- Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- BYD Atto 3 menetpróba
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Dead by Daylight - Hamarosan Lara Croft is játszható karakter lesz
gp Alig több mint két hetet kell már csak várnunk és befut a legújabb szereplő.
-
Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
ma Az új előzetes cserélhető hátlapot sejtet, de valószínűleg csak a dizájnon módosíthatunk, az akkumulátorhoz nem valószínű, hogy hozzáférünk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a hardver hibája ez, hanem a szoftveré. Pont ezért tervez Repi a DirectX mellé egy Mantle kódot, mert a DirectX API tudásának a határait feszegeti. Csak mérsékelni tudja ezeket a problémákat, de eltüntetni nem. Próbáljátok meg Windows 8.1-en ott sokkal kedvezőbb az erőforrás-menedzsmentje a motornak. Kevesebb felesleges munkát végez a DirectX 11.1-nek hála.
Azért van egyébként az akadás, mert helyenként még lowon is brutális draw call mennyiséggel dolgozik a motor. Az MS 2000/képkockát tart egészségesnek, ehhez képest a BF4 simán 5000/képkocka átlagban van és extrém szituációkban a 11000/képkocka is megvan. Ilyen terhelést utoljára a CIV5-ben kaptak a rendszerek, de az stratégia volt ráadásul körökre osztott, így nem érdekelt senkit, hogy néha picit megtorpan. Túl sok a DirectX-ben az absztrakciós réteg, hogy ezt hatékonyan megold a mai hardvereken. Ezért rengeteg trükközés kell, ami viszont nem minden Windowson működik. Repi ezért mondja folyamatosan az MS-nek, hogy túl lassan lép szintet a DirectX. Ma is a 2007-ben lerakott DX10-es alapokra építünk, ami az apró fejlesztésekkel már nem elég.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
● ne OFF-oljatok!