Hirdetés
-
Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
gp A teljes játék novemberben érkezik, az előrendelések már elindultak.
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
Mobilarena
nVidia GeForce GTX 970 / 980 (GM204)
Új hozzászólás Aktív témák
-
- = Zk = -
félisten
hmm... érdekes nézet...
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
brumi1024
veterán
A GPU-s résszel még talán, bár nekem is tetszenek, de a motoros résszel nem értek egyet, kötekednék kicsit.
Hasonlítsunk mondjuk egy 1.2 TSI-t egy szintén VW konszernbeli 1.6-ossal, mert körülbelül azzal egy kategória, ezzel nem a nagyturbós autókat, meg a 4 literes benzintemetőket akarják leváltani. 1.2 TSI, 1.6 szívó. Ahogy látod a jelleggörbéken, egyrészt közel sincs lineáris kapcsolat a teljesítmény és a fordulatszám közt, sőt még a monotonitás sem állapítható. A nagyobb szívó ráadásul 5500-nál adja le a 77kW-os maximális teljesítményét, szemben az 1.2-es 4500 rpm-jével. Az alacsony fordulaton jövő erő-érzet a nyomatéknak tudható be, arra pedig megint nem lesz jó a szívó, mert nyomatékot ott nem találsz. Az 1.4-es motoroknál pedig még nagyobb a különbség. Egyetlen területen nem biztos a TSI előnye, ez a megbízhatóság, a bonyolultságából és a kicsit más bánásmódigényéből adódóan (hidegen nem pörgetjük a turbót, terhelés után hagyjuk leállni, stb.).
(#511) joshua7: Bezony ám, húz az
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen