasz fatallerror #11216 üzenetére
vramra én is kíváncsi leszek, de az adatsín marad 256 bit sztem. megoldják nagy mem.clockkal. attól függ h mennyire eszi meg a sávszélt a játék.
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a referenciára több mint két gyártó építene. Ergo gyártókra lebontva kevés lenne az eladás. Amelyik gyártó kevésbé ismert annak ez veszteséges lenne. Régen 30000-50000 dupla GPU-s termék kelt el, ma reálisan 5000 és 8000 közötti eladással számolnak. Túl kevés ez 7-9 gyártóra. 2 gyártó simán le tudja fedni a piaci igényeket és még profitot is termelnek belőle.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
oliba
őstag
HIS szerintem olyan sokat nem ad el, mivel míg ő egy ilyen kártyát dob ki, addig a másik gyártó kb 4-et.
Ha AMD megcsinálná a kártyát, akkor a matricázásban mi olyan drága, hogy veszteséget termeljen a többi gyártónak? Az a két gyártó biztos, hogy sokkal kevesebb pénzt zsebel be, de ott van még az összes többi kishal, akiknek biztos jól jönne az extra kis zseton. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Például félő, hogy 7-9 gyártónál egy-két-három cégre egyszerűen rárohad egy rakás a termék, és diszkontáron kell kimászni belőle. 5000-8000 tervezett eladásnál ezt durván számításba kell venni. Két gyártónál ennek az esélye jóval kisebb. Az mindegy, hogy TUL-nak három cégen keresztül már négy kártyája is van. A TUL az anyacég, nekik mindegyik termék eladása megfelel.
A HIS a Lucid lapkáját használja fel. Azt jobban ki kell tesztelni. De amúgy felmerülhet a törlés is, ha nem látnak elég nagy igényt a termékre. Az ASUS is törölte a MARS 2-t. Egyszerűen annyira szűk ezen az árszinten a piac, hogy megkérdőjelezhető a létjogosultsága a termékeknek.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tornadóó
tag
sziasztok! szerintetek melyik a jobb választás és miért? xfx 8800gtx 768mb 384bit vagy palit 8800gt super +1gb 256bit
█▓▒░░ Szømbªthely ░░▒▓█ 06707034585
-
fatallerror
addikt
válasz tornadóó #11223 üzenetére
nem bántásként írom meg nem csak neked szól hanem minden ehhez hasonlónak h mi olyan bonyolult 1 fórum szerkezetében? az első néhány felsorolt topik tehát aktív topikok (problémások) bármelyikébe illenek ezek a kérdések.
a másik, a rosszabb mikor új topikot nyitnak 1 problémával. logikusan nem tudnak gondolkodni h ha minden ember a kis bajával topikot nyitna 114 786 topik lenne? tehát nem jön rá h azért van kevés mert létezik problémás topik ahol kérdezni lehet?
tényleg ne vedd magadra :]
don't tell me what i can't do!
-
korcsi
veterán
válasz fatallerror #11231 üzenetére
De mire a válasz ez, mert repült érte az illető
referencia és MSI gaming X 5700(XT) plexi ARGB-s blokkok eladóak!
-
nagyúr
válasz fatallerror #11231 üzenetére
némi tweakelésre számítok, kb. mint GF104 -> GF114. a luxmark eredmények nyilván nem fognak sokat javulni, és várhatóan a dirt showdown sem. a sleeping dogs már érdekesebb, ott szerintem a sávszélesség is benne van abban, hogy extreme aa mellett ennyire visszaesik a GK104. a hitmant egyelőre passzolom, arról túl sok teszteredményt még nem láttam - amit igen, az elég rosszul fest.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #11234 üzenetére
A Dirt Showdownon szerintem sem lehet javítani. Forward+ lighting mellett komplex a probléma, oda olyan architektúra kell, ami élvezi a branchy kódot (GCN vagy MIC). Szerintem az új SM az megduplázza a belső busz sávszélességét, és a regiszterfájl méretét. Esetleg opciós lehetőség, hogy a CUDA magok számát megfelezik, és akkor is hasonló lesz a hatás. Ez talán kevésbé indokolt, egyszerűbb duplázni a sávszált és a reget.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz fatallerror #11234 üzenetére
erős túlzás azt állítani hogy "a compute az irány", továbbra sem állnak hegyekben a játékok, amik a kepleren szarul mennek a komplexitás kezelésének nehézségei miatt, bár tény, hogy már 2.5 ilyet fel lehet sorolni hogy az nVidia marketingesei ezeket mennyire tartják fontosnak, azt a jó ég tudja.
az viszont biztos, hogy a "kepler update" elemei nem pusztán műszaki szempontból fognak eldőlni (ill. valószínűleg már el is dőltek), hanem gondos cost-benefit elemzés alapján. azt tudjuk, hogy az nVidia szeret a termékek jelenére tervezni, úgyhogy minden bizonnyal elsősorban azzal fognak foglalkozni, hogy 2013-ban mi várható, ami utána jön, azt meg lesz**ják.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
fatallerror
addikt
hegyekben nem állnak a játékok sem nem h a compute terhelésesek de amik vannak azok most amd által pénzeltek ezért gondoltam, bár ennek ellenére kb ugyanúgy futnak mind2 kártyán...
na de állítólag már a jelen ez a compute dolog még ha csak kismértékben is. a 3gb vram meg kicsit megemelt órajelek meg ilyenekkel szerintem teljesítményben ott lehet az amd nyakán az nv csak az a baj h szerintem súlyos ezresekkel többe fog megint kerülni 1 nv kártya.... nagyon szeretnék újra 1 nv kártyát de ha nem éri meg nincs mit tenni
a 3 gb 384 bit az biztos mert 1 crytek-es fejlesztő "elszólta" magát és gondolom marad nv-s játék a crysisdon't tell me what i can't do!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A marketinges részre tudok válaszolni. Más az AMD és az NV prezentációs politikája. Mondhatni gyökeresen eltérő már. Nyilván senki sem korlátozza a sajtószabadságot, így az NV sem, a közhiedelemmel ellentétben, de amíg az AMD a review guide-okra tényeket felsorakoztató írásként tekint, addig az NV jóval marketingesebbre veszi, és úgymond olyan az írás, hogy meggyőzze a tesztelőt, hogy milyen játékokkal érdemes tesztelni, és az sem mindegy, hogy milyen beállítással. Próbálják teljesen kiszűrni, azokat a játékokat és beállításokat, amiben gyengék. Az AMD-nél azt figyeltem meg, hogy olyan beállítást használnak, aminél a csúcs-VGA-juk 30 fps fölött tartja a tempót mindig. Ez egyébként valamilyen szinten az NV-nél is megfigyelhető. Általános, hogy mindkét cég a 30 fps-t tekinti játszható vonalnak.
Az összehasonlításoknál az AMD direkten csinálja a méréseket az NV ár szerinti ellenfélnek szánt VGA-ival, míg az NV gyakorlatilag kerüli a Radeonokkal való összehasonlítást, így jellemző, hogy egy új terméket egy két-három évvel korábbi GeForce-szal mérnek össze. Ez amolyan "mennyit javul a sebesség, ha erre váltasz" politika. Ezek a prezentációkban is visszaköszönnek. Ebből a szempontból az NV review guide-jai szerintem rosszabbak, mert nem tudjuk ellenőrizni az eredményeket. Túléljük persze, csak logikailag hülyeség a tesztelőknek szánt anyagba ennyi marketinget rakni. Szimplán nem érdekel minket, hogy egy GTX 650 Ti mennyivel gyorsabb a 9800 GT-nél.
A partnerprogramoknál is megfigyelhető, hogy az NV és az AMD más szempontok szerint dolgozik. Az NV-nél előtérbe kerültek az MMO-k és az F2P játékok. Valószínű, hogy ezt az irányt tartják a PC jövőjének. Éppen ezért az AAA multiplatform játékokból kevesebbet támogatnak. Az AMD pont fordítva csinálja, és az AAA multiplatform címek jelentik a legnagyobb fókuszt és kevesebb MMO és F2P játék mögött állnak. Ez is valószínűleg egy stratégiai szempont, talán a next-gen konzolokkal kapcsolatos. Van átfedés természetesen, de ma a TWIMTBP és a Gaming Evolved inkább kiegészítik egymást.
Ahogy nézem ez a "kizárunk egy-két szabványos effektből" dolog is megszűnt. Bár ez lehet, hogy inkább a fejlesztőknek köszönhető, mert pénz ide vagy oda, azért ezek roppant kellemetlen szituációt teremtenek. A sebességkülönbséget lehet magyarázni, de a program indításakor a feltételes elágazást már nem.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatallerror
addikt
na de sok tesztoldal nem követi az útmutatót és csinálja a maga módján, te is mondtad h kidobjátok mert hülyeség és felkülditek maxra és azoknál a játékoknál amiket ti akartok tehát úgy is kiderül h mely kártya milyen erős ha így csináljátok, azt nem tudom h milyen büntit kaptok ha nem úgy csináljátok ahogy ők kérik
don't tell me what i can't do!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #11240 üzenetére
Az útmutatót szerintem mindenki elolvassa. Mi is. Nekünk ezek jók, mert látjuk, hogy nagyjából milyen eredménynek kell kijönnie. Ha nem olyan jön ki, akkor minimum utánanézünk, hogy miért történt. Az NV útmutatója ebből a szempontból teljesen használhatatlan. Az egésznek a lényege veszik el a túlzott marketinggel, ami ráadásul szintén felesleges, mert a review guide nem publikus.
Büntit nem kap senki. Csak azt mondtam, hogy régen ez más volt az NV-nél a review guide. Ezeknek a dokumentumoknak olyannak kell lennie, amilyet az AMD csinál. Felőlem írhatnak az elejére 4-6 oldalt az xy extra és effekt fényezésére, de sok mérés kell, hogy tudjunk viszonyítani.
Csak egy gyors összehasonlítás. A játékokhoz specializált guide elején mindkét cégnél ott van, hogy ez az effekt milyen alázós, meg az az effekt beszarás, ami who cares kategória, de mindegy átgörgetem. Viszont az AMD-nél rengeteg mérés van a programból, és nem csak egy beállításon, hanem sok irányt figyelembe véve, a konkurens termékekkel. Az NV-nél többnyire az van, hogy három éves GeForce-hoz hasonlítják az újakat, ami nagyon who cares, másrészt direkt Radeonnal való összehasonlításból maximum egy szokott lenni, az is csak a csúcskategória.
Az általános guide-ok esetében az NV szintén nem valami hasznos. Mérnek két éves programokkal is, illetve max 6-7 játékkal ... az újakat kerülik. Illetve felhívják a figyelmet, hogy a DiRT Showdown az rossz program, mert a Codemasters elbaszta a kódot és dolgoznak egy javításon. A Codemasters azóta sem tudja, hogy az NV miről beszél, pedig már fél év eltelt. Az AMD guide-ja 30 játékkal mér és jellemzően a legújabbakkal, több beállítás mellett az egyes kategóriákhoz. Sokkal hasznosabb az egész.
Sosem voltam a marketing ellen, de a review guide ne legyen már marketing ömlengés. Ezt a júzer úgy sem olvassa, és a tesztelőnek teljesen hasztalan lesz a sok fényezéssel, mert a lényeges dolgok helyét viszi el.
Az Intel és az AMD sokkal jobb munkát csinál ezen a területen. Az Intelé kicsit átláthatatlanul van megszerkesztve, de legalább benne van minden hasznos infó. Kicsit jobban tagolnák és abszolút szuper lenne nekik is, de mindegy a lényeget le tudjuk szűrni belőle.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
érdekes, amit leírtál, de ez csak a marketing kifelé látszó része. egy része teljesen megszokott viselkedés egy piacvezető cégtől, más része pedig szimpla arrogancia - szokásos Jensen & co, vegyél nVidiát, ha nem vagy hülye, ha meg hülye vagy, akkor nem tudunk rajtad segíteni. szimpatikus srácok, szó se róla
engem az érdekelne igazán, hogy az nVidiánál a laborok és az irodák sötétjében vajon fosnak-e a felelős vezetők, amikor látják a hitman absolution számait a tesztekben. azt leírtad, hogy a dirt showdownt hogy kezelték le (tehetik ezt azért, mert a codemasters megtette nekik azt a szívességet, hogy egy borzalmas játékot csinált az úttörő motorra építve), máshol meg komoly baj nincs.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
fatallerror
addikt
ha tényleg ilyen útmutatókat osztogat az nv akkor nekem inkább úgy tűnik h nem értenek ehhez annyira és az amd a jobb tehát nem az a baj h más utat választott az amd (gcn) és az nv hanem csak nem megy neki.
VAGY... már teljesen szarnak ebbe a vga dologba és a mobil piacra koncentrálnakvmi zavar biztos van h ha a maxwellt eltolták mert nem bíznak magukban. esetleg még az lehet h tényleg nagyon ütős dolog lesz. nem is tudom h kell elképzelni a maxwellt. vmi nagy dög pcb lesz amin ott az arm cpu meg a gpu és 1 rohadt nagy hűtés? egyben mint az apu-nál azt nem tudom elképzelni h nézne ki mert végülis ez apu lesz csak pcie-ben
vagy én értem félre h minek készül ez? csak nem platform lesz szembemenve az intellel?[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - ha a teljesítményt nézzük az azonos árú konkurenseknél, akkor nem kérdés, hogy fosnak. Viszont nem biztos, hogy mindenki berakja a programot a tesztbe, vagy esetleg nem kapcsolják be a megterhelőbb grafikai effekteket.
Nem viccelek, ismerek olyan tesztelőt, aki azért nem használja a DiRT Showdownt, merl az NV-től egy ember azt mondta neki, hogy az AMD egy olyan specifikus szubrutint kényszerít a GeForce-ra, ami miatt lassabb lesz a sebessége, de annak az eredménye el lesz dobva. Másnak is mondhatnak ilyeneket. Akár a Hitmanről is. Amíg ez nincs leírva, addig nehéz bizonyítani, hogy elhangzott egy NV rep szájából, maximum azt mondják, hogy félreértette. Mondjuk a Codemasters helyében én már rég seggbe rúgtam volna őket, mert tényleg kegyetlenül bashingolják az új DiRT-et (gondolom ezzel nem javul a partnerkapcsolat). Mindkét cégnél vannak játékok, amiket nem akarnak a tesztekben látni, de ezt sosem adták élesen a tesztelők tudtára. Jellemzően annyi volt, hogy hallgattak a program létezéséről. Ha rákérdeztél, akkor jött a "sose halottam róla, milyen játék az ... ó hát ebben a stílusban van jobb" . A DiRT Showdown ellen konkrét merénylet folyik.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
de ugye azt látod, hogy ez a grafikon legelsősorban memória-sávszélesség limitet mutat? ez nem kepler architektúrás probléma (csak hogy egyértelmű legyen, nem kételkedem abban, hogy a hitman jobban szereti a GCN-t, de ezen a grafikonon pont az nem látszik).
igen, az látszik mindenhol, hogy a dirttel kapcsolatban erősen szkeptikusak a tesztoldalak. de ahogy írtam, ha az emberek imádnák a játékot, akkor az nvidia hiába kampányolna, sz***na rá mindenki. a viselkedés meg trademark green goblin. hidd el, én sem azért veszem a termékeiket, mert annyira szimpatikus a piaci viselkedésük
az azonos árú termékeket azért nem praktikus összehasonlítani, mert az nVidia piacvezetőként, ill. a megbízhatóbb image-e miatt (és abba lehetőleg ne menjünk bele egy 3. topikban is, hogy ez mennyire megalapozott ) prémiumot rak a termékeire. azonos teljesítmény kényelmesen el tudnak kérni +10%-ot.
[ Szerkesztve ]
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a compute terhelés miatt ilyen, mivel a Hitman egy nagyon speciális MSAA-t használ. Nem számolja ki őrült módjára az összes render targetre, mint más deferred render motor, hanem először egy compute shader elemzi az összes render targetet, hogy azok mely részén van értelme az MSAA-t futtatni. Ezt kiértékelve a motor az eredmény függvényében a kijelölt részeken lefuttatja a szűrést. A többi részt érintetlenül hagyja. Na most ez a compute shader nagyon bonyolult, és mindegyik render targetre lefut. Természetesen számít, hogy legyen kellő memória-sávszélesség, mert eleve egy post-process eljárásról van szó pufferenként, de azért számítás is van, nem is kevés. Akár lesz eredménye az MSAA-nak, akár nem az eljárás le fog futni. Maximum az MSAA extra sebességbüntije spórolható meg. A fejlesztők szerint ezzel jobb a sebesség, mintha szimplán deferred MSAA-t használnának.
Nem azzal van a baj, hogy nem kerül bele a tesztbe, mert valakinek nem tetszik, hanem azzal, hogy hadjárat folyik a játék ellen. A Kepler teljesítményéről egyedül az NV tehet, de a Codemastersen verődik le az egész. Nekem mindegy, de ez a legkevésbé sem építi a két cég közötti partnerkapcsolatot. A Codemasters nem az NV-nek akart a Forward+ eljárással rosszat. Amikor eldöntötték, hogy belerakják még azt sem tudták, hogy milyen lesz a Kepler, ugyanakkor az előnyöket átvizsgálva a Forward+ egy logikus előrelépés egy tradicionális forward render motornak.
Az NV-nek annyit kellene tenni, hogy a Dirt 3 sokkal jobb játék, és szerintük azzal érdemes tesztelni. Vagy szimplán nem kell említést tenni róla. Ennyi, és ez egy elfogadható politika.Az ár az egyetlen értékelhető összehasonlítási alap két termék esetében. Ha az NV szerint megéri a GeForce a prémiumot, akkor az az ő dolguk, de objektíven akkor is az ár lesz a döntő két termék párosításánál. Ha az NV-nek ez nem tetszik, akkor árat kell csökkenteni.
(#11246) fatallerror: Ez a review guide mérés.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatallerror
addikt
mérésnek nevezni túlzás, eléggé hasra ütött
a hitman meg a far cry 3 is nagyon tetszett. a hitman mióta létezik az egyik kedvencem szóval annak fényében fikázom a motorjaikat. mind a 2 játék indokolatlanul gépigényes lett, nagyon szépek de h csúcs hw-n is ennyire döcögnek az nem túl jó... far cry 3 30 fps körül megy 7970el is és a hitman se sokkal jobban... szóval itt nehéz a dolgok mögé látni h melyik cég kártyája a jobb mert mind2őn szarul fut és kétlem h a kártyák gyengesége miatt
don't tell me what i can't do!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #11248 üzenetére
A review guide-ban mindig mérés van. Konkrétan le van írva, hogy hol, milyen beállítással és a tesztkonfig a szoftverkörnyezettel.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Öregszem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest