- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Új információk a Galaxy A36 és Galaxy A56 kameráiról
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
#35434496
törölt tag
Asus Strix R9 380 [link] -
hszilard666
veterán
Valaki tud segíteni? Úgy néz ki hogy mostanában az AMD írja az NV drivereket
[link]Keresek Apple Watch S1 S2 S3 Silver Steel 42 MM es eszközt.
-
ÁdiBá
veterán
Jajjjj mit láttam!
Ezt nem hiszem el...ÁdiBá
-
h1mpi
félisten
válasz hszilard666 #59455 üzenetére
Én nem frissítem már egy jó ideje, mert csak rosszabb lesz
Fully electric lifestyle!
-
h1mpi
félisten
-
Devid_81
félisten
Megerkezett az EVGA tapom.
"Gyors" be is dobtam.
Arra rogton rajottem hogy hiaba modularis mindket tap, a kabeleik nem kompatibilisek.
Illetve de, a tap oldalon a csatlakozok ugyan olyanok...de a masik vegen mar baj van
Azonkivul meg adnak hozza 4 db kulonallo VGA kabelt.
2x 8+6pines
2x 8 pines.Nah mar most nekem VGA-nkent kellene 2x8pin.
Eleg konnyu a matek 4 kabelt kellene hasznaljak a 2 VGA-hoz...
Ez csak nekem jel arra, hogy csereljem a VGA-kat egy 1080Ti-re?
Azon "csak" 2x8 pin van.[ Szerkesztve ]
...
-
keIdor
titán
válasz Devid_81 #59462 üzenetére
Egy sokkal kiegyensúlyozottabb teljesítményt kapsz GTX-1080Ti-vel, de még egy darab GTX-1080-al is azt kapnál. Lesz egy állandó teljesítményed, ami mindig a kártya 100%-át fogja adni, nem leszel ráutalva se a driverre annyira, se magára a profilra, se az engine-re. Nem kell foglalkoznod vele, hogy támogatja-e vagy sem. Kapsz vagy fix 8GB vagy fix 11GB memóriát, attól függ melyik mellett döntesz. A 2x4 nem túl acélos.
Meg halkabb gép lesz az eredmény, kevésbé is fog melegedni. Jelenleg semmi nem szól az SLI mellett, de vagy 6-7 dolog kapásból ellene. Szerintem el kell felejteni, itt nagy SLI pártiak is mind adják el/váltanak vissza egy kártyára.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Devid_81
félisten
válasz keIdor #59463 üzenetére
Megakartam varni az elso arcsokkenest a Ti-nal.
Bar tudom ez a tipikus "mindig varni" es nem megvenni is butasag.
Kialmodom magambol, az 1080asok kezdenek jo arban lenni, a Ti-nak kell egy kis ido mire rendezodik az ara.
Most elegge annak a partjan vagyok mar en is, hogy menjen az SLI...messzire a gepembolSzerk: h1mpi, adhattak volna hozza 2x8+8pinest.
Jobban szeretnem mint ezt a felallast
Majd belenyugszok[ Szerkesztve ]
...
-
TTomax
félisten
Még hogy a PC gaming haldoklik meg nincs benne lové.... Lujzaváros... eeeeeaaaaaaoooo,legázultok a köcsö... [link]
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
félisten
Jó ez a wildlands,hatalmas a pálya.Nagyon sok játékidö van benne,bár kissé repetativ.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
félisten
válasz cyberkind #59472 üzenetére
Nekem valahogy az nem adta,pedig megvan.A wildlandsba meg máris van 24órám,és észre se vettem.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
félisten
-
#35434496
törölt tag
Hüllő! Ma vagy holnap jönnek a hivstalos 1080Ti tesztek szóval lesz fap fap fap meg VISZLÁT is.
-
Devid_81
félisten
válasz TTomax #59477 üzenetére
A motort mindig jol etalaljak.
Szep es jol optimalizalt meg multi GPU-val is.
Egyetlen dolog nem megy nekik,az a jatek iras
Az a durva, hogy minden uj verzio ami jon egyre kevesebb benne a jatekmod.
Ha lesz egyszer Battlefield 1.2 vagy mi, abban mar csak Rush lesz meg Conquer.
Es majd a hatodik DLC-vel, amire persze 2 evet kell varni kiadas utan, beleraknak egy teljesen uj mode-ot, felig Rush es felig Conquer lesz...
-
guftabi96
addikt
válasz Devid_81 #59486 üzenetére
Mindezt úgy tálalva, mintha feltalálták volna a spanyol viaszt....
Lásd, Giant Shadow.
Kijött a játék 9 pályával (abból 1-nél még a dice is rájött, hogy szar)
Majd decemberben megkaptuk a 10. pályát (ami eddig a korábban alap volt) úgy beharangozva, hogy ők milyen jó arcok, hogy ingyen dlc-t adnak.#KeepFightingMichael
-
Devid_81
félisten
válasz guftabi96 #59488 üzenetére
Szerintem en el sem inditottam a BF1-et Decemberben...vagy azota sem
Vmi remlik, hogy jott egy par patch meg talan akkor a DLC is...?!
De latatlanban eltudom kepzelni, hogy egy ujabb helyszin jott a single player mode-bol.
Majd jonnek meg biztos a regi BF-ekbol atemelve "uj map-ek".
Mert meg az is nagyon meno, ha uj palya design-t sem kell kitalalni...
-
Devid_81
félisten
Erdekes, hogy az nVidia milyen szep csendben ki tudja adni az uj kartyajat.
Oke itt most nem beszelhetunk egy teljesen uj generaciorol.
De mindekozben a masik oldal ha kiadasra keszul vmivel akkor tutira egy egesz het arrol szol......
-
nagyúr
-
#35434496
törölt tag
Hüllő! Szívj el egy Cohiba-t. [link]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz hszilard666 #59455 üzenetére
Nem ez történik. Az NV most úgy fejleszt drivert, ahogy az AMD fejlesztett, amikor havonta adtak ki egy WHQL-es Catalyst meghajtót. Eleve alapvetően kétféle stratégia van a meghajtók fejlesztésére.
Az egyik az, amikor van egy nagy csapatod és egy main branch alatt készül az egész meghajtó. Ilyenkor a kiadás úgy történik, hogy vannak bizonyos időpontok, amikor kiválasztanak egy verziót, azt lefordítják, összeillesztik, és elküldik tesztre, majd tesztelés után kiadják. Ennek a módszernek az előnye az, hogy rendkívül jól követhető a meghajtó fejlődése, viszont a hátránya, hogy nem tudsz kiadni sűrűn WHQL-t, mert eleve a saját tesztelésed hosszú idő, és a WHQL az még egy tesztelési fázis a Microsoftnál, ami újabb egy-két hét. A támogatott hardverek számától függően. Ezt csinálta egyébként az NV régebben, amikor évente aránylag ritkán adtak ki WHQL-t, de voltak gyártói aláírással rendelkező meghajtók. Ebben az időszakban aránylag megbízhatók voltak a GeForce driverek, mert felraktad és nem is jött hozzájuk egy héten belül egy-két hotfix. Ugyanez igaz most a Radeon Software-re, de ugyanúgy, ahogy anno az NV-nek sem volt sok WHQL-je egy évben, most az AMD-nek sincs.
A másik módszer a csapatok felbontása. Ilyenkor két-három részre lesz bontva az egész csapat és lesz egy koordináló az élen, aki figyeli a különböző branchek alakulását. Effektíve a csapat létszámának megfelelő branch van a fejlesztési oldalon. Ehhez óhatatlanul egy picit modulárissá kell tenni a meghajtóstruktúrát, hiszen a a meghajtó nem egy main branchből születik meg, hanem több branch csomagjaiból lesz összeállítva. Ezek a csomagok lesznek tesztelve a csapatok által. Itt rögtön az a probléma, hogy például az 1-es branchből mondjuk kell egy csomag, ami az 1-es branchcsel lett tesztelve, de a kiadásnál már a 2-es branchbe lesz belerakva, amivel már nem lesz teszt. Az ilyen különálló tesztelésekkel a végső csomag összeállításánál a végső tesztelés ki lesz hagyva, mert feltételezhető, hogy egy hete az 1-es branchben jó volt, akkor jó lesz a 2-es branchben is. Innen el lesz küldve a meghajtó WHQL-re, vagyis a fenti módszerhez képest nagyjából másfél hetet nyer ez a kiadási forma az idő tekintetében. Ez teszi lehetővé a sűrű WHQL-t. Viszont bejön az a hibafaktor, hogy a branchek összeillesztése előre nem látható bugokat okoz, illetve például az is előfordulhat, hogy egy bug visszatér, mert azt lehet, hogy javították az 1-es branchben, de amikor a 2-esből születik a meghajtó, abban a bug még mindig ott van. Amikor az AMD ezzel a módszerrel dolgozott, akkor volt sűrű, egészen pontosan havi WHQL, és ez a módszer előnye, viszont heti szinten jöttek a hotfixek. Most az NV dolgozik ezzel a módszerrel, és ugyanígy sűrűn van WHQL, viszont sűrűn kell a hotfix is.
Szóval a pró-kontra érvekből látszik, hogy mindkét módszernek van előnye és hátránya. Azt kell eldöntenie a cégnek, hogy a WHQL mennyire fontos tényező. Régen az AMD-nek nagyon fontos volt, mert havi szinten adtak ki egyet, és ezt reklámozták is. Akkor az NV azt mondta, hogy ilyen módszerrel nem lehet jó támogatást írni, mert reálisan nézve nagy az esély arra, hogy a kiadott WHQL-ben komoly bugok maradnak, és akkor azonnal kell egy hotfix. Az AMD váltott, mert belátták, hogy igaza volt az NV-nek, az NV viszont átváltott az AMD régi fejlesztési módszerére, mert a marketingesek a WHQL-ből sok tőkét tudnak kovácsolni. A programozónak itt nem sok beleszólása van, a menedzsment szintjén kell ezt letisztázni. Ez részben egy vezetőségi kérdés is, mert össze kell egyeztetni, hogy a WHQL, végeredményben eladássá formálható marketingelőnyéért mennyire lehet feláldozni a kódminőséget. A programozó itt csak azt teszi, amire utasítják, nem az ő hibája, hogy bugos a driver, nem tudja kivédeni, ha nem lehet tesztelni a végső kiadást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- 4K Core I5 12400F GamerRPC 6X4.0GHz 32Gb DDR4 3200MHZ 512 SSD RTX 3060 12GB DDR6 2 Év Gari
- 27GR95QE-B OLED Törött Monitor eladó Minden gyári tartozékával gyári dobozában
- OLED55A16LA Törött alkatrésznek eladó
- Filament tároló doboz páratartalom-mérővel
- IPhone SE 2022 256GB gyári független hibátlan 2026.01.23 gyártói jótállás
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest