- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
tényleg 6 számjegyű összeget szándékozol költeni arra motorra?
Ezért vagyok qrvanagy szarban... Már rég megtettem! 340-ért vettem!
Ugye azóta kapott új felnit, új féktárcsákat, új gumikat, új teleszkópot
hátra, elöl fel lettek újítva, kormánycsapágy is, "custom" a műszerfal,
xenon, LED világítás, tuning görgők, 80K-s brutál kipuff. Kész a moci!
Erre mi szarik be rajta. Igen, a motor. És akkor most mit csináljak???Adtam volna el nyáron, amikor olajcserekor megláttam a reszeléket?!
Már akkor majdnem 1 misiben volt... Egy dolgot b*sztam el, de azt
nagyon. Nem cseréltem olajat a vétel után. Ha már akkor reszelékes,
nos talán nem költöm el a 6 számjegyű összegeket rá kevesebb mint
1 év alatt, mert esetleg azt mondják az okosok, hogy: NEM KÉNE!Amúgy a vezérműtengely azért nem halott! Karcos, ahogy csongi írta!
Nem tudom, honnan tudja, de ráhibázott. (Athena tömítés sem lesz
baj, ha csak az lesz: németektől kérek refundot, HA nem szállítanak!)Most ugye NINCS motorom! Szívok a BKV-n. Nem tudok venni motort
100-ból, de 200-ból sem. Persze, lassan szezonvége, kit érdekel. DE,
nyakamon a műszaki. Csak össze kéne rakni. És akkor még itt van a
fasza benzinszintmérő, amit ki sem tudtam próbálni, régen rendeltem,
mikor még nem akadozott a technika. (Tudtam, hogy be fog szarni, de
inkább csak vicceltem vele: tudtam, de nem sejtettem. Most ez van...)És tudod mi van? Vennék egy 400-as Maját. Tuti agyhalott lenne.
Madisonhoz vagyok "tele" tuningcuccokkal: vegyek 250-ért donort?
A baj, hogy senki nem garantálja, hogy EZ motorikusan rendben van...Szerk: momentán nincs vezérműláncom, és nincs tömítéskészletem...
Márpedig ezek nélkül nem lehet összerakni... (Eltekintve az univerzális
tömítőlapok vagdosásától, meg tömítőpaszta heveny alkalmazásától...)
Ez a fő bajom.... Olaj jön, olajszűrő jön... (Ha a németekkel nem tudok
kiegyezni, akkor tömítéskészlet jön a linkelt oldalról 85EUR-ért jó áron.
Viccen kívül nem rossz az ár, a magyar árakhoz képest. De ha semmi
sem jön össze végül, akkor veszek 10-ért szelepfedéltömítést eBay-ről,
vagy egy 250-es Burgi készletet szintén 10K-ért kis hazánkból, amiből
csak a szelepfedéltömítés a jó, de ha csak az kell? Tévedés: kell ugye
hengerfejtömítés is, amire írta csongi, hogy nem kivagdosós móka...)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- Eredeti játékok OFF topik
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Vallás
- Autós topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Politika
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen