Hirdetés
-
Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
ph Egyelőre elég gyenge, 20 százalék alatti a kihozatal a koreai cégnél, ezt szeretnék októberig 60%-ra növelni.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Stellar Blade - Túl az 1 millión
gp Külön érdekesség, hogy a Metacritic oldalán a felhasználók ennek a PS5-ös játéknak adták a legjobb pontokat.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz
Bogyó bá' #26683 üzenetére
Zörög a 300 ezres gyári doboz a felfogatásnál, illetve valakiknek a zárszerkezet is. Ritkán de előfordult, hogy elvált az ülésen a szivacs a huzattól, nagyon sokaknál zörög a plexi és a plexi állító mechanika. Doboz kulcsnélküli nyitással lehet vacakolni, illetve ritkán de pár embernél előfordult, hogy nem működött elsőre/másodikra a kulcs nélküli indítás és nem nyílódik a tanksapka fedő. Fos az első futómű, hátsó meg túl kemény, illetve fél literrel többet eszik az xmaxnál. Arról nem is beszélve, hogy simán lehet 4 fölé vinni, míg az xmaxot simán lehet 3 alatt is használni.
Kár érte, mert a forza nagyon tetszett első látásra. Sok apróság rontja el az összképet. A 32 éves mocimon se tűrtem ha zörgött valami, 1-2 éves mocin meg pláne nem viselném el.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!