Hirdetés
-
Megvan a Honor 200 európai startdátuma is
ma A Honor párizsi prezentációján megerősítették a 200-as csúcsmodellek érkezését.
-
Teaser traileren a Delta Force: Hawk Ops
gp A rövid betekintés után a jövő hónapi Summer Game Festen láthatunk további részleteket a játékról.
-
Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
ph A 114 hüvelykes képátlóval bíró 4K Mini LED QLED tévé árából egy egész korrekt autót lehet venni.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz gonger #24049 üzenetére
Lehet hogy kicsit szorul az egyik fékdugattyú, de lehet hogy csak légteleníteni kell a nyerget. Mindkét esetben hozzáérhet a fékbetét a tárcsához és nyikoroghat, mert nem megy vissza alaphelyzetbe a nyereg. Ha nem folyik a fékolaj a dugattyúk mellett, akkor mindkét dolog házilag és olcsón megoldható. Első esetben elég lehet megjáratnia dugattyúkat, a második esetben légteleníteni kell. Egyik sem nagy ügy, de ha már kiszeded a fékbetéteket, akkor nézzél rá, hogy nem olajos-e. Ha szárazak, akkor kicsit csiszold fel a síkot 60-as csiszoló vászonnal.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz gonger #24049 üzenetére
Hagyd a fenébe, bekopik. A dreamben amúgy olyan pofát raknak be, ami kicsit nyikorog. Az normális, hogy hozzáérnek a pofák a tárcsához akkor is, amikor nincsenek nekinyomva a tárcsának, ezért ne kezdj el fékfolyadékot cserélni, dugattyút zsírozni, fékpofát reszelni egy ilyen új motornál.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen