- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20393 üzenetére
Nekem az ülés kezd kalandossá válni. Előbb utóbb szétverem ezt a szart... De
sikerült kinyitni, és a kulcsot se kell beletörni az elektromos nyitómechanika miatt.
Viszont most már nem merem bezárni, amíg nem csinálok vmi überfasza nyitót.Szerk: érdekes, hogy 27 lovas, szerintem visszafogták a max. fordulatszámot...
Amúgy 10 éves cikk, csak véletlen futottam bele az MMSK olvasgatása közben...
Ha akkora siker lett volna, akkor biztos lett volna róla több cikk is, szóval passz...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20401 üzenetére
Első benyomások: baromi jó lett! Dögösebb mélyebb hang, mint az eredeti
tompítóval, viszont nem ordenáré fülsértő, mint tompító nélkül. Persze picikét
faragni kellett rajta, mert a rögzítő furatok "olaszos precizitással" készültek...
Nem akartam beletépni a csavart, mert láttam már elnyalt menetet 4Road-on.Gyorsulásra sem romlott sokat, mérési hibán belül van (mindenre kb. 2 tized).
Szóval eddig teljesen elégedett vagyok vele. Ha lesz időm, majd objektíven
is lemérem, hogy milyen változást hoz - hasonlóan a tavalyi tesztvideóhoz.
Csak idén nem szeretném, ha a teszt másnapján dőlne a fehér füst a kipuból. -
kcsa
veterán
válasz csongi #20505 üzenetére
Én ilyet akartam régebben, robogóra praktikusabb.
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20505 üzenetére
Röhögni fogsz, de jó 3 évvel ezelőtt nézegettem ilyeneket: talán konkrétan ezt is
láttam már, csak elvetettem, mert nem tetszik, hogy szivattyú nélkül operálna.
Akkor néztem, amikor megállapítottam, hogy hidegen sokkal többet zabál a gép.
Viszont konnektor mellett parkolok... (Anno még garázsban, most csak ridegen.)
Aztán utóbb rájöttem, hogy a fogyasztásmérő sem volt a pontosság mintaképe...Szerk: valahogy be kéne legózni a vasat a fészerbe, lehetne hidegben is szerelni.
Tudniillik pöppet bassza a csőröm a 6.6-os fogyi és hogy csöpög a szivattyúnál...
De ha már átcsövezem, akkor újra elektromos AC + újra mérnék átfolyást is.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20515 üzenetére
Mivel nekem manuális szívatóm van, ezzel éppen nem lenne probléma.
Ellenben abban nem hiszek, hogy egy ilyen cuccos simán beépíthető lenne,
depláne nem lenne képes keringést indítani az adott szűk keresztmetszetű
vízkörben: van ez a passzív keringés, valóban, de ahhoz más kialakítás kell. -
DigitXT
félisten
válasz csongi #20525 üzenetére
Hát, ahogy elnézem, pont időben legóztam be. Jövő héten ki se veszem.
Inkább megcsinálom a benzincsövet: borzalmas merev lett, ami fél éve került be.nyogo83: hát furcsa. Ugyanaz, más matricával, akkor miért venné bárki ezt?
Megjegyzem, korábban nem hallottam még a típusról, de a műszerfal az Nexus.Szerk: bingo. Miért éri meg "Aprilia" SR Maxot venni Gilera helyett?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20530 üzenetére
Röhej a köbön, de ezek tényleg totál megkeményedtek... Gondolom emiatt
csupa takony az AC pumpa, bár az is igaz, hogy a vákuumcsőnél is benzines.
A hűtővízből meg még mindig képes kinyomni egy kicsit: az összes cső szar?
Azt már nem is említem, hogy honnan lehet felismerni azt a csövet, amit anno
még az aranykezű szerelő cserélt? Bingo: kábelkötegelővel rögzítette... Röhej.
Ja és azért cserélte, mert "kapucsínós" volt. Hát most is az. Mivel a kartergáz
lecsapatót gondolom nem tisztította ki, aztán ott keveredik olajpára, meg víz...
Legalábbis nagyon remélem, hogy nem megint a blokkban keverednek. -
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20555 üzenetére
Kérdeztem tőlük, hogy ha beleér, akkor elforog? Aszondja, nem. Akkor letörik...
Szóval kb. 45 fokban elforgatva került be, de így talán még könnyebb is hozzáférni.Szerk: ja és a guminyomásmérő bizbasz is bőven elfért még rajta, szóval fasza.
Mosquito: na igen, nekem még csak 3 éve, de legalább azóta se kellett cserélniük.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #20560 üzenetére
Csongi, Atlanticnak van valami ismert nyűgje a blokkot leszamitva?
Marmint azert kerdem a blokkon kivul, mert ha jol remlik neked 500-as van es ami ki van nezve az egy Leader blokkos 125-os. De gondolom nagyjabol egy kutya a tobbi(esetleg fekrendszer terhet el). Mert nekem nem remlik semmi rendkivuli gebasz.Azt tudom, hogy a Leader blokk nem egy kenyes joszag, cserebe nem is egy erobajnok a Balnaban, de nem is szamit jelenleg. Sogorom friss B125-hoz keres egy nagytestut es jelenleg lenne egy egesz jo arban, elso tulajos itthoni, vegig szervizelt igazoltan 26-27k km-el, 2006 karbis verzio.
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #20563 üzenetére
A leader blokkot azt ismerem eleg jol, szoval attol nem feltem, de ezek szerint a blokkon kivul nagy gubanc neked se volt vele.
Annakidejen en is szemeztem vele, de hamarabb jott a kepbe a Madison.
Thx!Amugy maris hasznos volt ez az uj jarmu lekerdezesi rendszer:
Volt egy masik Atlantic, 13 eves 37k km-el amihez a tulajnak minden szervizszamla megvolt(amiota nala van, persze), illetve egesz jol nezett ki. A gond, hogy lekerdezve kiderult, o a harmadik tulaja(2 eve) es 8 evesen hoztak be kulfoldrol, akkor 5ezer km-el
Azert az milliobol az 1, hogy 8 evesen valosan 5k km legyen benne , foleg a hazai neppereket ismerve
Szoval ott minimum 2 vagy 3x annyi a futasteljesitmeny, es ez a kis 125-os blokk ebben a balna kasztniban 70-80k km korul mar nem lesz valami acelos allapotu. Foleg ugy, hogy abban az arsavban van masik ismert hatteru robogo is.Kivancsi leszek mennyire fogja ez az ingyenes jarmu adat lekerdezes megrendezni a hasznaltpiacot, mert azert eleg sokmindent ki lehet logikazni a tarolt adatokbol.
Kapasbol megsporol akar egy 1-200km-es felesleges utazast is(a fentebb emlitett Atlantic Szeged mellett lett volna) -
DigitXT
félisten
válasz csongi #20570 üzenetére
Neeem, nekem végig szép monoton növekvő... Csak azt
ne kérdezzem soha, olaszban mennyi volt. Ez egy másik
Madison, amire kíváncsi lettem, de nem is vártam mást.Igazából egy csomó “érdekes" motor kibukik, hogy felejtős,
nem "csak" úgy, hogy tekert órás olasz, hanem úgy is, hogy
fogalma se lehet az eladónak, milyen "megbízható", hiszen
eladásra vette (palimadárnak) és véletlenül sem használni.
A másik véglet, amikor csillió tulaja volt. Szabadulnak tőle:
szegény nagy Maja is addig volt csak jó vétel, amíg a futár
(szét)hajtotta, nyilván generálra szorul, azt meg nem fizetik
meg, aztán adják veszik (olcsón, dzsuvásan) folyó olaj, stb. -
DigitXT
félisten
válasz csongi #20555 üzenetére
Mivel most kint van a kerék, könnyű volt lefotózni, "látatlanban" hogyan rakták be:
Szerk: nem tetszik a ricniben látható olaj, gondoltam ideje ránézni a szimeringre...
(Csak tudnám hova a francba raktam a tömítőpasztámat... a szerelő rakta össze a
hajtást, szóval meg sem lepődök rajta, hogy nincs meg, de szerintem visszaadta.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20590 üzenetére
Nagy piaci takaritas lesz
Én azért kicsit tartok tőle, hogy az olyan hirdetések fognak "elszaporodni", ahol
kínosan ügyelnek arra, hogy véletlenül se látsszon a rendszám... Ne legyen már
előzetes utánanézés, menj csak el érte, majd kiderül. (Hogy még nincs is rá.)Itt van pl. ez a 350-es. Egyetlen fotóval: minek több. De garantált a kilométer.
Amúgy tényleg lehet, ha úgy első tulaj, hogy nem csak Magyarországon, de na!
Szerk: amúgy ugyanezt a motort hirdette a Dream is. Kár, hogy nem emlékszem
a rendszámára, most rá lehetne nézni, mennyi az annyi. Vagy pl. az a Velvet...
Van egy csomó kép, rendszám richtig nincs... De egy korábbi hirdetésben volt.
Az mindenesetre megállapítható, hogy "sokat állt". Lehet, hogy csak szerelőnél?
(Ennek viszont ellentmond, hogy akkor a szerelőtől futón vitték eredetvizsgára.)Szerk: tudom, tudom... Elszakadt a spirál, és nem volt "kedve" kicseréltetni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20609 üzenetére
Velvetben szerintem mechanikus óra van, de amúgy igen... A digitális spirál.
(Lásd a digitális órás nagy Maja jeladó mágnesét, ami kettétört, és onnantól...)MÁS: tökéletesen működött a szimering kiszedő cucc. Könnyen kikaptam.
Ellenben a visszahelyezéssel (új szimering értelemszerűen) gondjaim akadtak...
Hiába szilikonzsíroztam meg, elég nehezen ment a helyére. Gondoltam betolom
a távtartóval jobb híján: úgy is nehezen ment... Aztán mondom, majd helyrerakja
a variócsapszeg... Ha az nem tolja helyre, akkor semmi! De nem. Kinyomta a
szilikonzsírt, ahogy ment befelé, de a külső ajak valahogy kifordult, és baszott a
helyére menni a (főtengely köré). Mit rontok el? Megpróbáltam megint, még több
zsírral, azon felbuzdulva, hogy a felesleget úgy is kinyomja, de ugyanaz lett...
Mondtam már, hogy működik a szimering kiszedő cucc, amivel könnyű kikapni?Szerk: cseréltem már főtengely szimeringet (a nagy Maján), elsőre persze azt is
elszúrtam, de aztán másodikra tökéletes lett. Nem emlékszem ennyi szívásra...
Szerk2: kezdem kapisgálni, hogy valami beütő szerszámra lesz szükségem...[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20614 üzenetére
Most nem a Hondáról van szó. Enyémben akkor látod a csapágyakat ha szétfordítod a blokkot.
Ezért agyalok, hogy a legegyszerűbb kióperálni a szimeringet anélkül, hogy bántanám a járatot.
De köszi
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #20636 üzenetére
Reméljük nem akarsz bele lépni megint a barnába.. Kintről tulajtól érdemes venni (bár ott is lehet buktató) vannak tényleg jó vételek,de nem az olcsó/alsó áraknál. A kinti nepper megtekeri kiglancolja,majd az itthoni ugyan ezt megismétli.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #20648 üzenetére
Igazából nem lenne rossz, de az esetek kicsi részében informativ diagnosztikára.
Attól, hogy a gyertya kiszerelve ad szikrát, még nem jelent semmit.
Nagynyomáson már másképp alakul a fizika és sokkal nagyobb energia szukséges hogy ugyanazon a tavolsagon atugorjon a szikra.
De itt jon a kepbe az, hogy miert csak reszmegoldas: azt latod, hogy beszerelve nincs szikra, viszont a kerdes, hogy tényleg a gyertya szar, vagy a gyujtotrafo nem kepes ekkora kraftot eloallitani.Mindenesetre filléres tétel és ha szopatós esetbe futsz, akkor egy hibalehetoseggel kevesebb amit kiszurhetsz.
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #20657 üzenetére
A héten intézik az átiratást, valamikor csütörtök tájékán megyek érte, szóval majd meglátjuk mi lesz vele a tapasztalat. A Madison 4 körül evett a multivarral, nem hiszem hogy nagyon több lenne ennek is.
A váltás az biztos, hogy negativum lesz városban, viszont ellensúlyozza, hogy a kátyút, úthibát meg se érzem.
Ez az utóbbi kezdett már zavarni egyre jobban, hiába kerülgettem a gödröket, néha akkorát ütött, hogy sajáltam szegény robogot.
Az pedig mellékes, hogy napi szinten a csomagtartóban hurcoltam melóba a laptopot, és két év alatt most rakom bele a harmadik Hdd-t elötte évekig hátizsákban hordtam, semmi baj nem volt. -
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #20676 üzenetére
ugyanilyen teljesen egyértelmű az is, hogy nem évi 5e km-re vesznek új nagydieselt a németek. vagy nem adják el a kinti normál ár 60%áért a hibátlan kocsikat. de nem, a magyar hinni akar a csodában. DNA ide-oda, ragyogóan megélnek a nepperek a hülyeségből.
nemtom hol nem lehet megérteni, hogy a jó keveset futott járműnek ára van. használt áron meg nincs új jármű.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20680 üzenetére
Kedvencem "keveset" futott nagymotor, 2004-2005 ~40 ezer km persze alulról súrolja.... friss kuplung szett.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20694 üzenetére
Nepper nepper azért őket eddig nem soroltam ide csak a szervizt tartottam egy raklap... nak.
Így is vannak gépek amik közel annyiért mennek használtan mint 5 vagy 7 éve újonnan... Hol ér egy DRZ400 1 millát már bocsi?
Jó ez a rendszer... Játszunk keresd a hibát a képent...
#Svájciorvosrobogója
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20723 üzenetére
Köszi
Akkor pedig benne vagyunk...
Van rajta most egy gyári kuplung (Polini, de a gyárival megegyező, csak a pofák hosszabbak rajta), egy Malossi Multivari 2000, és egy Malossi könnyített sport harang (Cakkozott, bordás szélű gondolom nem kell bemutatni titeket. ), és 27 grammos görgők. ezelőtt 25-ösök voltak.
Ezek előtt, a gyári setuppal 27 grammos görgőkkel (Malossi) tudta a moci óra szerint a 130-at és a 110-120-at tartosan.
Most megy mint a mérgezett egér, 25-ös görgőkkel meglepően szedi a talpát, 120-ig ott STOP.
Ha feltesszük a 27-eseket akkor lassabban de még mindig az eredetihez képest sebesen szedi a lábait 110-ig, ott elkezd gondolkozni és felkúszik 120-ra, STOP.Hol a hiba? Nem tudnia kéne legalább azt mint a gyári hajtás szettel? Merre induljunk? Apum nem bánja ha lomhább de szeretné ha tudná azt végre mint előtte.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20729 üzenetére
Nem egészen értesz, a gyári setuppal tudta, és érezhetően nem volt gyilkolva, nem szétforogva érte el a 130 at, ott viszont szépen megakadt és rövidebb távon tudta is.
Ahhoz képest most valami nagyon nem stimmel... Egy valag lóvéért cserébe aminek caakaz alkatrész újra cserélése volt a célja, akkor már jobb minőségre...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20738 üzenetére
250-es Maja volt, semmi extra. Amúgy egyetértek azzal, hogy kicsi lomha,
és biztos el is lehet dobni a kanyarban. Csak nem gáz rángatásra, hanem
a futómű miatt, esetleg még a kopott gumi is bejátszhat. Vagy, ha nagyon
nem "puding", az emberünk, akkor úgy ledönti, hogy leér valami, és nyekk.MÁS: kicsit kehes a Cygnus órája, most néztem GPS-szel, hogy próbálok
óra 40-et tartani, aztán az 43-44*, amúgy ugrál a mutató. Spirált cseréltem.Mindenesetre a távolságot jól méri, és "top speed"-en (GPS87) keveset csal.
(Belevert a 90-be emlékeim szerint, a kamerán kicsit "csalóka" lett a nézet.)*: gyanús volt, hogy annyi lehet legalább, mert van az utcánkban egy ilyen
figyelmeztető tábla, hogy tartsd be a 40-et. Kocsiban óra 40-nél nem jelez,
ennél meg óra 40-nél bőven villogott, szóval sanszos volt, hogy alámér...Szerk: de amúgy ezt a futóművet, meg ezt a "fékrendszert" (elől-hátul dob),
nagyon nem arra találták ki, hogy valós 80 km/h fölött jaszkarizzak. (Inkább
a Riga.) Az elindulás meg olyan botrányos, hogy szerintem törött a kuplung.
Folyamatosan menni akar, alapjáraton taszigatja a kasztnit, nagyon gyanús.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20747 üzenetére
Jah, remélem a Lenoardo 250-re a helyére lehet majd pattintani.
MÁS: Cygnus kapott egy kis törődést. Mint a rakéta, vaze! Igaz, csak a
kertben próbáltam ki, majd holnap mérek. De ég és föld! Nem pörög a
hátsó kerék alapjáraton (ez önmagában is nagy szó), s nem egy kómás
csiga gyorsulásával indul meg, leejtve a fordulatot, hanem virgonc.Cserélve:
kockásra kopott gyári 12 gramm görgők -> Dr. Pulley 10 gramm
mindjárt elszakadó, atom repedezett szíj -> újszerű, elvileg kompatibilis
hajtóműolaj (amúgy szép volt, benéztem a hajtóműbe is, patika állapot)Kuplung hál'istennek NEM törött! Csak a rögzítő csörög benne a seeger
alatt és már tudom, miért nem raktam bele anno (még tavaly) azt sárga
Malossi kontrasztot: nincs 46-os dugókulcsom. Azóta se: sebaj, már
a rugó is eltűnt huszi garázsában... De "legközelebb" meglesz: cserélni
kell a véglehajtás szimeringet, mert okádja az olajat, de nem volt kéznél.
(Azért egy darabig biztos elmegy így is, mert volt még benne bőven olaj.)Ui: elég dzsuva volt az egész, kb., egy flakon féktisztító ráment, LOL.
Ja és visszaraktam a varióba hézagolót: bent volt a Dr. Pulley dobozában.
Kihasználtam a tavaszias időt, ahogy kell:motoroztamszereltem egy jót![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20777 üzenetére
Szerencsére ezt most nem b*sztam el, tanultam más hibájából Brogyi topikjában.
Foresight témához: ha ő azt szeretné, hogy (óra szerint) meglegyen a 130, akkor
szerintem erről nem fogod lebeszélni, nincs is értelme megpróbálni. Esetleg fel
tudom ajánlani a SpeedoHealer-emet... ha jól állítja be már 80-nál lesz óra 130.a két tárcsa össze is ér teljesen összenyomott helyzetbe
Viszont nem biztos, hogy "hagyományos görgőkkel" tényleg teljesen összeérnek.MÁS: rájöttem, mi csörög még a Cynguson. A kipufogó hővédő lemeze lógott. Ja
kérem, ha csak egy csavar tartja. Ellenben, mivel meg volt ütve, a másik csavar...
Hát az nem akart kijönni: lefúrtam. Ütést egyenesítettem: 2 csavar. Nem zörög.MÁS2: látszik, ki rakta össze a véglehajtásomat. (Az agyatlan pasztázásból.)
Tudniillik nem szabad mindent pasztázni, a manuál leírja, csak vki nem olvasta...
Ennek a megoldásnak a mellékhatása: nem tudja kinyomni, ha túl sok az olaj.
Hát nem úgy nézett ki, mint tavaly: lehet, hogy emiatt (is) gyorsult szarabbul, pff!
Mehetek féktisztítóért, mert két motor + ennyi olajsár már sok volt egy flakonnak.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20779 üzenetére
A mallosi utangyartott kulso tarcsa mar beler
Viszont akkor azon akkor feljebb is lehet tornázni a szíjat, tehát csak lehet
még növelni az áttételt, így a végsebességet is. Madisonon nekem 150-nél
nyekkent a fordulat, ahogy a szíj hozzádörzsölődött a deklihez. Mondjuk
nem darálta le hálistennek az új szíjat, de jelezte, hogy eddig és ne tovább.Mondom én: pulit a Multivarba, ha úgy nincs végsebesség, akkor sehogy...
De az esetleges kellemetlen mellékhatásokért felelősséget nem vállalok. -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20779 üzenetére
Nem érted a lényeget mentem vele hol erőtlen ez ? Gond nélkül van 110-en és onnan megint érezhetően nem erőlködve megy fel 120-ra.
És azért küzdünk, hogy legalább az tudja mint az alkatrész cserék előtt... mert momentán marha jó, de még mindig seggrakéta és rövid az áttét.
Fater már úgy is érlelgeti, hogy lehet eladja a vérbe és vagy egy 650-es burgit vesz vagy néz valami váltós 500-as sorkettest.Vagy kivárja ezt az évet és átveszi a GT-m...De még mindig ott a probléma, hogy a Multivari mégsem közelíti a gyári vari áttételi tartományait.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20785 üzenetére
Kidobott pénz, az! Hiába lett vele élettel telibb a motor, arról nem beszélt az apró betűs rész, hogy 18 grammra kell lemenjünk, hogy a 120-at kényelmesen érje el. hanem sok idő mire 110-ből 120lesz Ezt így most ha nem haragszol érte meg cáfolnám, este dobok be linket megfogsz lepődni milyen rövid távon sikerül 30-40-ről a 120-at kihúzni belőle, érezhetően lehetne még mindig elvenni ebből a dinamikából a végátétt javára. Csak itt nem olyan egyszerű mint lánc + váltónál, hogy nézek / számolok egy gearratiot és meg is van a bűvös szám.
400-ast is nézte de abból meg csak az ív lámpás tetszik neki a 2000 körüli.
Én akkor is CBF500 felé noszogatom, az lenne neki a legkényelmesebb talán...Amúgy ez vicc néha nem tudom az apám vagy a haverom főleg mikor valami olyan a téma amiben belsőégésűmotor van lesz egyszer kölköm tuti motorra ültettem legjobb közös program és második gyerekkor....Robi téren ami még felmerült benne az a Beverly 500, apám pont úgy néz motort mint ént
odaát ismerik és szerintem már Miamiba kívánnak, teljesen szimpátia alapján ha tetszik neki a végkifejlet ami ott fog állni az udvarban és azért élvezetes is vele menni nem igazán veszi figyelembe később mekkora a szop*faktora a motornak.650-ből EXE , a régebbieknél gondot okoz a szíj.
Ezt, hogy érted?Scara tényleg ronda, még talán feketében egy minimális krómmal oldaldobozokkal elmegy kategória de...
@Digit: Köszi! Mehet a vadászat egy szett csúszkás dolgot még megér, plusz az új szíj és kiderül. Az új szíj rövidebb is 946-950 nem tűnik soknak... reménykedjünk. Komolyan az az érzésem nem megy ki hátul rendesen a szíj, nincs ford.szám mérő de fülre érezhető nem forgott még ki a motor. (Lehet visszakerül kíváncsiságból a régi kopott vari... )
Kidobott pénz arról nem beszélve természetesen az új harang se sima lett hanem könnyített hűtő bordás.
[...] így melegen végre nem rángatva indul, eddig valamiért melegen hajlamos volt be be dadogva rángatni, de a nyitott hűtött harang megoldotta.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20807 üzenetére
Oralba egyre jobbak vagyunk.
Hajjaj... Tavaly rendeltem egy elszakadt cső helyett gyári újat Malgutiéktól.
Cikkszám: 618.107.00 Néztem előtte a Malaguti shopon, hogy 19 EUR.
Mondom nem olcsóegy darab csőért, de hát ez tuti oda való. Megérkezett:
azt, hogy kb. 7600 Ft-ot fizettem érte, lenyelem... Viszont, nem került bele
a gépbe rögtön: fel a polcra. Tegnap raktam be. Erre konkrétan elmállott.
Érted, az a cső, ami előtte uszkve 15 évet bírt, pontosan ugyanúgy eltört, a
csonknál mindenféle erőltetés nélkül. Ezek után a slusszpoén: oempartson
csak 800 Ft lett volna. Jó 10x-es áron kaptam egy használhatatlan szart.
Szerk: hm, jobban megnézve ez utóbbi infó téves, 9000 lett volna a szar ott.
(Valami kisebb cső lesz a 800, de könyörgöm 12x18-as és levegőt visz: mit
tud ez ennyi pénzért? Visszaraktam a 19/13-as vízhűtés csövemet, ez van.)Ha már szar, legalább legyen olcsó jeligére. Légszűrő hasonló. Fasza gyárit
megrendelem, mert volt már utángyártott is, tudom, hogy a kétrétegű jobb...
Erre közel 3600 Ft-ot szurkolok le érte a Malagutiéknak, és mit kapok?! Hát
nem a gyárit. Vagy lehet, azóta olcsósítottak. Oempartson kétféle van, csak
mindkettő olcsóbb (3350 Ft és 2000 Ft, utóbbi a "kimondottan utángyártott").Szóval, ez a tavalyi rendelés nagyon hasznosra sikerült. Négy tételből kettő
problémás, és a maradék kettő meg olcsóbb lett volna az oempartstól. Nos,
ezek után annyira jó szívvel nem tudom ajánlani a Malagutiékat. Gyorsak,
de mivel hónapokat állt a motor (ezt nem tudhattam persze), ez se számít...
Legutóbb már csak rákérdeztem a lámpára, de ilyen áron nem lesz rendelve.Szerk: a jó hír a sok rosszban az, hogy beröffent a masina! Igaz, hogy aztán
valami elkezdett rendesen füstölni, bár gyanítom, hogy csak ráfolyhatott vmi,
aztán az égett le róla. Vagy valami ilyesmi. Sokat nem járattam persze így...Burt1793: egy ilyen városi kakaskodásért több hónapig nincs sportolás...
Ez egy jó gondolat, köszi! Megpróbálom fejben tartani, és ráhagyni a faxokra.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20810 üzenetére
Hosszú távon nekem is az lesz. Amúgy alig maradt benne olaj.
Én barom beröffentettem, szerencsére fel is épült az olajnyomás,
de a szintellenőrző ablakban utólag láttam, hogy SEMMI nincs.Nagyjából 8 deci ment bele a korrekt szinthez. Utána sokkal jobb
hangja lett, és az alapjárat is egyenletesebb, sőt magasabb lett...
Szar volt a kenés ennyi olajjal. Holnap bemelegítem és olajcsere!Csak ki kéne legózni a fészerből. Amihez előbb építenem kell egy
kis rámpát. (Befelé fennakadt: kizárt, hogy kimenjen ugyanúgy.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Battlefield 2042
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Robogó, kismotor
- Szemüveges topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Amazon Kindle
- Politika
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen