Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz csongi #22591 üzenetére
Nemár robogón nincs is meleg GSX-R-el toltam sokat kánikulában várost. Na azon meleg van. Gurulsz 20al az álló kocsik kösz, a blokk meg 100 fokos és ontja rád a meleget. Ehhez képest a robogó az kellemes hűvös
Legalább a hálós kabátot felveszem. Térdvédő se melegít olyan sokat. Van egy perforált nyári robogós cipőm, meg perforált rövid bőrkesztyű. 30 fok felett városban nyitott sisak (ez sokat dob). A térdvédőt szoktam elhagyni, de inkább lustaságból amikor ilyen 1-2km megyek csak.
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #22611 üzenetére
Ez nem teljesen igaz, ekkorát nem kerekítenek a gyártók. Nekem a madison forgalmijában 383ccm van, az közelebb áll a 400-hoz, mint a 300-hoz.
Közben kíváncsi lettem, hogy tényleg hogy is van ez, hogy mennyire kerekítenek a gyártók:vespa gts 300 - valójában 278ccm
yamaha xmax 300 - 292ccm
gilera nexus 300 - 278ccmSzóval a 400-as gépek tényleg nagyobbak és ezért érdekes, hogy miért hanyagolják mostanában ezt a kategóriát, hogy a 300 után már csak 500-ast és 650-est lehet kapni a burgi kivételével.
-
rstwingo
tag
válasz csongi #22702 üzenetére
Nem állsz messze az igazságtól, már tényleg gondoltam rá és egyre jobban azon vagyok de itt Nyíregyházán nem igen van aki ért is hozzá vagy nem tudok róla , aki meg lenne az meg Kistarcsán van (burgman bázis) szóval kicsit messze tőlem
A Karbi új az aliról van, kifejezetten a motorhoz véve, olyat vettem, ami garantált jó hozzá és minden rajta van szívató, elektromos melegítő is
a motor hideg mikor nem indul délután, reggel 8-tól délután 4-ig pihen a cégnél
reggel indul kb 15-20 fok és délután már nem 25-30 fokha beindult utána bármikor indítom indul rendesen melegen, tehát ha csak boltba vagy ilyen olyan ügyet kell intézni akkor nincs baj
új a trafó és új a gyertya is sima CR9-s van benne és CDI-t is cseréltem, a szikra erős nagy(vastag)
szóval amit lehet már mindent kicseréltem ezért nem értem a dolgot és hogy mit lehet még tenni vele -
yodamastah
őstag
válasz csongi #22728 üzenetére
Alacsony az egész motor és kicsik a kerekei. Kicsit olyan pcx-es az egész, de persze annál sokkal nagyobb. Rá kell dobni egy magas plexit meg egy hátsó dobozt és csökkenni fog ez az alacsony motor érzet legalább kinézetére. 600k-ért el lehet nézni neki hogy nem szépség bajnok. Nagyon ezen nem izgulnék, mert egy 2milliós xmax-al se lehet "menőzni".
-
takacsbotond
őstag
válasz csongi #22789 üzenetére
Egy SH-nál mindenképp erősebb, váltani meg szeretek.
Egyik cégnek voltak ilyen gépei, és pereskedtek a Hondával mert az egyik "csak" 100e Km-t ment el, úgy hogy még az olajcserére sem figyeltek oda. Szóval annyira csak nem lehet rossz.
400-as Sm nem igazán van újonnan, és fogyasztásban, árban, és szervízben is hatalmas ugrás, mellesleg hobbigépnek van egy Husqvarna SM610-em (már amikor működik...).
Ha nagyon rossz idő van szerencsére megtehetem, hogy átüljek kocsiba, de egy 12 órás műszakban szakadó esőben még egy BMW C125-ben is bőrig ázol sajnos. A PS előtt egy Yamaha Xt 125X-el dolgoztam, és nagyon élveztem vele a munkát, volt hogy olyan esőben mentem vele éjszaka, hogy kilómétereken keresztül nem látszott ki a 17"-es első kerék. Több autós toltam ki a vízből. Egy alacsony kipus robogó nem sokáig bírta volna szerintem.
Illetve adalék a történetben, hogy már csak a 125-ös SH érhető el hivatalosan. Voltam tegnap tesztvezetni egyet, és nem győzött meg annyira. Gyenge, és kenyelem szempontjából sem hozza az elvártat.
Ami viszont a CRF-ben nem tetszik az a nem állítható, túl puha futómű, és hogy kissé komolytalan benyomása van a motornak közelebbről megnézve, pedig a vételár ezt nem indokolná.Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #22807 üzenetére
Szia, köszi a választ!
Azért cserélném, mert apránként szeretném ezt a részt is felujitani. Elindulaskor remeg kicsit a motor.
A vario első része már rendben van, a szijat kicsereltem. a kontraszt rugó pedig tiszta vakrozsda, a festeknek már nyoma sincs rajta, lehet még a gyári. A pofa rugók hasonlóan. A betét vastagság 4 mm, ez elég jó szerintem. A harangot pedig felszabalyoztattam a munkahelyen.
Abban bizok, hogy a kuplung felújítása javit a remegesen, meg különben is legyen jó állapotban.
A kontraszt rugórol sem tudom még, hogy milyen kell.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #22840 üzenetére
elmennek a csába. skoda szalonban emlékszem, h a lejárt garis kocsit vittem olajcserére, és akkor derült ki, h gyári olajszűrő volt még 50e kmnél, 3 csere után. elkérték a csere árát amikor én vittem 4 évesen, akkor még az olajat is benne hagyták.turbo benya megköszönte.
namost, akkor tekintsem úgy, hogy akkor most légtelenitette magát, és emiatt parázzak? utána visszaállt a mutató, és nem láttam,h eresztene, mikor hazaértem.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #22845 üzenetére
Nah, mára kicsit lentebb nyugodtam. Nem fogom ennyiben hagyni, lévén kis túlzással veszélyeztetés is történt (pl a hűtőközeg pont a kerek tengelyébe ürül).
1. Nekem gyanús, hogy cseréltek hűtőfolyadékot, függetlenül, h nincs a számlán. 4 éves a jármű, és a szerviztáblázat alapján évente kellene. Lehet, h már dzsuvás volt, bár láttam már autót 8évesen gyári folyadékkal. Most a min max között van, pont félúton a szint. Amikor kinyomott egy kis löttyöt, az fél deci lehetett, 1.5liter viz van a hűtőágon. Beinditottam, egy elég pontos hőmérővel mértem az előremenő és a visszatérő ágat, meg a blokk külső felét. A gumicsövek külső oldalát, tehát a folyadék azért melegebb kellett legyen. 71-73fok körül mértem a pumpa házon, amikor 70fok volt az előremenő, ekkor bekapcsol a ventillátor. Visszatérő meg 62-63 fok körül volt. Megvártam 3 ventillátor beindulást, majd lecsuktam. Egyébként a kipuff 150fokos volt ekkor . Vizcsepp nem volt utána alatta.
2. Olajat kiszippantottam fecskendővel, kb 2decit, ekkor lett a nivó maximumán. Olajat amúgy lecserélték, friss olaj van benne. És olajos is a blokk alja
3. Ami jó, hogy ugyan a könyvben 2 helyen leirják, hogy az ajánlott viszkozitás 5W50, de van egy kis ábra, hogy -10foktól elvileg használható a 10W.. is. Gondolom azért 200km 10w40 nem fogja megölni a blokkot, és ha a vizfolyós sztori óta ment már kb 40-50percet a blokk, akkor nem is várható további gond.
4. Hamár számlán nem szereplő dolgok. A könyv szerint évente kellene fékolajat cserélni, szijat ellenőrizni, váltóolajat cserélni, és gyertyát is cserélni.
5. Nyilván gyertya lényegtelen, mert még nem érte el a km-t (10e), de a többit érdemes lenne megcsinálni, asszem. Ugye?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #22858 üzenetére
Regen, mar megszunt szuzuki szalonban, amikor elfogyott a friss hordo olaj, akkor valtottak a hasznalt hordora... nemtom igaz-e..
kiegett izzo helyere kinai ledes h4 kerult. Dupla. Ha anya trepjarojanak eleg fenyerot ad, majd remelem a robin is eleg lesz.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #22876 üzenetére
A növelt fényerős 55w h4 hez képest sztem gyengébb. Anno táblákat jobban láttam vele, amikor kocsiba beraktam, de amúgy annyira nem volt feltűnően jobb.
Én a 35w h4 ami tr3 vagy hogy hívják, ahelyett tettem be. Ahhoz képest foton ágyú.
Motoron amúgy sztem necces, nem tudod minden járműben berakni a gumiburkolat alá. Robin pl nem fér be, kocsiban simán.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #22962 üzenetére
Hagyjuk már ezt a kuplung ferodolozást: ahogy írod, messze nem triviális,
szóval ha nem hozzáértő csinálja, csak gányolás, és egyébként meg egy
vagyont elkérhetnek érte, lásd Burt SH-jának esetét. Simán venni kell egy
kuplungot és kész. Persze az nem lesz komplett, de még mindig olcsóbb
és jobb megoldás, mint mindenféle műhelyeket vadászni, hátha jó lesz.Szerk: ez itt 20K. Nem tudom, lehet RMS? De a gányolásnál biztos jobb.
Szerk2: ja, most nézem, hogy valami 101 Octane. Sose hallottam róla.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #23029 üzenetére
Az egész csevely arról szólt, hogy a manuális szívató karja be van számozva,
és bizonyos (jellemzően alacsonyabb) "számtartományban" nem dúsít annyit,
mint azt esetleg várná a felhasználó. Sőt, akár szegényíteni is képes, HA épp
úgy van beállítva a karbi, mint nálam, azaz szarul. Erre írta astro, hogy van az
a szívató fúvóka, amivel extrán be lehetne dúsítani: én ezt nem tudtam hol van.Most már tudom, de nem igazán agyalok rajta, hogy tuningolni kéne a szívatót.
Már csak azért sem, mert nekem az alapjáratot kéne normálisan beállítani, ha
már a benzinszintet sikerült (az sem biztos, hogy azt sikerült persze).A mai a jelenség: simán beröffent a 15 fokos blokk szívató nélkül, vidáman! De
aztán esett a fordulat, hiszen még hideg, szegényebb keverék, dohog: nem áll
le, csak rossz hallgatni. Ha erre random húzok kis szívatót, meg is lehet ölni...
Ha jobban ráhúzom, akkor persze felpörgeti, és 2000 fölött tartja, stabilan. Arra
van, nyilván! De 15 fokban talán még nem kell, hogy annyira ráhúzza az ember.Erre azt csináltam, hogy kis gázzal emeltem az alapjáratot, így álltam ki, még
mindig szívató nélkül a kertből. Mivel nálam úgy van beállítva a karbi ahogy, ez
hidegen is simán kivitelezhető mutatvány. Csak nem kell nagy gázt húzni neki.Inkább az az érdekes, hogy éppen csak rányitva a gázt, ami még nem is emeli
meg a fordulatszámot se, praktikusan, 12.6-ról 11-re dúsul, azonnal. Mint írtam,
valszeg azzal lesz összefüggésben, hogy konkrétan az átmeneti rendszer első
nyílásán állhat a pillangószelep: szegényíteni kéne a keverékemet az alapjárati
csavarral, ez elvileg megemelné valamivel az alapjáratot, majd ezt lecsökkentve
belőni a gyári 1500-at, így távolabb kerülne az átmeneti nyílás az alapjárattól.Ez az elmélet: gyakorlatilag ami nem romlott el, ne javítsd meg. Használom.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
-
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #23039 üzenetére
Hát jól van. Legyen karbi állítás. Az enyém keveset eszik és szerintem néha keveset kap. Emelek a benzin szinten, hajlitok az úszó fülén egy kicsit.
Bár nekem az az etz tapasztalatom, hogy az úszó füle a gyari helyzetben a legjobb. Vagyis amikor az úszó füle parhuzamos az úszót tartó lemezekkel. Nekem most úgy van, nem szivesen állítom el, de egy esélyt adok neki.
Egyébként ma van a harmadik nap, hogy nem kellett haza tolnom a motort. Az új méregdrága cdi... Minden kis kanyar megkönnyebbülés. Messzire még most sem merek menni, max 15km.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz csongi #23065 üzenetére
6.5v-ről a töltő 13.2-re töltötte, ott átkapcsoltam motoros akksira, és jelezte h levan merülve az akkumulátor. Éjszaka meg kapta a 4 rublikát a kijelzőn, motorba berakva pöcc röff.
Szivató milyen összefüggésben lehet a töltöttséggel? Frissen feltöltött akksi/autóra van kötve akkor nagggyon pöccre indul (szinte hozzá se érek) és utána gyönyörűen jár. Ha már fáradtabb az akksi akkor kedvtelenül indul (bár még mindig azt mondanám pöccre) és utána ingadozik az alapjárat amig nem megyek pár kilométert vele.
De ha autóra van kötve (bikázással indul) akkor amig le nem húzom gyönyörűen jár a motor.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #23096 üzenetére
Miért kéne elfelejteni? Én is ilyet nézek, megint, miután elkopott a Michelin.
Azt mondod azért, mert nem bír sokat? Hát, ha úgy tetszik a Michelin sem, lol.
2 éve van rajta, kb. 8000 km, és úgy kint van a kopásjelző, hogy egy éve is már
cseréltem volna, ám nem is csak azért, hanem mert taknyos időben CSÚSZIK!Ellenben a K62 olyankor is nagyon jól tapad: azután kezd csúszni, hogy nyáron
megkopott. Szóval végig kell gondolni megéri-e, de ha magának otthon cseréli,
akkor simán csak ősszel-télen használja, tehát mindjárt két szezon garantált...Szerk: ha fent hagyja nyáron, a második télen már nem az igazi, tapasztalat.
astro12: természetesen kell centrírozni a felnit, ha nem teszed lesz rezonancia,
és abból indultunk ki, hogy pont az zavar (többek közt), hogy nem sima a futás.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #23100 üzenetére
Amint eltunt a kis lamella egy csuszos gu.i lesz.
Igen, ezért lesz rossz a második télen. De nem rosszabb, mint egy kopott nyári.Amúgy otthoni kényelmes cserélgetésre még egy jó opció a külön felni...
Persze a hozzávaló téli/nyári fékbetét szettel. Bár az drága mulatság, valljuk be.
(Már nem a fékbetéteket is cserélni a tárcsához, hanem maga a felni drága...)Szerk: persze a tárcsát is át lehet rakni, anno nekem is sikerült (az új sz.rt).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen