- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Mobil flották
Hirdetés
-
Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
ma A legfrissebb renderek alapján ránézésre nem lehet majd megkülönböztetni a Pixel Watch 3-at az elődjétől.
-
Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
it Elon Musk azt mondja, hogy betiltja a Teslánál és az X-nél is az iPhone-okat, ha az Apple operációs rendszer szintjén integrálja az OpenAI-t – szerinte ez elfogadhatatlan biztonsági kockázat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én nem napfogyatkoztam, hanem pont akkor elmentem a Csótány hengerfejéért a gépműhelybe. Pont akkor fejezték be, a szelepeket már az orrom előtt tették a helyükre. A 2 szívót csak becsiszolni kellett, a 2 kipufogót viszont fészekmarni, szelepet köszörülni, majd becsiszolni. A mester szerint még sokáig jó lehet, igyekszem hinni neki! Ráadásul nyolcezret kért az egészért. Szóval eddig jó nap a mai.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Hauptmann
addikt
Látom ez a mániád. A Bálnán az egyik index kezd felválni, mivel ragasztottad oda? Van itthon ketoldali ragasztószalag, csak az nem időjárás álló.
Grillo,
Városban nekem sem hiányzik a váltogatás. Autóban is automata van. De amúgy nem elképzelhetetlen, hogy ha jól el tudom adni a Habanát, veszek valami 250 cm3 körüli váltós, öreg motort. Pl. késői Pannónia, bár ahogy olvasgatom, magas a szopóroller faktora.
[ Szerkesztve ]
-
tatabike
őstag
250 az sok, még a 125-ös ETZ-n is paráztam annó...
187/75 kiló, napi 30km, csak egyedül, és kb. egy évig. Utána más munkám lesz elvileg, amihez nem fog kelleni. Vagy erre elég lenne egy sima kis 50-es vagy 70-es? Megéri erre az egy évre egy rendszámos? Nem tudom a költségvonzatait a dolognak.
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
Hauptmann
addikt
A 250-es Atlantic sem lehet rossz, no meg a 250-es Scarabeo. 16-os kerekek, ellenben az üléspozíció nem mindenkinek kényelmes. A Piaggio X9 sem rossz, nincs telenyomva elektronikával, mint az 500-as. Alkatrész van hozzájuk dögivel, bontott cuccok, idomok is, ami a Kymco-nál nem magától értetődő. Vagy ha nem tömegmotor, akkor Malaguti Madison 250, de abból a facelift-es Piaggio blokkos.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Csak azért kérdezem, mert ha kínai quadtelóra cserélnénk, leérne a lába...
Szerk: mondjuk az első fekvőrendőrön elvérezne a típus, szóval felejtős.
Szerk: amúgy Suzuki Gemma. Egész véletlenül futottam bele. Nem tudom,
hogy a piros az már ültetve is van, vagy gyárilag ilyen, de érdekes típus.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Eddig 350 volt a max. a szerpentinezés szórakoztatott (Parádsasvár felé).
De a hazaúton halálra untam magam. Odafelé még azt mondom nem volt
rossz, az ismeretlen lehet érdekes. Füldugót akkor sem használtam, mert
lefojtja a zenét LOL. Hisztizek, mert gázzal vettem ki a motort a kanyarból
erre kiderült, hogy még szűkül, átsodródtam a szembe sávba, s jöttek...
Nem való ez nekem, nem tudok motorozni. (Semmit nem csináltam, csak
befejeztem az adott íven a kanyart... A szembejövő gondolom fékezett és
anyázott. Meg próbált a lehető legjobban lehúzódni. Másra nem volt idő.) -
Bogyó bá'
nagyúr
Az egyik huszonéves Keihin a Csótányról 14 mm-es venturival, a másik meg egy übergagyi Revo "médincsájna" Keihin-utánzat "tuning-karburátor" automata szívatóval, 70 cm3-es 2T Honda Dio-hoz, 17,5-es venturival. A gyári karbijaimat fogom leváltani vele, mert azok annyira ki vannak kopva, hogy reménytelen megjavítani, beállítani őket.
szerk: ez utóbbi 9.900,- pénz, és mindjárt vennem kellett belőle kettőt. Az egyikből ki kell irtsam az alapjárati rendszert és a szívatót, a másikat meg át kellene alakítani kézi szívatósra. Nem fogok unatkozni, mire bekarburálom a gépet...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
lehella
senior tag
-
Bogyó bá'
nagyúr
Persze, manuális szívató, ráadásul csak a bal karbin, ahogy alapjárat is. A jobb karbiban csak egyetlen főfóvóka. Azt már kitaláltam, hogy az utóbbit hogy fogom - szakszerűen - kiherélni, a másikban viszont egyelőre marad az automata szívató. Legalább van egy tartalék példányom is belőle.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Egyetlen henger, mindkét szívószelepnél külön karburátorral. mert hajdanában versenymotornak tervezték ezt a blokkot, de az eredeti - 17 lovas, 6 sebességes - verzión 2 db 20-as karbi volt. A kis, 12 lovas csopin 2 db 14-es, most lesz 2 db 17,5-ös.
[link] - egyébként 10k fordulat körül a csopi is pont így szól, csak 2-3000 RPM alatt "rotyog".
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Semmi nagyobb (hosszabb) nem fér el, ráadásul 2 db szívócsövem van.
A két kínai karbi meg már 10 óra óta itt hevernek az asztalomon. Hétvégi játszadozásra majd rákészülök...
szerk: az - egyik - szívató kiirtásához megrajzoltam a szükséges alkatrészt, az előbb el is szaladtam vele az esztergályoshoz. Holnap délutánra az is meg lesz.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
Majd igyekszem nem kínai fúróval, mert még beletörik nekem.
Nincs hegesztőm, ráadásul ez elvileg rozsdamentes acél.
Amúgy gondolom az közismert, hogy rövidíteni nem triviális, mert
a tompító lényege, hogy a végével együtt lesz több kamrás a dob.
De amúgy láttam már nagyon jelképes "szűkítést" is a neten.
Nem tudom, hogy az mennyit érhet a "kirobbanó forma" ellen...Ui: az a furkálós csávó csak azt felejtette el mondani, hogy neki
HALKABB dob kellett, még a gyárinál is - tehát a végét betömte.
(Vannak még ilyen elvetemültek, akik extra szűkítést raknak be.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Amikor benne van a cső, akkor egyáltalán nem hangos, teljesen gyári hangja van.
Amikor nincs benne a cső, akkor viszont eszement brutál hangja van, ami túlzás!
A kettő közé szeretném valahogy belőni egy gyári tompító "farigcsálásával".Amúgy pont, mikor összefutottunk Hauptmannal, akkor csináltam ezt a videót.
És nagyon durva, hogy ő csak egy kicsit sántikált, mert fájt a bokája: 2 töréssel?
A videóban elhangzottakat továbbra is tartom: jobbulást! És bocsi a hang miatt...Szerk: a neten talált képek nem jók?
De lefotózom én. Le is akartam mérni, hogy most pontosan melyik van nekem.
(Mert ha mondjuk a nagyburgiba való nem passzol, kár lenne olyat vennem, LOL.)[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Nah meg van.
A roviditessel novelheted a hangot. Minel rovidebb annal nagyobb hang. A cso bovitett reszenek kulso atmerolye a hangtompito kamrafal furatanak belso merete. Minel nagobb lesz a tavolsag a cso es rekesz fala kozott ugy fog novekedni a hangja. A teszt egzszeru.
A rogzitesi lemezt masold le, vagd ki, furj ra egy megfelelo lyukat, es hegessz hozza egy vekonyfalu csovet, az eredeti meret fele hosszusagut.
Igy megmarad az eredeti es maris van viszonyitasod merre indulj el. -
Bogyó bá'
nagyúr
Nem egyformák a fúvókák sem, De jó ez így, már át van alakítva a jobb oldali karbi (szívató ledugózva, alapjárati fúvóka leforrasztva, alapjárati levegő tökig betekerve, stb., képen a bal szélső) Elvileg csak beszerelésre várnak. A fúvókázást persze csak találomra csináltam - némi számolgatás után - biztosan kell változtatni rajta.
Most ilyen sorom van: balról a 2 db kínai, Keihin úszóval, úszóházzal feljavítva (a kínai egy röhej), elvileg beépítésre készen, jobbról meg a "maradék".
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Hülye kérdés volt, éppen mérem az egyiket: még jön kifelé...
0,5 A, azaz 6W. Nem tetszik....
szerk: nem jön tovább, kb. 4,5mm-rel lett "hosszabb". Ez elég? Amúgy forró az egész, mint állat. Mondhatni amperszaga van....[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem tudom hogy lezár-e. Eddig jön, slussz-passz. Nem a karbiban van, hanem a kezemben fogom.
(#8161) csongi: de ahhoz megint szét kell szedni a karbit. A ledugózottnak a szívatójával játszadozom, a másik a helyén van.
szerk2: ja nem is, a méretek megvannak, a dugót is ahhoz csináltam. Igen, lezár.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
pjohnny
csendes tag
Napi 25 km ingázás vidéken, 171cm/78kg vagyok, a motor magyar rendszámos, és szép állapotban van, egyenlőre nem tartok ott, hogy jobban belementem volna, csak tájékozódok. Amúgy amit eddig találtam véleményeket, a futóművét jónak tartják, a fékek (elöl dupla tárcsa fém fékcsővel gyárilag) átlag felettiek. Munkába járáson kívül azért biztos mennék egy-két karikát "csak úgy".
-
Bogyó bá'
nagyúr
A kínai karburátor egy rakás fos, gyakorlatilag beállíthatatlanok (vagy a 2T ennyire más a 4T-től, pedig elvileg nem kellene eltérnie). Pedig az irány jó lenne, virgoncabb a gép lényegesen (jobban veszi a nagy fordulatot), de semmilyen megoldással nem tudok stabil alapjáratot csinálni, hirtelen gázra torpan, szaggat. Volt már benne 10-féle főfúvóka, meg 3-féle alapjárati. Ennyi a készletem...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem az a baj: vagy a súbertű alakja, vagy valami ilyesmi nem stimmel. Ha teljes gázon jó, akkor "lyukas" kis fordulaton; ha kis fordulaton rendben, akkor túl dús teljes gázon... ...a súbertűkkel sem lehet eleget állítani rajta. Vagy a főfúvóka keverő csöve nem az igazi. Próbáltam bele rámolni ma a Keihin alkatrészeket, gyönyörű alapjáratom volt, de - nem vicc - annyi erő nem volt a motorban, hogy elinduljak vele csúsztatott kuplunggal sem. Kicsit agyvérzés közeli állapotba kerültem, minden kínai vackot vissza tettem alapra, aztán mentem egy 70km-es karikát motorozni. Sz*r, de végül is megy. Jövő hétvégén nem leszek itthon, utána következő hétvégén folytatom a kínlódást. Azért az nincs kizárva, hogy esténként megyek egy-egy rövid karikát.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Estére telehere állapotba kerültem, így elmentem vele 70 km-t motorozni. Ennyi idő nem volt elég, hogy megszokjam a jelenlegi "karakterét".... Nincs még feladva, de most egy darabig nem érdekel, berágtam.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
Nem kötözködés miatt kérdeztem, csak láttam már párat de eddig fel sem tünt bevallom, érdekes hogy akkor csak a 650-es nem az...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
Egyébként bele gondolva a kínai karburátorok nem voltak hibásak, hanem tényleg egy 70cm3-es tuningolt 2T robogóra valók: az alapjárat (mondjuk 1500-1800 RPM) fölött ott tényleg nem "kell" történnie semminek, hanem csak a vélhetően szintén tuningolt, erősebb rugós kuplung zárási fordulatszáma (3-4000 RPM) fölött kell megindulnia, mint a seggberúgás. Ez a karbi meg pont ezt tudja gyári állapotában, ami egy váltós 4T motoron, kézi kuplunggal tökéletesen használhatatlan beállítás..
szerk: én meg a karbi házát, alkatrészeit felhasználva egy "normál", 4T karbit építettem belőle, - gyakorlati tapasztalatok híján - igencsak sok fejtörés és szopás árán...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
SirKero
őstag
Köszönöm a kiegészítést Pontosan így van annyiban kiegészíteném,hogy az enyém még "csak" 600cm3 ( pontosabban 583 cm3 ) és a saját súlya szárazon 189 kg. ( forrás service manual )
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
polimorf
tag
A személyes tapasztalatom a V2-es blokkal kapcsolatban annyi, hogy a szerelő szerint legalább 100 000km lehet benne mivel Németországban rendőrmotor volt. Ennek ellenére 95-98%-os állapotban van a szerelőm szerint. A gyertyacserén, és karbihangoláson kivül mást nem kellett még csinálni vele. Én meg vagyok vele elégedve, bár egy picit keveslem néha az 56le-t.
A fogyasztással kapcsolatban annyit, hogy vasárnap gurultunk a nejemmel egy 300km-es karikát nyugdíjjas tempóban 90-100 egyszer 120-as tempóval 2 személlyel 4,3l jött ki. Viszont 5000-es fordulat fölött ez is tud csipegetni, bár 6l-nél többet még sose tudtam megetetni vele.
Motorikusan igénytelen, tanuló motornak tökéletes.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Tökéletesen megfogalmaztad
Én száguldozásmentes hosszútávos túrázásra vettem.
Az ideg szétdobna ha valahol a világ végén a szereléssel kellene foglalkoznom.
Inkább legyen unalmas, de megbízható.
Elvégre Honda az a dolga, hogy menjenMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Irigyellek a túrád miatt, szép lehet pláne ha jó az idő is hozzá. Ha teheted ne gyere haza mert egy hétig csak esni fog az eső.
Nekem is az eső miatt maradt el a túrám.
Milyen motorral mentél Törökbe?Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Azt hittem saját motorral oda vissza gurulsz.
Bulgária útjain már jártam, tényleg ramatyok.
Remélem ha készitettél fotókat majd megosztod velünk is.
A lényeg, hogy szerencsésen el sikerült jutnod a motorralMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Assetto Corsa Competizione
- Milyen monitort vegyek?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Gaming notebook topik
- iPad topik
- Renault, Dacia topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen