Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TTomax

    nagyúr

    válasz sixpak #22608 üzenetére

    Mert az SSAA nem egy post process effekt,meg is lehet nézni a minöségét nem véletlen lesz 31fps.FHDban a 4XSSAA olyan terhelés mintha nativ 4Kban játszanál,mert ott renderel, a legeröforás igényesebb eljárás.

    A post process efektek,meg kb semmit sem (k)érnek....olyanok is,azok mind már az elkészült képet maszatolják több-kevesebb sikerrel...ilyenek pl az ,FXAA/SMAA/MLAA/TXAA.Nem post process élsimitás az MSAA,SSAA, hibrid megoldások az MFAA,és ha jól tudom a HRAA is de az csak konzolon egy két játékban.

    Bár a képeidet elnézve,neked ugy is elmossa a blur,meg dof.Már lara lábát sem lehet látni rendesen,én biztos nem tudnék igy játszani hogy a fél képernyö maszatos,inkább azokat kapcsolnád le mert azok is zabálnak elég rendesen....

    [ Szerkesztve ]

    ★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

Új hozzászólás Aktív témák