Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Tirexi #3472 üzenetére

    Nem a hardver hibája ez, hanem a szoftveré. Pont ezért tervez Repi a DirectX mellé egy Mantle kódot, mert a DirectX API tudásának a határait feszegeti. Csak mérsékelni tudja ezeket a problémákat, de eltüntetni nem. Próbáljátok meg Windows 8.1-en ott sokkal kedvezőbb az erőforrás-menedzsmentje a motornak. Kevesebb felesleges munkát végez a DirectX 11.1-nek hála.

    Azért van egyébként az akadás, mert helyenként még lowon is brutális draw call mennyiséggel dolgozik a motor. Az MS 2000/képkockát tart egészségesnek, ehhez képest a BF4 simán 5000/képkocka átlagban van és extrém szituációkban a 11000/képkocka is megvan. Ilyen terhelést utoljára a CIV5-ben kaptak a rendszerek, de az stratégia volt ráadásul körökre osztott, így nem érdekelt senkit, hogy néha picit megtorpan. Túl sok a DirectX-ben az absztrakciós réteg, hogy ezt hatékonyan megold a mai hardvereken. Ezért rengeteg trükközés kell, ami viszont nem minden Windowson működik. Repi ezért mondja folyamatosan az MS-nek, hogy túl lassan lép szintet a DirectX. Ma is a 2007-ben lerakott DX10-es alapokra építünk, ami az apró fejlesztésekkel már nem elég.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák