Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz VTom #62898 üzenetére

    Igen is, meg nem is. Itt a probléma igazából az, hogy mi menedzselje a VRAM-ot. A hardver ezt igen hatékonyan megteszi, míg egy fejlesztő nem feltétlenül. Egyszerűen az ember hibázhat, és az a teljes hardver működésére rányomhatja a bélyeget. Ezért dolgozott ezen a problémán párhuzamosan az AMD és az NV, mert ki akarják szűrni a legnagyobb emberi hibafaktort. Hogy miért fontos ez? Amikor a BF1 megjelent mindenki arra panaszkodott, hogy a DX12 kód akadozik. Ezért fontos, ez a GPMP-vel nem fordulhat elő. Az rendben van, hogy a Frostbite Team és a DICE ezt kijavította, puszi a hasukra érte, de mi van, ha valaki nem csinálja meg, és mi van, ha már alternatív API sincs a DX12 mellé építve? Ezért fogják ennyire kritikus tényezőként ezt a fejlesztést az AMD-nél és az NV-nél.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák