- uleFone Power
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #23029 üzenetére
Az egész csevely arról szólt, hogy a manuális szívató karja be van számozva,
és bizonyos (jellemzően alacsonyabb) "számtartományban" nem dúsít annyit,
mint azt esetleg várná a felhasználó. Sőt, akár szegényíteni is képes, HA épp
úgy van beállítva a karbi, mint nálam, azaz szarul. Erre írta astro, hogy van az
a szívató fúvóka, amivel extrán be lehetne dúsítani: én ezt nem tudtam hol van.Most már tudom, de nem igazán agyalok rajta, hogy tuningolni kéne a szívatót.
Már csak azért sem, mert nekem az alapjáratot kéne normálisan beállítani, ha
már a benzinszintet sikerült (az sem biztos, hogy azt sikerült persze).A mai a jelenség: simán beröffent a 15 fokos blokk szívató nélkül, vidáman! De
aztán esett a fordulat, hiszen még hideg, szegényebb keverék, dohog: nem áll
le, csak rossz hallgatni. Ha erre random húzok kis szívatót, meg is lehet ölni...
Ha jobban ráhúzom, akkor persze felpörgeti, és 2000 fölött tartja, stabilan. Arra
van, nyilván! De 15 fokban talán még nem kell, hogy annyira ráhúzza az ember.Erre azt csináltam, hogy kis gázzal emeltem az alapjáratot, így álltam ki, még
mindig szívató nélkül a kertből. Mivel nálam úgy van beállítva a karbi ahogy, ez
hidegen is simán kivitelezhető mutatvány. Csak nem kell nagy gázt húzni neki.Inkább az az érdekes, hogy éppen csak rányitva a gázt, ami még nem is emeli
meg a fordulatszámot se, praktikusan, 12.6-ról 11-re dúsul, azonnal. Mint írtam,
valszeg azzal lesz összefüggésben, hogy konkrétan az átmeneti rendszer első
nyílásán állhat a pillangószelep: szegényíteni kéne a keverékemet az alapjárati
csavarral, ez elvileg megemelné valamivel az alapjáratot, majd ezt lecsökkentve
belőni a gyári 1500-at, így távolabb kerülne az átmeneti nyílás az alapjárattól.Ez az elmélet: gyakorlatilag ami nem romlott el, ne javítsd meg. Használom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- uleFone Power
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy Tab S6 - letett valamit az asztalra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Alkoholista nevelde
- Medence topik
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!