- MIUI / HyperOS topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Bemutatkozott a Redmi 13 4G
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
T 1000
aktív tag
válasz csongi #25397 üzenetére
"Atlanticból a Sprint előtti javasolt"
Megkérdezhetem miért? Pont erről a blokkról azt olvastam, hogy:"A motorikus problémák elkerülése miatt érdemes a 2004 utáni sorozatból válogatni, aminél már a termosztátházat a hengerfej bal oldalához tették, így a lassú bemelegedés miatti olajhígulás (a hidegben lecsapódó benzint a dugattyúgyűrű lehúzta a karterbe) már nem jelent problémát. Ezen kívül bekerült a blokkba egy extra olajfúvóka, ami a dugattyú aljához fecskendezi be a kenőanyagot, így változatos körülmények között is biztosított marad a csapszeg megfelelő kenése. Ez a jelenség egyébként minden 500-as Piaggio blokkra igaz, tehát ugyanezt elmondhatjuk az Aprilia Atlantic 500-ról és a Gilera Nexus 500-ról is
A Spidermax nagyon tetszik, de kevés van belőle, ha bármi törik rajta, nem nagyon van hozzá cucc. Viszont a nagy kerékkel elgondolkodtattál, a sz@r utat az bírná a legjobban. Eddig az Atlantic 500 és a Spint között vacilláltam, tényleg kíváncsi vagyok, miért a régebbit javaslod! -
T 1000
aktív tag
válasz csongi #25406 üzenetére
Általában farmer+ing kombóban járok be dolgozni, kell a szélvédelem, a pakolhatóság. Arányaiban több a helyi szaladgálás a túránál, arra gogok majd a későbbiekben egy túra motort venni. Egyenlőre csak nyáron leugrok a Balatonra, pár órát tekeregni, vagy nagyon max leszaladni pályán a tengerpartra. Otthoni bütykölgetés olajcsere, fékbetét, szíj, görgő csere szinten menni fog, hely+szerszám van. Most a házat fogom fejújítani, az a prioritás, ezért nem szánok most rá többet. Most a Silverwing felé vonzódok, de annak a fentartása nem olcsó.
-
NYPD
aktív tag
válasz csongi #25406 üzenetére
Szia! Én most tervezek majd tavasszal venni burgit, ha megvan az A2. 2005-06 körüli, korábbit nem, esetleg 2007, de azok már 7-800 körül vannak, annyim nem lesz rá figyelembe véve az átírás meg esetleges egyéb ktgeket - már ha magánszemélytől veszem, mert akkor folyadékok csere+átnézetés valahol)... Ezekről az évjáratokról mik a tapasztalataid? Burgmanbázist sokan dicsérik, árban lenne is motoruk, amit megvennék, ( pl ezt ) velük van esetleg tapasztalatod?
-
veterán
válasz csongi #25418 üzenetére
A legtöbb válasz arról szólt, hogy normális a jelenség és volt olyan is aki azt írta, hogy az új motorja is csinálja ezt az enyhe pulzálást.
Az akkumulátort 14,6 V-al tölti a generátor.
Amúgy az alapjárat jó kérdés. Nincs fordulatszámmérő műszer a műszerfalon.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #25429 üzenetére
Adtak a xarnak egy pofont.
A régi rutinpálya kicsit nehezebb volt, nagyobb rutin kellett hozzá, főleg nagytestű motorral. Most mi értelme van ennek a könnyítésnek? Csak két kört kell megtenni a forgóban, régen két nyolcast kellett leírni nagyon szűk fordulóban és soha nem tehetted le a lábad. Szélesebb lett a szlalom pálya is, szerintem az is nehezebb volt a régin.De a legnagyobb szívatás még most is az, hogy a rutinvizsgán sose nézik hogy mennyire szeles az idő. Mikor széllökések vannak, ugyanúgy megtartják a vizsgát. Olyankor több a bukás, többen teszik le a lábukat egy pillanatra a szél miatt. Szeles időben kérjetek inkább halasztást a rutinvizsgára!
A korrupció is virágzik, megvannak a tarifák. Ezen kéne inkább változtatni néhány év letöltendő kiszabásával. Nagyon pofátlanok lettek a vizsgáztatók.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #25431 üzenetére
Ezt nem tudtam, de nagyon érdekelne a többi feladat is. Bár az igazi rutint úgyis az utcán szerzi meg az ember.
Talán több értelme lenne a szamarletra bevezetésének. A korlátlan jogsira úgy tudom most is várni kell két évet az A2 megszerzése után. De szerintem túl hamar engedik az embereket a 30 lovas motorok közelébe is. Az A2 előtt is kéne két év kötelező segédmotorozas.
Én a szamárlétra híve vagyok.
-
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #25453 üzenetére
Egy 10 éve nyustolt robogót behoztak fiatalodni magyarba..
Csuszastol én sose féltem, nem is volt belőle sose baj. 1 motorom nem volt sérült vásárlás pillanatában, de arról is kiderult, hogy min. Lebiztositoztak.
De kintrol jó motort nem lehet sokkal olcsóbban venni, mint itthon. Miért lehetne? Ott is dolgozni kell.eladó Kawasaki j300 robogó
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25485 üzenetére
Ez nekem még mindig rejtély miért nem lehet gyárilag letörni 45 fokban... főleg annyiért amennyiért egy Lucas vagy Brembo betétet mérnek.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25488 üzenetére
3 motor, 3 kopott tárcsa szett mellett eddig valahogy csak akkor nem nyikorogtam csiszolás nélkül mikor kapott a Hyo anno új ebc tárcsát előre-hátra.
Tényleg btw, meddig illene terhelten a FES-nek kiforognia?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25490 üzenetére
Aha, köszi!
Akkor veszek holnap egy kompressziómérőt. Szerintem elment a kompot csak fater nem akarja elismerni.(GS fényében már úgyis mindegy csak érdekelne már a sztori vége...)
Mérő szerint 6-6200-ig megy ki és biztos jó, a CB-n 1:1 mért kb a gyárival.
Viszont óra szerint 105 fölé már imádkozni se tudod a FES-t, 100-ig felmegy mint a golyó onnan kúszva 105 és ennyi. 18-27 gramm közt grammonként mentünk végig csak az változott, hogy mennyire fürge de soft top speed 100, totál vége 105. Volt bent a gyári kopottabb vari is és a Multivari is.
Szerintem ennyi volt a kis blokknak, ismert 60+ ezer és kitudja még hány földkerülés.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25492 üzenetére
Azt nagyon megköszönnénk!
Már van itthon 3 szíj de semmi...
(946, 949, +1 meg nem mondom most milyen hosszú)De mondom én arra szavazok, hogy nincs hiba amit meg lehetne találni, illetve van az a hiányzó néhány bar.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gps76
őstag
válasz csongi #25498 üzenetére
Úgy csináltam ahogy írtad, az elosztón is van légtelenítő, onnan is elvileg kijött a levegő, de most is teljesen behúzható a fékkar ellenállás nélkül. Szerintem a karnál lévő dugattyúnál kellene a levegőt valahogy kinyomatni, de hogy, passz. Lent ha nyomás alatt megnyitom a légtelenítő csavarokat mintha légteleníteném ,csak olaj jön, nincs levegő, ki is nyomta a dugattyúkat lassan, de nem kemény a rendszer. Az elosztóból se jön most már bubi, csak fent lehet a gond. Még esetleg megpróbálom az elosztóra csövet és vákuummal "megszívni".
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25494 üzenetére
Na... mérettünk kompressziót (nem várt meg hiába vettem egy mérőt, reggel beugrott ismerőshöz... a kompot még rendben van igaz meglepően magas a kompresszió aránya a blokknak)
Ez valid gyári értéknek? ~15,7 bar? wow azért az egyhengeres odaver.Viszont forgattam azt a varit kicsit, nah az olaszok nem kicsit sziesztás nép. Ugye a Multivari 2000 emelkedése nem stimmelt a gyári tárcsáéval ezért dobálta a szíjat, hát még a gyári Malossi tárcsáéval se stimmel a miénk, illetve stimmelne ha nem lenne túl magas és változna meg így a teljes hasznos felülete.
Jött a barbár megoldás mivel már másra nem tudtunk tippelni... átvittem haveromhoz és leesztergált a síkjából ~3-4mm-ert(hátulról hézagoltuk a rögzítést, stabil). Most a motort mintha kicserélted volna, 110-et kényelmesen (5400 körül pörög) tartja és 120-ig van benne tartalék. Korrekt...
Nem kicsit lepődtünk meg, hogy végül is 1 év érdekes változatos hibakeresés után a barbár megoldás vezetett eredményre viszont az még meglepőbb, hogy a Malossi gyárilag ennyire képtelen összepárosítani az alkatrészeket vagy ennyire nagy a szórás gyártásban?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25505 üzenetére
15,69 Bar a gyári a manual szerint, nekünk nem annyi. 14,1-13,9-et mértek kinyitott gázzal. Meg is lepődtünk erősen... sokkal rosszabbra számítottunk.
Az ív jó lett volna ha rövidebb vagyis alacsonyabb a vario mivel magasabb volt mint az ideális így nem futottak együtt a tárcsával. Vicces mert mindkettő FG-s motorhoz való volt pedig és emlékeim szerint 99 előtt volt az FG és ott jött a modellváltás ahol a fékbe és a hajtásba is belenyúltak.
Nah... FES rendben, CB rendben még jön egy GS akkor ha az is rendben lesz akkor ideje valaminek elromlania, de minek?!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gps76
őstag
válasz csongi #25507 üzenetére
Ezeken már túlvagyok, a mikrokapcsolót is levettem ne tegyem tönkre, de csak minimálisan lesz keményebb. Az az érdekes bubi egyik légtelenítőből se jön. Délután levettem a tartàlyt kivettem a dugattyút, nincs kopva, a karmantyúk is jónak tűnnek, lyukakat féktisztítóval átfujtam, kitöröltem a hengert, holnap visszarakom kíváncsi leszek mit "varázsolok" össze. Arra gondoltam, hogy kiszűrjem nem-e mégis a főfékhengernél van valami, átrakom a másik oldalra a csövet a csak első fék munkahengerére, mert az jól működik. Így még nem szopatott meg semmi...
[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz csongi #25512 üzenetére
Oké. A szilikon zsir nem tömíti el a kisebbik lyukat ahol lefolyik az olaj az első karmantyúhoz, amelyik a nagy nyomást csinálja? Szilikon zsírral érdemes lett volna a tuskók dugattyúit is megkenni? Mert azokat csak visszanyomtam, hogy majd a friss olaj kinyomja őket. Régebben vettem kg-os Molykote szilikont, orvosi cuccokban használják, csak ott gyártástól 1 évig lehet felhasználni, én meg 1.5 évesen valami 2000 Ft/kg áron kaptam meg, amúgy valami 15000 kilója.
[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz csongi #25514 üzenetére
A "háromnegyede" megvolt, a munkahenger dugóit kell kenni összerakáskor? Több ilyennel nem fárasztalak, csak a fortélyok jól jönnek. De ha most se tudom lelégteleníteni, "magamhoz nyúlok". Itt a jó idő napközben, a járgány meg pihikél a garázsban, a "hülye" fék miatt. A kormánycsapágy miatt szedtem szét 1 hónapja, aztán elkapott a gépszíj, hogy ezt meg azt is meg kéne csinálni rajta.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #25554 üzenetére
Beteges áron vannak ezek a kis vacak csavarok. Nekem 5*15-ös méretből kellene egy marékkal, erre meg 20db 4800 forint. [link]
Digit, kivágtam műanyagból egy takaró lemezt, amit a hűtő elé lehet rakni. Alul beakad, felül egy csavar fogja a burkolathoz. Holnap próbaút, ma már túl hideg van.
[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz csongi #25575 üzenetére
Most vettem egy Exide 11.2 Ah akkut 205 A indítóárammal, és a napokban reggelente indítgattam, simán indult, pedig volt 1-2 fok is.
Remélem ez volt a gond, mert JP akku volt benne, 90 A indító árammal, nem néztem 1.5 éve mennyit ad le, csak nem volt drága, de legalább szar.
Nem a rendszertől veszi el az áramot, mert próbáltam másik akkuról adni neki 13 V körüli feszültséget (a gyújtás biztositékját kivettem és az elmenő ágba kötöttem, mert ezen a hálózaton csak a szivattyú, gyújtótrafó, és a számítógép van) és akkor se akart indulni, ahogy írtad a lassú forgás miatt nem ad megfelelő jelet a jeladó, ennyi a titok nyitja.
Úgy méregettem ha nincs 10 V indítózáskor a hálózatban nincs megfelelő fordulatszám.
Ha kell van részletes service manualom hozzá -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25599 üzenetére
A Hyo, kegyetlenül szenvedett a bemelegedéssel pedig csak 250-es volt szvsz kis hengerek voltak pedig.
Én levegős blokkot tuti nem erőltetnék ilyen céllal.
Tudom mi lesz robiból, de mennyi egy görgő szett és szíj? És mennyi egy VX525-ös lánc + 15 fogas JT előre és egy 40-es hátra?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25604 üzenetére
De várj már ha eleve szűk a kerete, hogy hogy ez nem kérdés? Láncápolásra a kencék etc egy nagy gép sokkal többet fog elvinni pénzben. El kell dönteni, hogy közlekedő edényt akarok vagy motort vagy kényelmes guruló fotelt nekem itt az első a megérzésem.
Láttam mit adnak itthon CB-ből 3-400-ért és azt is látom, hogy amit én vettem 600-ért arra már elszaladt még egyszer a teljes vételára pedig motorikusan kopp kopp kopp de kiváló meséltem a nyomásokat is, nincs több mint fél bar veszteség egyik hengerben sem.
Egy XJ-n ha cserélni kell a 4 csonkot az 25-30, ha beszarik a membrán akkor az lesz 25-30k ha nem kínai csodát rakunk bele, a kérdés az, hogy hány darab fog behalni? 1x25k? 2x? 3x? 4x? Lesz szerelő aki vállalja felújító készlet nélkül? Nem hiszem akkor az megint 1-2-3-4x10k?
Szép és jó mert tényleg egy megbízható és nyugodt blokk az a 600-as és baromi egyszerű az a levegős 8 szelepes de ingázni? Ilyen idős motort ennyiből? Szerintem felejtős ha költeni kell akkor is egy fotel robi fog nyertesen kijönni.(Ingáztam napi szinten 2x36-ot a FES-el is amíg a sárga szervizben volt 1 évet, M2/A - M0 - Váci - Dózsa és teljesen jó volt az az óra szerinti 110 vele a 12-es vagy 13-as roller kerekekkel alattam. )
edit.: és friss tapasztalat, a FES-el nem keveset szívtunk. [...] haveromtól vett GS-el sem keveset mert abban meg nem annyi van amennyi (~40-45k ---> 140-145k), lóg a karbi tengely és oldalról szív falst. Most megy a bontott keresés vagy a kínai ide is mint a FES-en.
edit2.: Ingáztam 125-ös Quannonnal is, a kis Kymco forgott 115-nél 7800-at 5.-ben (9800-nál tiltott) had forogjon amíg van benne olaj és nyomás, ezért mondtam a régi Majat vagy FES-t meg kell venni használni ha megkotlik szigorúan annyit rákölteni amennyiből újra beindul és megy aztán ha végképp behalt akkor az addig félrerakottból venni valami fiatalabbat a roncsot meg felgyújtani és sütni fölötte egy malacot.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25607 üzenetére
Mire beindul pár nap kültéri állás után tavasszal, mire bemelegszel reggel a 10 fokban annyira, hogy eltudj indulni ovatósan. mire elindulsz és az első lámpánál megint ott a nyüves visszahűlés, mire kiérsz az M0-ra megint meleg... de mire beérsz a városba megint dadog és hideg akár néha bele bele is fulladgat. Jah mire beérsz a melóhelyre addigra valóban teljesen terhelhetőre melegszik.
