- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sok mindenben fejlődött a friss Nord CE4 Lite
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
csongi #23029 üzenetére
Az egész csevely arról szólt, hogy a manuális szívató karja be van számozva,
és bizonyos (jellemzően alacsonyabb) "számtartományban" nem dúsít annyit,
mint azt esetleg várná a felhasználó. Sőt, akár szegényíteni is képes, HA épp
úgy van beállítva a karbi, mint nálam, azaz szarul. Erre írta astro, hogy van az
a szívató fúvóka, amivel extrán be lehetne dúsítani: én ezt nem tudtam hol van.Most már tudom, de nem igazán agyalok rajta, hogy tuningolni kéne a szívatót.
Már csak azért sem, mert nekem az alapjáratot kéne normálisan beállítani, ha
már a benzinszintet sikerült (az sem biztos, hogy azt sikerült persze).A mai a jelenség: simán beröffent a 15 fokos blokk szívató nélkül, vidáman! De
aztán esett a fordulat, hiszen még hideg, szegényebb keverék, dohog: nem áll
le, csak rossz hallgatni. Ha erre random húzok kis szívatót, meg is lehet ölni...
Ha jobban ráhúzom, akkor persze felpörgeti, és 2000 fölött tartja, stabilan. Arra
van, nyilván! De 15 fokban talán még nem kell, hogy annyira ráhúzza az ember.Erre azt csináltam, hogy kis gázzal emeltem az alapjáratot, így álltam ki, még
mindig szívató nélkül a kertből. Mivel nálam úgy van beállítva a karbi ahogy, ez
hidegen is simán kivitelezhető mutatvány. Csak nem kell nagy gázt húzni neki.Inkább az az érdekes, hogy éppen csak rányitva a gázt, ami még nem is emeli
meg a fordulatszámot se, praktikusan, 12.6-ról 11-re dúsul, azonnal. Mint írtam,
valszeg azzal lesz összefüggésben, hogy konkrétan az átmeneti rendszer első
nyílásán állhat a pillangószelep: szegényíteni kéne a keverékemet az alapjárati
csavarral, ez elvileg megemelné valamivel az alapjáratot, majd ezt lecsökkentve
belőni a gyári 1500-at, így távolabb kerülne az átmeneti nyílás az alapjárattól.Ez az elmélet: gyakorlatilag ami nem romlott el, ne javítsd meg. Használom.
[ Szerkesztve ]