Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Tirexi #3278 üzenetére

    A BF4-ben csak jobb általános minőség lesz. Sorrendtől független átlátszóság, jobb élsimítás, és hatékonyabb tartalom streaming. Esetleg egy-két effekt minősége is javul.
    Mivel a konzollal még mindenki csak ismerkedik, így az egyes újítások még a tervezőasztalon vannak. Hogy mik? ... például a Sony Sparse Voxel PRT Cone Tracingen dolgozik. Ez az a rendszer, ami az UE4-ben lett volna benne csak octree adatstruktúrával, de végül törölte az Epic és visszatértek az Enlightenhez. Ez sajnos DirectX-ben nem valósítható meg, de a konzolok API-ján és a Mantle-ben bármikor. A PS4-es játékok közül a Deep Down ([link] , [link]) ezt használja. Részben ezért olyan őrületesen jó a tűz és a megvilágítás.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák