Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Grillo

    senior tag

    válasz üszök #4501 üzenetére

    Mennyi időn belül számít egy összegnek? 1 éven belül, vagy pár hét? :DDD

  • DigitXT

    félisten

    válasz üszök #4501 üzenetére

    tényleg 6 számjegyű összeget szándékozol költeni arra motorra?
    Ezért vagyok qrvanagy szarban... Már rég megtettem! 340-ért vettem!
    Ugye azóta kapott új felnit, új féktárcsákat, új gumikat, új teleszkópot
    hátra, elöl fel lettek újítva, kormánycsapágy is, "custom" a műszerfal,
    xenon, LED világítás, tuning görgők, 80K-s brutál kipuff. Kész a moci!
    Erre mi szarik be rajta. Igen, a motor. És akkor most mit csináljak???

    Adtam volna el nyáron, amikor olajcserekor megláttam a reszeléket?!
    Már akkor majdnem 1 misiben volt...:O Egy dolgot b*sztam el, de azt
    nagyon. Nem cseréltem olajat a vétel után. Ha már akkor reszelékes,
    nos talán nem költöm el a 6 számjegyű összegeket rá kevesebb mint
    1 év alatt, mert esetleg azt mondják az okosok, hogy: NEM KÉNE!:N

    Amúgy a vezérműtengely azért nem halott! Karcos, ahogy csongi írta!
    Nem tudom, honnan tudja, de ráhibázott.:B (Athena tömítés sem lesz
    baj, ha csak az lesz: németektől kérek refundot, HA nem szállítanak!)

    Most ugye NINCS motorom! Szívok a BKV-n. Nem tudok venni motort
    100-ból, de 200-ból sem. Persze, lassan szezonvége, kit érdekel. DE,
    nyakamon a műszaki. Csak össze kéne rakni. És akkor még itt van a
    fasza benzinszintmérő, amit ki sem tudtam próbálni, régen rendeltem,
    mikor még nem akadozott a technika. (Tudtam, hogy be fog szarni, de
    inkább csak vicceltem vele: tudtam, de nem sejtettem. Most ez van...)

    És tudod mi van? Vennék egy 400-as Maját. Tuti agyhalott lenne.:R
    Madisonhoz vagyok "tele" tuningcuccokkal: vegyek 250-ért donort?:F
    A baj, hogy senki nem garantálja, hogy EZ motorikusan rendben van...

    Szerk: momentán nincs vezérműláncom, és nincs tömítéskészletem...
    Márpedig ezek nélkül nem lehet összerakni... (Eltekintve az univerzális
    tömítőlapok vagdosásától, meg tömítőpaszta heveny alkalmazásától...)
    Ez a fő bajom.... Olaj jön, olajszűrő jön... (Ha a németekkel nem tudok
    kiegyezni, akkor tömítéskészlet jön a linkelt oldalról 85EUR-ért jó áron.
    Viccen kívül nem rossz az ár, a magyar árakhoz képest. De ha semmi
    sem jön össze végül, akkor veszek 10-ért szelepfedéltömítést eBay-ről,
    vagy egy 250-es Burgi készletet szintén 10K-ért kis hazánkból, amiből
    csak a szelepfedéltömítés a jó, de ha csak az kell? Tévedés: kell ugye
    hengerfejtömítés is, amire írta csongi, hogy nem kivagdosós móka...:((()

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák