Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Exodion

    aktív tag

    válasz L4mie #11473 üzenetére

    Ja igen, csak hát ugye van itt egy olyan aprócska bibi a gépezetben, hogy mindenről van írásos bizonyíték :DDD . Nem szeretek semmi telefonon intézni, mert a nem írott szó elszáll. Jelen esetben ez azt jelenti, hogy:
    - mikor kezdődött a garis ügyintézés, és milyen hibákkal küldtem azt be
    - mikor érdeklődtem először és mi volt a válasz
    - megvan az asus gariztatás konkrét ideje is napra és ez nem történt meg egészen addig amíg nem érdeklődtem
    - aztán megvan, hogy magyar jogszabályok értelmében kértem a csere/levásárlást!!! nem kértem pénzt vissza, azt ők mondták két feltétellel amiből nem teljesült semmi és minden rendben ment tovább kérdőjelekkel
    - aztán megvan az általuk kiadott szervíz jegyzőkönyv vagy mi a kukinak nevezzem miszerint ezt a túlmelegedés problémát nem is tekintették hibának...

    Érted, ebből elég nehéz magadnak jól kihozni a dolgokat teljesen mindegy hogy honnan nézem. :N

Új hozzászólás Aktív témák