2 évig játszottam 2x36km-re, az életben nem vennék ilyen célra még részben sem léghűtéses vagy lég-olajos gépet. A CB-t beröffentem mire a kesztyű sisak fent addigra megmozdul a víz és szívató nélkül járt az 5 fokban is és lehet indulni, 15km múlva terhelhető is kb a blokk.(néztem olajhőfokot itt is és a Hyon is, mire beértem a városba a Hyoval anno addigra kúszott 60-65 fokra az olaj M0-án valahol 50-55 körül volt )
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Sutymorgo
csendes tag
válasz csongi #25601 üzenetére
Nem baj, ha keverjük a kategóriákat, a kérdés csupán, hogy az adott feladatra adott keretből mit érdemes. Ha érdemes valamit egyáltalán...
Abszolút nem mindegy, hogy mire mit kell majd (várhatóan) locsolni! Nem csak a vételár számít, írtam is az első hozzászólásomban, hogy "a legfontosabb szempont, hogy olcsó legyen (fenntartani is)"!
Sajnos nem életszerű minden esélyes motort szakértőhöz vinni átnézésre, így a laikus mivoltom miatt sokminden lehet zsákbamacska. Valamilyen szinten kell a szerencse, hogy az ember ne lépjen taposóaknára, és ez minden használt jármű vásárlása esetén érvényes. Egy sok autót látott, igazi biztonsági játékos sofőr kollégám is járt úgy, hogy a gondosan kiszemelt típus hosszasan keresett, nem a kínálat aljáról választott példányát megvéve is felült a szopórollerre. Pár hét után megszólalt a kuplung, 70ezer. Aztán rejtélyes fékhiba jött elő, amivel azóta is küzd. Ezeket egy átnézés se mondta volna meg előre. Szóval nem lehet MINDEN hibát kiszűrni, akkor se, ha elviszem szervízbe. Amit tehetek, hogy próbálok a számba vehető típusok iránt érdeklődni (ezt teszem most is), megismerni a típushibáikat, a próba alatt pedig az összképet nézni és a szememet nyitva tartva az "ösztöneimre" hagyatkozni.
-
Sutymorgo
csendes tag
válasz csongi #25620 üzenetére
Ismét köszönöm az infókat! Olvastam a nyitó hozzászólást, sok okosság van benne.
Kicsit elszomorított amit írtatok, ezek tükrében nem biztos, hogy feladom az autózás kényelmét és biztonságát...
Azt reméltem, hogy két keréken is létezik amit autóban tulajdonképpen megtaláltam 2006-os Mazda3 1.6 benzin, 5 kilóért vettem, némi rozsda és esztétikai hibák vannak, lassan 400ezer km lesz benne, de olajcseréken kívül 3 év és 50ezer km alatt csak egy lambdaszondát kellett cserélni benne...
Ja, Pest megyében lakom, a Nagy Faluba van "szerencsém" ingázni.
-
Kasza08
őstag
válasz csongi #25642 üzenetére
8 km. A fele 60-as külvárosi tempó, a fele lámpától lámpáig.
Franciaországban béreltünk egy 125-ös Libertyt, amivel a Riviérán, Monacotól Nizzáig mentünk, és nagyon élveztük. Nem tartok tőle, hogy kevés lesz a 200-as. Nagyon tetszik a 250-es és a 300-as (küllemre), de van egy elég nagy ugrás az árban, 3-400 vs. 5-600e. Bár, ha az itteni tapasztalatok által kiderülne, hogy a 200-asnál valamiért sokkal jobban megéri a 250-es, mert tudomisén... az erősebb blokk kevesebbet dolgozik ezáltal ugyanannyit fogyaszt, de nagyobb az erőtartalék, vagy jobb az alkatrész ellátás, vagy jobb konstrukció stb., akkor megugranám ezt a szakadékot -
Kasza08
őstag
válasz csongi #25649 üzenetére
"A jelentős részének a típushibája a tekert órás import mivolta.
Legyen a zsebedben a vételi ár még egyszer. Vagy fele ha magad szereled.
Amelyik beindul, az jön megy, de a szervíz rendszeres látogatója leszel, az szinte borítékolható. "
Ezt most en bloc írod az Apriliákra, vagy olasz motorokra, vagy mire vonatkozik?Mit kezdesz a típushibák ismeretével?
Én arra gondolok, hogy pl. adott BMW dízel motorjainál jellemző a láncszakadás, ezt onnan lehet sejteni, hogy hidegindítás után zörög pár másodpercet, utána elhallgat. Azt inkább érdemes ott hagyni. Az első generációs X5 motoros tükreiben eltörik a fogaskerék, ezért nem lehet behajtani. Nem arra utal, hogy rosszul használták, hanem mindegyik ilyen, nem kell meglepődni rajta. Van-e ilyen, vagy ehhez hasonló a Scarabeoknál, SC-knél, ami arra utaló jel, hogy baj lesz és extrán oda kell figyelni? Elolvastam az összefoglalódat, ezeken persze végigmegyek.
#25650 yodamastah:
"de ez a 400kért veszünk jó nagyrobogót ez 15 éve ment, most már el kell ezeket felejteni. Szorozd meg 2vel minimum."
Ezt most vegyem szó szerint, és minden 200-as robogó, ami olcsóbb, mint 800e Ft egy hulladék?
Nekem ez nem fér a fejembe, kb. 1 millió Ft volt újonnan ez a gép. Scarabeo 200-ból nem kínál a piac 400-nál drágábbat. Szívesen vennék drágábban jobbat, de ennyire árazták be magukat az eladók. Egész pontosan hahu-n 2 db van 2005 utániból, az egyik 330e, a másik 350e. Ha ez így van, akkor miért nem azzal kezditek, hogy a Scarabeokat már egyáltalán nem éri meg venni, ezt a típust ne is nézegesd, mert olaszból jött és lerúgott szar az összes?Amiket írtál XMAX/J300/Forza nekem képről elég nagytestűnek tűnnek. Értem, hogy 2 személlyel az lesz a kényelmes, de mivel egy héten 5 napot használom munkába járásra és 0,5/1 napot kirándulni, ezért nem tartom jó ötletnek ehhez választani a robogót. Fontosabb, hogy kezes legyen, elférjek a kocsik mellett, ha leparkolok, akkor ne foglaljam el az egész utat/járdát, de persze ne dobáljanak az úthibák. Kirándulás amúgy se több száz km lenne, csak egy kis csavargás itt, egy fagyizás ott Szvsz. amire kell, arra egy 50-es 2T is elég lenne, a 125-ös a biztonságosabb közlekedésben való részvétel, a 200-as meg a kényelem és az alkalmi 2 személy miatt kéne.
Ha 800e alatt nem lehet megúszni ezt a dolgot, akkor tényleg felejtős. Azért szeretnék robogót, hogy ne egy 3 literes dízelt pöfögtessek a városban úgy, hogy van körülöttem 4 üres hely. Csak szezonban rengeteg üzemanyagot tudnék megspórolni egy robogóval, de 800e vételár mellett azért nagyon sokára hozná vissza az árát. Akkor már nem haszonjármű, hanem luxus.
[ Szerkesztve ]
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25683 üzenetére
A Pulse cuccai se rosszak jó áron vannak és korrekt a minőségük. Haverom múlt szezonban tesztelte is az anyaghasználatot egy sikeres lowside után csúszott egy 20-ast az aszfalton éppen de nem szakadt át a szövet.
És elég sok láthatósági színű cuccuk van.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Mi a Manó?!
tag
válasz csongi #25720 üzenetére
7-8 évig egy Suzuki Hayabusát és egy Aprilia RXV 550-es verseny endurót hajtottam párhuzamosan. A kicsi a bors de erős elvén az Rxv meg mutatta ki a főnök, a Busa hozzá képest egy szelíd bárány volt! Most keresem azt a pöffeszkedős robogót ami mosolyt csal az arcomra! Na ez a kemény dió...
-
vendingo
veterán
válasz csongi #25763 üzenetére
Ettől féltem, hogy kicsik lesznek, meg fossáhajtott olaszokkal lesz tele a piac.
Üzemeltetés alatt arra gondoltam, hogy milyen gyakran kell cserélni pl szíjat... Nem csak a környéken használnám, lennének vele 1-200 km utak is, fontos a kényelem, szeretnék elférni rajta. 500ccm fölé nem nagyon szeretnék menni, főleg mert tudtommal az 500-as motorok jelentős része betegágy.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen